0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
ΠΗΝΙΑ-ΒΟΛΑΝ
« - : Δεκέμβριος 24, 2009, 11:00:30 πμ »
Γνωριζει καποιος εαν καμια εταιρια βγαζει σετακι πηνιων+βολαν, πιο μικρα σε βαρος, για πισταδικη χρηση: δηλαδη μονο τα απαραιτητα-ρευμα στον εγκεφαλο και στην αναφλεξη.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 24, 2009, 11:25:04 πμ από bros400pgm »


APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

ΟΚΤΑΝΙΟ

Απ: ΠΗΝΙΑ-ΒΟΛΑΝ
« Απάντηση #1 - : Δεκέμβριος 24, 2009, 11:11:30 πμ »
Α, εσυ το εχεις παρει πολυ ζεστα το θεμα


 :thup:: :thup:: :thup:: :thup::

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: ΠΗΝΙΑ-ΒΟΛΑΝ
« Απάντηση #2 - : Δεκέμβριος 24, 2009, 11:24:28 πμ »
Α, εσυ το εχεις παρει πολυ ζεστα το θεμα


 :thup:: :thup:: :thup:: :thup::

Ψηλε, απ'ολες τις πατεντες και αλλαγες που εχω κανει πανω στο rsv, αυτη που με ειχε ενυπωσιασει περισσοτερο, ηταν η αφαιρεση του βαρους απο το βολαν.......Ψαχνομαι και εαν η τιμη ειναι σωστη θα γινει η αλλαγη ;)


ps1.Ποσες εμειναν?
ps2.Σκεψου σκηνικο σε ενα box: 2 factory 04 και ενα factory 09 ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: ΠΗΝΙΑ-ΒΟΛΑΝ
« Απάντηση #3 - : Δεκέμβριος 24, 2009, 01:21:13 μμ »
Btw, ένας γνωστός μηχανικός των ducati που συμμετείχε σε τεχνικό σεμινάριο του kaemna στη Γερμανία, ρώτησε για το βάρος του βολάν. Η απάντηση του kaemna ήταν ότι δεν παίζει κανένα ρόλο η αφαίρεση του(όπως και στα ducs). Για αγωνιστική χρήση βάζουν ακόμα ελαφρύτερα.  :bye:

*

ΟΚΤΑΝΙΟ

Απ: ΠΗΝΙΑ-ΒΟΛΑΝ
« Απάντηση #4 - : Δεκέμβριος 24, 2009, 01:38:32 μμ »
119 μεινανε Κοσμα  :kalo:

Θα περασουν, που θα παει  :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: ΠΗΝΙΑ-ΒΟΛΑΝ
« Απάντηση #5 - : Δεκέμβριος 24, 2009, 01:48:11 μμ »
Btw, ένας γνωστός μηχανικός των ducati που συμμετείχε σε τεχνικό σεμινάριο του kaemna στη Γερμανία, ρώτησε για το βάρος του βολάν. Η απάντηση του kaemna ήταν ότι δεν παίζει κανένα ρόλο η αφαίρεση του(όπως και στα ducs). Για αγωνιστική χρήση βάζουν ακόμα ελαφρύτερα.  :bye:


Βυρωνα, εγω τα γνωριζω αυτα.........Αλλα για να μην ανοιξουμε παλι τους ασκους του Αιολου, σκεψου μονο τι δυναμεις ασκουνται στα κουζινετα και ΠΩΣ αυτες οι δυναμεις αλλαζουν (εαν αλλαζουν), ελαφρωνοντας το ακρο του στροφαλου. Επισης, η ζυγοσταθμιση οτυ στροφαλου γινεται ΧΩΡΙΣ εξαρτηματα στα ακρα του  (γιαυτο αλλωστε εχουμε ακομα μεγαλυτερη μακροζωια στον κινητηρα ζυγιζοντας τον ;) )

Παντως, στην συντομη ενασχοληση μου με το aprilia, δεν εχω δει πουθενα βολαν και πηνια για αγωνιστικη χρηση -εν αντιθεση με τα ducati, suzuki κλπ κλπ που εχει γεμισει ο τοπος
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: ΠΗΝΙΑ-ΒΟΛΑΝ
« Απάντηση #6 - : Δεκέμβριος 24, 2009, 01:59:54 μμ »
Bολαν-πηνιο για gsxr1000 k7  :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: ΠΗΝΙΑ-ΒΟΛΑΝ
« Απάντηση #7 - : Δεκέμβριος 24, 2009, 02:15:53 μμ »

Βυρωνα, εγω τα γνωριζω αυτα.........Αλλα για να μην ανοιξουμε παλι τους ασκους του Αιολου, σκεψου μονο τι δυναμεις ασκουνται στα κουζινετα και ΠΩΣ αυτες οι δυναμεις αλλαζουν (εαν αλλαζουν), ελαφρωνοντας το ακρο του στροφαλου. Επισης, η ζυγοσταθμιση οτυ στροφαλου γινεται ΧΩΡΙΣ εξαρτηματα στα ακρα του  (γιαυτο αλλωστε εχουμε ακομα μεγαλυτερη μακροζωια στον κινητηρα ζυγιζοντας τον ;) )

Παντως, στην συντομη ενασχοληση μου με το aprilia, δεν εχω δει πουθενα βολαν και πηνια για αγωνιστικη χρηση -εν αντιθεση με τα ducati, suzuki κλπ κλπ που εχει γεμισει ο τοπος


Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει να ανοίξουν όσοι ασκοί θέλουν. Απλά το θυμήθηκα μιας και η ερώτηση προς τον kaemna έγινε πριν λίγο καιρό από φίλο, με αφορμή μια σχετική κουβέντα.
Για να είμαστε ακριβείς όμως, για να μπορεσει να μειωθεί το βάρος βολάν σε έναν κινητήρα πρέπει να έχει κατασκευαστεί με "εσωτερικό ζύγισμα" (internal balancing όπου το βολάν μόνο αποθηκεύει ενέργεια) και όχι με εξωτερικό ζύγισμα που το βάρος του βολάν παίζει ρόλο στο ζύγισμα του συνόλου. Και είναι σύνηθες αυτό μιας και είναι ευκολότερο και φθηνότερο στην κατασκευή.

Τεσπα εμείς μιλάγαμε για aprilia, οπότε δεν μας αφορούν οι άλλοι.

Το θέμα της διαθεσιμότητας έχει να κάνει με το πόσο εμπορικό είναι και ένα μηχανάκι ρε Κοσμά...
Τσέκαρες από AF1?

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: ΠΗΝΙΑ-ΒΟΛΑΝ
« Απάντηση #8 - : Δεκέμβριος 24, 2009, 03:17:28 μμ »
Το θέμα της διαθεσιμότητας έχει να κάνει με το πόσο εμπορικό είναι και ένα μηχανάκι ρε Κοσμά...
Τσέκαρες από AF1?

Στο μαγαζι τους εννοεις ή σε καποιο ποστ?
Απο ποστ δεν βρηκα κατι, στο μαγαζι να σου πω την αληθεια δεν εχω κοιταξει, αλλα θα θυμομουν εαν ειχα δει κατι.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

tuono46

Απ: ΠΗΝΙΑ-ΒΟΛΑΝ
« Απάντηση #9 - : Δεκέμβριος 24, 2009, 05:13:28 μμ »
κοιτα απο kalex engineering  κατι θα εχει δε μπορει.α δες και το ψαλιδι που δινει για εμας

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: ΠΗΝΙΑ-ΒΟΛΑΝ
« Απάντηση #10 - : Δεκέμβριος 24, 2009, 07:01:11 μμ »

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: ΠΗΝΙΑ-ΒΟΛΑΝ
« Απάντηση #12 - : Δεκέμβριος 24, 2009, 09:36:17 μμ »
:kalo:  :D :D :D :D


Καλός ο γερμανός, αλλά φωτιά λέμε... :dry: :ohmy:

Το αφρολέξ για το μονόσελλο, 100€ το έχει  :pray: Ούτε απ΄το Μ1 του rossi να το είχαν ξηλώσει  :cry:

*

Αποσυνδεδεμένος v997

  • *****
  • 727
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia tuono v4r
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: ΠΗΝΙΑ-ΒΟΛΑΝ
« Απάντηση #13 - : Δεκέμβριος 24, 2009, 10:03:25 μμ »

Καλός ο γερμανός, αλλά φωτιά λέμε... :dry: :ohmy:

Το αφρολέξ για το μονόσελλο, 100€ το έχει  :pray: Ούτε απ΄το Μ1 του rossi να το είχαν ξηλώσει  :cry:

 :h22: :h22: :h22: 
How blind,can you be,dont you see..........

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: ΠΗΝΙΑ-ΒΟΛΑΝ
« Απάντηση #14 - : Δεκέμβριος 25, 2009, 10:20:18 πμ »
http://shop.durbahn.de/shop/en/bikes/Aprilia_-_RSV_1000

είδατε τι βελτιώνει?

Advantages:
- the Engine spins up way quicker
- better acceleration
- better handling
- noticeable decreased Engine Braking at downshifting
- you can enter the corner LATER
- you can stay on the brakes LONGER
- you can accelerate out of the corner EARLIER

ωραίοι....

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης