0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: PC3
« Απάντηση #15 - : Σεπτέμβριος 04, 2015, 03:31:10 μμ »
Έχεις υπόψιν τέτοιο dyno εδώ πάνω;Δέχομαι πμ για εχεμύθεια :bye:


Βρε συ, επειδη αντιλαμβανομαι οτι ειναι δυσκολες οι εποχΑΙ. Τι ακριβως θες να κανεις με το μηχανακι?
Εγω εχω καταλαβει οτι θες απλα να δεις εαν δουλευει σωστα και δεν σπασει, σωστα?
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1184
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: PC3
« Απάντηση #16 - : Σεπτέμβριος 05, 2015, 12:21:49 πμ »
Έχεις υπόψιν τέτοιο dyno εδώ πάνω;Δέχομαι πμ για εχεμύθεια :bye:


Βρε συ, επειδη αντιλαμβανομαι οτι ειναι δυσκολες οι εποχΑΙ. Τι ακριβως θες να κανεις με το μηχανακι?
Εγω εχω καταλαβει οτι θες απλα να δεις εαν δουλευει σωστα και δεν σπασει, σωστα?

Να το δώσω και να πάρω R1M :P

Θέλω να παίξω λίγο ακόμη μαζί του,απλά.Βρήκα PC3 και μπορεί να υπάρξει και 5 κι επειδή δεν ξέρω ρωτάω.Χρειάζεται δυναμόμετρο;Xρειάζεται απ'ότι καταλαβαίνω.Υπάρχει κάποιος καλός εδώ που να κάνει καλή ρύθμιση πάνω στο δυναμόμετρο για να δουλεύει σωστά το μοτέρ και να μη σπάσει;Ε,αυτό ρωτάω!!!!! :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1184
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: PC3
« Απάντηση #17 - : Οκτώβριος 06, 2020, 06:37:07 μμ »
Συνεχίζω στο νήμα με μικρή καθυστέρηση!Πήρα τελικά μεταχείρω κι αχρησιμοποίητο  ένα pc3.Θα κάνω μια μπακαλίστικη ερώτηση από αυτές που απεχθάνομαι!Έχει κάποιος υπόψιν τού κανα δοκιμασμένο χάρτη να περάσω για να μην μπλέξω με δυναμόμετρα; :D

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5483
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4678
Απ: PC3
« Απάντηση #18 - : Οκτώβριος 06, 2020, 06:46:19 μμ »
Συνεχίζω στο νήμα με μικρή καθυστέρηση!Πήρα τελικά μεταχείρω κι αχρησιμοποίητο  ένα pc3.Θα κάνω μια μπακαλίστικη ερώτηση από αυτές που απεχθάνομαι!Έχει κάποιος υπόψιν τού κανα δοκιμασμένο χάρτη να περάσω για να μην μπλέξω με δυναμόμετρα; :D
Xμ, ρισκαδόρικη επιλογή θα έλεγα Ηλία. Ειδικά με γνώμονα ότι κάθε μηχανάκι έχει και τις δικές του ιδιαιτερότητες και σκεπτόμενος και την προϊστορία με το προηγούμενο μοτέρ.
Το έχουμε κάνει με ρίσκο αρκετοί στο caponord με catfish και ανάλογους χάρτες αλλά νομιζω το ρίσκο ήταν μικρότερο εκεί.
Στην περίπτωση του rsv νομίζω ενέχει μεγαλύτερους κινδύνους. Αναλογιζόμενος και αυτά που διάβασα τώρα τελευταία οτι η ιδανική ρύθμιση απαιτεί βαλβίδα και στις δυο εξαγωγές και ρύθμιση ανα κύλινδρο για να έχεις το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα...

Ίσως ο bill ή όποιος άλλος ξέρει καλύτερα να μπορούσε να μας κατατοπίσει σχετικά.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1184
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: PC3
« Απάντηση #19 - : Οκτώβριος 06, 2020, 07:31:47 μμ »
Εκείνη η περίπτωση δεν ήταν για να "γράψει" πάνω στον εγκέφαλο;Όχι παράλληλος δηλαδή.

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2729
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1908
Απ: PC3
« Απάντηση #20 - : Οκτώβριος 06, 2020, 07:38:30 μμ »
Στο site της dynojet υπάρχουν αρκετοί χάρτες για διάφορα μηχανάκια και σετάπ, κοίταξες?
Κονσέρβα από εκεί είχα βάλει στο S1000R, νομίζω πως συνήθως τους κάνουν πλούσιους για να είναι ήσυχοι, στο δικό μου μετά από λίγο καιρό έβλεπα μαύρες επικαθήσεις στο τελικό.
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1184
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: PC3
« Απάντηση #21 - : Οκτώβριος 06, 2020, 08:40:32 μμ »
Στο site της dynojet υπάρχουν αρκετοί χάρτες για διάφορα μηχανάκια και σετάπ, κοίταξες?
Κονσέρβα από εκεί είχα βάλει στο S1000R, νομίζω πως συνήθως τους κάνουν πλούσιους για να είναι ήσυχοι, στο δικό μου μετά από λίγο καιρό έβλεπα μαύρες επικαθήσεις στο τελικό.

Πώς και έδωσες τέτοιο μηχανάκι απορώ.Το καλύτερο γυμνό κατ'εμέ! :D
Στο θέμα μου τώρα,θα το δω αυτό που λες.Δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα ε; :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5483
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4678
Απ: PC3
« Απάντηση #22 - : Οκτώβριος 07, 2020, 12:00:39 πμ »
Εκείνη η περίπτωση δεν ήταν για να "γράψει" πάνω στον εγκέφαλο;Όχι παράλληλος δηλαδή.
Ορθή παρατήρηση. Εμείς αλλάζαμε τη χαρτογράφηση του μαμά εγκεφάλου. Εσύ εδώ με τον παράλληλο απλά βελτιώνεις μέρος της λειτουργίας καθώς παρεμβάλλεται ανάμεσα στον εγκέφαλο και τον ψεκασμό σωστά?
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2729
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1908
Απ: PC3
« Απάντηση #23 - : Οκτώβριος 07, 2020, 07:26:40 πμ »

Πώς και έδωσες τέτοιο μηχανάκι απορώ.Το καλύτερο γυμνό κατ'εμέ! :D
Στο θέμα μου τώρα,θα το δω αυτό που λες.Δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα ε; :thnk:

Το έδωσα εύκολα και τελικά πήρα καλύτερο (Multi 1200), το έδωσα όμως και αυτό :D :D


Κοίτα, το καλύτερο είναι να φτιάξεις χάρτη. Δεν ξέρω κάτα πόσο θα δεις διαφορά σε σχέση με το map2. Κάνε μια δοκιμή και βλέπεις.
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης