0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Προς κατόχους rsv και μη
« Απάντηση #15 - : Ιούνιος 29, 2010, 06:44:56 μμ »
500 ευρω που ζηταει η φαβαρετι για το αποτελεσμα που δινουν νομιζω ειναι υπερβολη,τουλαχιστον στις εξατμισεις δινεις λιγα παραπανω αλλα τις βλεπεις τις ακους κ χανεις κ σε βαρος.
Προτιμω να τα επενδυσω αλλου κ αφου εχω εξαντλησει τα υπολοιπα upgrades τοτε να τα βαλω.με τα ιδια λεφτα παιρνεις μοτερ και σιγα σιγα μπορεις να το σκαλισεις κ να το σκαψεις με την ησυχια σου ;) :ohyes: :D

Απο οτι διαβαζω παντως τα χωνια που φορανε τα tuono δεν ειναι κ οτι καλυτερο σχεδιαστικα κυκλοφορει κ ολοι βαζουν απο mille.Στις μεσαιες υπαρχει τελικα διαφορα ή μπα? :thnk:

*

tuono46

Απ: Προς κατόχους rsv και μη
« Απάντηση #16 - : Ιούνιος 30, 2010, 02:29:29 πμ »
βγαζει καποιος αυλους εισαγωγης μεταβλητου μηκους για το τουονο και δεν το ξερω ?
εγω παντως σταθερα παραγγειλα .

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Προς κατόχους rsv και μη
« Απάντηση #17 - : Ιούνιος 30, 2010, 08:42:55 πμ »
ε κατι ξερουμε κ εμεις οι πτωχοι  :P :P


*

tuono46

Απ: Προς κατόχους rsv και μη
« Απάντηση #18 - : Ιούνιος 30, 2010, 09:33:08 πμ »
 α ρε λαμογιο που τα βρηκες αυτα ?γιατι δεν τα βαζεις ρε?

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Προς κατόχους rsv και μη
« Απάντηση #19 - : Ιούνιος 30, 2010, 10:04:44 πμ »
ειναι πνευματικα,δουλευουν απο ECU και η κινηση τους ειναι ταυτοχρονη με την κινηση του κλαπετου εισαγωγης.
παρε κ αλλη μια ετσι για να γουσταρουμε :P :P :P

*

Αποσυνδεδεμένος v997

  • *****
  • 727
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia tuono v4r
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Προς κατόχους rsv και μη
« Απάντηση #20 - : Ιούνιος 30, 2010, 11:46:20 πμ »
ειναι πνευματικα,δουλευουν απο ECU και η κινηση τους ειναι ταυτοχρονη με την κινηση του κλαπετου εισαγωγης.
παρε κ αλλη μια ετσι για να γουσταρουμε :P :P :P

 :bonjour: :kalo:

Eχουμε δει και εχουμε δει.......αλλα τετοιο πραμα πρωτη φορα!!

Κανα turbo (καυσαεριων......ηχος-φετιχ) εχουμε ναουμ? :thnk: :D

 :bye: :bye:
How blind,can you be,dont you see..........

*

tuono46

Απ: Προς κατόχους rsv και μη
« Απάντηση #21 - : Ιούνιος 30, 2010, 02:12:50 μμ »
 ειχα σκεφτει να φτιαξω τετοια αλλα με σερβομηχανισμο .και να περνει εντολη απο το shiftlight .στα οργανα  οποτε ρυθμιζοντας το shiftlight  ρυθμιζεις και το ποτε να μικραινει το μηκος των αυλων .

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Προς κατόχους rsv και μη
« Απάντηση #22 - : Ιούνιος 30, 2010, 02:55:30 μμ »
δεν θα ηταν πιο ευκολο να το σνδεσεις με τη γκαζιερα? :thnk: :thnk:
τη βλεπω εγω την πατεντα να ερχεται!  :kalo:

*

patman46

Απ: Προς κατόχους rsv και μη
« Απάντηση #23 - : Ιούνιος 30, 2010, 03:25:09 μμ »
Ρε Στάαααααθη μην αποκαλύπτεις τα μυστικά ρεεεεεεεεεεε  :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :P :P :P :P :P :P :P
εχουμε αγώνα να τρέξουμε χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Προς κατόχους rsv και μη
« Απάντηση #24 - : Ιούνιος 30, 2010, 04:03:00 μμ »
Ρε Στάαααααθη μην αποκαλύπτεις τα μυστικά ρεεεεεεεεεεε  :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :P :P :P :P :P :P :P
εχουμε αγώνα να τρέξουμε χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
καλα εσυ εχεις πολυ δρομο ακομα μπροστα σου για να μας φτασεις :tez: :P!δεν πα να βαλεις κ ντουζιερες κ τον νιαγαρα τον ιδιο να ψεκαζει μεσα, προκοπη δε βλεπω! :tez: :tez: :tez: :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Προς κατόχους rsv και μη
« Απάντηση #25 - : Ιούνιος 30, 2010, 04:46:43 μμ »
και εγω συμφωνω μαζι σου (οτι καλυτερα να εβαζε ενα μοτερ απο καινουριας γενιας τουονο) αλλα και το σκαλισμα εχει την χαρη του ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

tuono46

Απ: Προς κατόχους rsv και μη
« Απάντηση #26 - : Ιούνιος 30, 2010, 08:50:53 μμ »
δεν θα ηταν πιο ευκολο να το σνδεσεις με τη γκαζιερα? :thnk: :thnk:
τη βλεπω εγω την πατεντα να ερχεται!  :kalo:
με την γκαζιερα γιατι ρε πανο?εμεις θελουμε να ανοιγει σε συγκεκριμενες στροφες .εννοεις να ανοιγει συμφωνα με την θεση της πεταλουδας ε?κατι σαν το  tps?αυτο δεν ειναι σωστο γιατι φαντασου να ανοιγεις το γκαζι  πολυ ...θα διαβαζει ο αισθητηρας την θεση της πεταλουδας και θα σου σηκωνει τα χωνια  και  μπορει ο κινητηρας να εχει πχ.6000 στροφες.οποτε το συνδεεις με το λαμπακι του shiftlight και τελειωσες .

το χουμε καψει λεμεεεε

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Προς κατόχους rsv και μη
« Απάντηση #27 - : Ιούνιος 30, 2010, 09:01:43 μμ »
Ελα για παμε πισω στις βελτιωσεις.
ερωτησης,οι μπεκιερες μας πως ειναι,θελω να πω η γωνια ψεκασμου ποια ειναι κ ποσο ρολο μπορει να παιζει η γωνια στην αποδοση του κινητηρα.Σιγουρα τα μπεκ μας ειναι πολυ μεγαλα για να αλλαχθουν μιας κ δεν δουλευουν πανω απο το 50%(μηπως λεω κ πολυ)αρα το να τα αλλαξεις με καποια αλλα που εχουν μεγαλυτερη διασπορα κ αλλη γωνια θα βοηθησει τοσο πολυ ωστε να εχεις καλυτερη αποδοση?

@σταθη
αφου ειναι μεταβλητα οταν η γκαζιερα θα ειναι κλειστη,τα χωνια θα ειναι οσο πιο μεγαλα γινονται,κ οσο θα ανοιγει το γκαζι θα κονταινουν αναλογικα,δεν ξερω βεβαια πως μπορεις να επιτυχεις σωστη ροη κ οχι στροβιλισμους οταν το ενα χωνι θα μπαινει μεσα στο αλλο.
Εσυ λες οτι αν χουφτωνεις το γκαζι κ δεν το ανοιγεις γραμμικα δεν θα εχεις σωστη λειτουργια :thnk:,δεν εχεις αδικο αλλα ολα ειναι στο πως ανοιγεις το γκαζι.Απλα το μηχανικο(με ντιζες)μου φαινεται πιο απλο κ δεν μπλεκεις με ηλεκτρονικα(που δεν κατεω πραμα)
ελα για να πεφτουν σκεψεις και γνωστοι τορνοι στο τραπεζι!

*

Giorgio46

Απ: Προς κατόχους rsv και μη
« Απάντηση #28 - : Ιούλιος 01, 2010, 12:31:04 πμ »
παιδες τα χωνια στο rsv μου ειναι after market.τα πηρα απο συμφορουμιτη.οταν τα εβαλα μου εκανε εντυπωση το γεγονος οτι τα μαμα (το μοντελο μου ειναι 07 και μετα) ειναι πιο κοντα απο τα after.για δωστε τα φωτα σας.ποσο πρεπει να ειναι τα μεν και τα δε.μηπως εχω κανει μ....κια αν και απο θεμα αποδοσεις το μηχανακι ειναι τουμπανο.

*

tuono46

Απ: Προς κατόχους rsv και μη
« Απάντηση #29 - : Ιούλιος 01, 2010, 12:55:34 πμ »
Ελα για παμε πισω στις βελτιωσεις.
ερωτησης,οι μπεκιερες μας πως ειναι,θελω να πω η γωνια ψεκασμου ποια ειναι κ ποσο ρολο μπορει να παιζει η γωνια στην αποδοση του κινητηρα.Σιγουρα τα μπεκ μας ειναι πολυ μεγαλα για να αλλαχθουν μιας κ δεν δουλευουν πανω απο το 50%(μηπως λεω κ πολυ)αρα το να τα αλλαξεις με καποια αλλα που εχουν μεγαλυτερη διασπορα κ αλλη γωνια θα βοηθησει τοσο πολυ ωστε να εχεις καλυτερη αποδοση?

@σταθη
αφου ειναι μεταβλητα οταν η γκαζιερα θα ειναι κλειστη,τα χωνια θα ειναι οσο πιο μεγαλα γινονται,κ οσο θα ανοιγει το γκαζι θα κονταινουν αναλογικα,δεν ξερω βεβαια πως μπορεις να επιτυχεις σωστη ροη κ οχι στροβιλισμους οταν το ενα χωνι θα μπαινει μεσα στο αλλο.
Εσυ λες οτι αν χουφτωνεις το γκαζι κ δεν το ανοιγεις γραμμικα δεν θα εχεις σωστη λειτουργια :thnk:,δεν εχεις αδικο αλλα ολα ειναι στο πως ανοιγεις το γκαζι.Απλα το μηχανικο(με ντιζες)μου φαινεται πιο απλο κ δεν μπλεκεις με ηλεκτρονικα(που δεν κατεω πραμα)
ελα για να πεφτουν σκεψεις και γνωστοι τορνοι στο τραπεζι!
πανο δεν δουλευουν αναλογικα .ειναι η μακρια η κοντα .και δεν μιλαμε για τιποτα τρελλα ηλεκτρονικα .ενα σερβομοτερ ειναι και ενα ρελαι που θα περνει εντολη απο το shiftlight . σερβομοτερ σαν αυτα που εχουν τα τηλεκατευθυνομενα  απλα χρειαζεται ενα καλο και οχι φτηνιαρικο .οποτε εχεις και τις καλες μεσαιες που σου δινουν οι μεγαλοι αυλοι εισαγωγης και τις καλες ψηλες που σου δινουν οι μικροι αυλοι εισαγωγης.τωρα οι διαφορες που μπορει να μιλαμε ισως ειναι τοσο μικρες που ισως να μην αξιζει να μπεις στην διαδικασια.αν σκεφτουμε οτι η διαφορα tuono -mille  ειναι 4 αλογα συμφωνα με την απριλια  και υπολογιζοντας και τις υπολοιπες διαφορες που εχουν τα δυο μηχανακια .ramair

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης