0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
βαρος βολαν+ πηνια = καμια σχεση...καμια συνδεση μεταξυ τους.εαν λυσει καποια βιδα απο κακη τοποθετηση ο θορυβος που θα προκληθεια απο το μασημα της βιδας θα τον καταλαβει κ ο ποιο ασχετος απο μηχανες οτι κατι δεν ακουγετε καλατα πηνια δεν εχουν χιλιομετρα ουτε καποιο σημαδι για να σου δειχνουν την φθορα.μπορει να δουλευουν για χρονια κ μπορει να καουν κ αμεσως...το χω δει κ αυτοτο οτι εσβησε στο δρομο ηλια ετσι ξαφνικα πρεπει να σου εδειξε μια ενδειξη.δεν μπορει να εσβησε χωρις να αποθηκευσει μια βλαβη.απο την στιγμη που ο εγκεφαλος εκρινε την διακοπη του κινητηρα,αποθηκευει αυτοματα και την αιτια.εαν ειναι απο ρευμα θα λεει voltage below lower limit.εαν δεν εχει αποθηκευσει βλαβη μπορει να συμβαινουν 2 πραγματα,ειτε ο κινητηρα εσβησε απο μηχανικη βλαβη(λιγο δυσκολο,η θα το ακουγες η θα φρεναριζε) η θα εσβησε με φυσιολογικη για τον εγκεφαλο αιτια,που ειναι η διακοπτης η kill switch η βαλβιδα stand.εαν καποιο απο αυτα εχει προβλημα (ειδικα ο διακοπτης το εχω δει σε δυο tuono,κοβεται ενα καλωδιο κ το μηχανακι μετα μιζαρει κ δεν παιρνει) η εχει προβλημα η γραμμη του kill switch η η βαλβιδα του πλαινου stand.υπαρχει πιθανοτητα να μην αποθηκευση βλαβη ο εγκεφαλος εαν του διακοπει αποτομα το ρευμα που τον τροφοδοτει αλλα εαν ειχες ρευμα στο οργανο θα σου εγραφε στην θερμοκρασια err που σημαινει φυσικα error.δεν νομιζω παντως να ειναι πηνια γιατι το μηχανακι με λιγο ρευμα στην μπαταρια ρεταρει κ δεν σβηνει κ επισης εαν το ρευμα ειναι χαμηλο τοτε το ρελε χτυπαει τακ τακ κ δεν μπορει να μιζαρει.εαν σου μιζαρισε μετα το σβησιμο δεν ειναι απο ρευμα.θελω να προσθεσω πως πριν απο οτιδηποτε τσεκαρουμε παντα πολους μπαταριας κ ασφαλειες.ειναι νομος.μια ασφαλεια για να καει δεν ειναι απαραιτητο να υπαρχει βραχυκυκλωμα.λογο μονιμης παροχης ρευματος (μιας κ ασφαλιζουν παντα θετικα φορτισμενους αγωγους) κ λογο το οτι βρησκοντε σε προσιτο σημειο για ευκολη αντικατασταση απο τον οδηγο ερχοντε σε επαφη με την ατμοσφαιρα...αρα και με την υγρασια...η υγρασια φερνει την οξυδωση κ με ποιο γοργο ρυθμο σε θετικα φορτισμενους αγωγους.ετσι μια ασφαλεια μπορει να αδυνατησει το συρμα της αρα να μειωθει κ η αντοχη της στα αμπερ η να μην κανει επαφη λογω αλατων...
Ο κινητήρας απλά έσβησε με 288χλμ/ώρα!!!!Τρέεεεελλααααααααααα :tez:Δε μπλόκαρε ούτε έκανε κάτι το επικίνδυνο.Απλά έσβησε,μείωσε απότομα ταχύτητα η μοτοσικλέτα,πάτησα συμπλέκτη κι έκανα δεξιά.
η εγγυηση θα στο καλυψει κανονικα με αντικατασταση κινητηρα αρκει ο μηχανικος που θα εισαγει την εγγυηση στο συστημα να κανει σωστη κ σαφη περιγραφη της ζημιας! μην δεχτεις επισκευη του κινητηρα!
παρασκευη θα μαι θεσσαλονικη...εαν μπορεις να εχεις το γραναζι μιζας μαζι σου θα θελα να το δω
Επανέρχομαι στο θέμα.Μηχανή φυσικά δεν έχω.Εγγύηση φυσικά δε με καλύπτει λόγω.........βάρους βολάν.Ο κινητήρας σαλπάρει μεθαύριο για Κύπρο όπου θα τον αναλάβει (μέσα στην εγγύηση) ποιος άλλος: ο φύλακας άγγελος των κακομοίρηδων Ελλήνων απριλιανών Βασίλης.Η εδώ αντιπροσωπεία μόνο που δε με ξέχεσε όταν ετόλμησα ο δόλιος να ζητήσω μέσω τηλεφώνου να με καλύψει.Τέλος πάντων,μπήκα στον χορό (αγορά απρίλια) θα χορέψω.Η ερώτηση που έχω είναι όσον αφορά στη μεταφορά του μοτέρ από εδώ για Κύπρο.Θα φύγει όπως είπα με πλοίο.Τελωνείο ρε παίδες περνάει στην Κύπρο;Τι γίνεται σ' αυτές τις περιπτώσεις γιατί δεν έχω ιδέα;Ελπίζω να μη ξεμείνει σε κανένα λιμάνι.Ξέρει κανείς;
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι