Και συνεχιζουμε....
Ειναι μαλλον πιο γρηγορο απο TLR αλλα ειναι και σιγουρα πιο ελαφρυ και ''ισοροπημενο-καλυτερα στημενο''
Αν αφαιρεσεις δε το βολαν αποκτα και την ευστροφια του Tlr (ξερεις που τα ''παιρνει'' στις ψηλες)
-ΜΑΡ 2. Ο εγκεφαλος εχει 3 (με 2 εναλλακτικες στο καθενα συνολο 6) προγραμματα προεγκατεστημενα.
1 κλειστο μαμα-2για ανοικτες εξατμησεις-και 3 για τις EVO6 εξατμισεις(αγωνιστικες που δινει η aprilia )
Αυτο ειναι και το derisrtiction που γινεται στο μηχανακι.
Κοστος για ολοσωμες θες ελλαδα ή εξω
Φανταζεσαι τη διαφορα τιμης.
Παντως και με 2 τελικα κανεις δουλεια.400-800€ απο εξωτερικο παντα.
Ολοσωμα 1600-2500€ εξωτερικο παλι. Δεν μιλαω παραπανω γιατι οι εξατμησεις ειναι απο μονο του ολοκληρο θεμα για αναληση...
Αν αποφασισεις οτιδηποτε ριξε ποστ.Εχω κανει καλα κονε με αγωνιζομενους εξω και περνω πραγματα με καλες τιμες.
(αυτο ισχυει για ολους ετσι...
)
Στο ψαλιδι τωρα:Σου εχω βαλει 2 φωτο.
Στο παλιο εκει που ειναι η κατω τρυπα για τη βιδα,που πιανει το πλαστικο προστατευτικο της αλυσιδας, ραγιζε και εσπαγε.
Και να μην εχεις εγγυηση η Aprilia ειναι υποχρεωμενη να στο αλλαξει!!! Οποτε μην αγχωνεσαι.
Για τιμη πωλησης αν σου ζητησει 12.000€ ειναι ΟΚ.
Μπορεις να παζαρεψεις γιατι γενικα ειναι ''δυσκολο'' να φυγει το μηχανακι.
Καλο κουραγιο για τι αν ειναι και πυργιωτης ο τυπος γ@μ@ τα
Τα υπολοιπα αργοτερα γιατι πιαστικα να γραφω