0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
οκ πίσω στις βελτιώσεις :αν δει κανείς πως δουλεύει το σύστημα στους ηλεκτρονικά μεταβαλλόμενους αυλούς του V4 , αυτοί μεταβάλλουν το μήκος τους με ένα σερβομηχανισμό που ελέγχεται από την κεντρική μονάδα ηλεκτρονικής διαχείρησης της μοτοσυκλέτας... έτσι σε κάθε συγκεκριμένη περιοχή στροφών έχουν και διαφορετικό μήκος (σε θεωρητικά άπειρες θέσεις).Αυτό που λέει ο Στάθης είναι σωστό και πιο κοντά στην κατασκευή του favaretti και του Amann (οι οποίοι μάλλον από κάποιο "σταθερό" σημείο δίνουν την εντολή για την μεταβολή του μήκους των αυλών).
συνδέοντας το με το shift light έχεις και το πλεονέκτημα ότι μπορείς χειροκίνητα να επιλέξεις που θα ανοίγουν οι αυλοί, έτσι ώστε να έχεις και την δύναμη χαμηλά (με τους αυλούς σε πλήρες μήκος) και την δύναμη ψηλά (με κοντύτερο μήκος)...Βέβαια τώρα μπαίνουν και άλλα μέσα στο παιχνίδι καθώς διάφοροι γκουρού παγκοσμίως , προτιμούν να κάνουν τους αυλούς εισαγωγής σε ένα ενδιάμεσο ύψος (κάπου ανάμεσα σε mille και tuono) αλλά αρκετά πιο φαρδιούς (περίπου 1cm σε διάμετρο για τον καθένα) με ενιαία σχεδίαση τύπου μπανιέρας ( για να μπορούν να μπουν και οι ντουζιέρες (open direct injection system) από πάνω)... Τωρα όσο αφορά τα μπεκάκια ... τα μπεκ που χρησιμοποιεί η μαμα είναι με 2 τρυπούλες , ο Amann βάζει τα showers που έχουν 12 μικρές από πάνω και δημιουργει νέφος καυσίμου που περνάει ΜΑΖΙ με τον αέρα στην εισαγωγή (άρα καλύτερη καύση μιας και δεν υπάρχει άκαυστο μείγμα λόγω έλλειψης αέρα) μόνο που θέλει παροχή αέρα (δηλ ανοιχτό φιλτροκούτι με κιτ Evoluzione ή αντίστοιχο, ή full carbon κουτί , μεγαλύτερη εισαγωγή ram air) ...Ο Favaretti κρατάει τα μπεκ στην θέση τους αλλά τα αλλάζει με κάποια άλλα με 10 τρυπούλες. Και αυτός πάντως συστήνει να γίνει η μετατροπή-αλλαγή μπεκ μαζί με άλλα πράγματα (σίγουρα open φιλτροκούτι, pcIII για αρχή).
Όλοι πάντως μιλάνε για περισσότερο αέρα στον κινητήρα ( αυλοί εισαγωγής και φιλτροκούτια μαμά δεν είναι και ότι καλύτερο σχεδιαστικά)και όλοι λένε πως οι διαφορές μεταξύ παλιού και καινούργιου κινητήρα είναι στην ουσία ελάχιστες... 1 μπουζί αντί για 2, πιο μαλακό σασμάν , μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής (που είναι και η βασικότερη διαφορά).Εξάλλου στο site του Amann (αν θεωρήσουμε ότι αφενός ξέρει τι κάνει και λέει την αλήθεια) όλα τα μοτέρ (RP - RR ) τα βγάζει από 141,9 μέχρι 142,1 (με κιτ 1060 σε όλα) (για να σε προλάβω Πανούλη γιατί θα το ψάξεις το παλιό tuono, το δίνει 137 αλλά με 56άρια σώματα και μονή εξάτμιση , όχι 2 σε 2 όπως σε όλα τα άλλα... αν θεωρήσουμε ίδιο το μοτέρ με ένα ίδιας χρονιάς RSVR που του βάζει 2σε2 , τότε και αυτό στα ίδια πάνω κάτω άλογα θα πάει με ένα αντίστοιχο συστηματάκι εξατμίσεων δηλ 2σε2 ... και γω ρε μπαγάσα σ αγαπάω )
@ Κοσμά : χμμμ ναι αν είχα 1000€ θα τον έπαιρνα τον κινητήρα, θα έπρεπε βέβαια για να δουλέψει σωστά να πάρω και όλη την πλεξούδα και τα ηλεκτρονικά του... δηλ κανά 1000ρικο ακόμα... με 2000€ κάνεις αυτό 1060 και τελειώνει το θέμα (άσε που δεν χρειάζεται να βγάλω και το βάρος του βολάν δεν βγαίνει σ αυτό )... ένα ζευγαράκι κεφαλές RR ναι, με τις μεγάλες βαλβίδες τις γλυκοκοιτάω για 350€ από τον Aη eBay... άσε που το φτιάχνω όπως το θέλω και σιγά σιγά και αυτό μου δίνει μεγάλη χαρά ...αραγε εγγύηση θα χω μετά τις μετατροπές ?? πάρτε και ένα βιντεάκι πως λειτουργούν οι ντουζιέρες
αν και απο θεμα αποδοσεις το μηχανακι ειναι τουμπανο.
Επειδη μιλατε για βελτιωση ..αξιζει τον κοπο να αλλαξεις τα μπεκ,με μπεκ με περισσοτερες τρυπες ??θα δεις διαφορα στην αποδοση??
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι