0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Α, εσυ το εχεις παρει πολυ ζεστα το θεμα
Btw, ένας γνωστός μηχανικός των ducati που συμμετείχε σε τεχνικό σεμινάριο του kaemna στη Γερμανία, ρώτησε για το βάρος του βολάν. Η απάντηση του kaemna ήταν ότι δεν παίζει κανένα ρόλο η αφαίρεση του(όπως και στα ducs). Για αγωνιστική χρήση βάζουν ακόμα ελαφρύτερα.
Βυρωνα, εγω τα γνωριζω αυτα.........Αλλα για να μην ανοιξουμε παλι τους ασκους του Αιολου, σκεψου μονο τι δυναμεις ασκουνται στα κουζινετα και ΠΩΣ αυτες οι δυναμεις αλλαζουν (εαν αλλαζουν), ελαφρωνοντας το ακρο του στροφαλου. Επισης, η ζυγοσταθμιση οτυ στροφαλου γινεται ΧΩΡΙΣ εξαρτηματα στα ακρα του (γιαυτο αλλωστε εχουμε ακομα μεγαλυτερη μακροζωια στον κινητηρα ζυγιζοντας τον )Παντως, στην συντομη ενασχοληση μου με το aprilia, δεν εχω δει πουθενα βολαν και πηνια για αγωνιστικη χρηση -εν αντιθεση με τα ducati, suzuki κλπ κλπ που εχει γεμισει ο τοπος
Το θέμα της διαθεσιμότητας έχει να κάνει με το πόσο εμπορικό είναι και ένα μηχανάκι ρε Κοσμά...Τσέκαρες από AF1?
http://shop.durbahn.de/shop/en/bikes/Aprilia_-_RSV_1000
Καλός ο γερμανός, αλλά φωτιά λέμε... Το αφρολέξ για το μονόσελλο, 100€ το έχει Ούτε απ΄το Μ1 του rossi να το είχαν ξηλώσει
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι