0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ
« Απάντηση #15 - : Απρίλιος 06, 2008, 08:42:21 μμ »
οκ το παραδεχομαι..............ειμαι ανιδεος και ντεν καταλαβαινει!!! :D :D
θα μου εξηγησει καποιος??? :thnk: :thnk: :P

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ
« Απάντηση #16 - : Απρίλιος 06, 2008, 08:53:26 μμ »
Τι? Το sag?
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

CAPOMAN

Απ: ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ
« Απάντηση #17 - : Απρίλιος 06, 2008, 09:10:49 μμ »
SAG υπάρχουν δύο.Υπάρχει το sag με τον αναβάτη επάνω και το sag άνευ αναβάτη,μας ενδιαφέρει ΜΕ τον αναβάτη πάνω

Συκώνοντας τη νοτοσυκλέτα 2 άτομα ο τρίτος μετρά πόσο είναι το μήκος τως ελατηρίων αρχής από την άκρη της τσιμούχας και τέλος του πιρουνιού συνήθως είναι 12 πόντοι η αλλοιώς 120 χιλ.

Στη συνέχεια βάζουμε τον αναβάτη επάνω κρατώντας τη μοτοσυκλέτα σε ευθεία γραμή και το σώμα του αναβάτη να είναι ακριβώς όπως όταν οδηγά εν κινήσει.
Μετράμε ξανά από τη τσιμούχα έως και το το τέλος του πιρουνιού. αυτό είναι το sag με αναβάτη-

έστω λοιπόν ότι η αρχική μέτρηση το μήκος του ελατηρίου ήταν 12 πόντοι=L1
Η δεύτερη L2= 8.5

SAG = L1-L2= 3,5

Για μοτοσικλέτες street συνιστάται το μπροστινό SAG 30-35 για πίστα 25-30 το ίδιο και για το πίσω ελατήριο

Αν το SAG(βύθισμα) χωρίς τον αναβάτη είναι πολύ τότε μάλλον θες ελλατήρια η έχεις πολύ χαλαρή τη προφόρτηση  :bye: :bye:

Μπορώ να σου γράψω άλλες 2 σελίδες για αυτά αλλά με πονά το χέρι λυπήσου με

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ
« Απάντηση #18 - : Απρίλιος 06, 2008, 09:19:52 μμ »
οκ το παραδεχομαι..............ειμαι ανιδεος και ντεν καταλαβαινει!!! :D :D
θα μου εξηγησει καποιος??? :thnk: :thnk: :P

Διάβασες τι είναι και δεν κατάλαβες, ή όχι? Το sag μας δείχνει το πόσο έχουμε προφορτισει τα ελατήρια μας. Ρυθμίζεις το ύψος της μοτοσυκλέττας και το πόσο θα "υποχωρεί" το ελατήριο όταν ασκείται μια δύναμη.
Απ΄τα εργοστάσιο μπορεί να έρχεται ρυθμισμένο για έναν αναβάτη μέσου βάρους, ο οποίος απέχει  και απ΄το δικό σου βάρος και απ΄τον τρόπο που οδηγάς. Διαφορετικά συμπεριφέρονται τα ελατήρια με εμένα που είμαι 95 κιλά και αλλιώς με εσένα που μπορεί να είσαι 70πχ.
Εκτός αυτού υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να είναι λάθος απ΄το εργοστάσιο, όπως συνέβη στο δικό μου. (υπερβολική προφόρτιση εμπρός)

Capoman δεν ξέρω αν είναι σωστά αυτά που έδωσες, αλλά το 06 φοράει Ohlins εμπρος. 

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ
« Απάντηση #19 - : Απρίλιος 06, 2008, 09:22:29 μμ »
Συκώνοντας τη νοτοσυκλέτα 2 άτομα ο τρίτος μετρά πόσο είναι το μήκος τως ελατηρίων αρχής από την άκρη της τσιμούχας και τέλος του πιρουνιού συνήθως είναι 12 πόντοι η αλλοιώς 120 χιλ.

Τι εννοείς σηκώνοντας?  :thnk: Το στατικό sag αφορά το νούμερο που παίρνουμε με την μοτοσυκλέτα σε κάθετη θέση. Μόνο με το βάρος της.

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ
« Απάντηση #20 - : Απρίλιος 06, 2008, 09:23:32 μμ »
Ποσα κιλα εισαι?
Αν εισαι πανω απο το μεσο ορο που ερχονται ρυθμισμενες οι αναρτησεις -γυρω στα 75 κιλα-ξεκινηστε απο το Sag οπωσδηποτε!!!!!
Me Ohlins μπροστα θα επρεπε να εινα βουτηρο.Πισω Sachs εχει?
 :bye:


*

CAPOMAN

Απ: ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ
« Απάντηση #21 - : Απρίλιος 06, 2008, 09:23:46 μμ »
Είναι μια καλή αρχή για να πειραματιστής.Να σας πω την αλήθεια πολλά παιδιά εδώ στα μέγαρα προτού μπούνε πίστα με επισκέπτονται είναι το χόμπι μου.

Υπάρχει και μία καινούργια μεθοδολογία από Αγγλία αναφέρεται στο βιβλίο TOTAL CONTROL και κατά την άποψη μου είναι ορθότερος και αυτόν εφαρμόζω

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ
« Απάντηση #22 - : Απρίλιος 06, 2008, 09:25:27 μμ »
Υπάρχει και μία καινούργια μεθοδολογία από Αγγλία αναφέρεται στο βιβλίο TOTAL CONTROL και κατά την άποψη μου είναι ορθότερος και αυτόν εφαρμόζω

Για πες για πες :thnk:

*

CAPOMAN

Απ: ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ
« Απάντηση #23 - : Απρίλιος 06, 2008, 09:26:01 μμ »
Συκώνοντας τη νοτοσυκλέτα 2 άτομα ο τρίτος μετρά πόσο είναι το μήκος τως ελατηρίων αρχής από την άκρη της τσιμούχας και τέλος του πιρουνιού συνήθως είναι 12 πόντοι η αλλοιώς 120 χιλ.

Τι εννοείς σηκώνοντας?  :thnk: Το στατικό sag αφορά το νούμερο που παίρνουμε με την μοτοσυκλέτα σε κάθετη θέση. Μόνο με το βάρος της.

Σηκ΄νεις το μπροστινό μέρος πιάνοντας ο ένας από το δεξί και ο άλλος από το αριστερό κλιπ ον
για να μετρήσεις σε πλήρη έκταση το ελατήριο ;)

*

CAPOMAN

Απ: ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ
« Απάντηση #24 - : Απρίλιος 06, 2008, 09:27:32 μμ »
Υπάρχει και μία καινούργια μεθοδολογία από Αγγλία αναφέρεται στο βιβλίο TOTAL CONTROL και κατά την άποψη μου είναι ορθότερος και αυτόν εφαρμόζω

Για πες για πες :thnk:

Σόρυ από το πέσιμο με πονά το χέρι......... :( :( Ντε μπορεί να γράψει)

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ
« Απάντηση #25 - : Απρίλιος 06, 2008, 09:28:33 μμ »
Για σκαναρε :P :P :P :P

*

CAPOMAN

Απ: ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ
« Απάντηση #26 - : Απρίλιος 06, 2008, 09:31:51 μμ »
Νο scan available :(

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ
« Απάντηση #27 - : Απρίλιος 06, 2008, 09:33:18 μμ »
 :cry:
Περαστικα!

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ
« Απάντηση #28 - : Απρίλιος 06, 2008, 09:36:06 μμ »
Μετα πρεπει να την αφησουν μαλακα ομως, για να μην αναπηδησει..........

προτιμω το εξης:

Λυνουμε πλαινα φερινγκ.
Βαζουμε στο ενα καλαμι ενα tie-wrap.
Καθομαστε πανω στο μηχανακι.
Το tie-wrap μετακομιζει προς τα κατω.
Βαζουμε εναν γρυλο στην εξατμιση του εμπρος κυλινδρου (προφανως με ενα πλατυ ξυλο αναμεσα τους), και σηκωνουμε τον μπροστινο τροχο απο το εδαφος. Μετραμε την αποσταση της γλυστρας με το tie-wrap.
Αυτο ειναι το sag με αναβατη.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ
« Απάντηση #29 - : Απρίλιος 06, 2008, 09:36:20 μμ »

Σηκ΄νεις το μπροστινό μέρος πιάνοντας ο ένας από το δεξί και ο άλλος από το αριστερό κλιπ ον
για να μετρήσεις σε πλήρη έκταση το ελατήριο ;)

Σωστά τα λες, αλλά λές το μισό.  :) Πέρνουμε την ένδειξη με τον τροχό στον αέρα, και μετά την ένδειξη με το βάρος της μοτό. Από εκέι βγαίνει το στατικό sag.

Κάνω copy απο γειτονικό φορουμ για να μην γράφω.

"
Βάζουμε την μοτό στο κεντρικό stand (ή στο κασόνι με τις μπύρες) έτσι ώστε ο πίσω τροχός να κρέμεται στον αέρα.

Μαρκάρουμε ένα σημείο στο πίσω μέρος (φτερό, βάση σχάρας κ.λ.π.) όσο το δυνατόν πιο κάθετα στο έδαφος (η ευθεία που περνάει από το σημείο αυτό και το κέντρο του πίσω τροχού να είναι κάθετη στο έδαφος).

Μετράμε την απόσταση του μαρκαρισμένου σημείου και του κέντρου του τροχού και την ονομάζουμε Α.

Κατεβάζουμε την μοτό στο έδαφος και την κρατάμε όρθια.
Μετράμε πάλι την απόσταση μεταξύ του σημείου και του κέντρου του τροχού και την ονομάζουμε Β. (χρειάζεται φιλαράκι-βοηθός).

Η διαφορά των αποστάσεων Α-Β είναι το στατικό sag. (Το πόσο βυθίζεται η μηχανή με το βάρος της).
Τσεκάρουμε αν είναι μέσα στα όρια του κατασκευαστή, αλλοιώς παίρνουμε γαντζόκλειδο και προφορτίζουμε - αποφορτίζουμε το ελατήριο, ώστε να μπούμε στα όρια του κατασκευαστή.!!!


Ανεβαίνουμε πάνω στην μοτό, με πλήρη εξάρτυση και σε θέση οδήγησης,
Μετράμε πάλι την γνωστή απόσταση και την ονομάζουμε Γ. (χρειάζονται 2 φιλαράκια-βοηθοί).

Η διαφορά των αποστάσεων Α-Γ είναι το δυναμικό sag. (Το πόσο βυθίζεται η μοτό με τον αναβάτη επάνω)."

Zachs πάρε τις στάνταρ ρυθμίσεις του 06, σύμφωνα με την aprilia.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης