Σηκ΄νεις το μπροστινό μέρος πιάνοντας ο ένας από το δεξί και ο άλλος από το αριστερό κλιπ ον
για να μετρήσεις σε πλήρη έκταση το ελατήριο
Σωστά τα λες, αλλά λές το μισό.
Πέρνουμε την ένδειξη με τον τροχό στον αέρα, και μετά την ένδειξη με το βάρος της μοτό. Από εκέι βγαίνει το στατικό sag.
Κάνω copy απο γειτονικό φορουμ για να μην γράφω.
"
Βάζουμε την μοτό στο κεντρικό stand (ή στο κασόνι με τις μπύρες) έτσι ώστε ο πίσω τροχός να κρέμεται στον αέρα.
Μαρκάρουμε ένα σημείο στο πίσω μέρος (φτερό, βάση σχάρας κ.λ.π.) όσο το δυνατόν πιο κάθετα στο έδαφος (η ευθεία που περνάει από το σημείο αυτό και το κέντρο του πίσω τροχού να είναι κάθετη στο έδαφος).
Μετράμε την απόσταση του μαρκαρισμένου σημείου και του κέντρου του τροχού και την ονομάζουμε Α.
Κατεβάζουμε την μοτό στο έδαφος και την κρατάμε όρθια.
Μετράμε πάλι την απόσταση μεταξύ του σημείου και του κέντρου του τροχού και την ονομάζουμε Β. (χρειάζεται φιλαράκι-βοηθός).
Η διαφορά των αποστάσεων Α-Β είναι το στατικό sag. (Το πόσο βυθίζεται η μηχανή με το βάρος της).
Τσεκάρουμε αν είναι μέσα στα όρια του κατασκευαστή, αλλοιώς παίρνουμε γαντζόκλειδο και προφορτίζουμε - αποφορτίζουμε το ελατήριο, ώστε να μπούμε στα όρια του κατασκευαστή.!!!
Ανεβαίνουμε πάνω στην μοτό, με πλήρη εξάρτυση και σε θέση οδήγησης,
Μετράμε πάλι την γνωστή απόσταση και την ονομάζουμε Γ. (χρειάζονται 2 φιλαράκια-βοηθοί).
Η διαφορά των αποστάσεων Α-Γ είναι το δυναμικό sag. (Το πόσο βυθίζεται η μοτό με τον αναβάτη επάνω)."
Zachs πάρε τις στάνταρ ρυθμίσεις του 06, σύμφωνα με την aprilia.