0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ειναι πνευματικα,δουλευουν απο ECU και η κινηση τους ειναι ταυτοχρονη με την κινηση του κλαπετου εισαγωγης.παρε κ αλλη μια ετσι για να γουσταρουμε
Ρε Στάαααααθη μην αποκαλύπτεις τα μυστικά ρεεεεεεεεεεε εχουμε αγώνα να τρέξουμε χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
δεν θα ηταν πιο ευκολο να το σνδεσεις με τη γκαζιερα? τη βλεπω εγω την πατεντα να ερχεται!
Ελα για παμε πισω στις βελτιωσεις.ερωτησης,οι μπεκιερες μας πως ειναι,θελω να πω η γωνια ψεκασμου ποια ειναι κ ποσο ρολο μπορει να παιζει η γωνια στην αποδοση του κινητηρα.Σιγουρα τα μπεκ μας ειναι πολυ μεγαλα για να αλλαχθουν μιας κ δεν δουλευουν πανω απο το 50%(μηπως λεω κ πολυ)αρα το να τα αλλαξεις με καποια αλλα που εχουν μεγαλυτερη διασπορα κ αλλη γωνια θα βοηθησει τοσο πολυ ωστε να εχεις καλυτερη αποδοση?@σταθηαφου ειναι μεταβλητα οταν η γκαζιερα θα ειναι κλειστη,τα χωνια θα ειναι οσο πιο μεγαλα γινονται,κ οσο θα ανοιγει το γκαζι θα κονταινουν αναλογικα,δεν ξερω βεβαια πως μπορεις να επιτυχεις σωστη ροη κ οχι στροβιλισμους οταν το ενα χωνι θα μπαινει μεσα στο αλλο.Εσυ λες οτι αν χουφτωνεις το γκαζι κ δεν το ανοιγεις γραμμικα δεν θα εχεις σωστη λειτουργια ,δεν εχεις αδικο αλλα ολα ειναι στο πως ανοιγεις το γκαζι.Απλα το μηχανικο(με ντιζες)μου φαινεται πιο απλο κ δεν μπλεκεις με ηλεκτρονικα(που δεν κατεω πραμα)ελα για να πεφτουν σκεψεις και γνωστοι τορνοι στο τραπεζι!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι