0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλως ορισες και απο εδω Φανταζομαι οτι μιλας για το rsv-r σε ΜΑΜΑ κατασταση.Τσεκαρε τα ελατηρια να ειναι για το βαρος σου και κοιταξε το μπροστινο να εχει λιγο πιο χοντρα λαδια. Αποσο εχω διαβασει, τα showa θελουν το κατι της τους, αν και εγω, σε τουονο, ΟΥΔΕΠΟΤΕ αισθανθηκα ασχημα πανω του (με μαμα stab και χοντρυτερο λαδι στο μπροστινο) παροτι ειμαι στα 115 κιλα.Με τις εξατμισεις και την τελευταια αναβαθμιση του χαρτη, θα δεις μεγαλη διαφορα, μιας και το μηχανακι ειναι αρκετα πνιγμενο απο μαμα. Με το βολαν, δεν θα κερδισεις αλογα, θα δεις να ανεβαζει λιγο πιο γρηγορα στροφες, αλλα θα χασεις σε ξεκινημα απο σταση, υψηλες τελικες και μεγαλυτερο φρενο απο τον κινητηρα στο κλεισιμο του γκαζιου.ριξε μια ματια στα sticky θεματα της κατηγοριας για rsv
Θα προσθεσω οτι ειναι προτιμοτερο και καλυτερο για τη μοτο σου αντι να βγαλεις το βαρος του βολαν, να βαλεις πισω γραναζι με 2 δοντια παραπανω.
και υγρα φρενων Shell ή Bell Ray DOT 5.1.
O λογος?
Τα Motul RBF600 DOT4 δεν ειναι καλα?
Για μενα ειναι διαφορετικη εννοια η ευστροφια του μοτερ με την αλλαγη σχεσων γραναζωματος. και φανταζομαι οτι ο φιλος προερχεται απο ενα φορουμ με αγωνιζομενους (με ducati) που αρκετοι απο δαυτους εχουν αφαιρεσει ολοκληρο το βολαν και το αντικατεστησαν με ενα, για τα απολυτως απαραιτητα, οποτε κατι παραπανω θα ξερει/ακουσει
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι