0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

davide

Απ: The number of the beast...
« Απάντηση #15 - : Ιανουάριος 31, 2008, 12:08:28 πμ »
Davide το οικονομικό το έχει ρυθμίσει ο τυ΄πος? Το παρακολουθούσα παλαιότερα, και δεν είχε βγάλει τιμή.
Κάτι για 4 χιλιάρικα έλεγε.... :thnk:

Mπα, ακόμα το ρυθμίζει και απ'ότι κατάλαβα το ρυθμίζει ανάλογα με την ζήτηση που έχει! Δεν δίνει μία φιξ τιμή...
...επίσης αν τα 4.000 ευρώ ισχύσουν, δεν είναι ακούγονται λίγα... :thnk:

Πάντως, αν σε ενδιαφέρει το θέμα, μπορείς να του ζητήσεις τιμή και πότε θα στο έχει έτοιμο μέσα από το site του.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 31, 2008, 12:33:49 πμ από davide »

*

davide

Απ: The number of the beast...
« Απάντηση #16 - : Ιανουάριος 31, 2008, 12:32:43 πμ »
Ρε παιδιά είναι πολύ κοντά γραναζωμένο το μηχανάκι ή είναι ιδέα μου?Κατά τ' άλλα μαμεί και δέρνει :ohyes:

Το γρανάζωμα στο βιντεοκλίπ είναι 15-42
Ο ίδιος ο Σουηδός προτείνει ένα πιο μακρύ γρανάζωμα (16-42)

*

davide

Απ: The number of the beast...
« Απάντηση #17 - : Φεβρουάριος 03, 2008, 02:13:39 πμ »
Davide το οικονομικό το έχει ρυθμίσει ο τυ΄πος? Το παρακολουθούσα παλαιότερα, και δεν είχε βγάλει τιμή.
Κάτι για 4 χιλιάρικα έλεγε.... :thnk:

Σου έχω νέα... παραθέτω την απάντηση του Σουηδού σε mail που μου έστειλε:

Παράθεση από: Mr.J
Delivery will be in 6-8weeks if everything goes ok. Price is 3500EUR+VAT.
 
You have to buy the supercharger,hoses,injectors and some other stuff for yourself so the
warrenty is in your name, we don't sell any parts from another company. Prices for the rest is somewhere around 2500incVAT if you look at your local dealers.
 
Remember that you have know or do some machining on your engine aswell, we don't do that here at SpoonValley Racing due to the shipping cost of the whole engine is too much compared to the price of having it done at your local workshop. We supply all instructions for install and drawings for machining the shaft and the clutch cover.

Άρα ούτε 7.000 ευρώ δεν φτάνουν... :pray:

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: The number of the beast...
« Απάντηση #18 - : Φεβρουάριος 09, 2008, 11:32:19 πμ »
πολυ τουμπανο το εργαλειο !!!!!!! :kalo: :kalo:

να κανω και μια ερωτηση?      απο θεμα αξιοπιστιας τι γινεται?       μηπως αυτη παει περιπατο?

                                            :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:



                                               :ohyes: :ohyes: :ohyes:

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

davide

Απ: The number of the beast...
« Απάντηση #19 - : Φεβρουάριος 09, 2008, 12:05:13 μμ »
να κανω και μια ερωτηση?      απο θεμα αξιοπιστιας τι γινεται?       μηπως αυτη παει περιπατο?

Γενικά οι μετροπές αυτές, δεν βάζουν ως πρώτη προτεραιότητα την αξιοπιστία του μοτέρ. Από την άλλη, για την συγκεκριμένη μετατροπή δεν έχουν ακουστεί προβλήματα. Υπάρχουν μηχανάκια με 40.000 και 60.000χλμ τα οποία δεν έχουν παρουσιάσει 'κακά' συμπτώματα!

*

Αποσυνδεδεμένος 2STROKE

  • *****
  • 721
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV FACTORY
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: The number of the beast...
« Απάντηση #20 - : Φεβρουάριος 09, 2008, 04:39:15 μμ »
to 2005 ειχα διαβασει για ελληνικη R1 τουρμπατη αυτος που το εκανε ηταν αθηνα εαν βρω το περιοδικο θα κοιταξω να δω εαν ειχε λεπτομερειες περι κατασκευης κοστος κλπ
λογικα το κοστος θα ειναι πανω κατω το ιδιο
V2 POWER

*

davide

Απ: The number of the beast...
« Απάντηση #21 - : Φεβρουάριος 09, 2008, 07:59:30 μμ »
to 2005 ειχα διαβασει για ελληνικη R1 τουρμπατη αυτος που το εκανε ηταν αθηνα εαν βρω το περιοδικο θα κοιταξω να δω εαν ειχε λεπτομερειες περι κατασκευης κοστος κλπ
λογικα το κοστος θα ειναι πανω κατω το ιδιο

Αυτό που λες (αν δεν κάνω λάθος), είναι κανονικό τούρμπο. Με την φτερωτή του να γυρνάει με τον αέρα από την εισαγωγή και τα καυσαέρια της εξαγωγής. Κατασκευές σαν αυτήν έχουν γίνει πολλές στην Ελλάδα (σε R1, Fazer, TDM, ZRX, κτλ. κτλ). Το θέμα είναι πως ένα τέτοιου είδους τούρμπο, δεν νομίζω να μπορέσει να λειτουργήσει σωστά στο μοτέρ μας. Θα είναι πολύ απότομο και νευρικό την στιγμή που θα ανεβάζει πίεση.
Αυτό που βολεύει στην περίπτωσή μας είναι  κάτι που να δίνει κίνηση στην φτερωτή μέσο άξονα από τον κινητήρα. ;)

*

Αποσυνδεδεμένος 2STROKE

  • *****
  • 721
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV FACTORY
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: The number of the beast...
« Απάντηση #22 - : Φεβρουάριος 09, 2008, 08:03:46 μμ »
κοιτα το οτι θα γινει πιο αποτομο θα γινει επειδη δεν ειμαι μηχανικος θα απαντησω απλα με κοινη λογικη
εμεις θα τραβαμε απο τις 2000 στροφες το τουρμπισμα ενω τα R1 θα πρεπει να πανε στις 4με 5 για να τουρμπισουν οποτε λογικα θα ειναι πολυ νευρικο αλλα πιθανοτατα να υπαρχει τροπος επιλυσης του αποτομο μπαμ που θα γινεται
V2 POWER

*

davide

Απ: The number of the beast...
« Απάντηση #23 - : Φεβρουάριος 09, 2008, 08:12:56 μμ »
κοιτα το οτι θα γινει πιο αποτομο θα γινει επειδη δεν ειμαι μηχανικος θα απαντησω απλα με κοινη λογικη
εμεις θα τραβαμε απο τις 2000 στροφες το τουρμπισμα ενω τα R1 θα πρεπει να πανε στις 4με 5 για να τουρμπισουν οποτε λογικα θα ειναι πολυ νευρικο αλλα πιθανοτατα να υπαρχει τροπος επιλυσης του αποτομο μπαμ που θα γινεται

Υπάρχει και ένα θέμα του δικύλινδρου και τετρακύλινδρου. Ένας μηχνικός θα μπορούσε να μας το εξηγήσει καλύτερα! ;)

*

CAPOMAN

Απ: The number of the beast...
« Απάντηση #24 - : Φεβρουάριος 09, 2008, 11:53:09 μμ »
Τ ο τούπμπο δε συνιστάται να εφαρμόζεται σε μηχανάκια που μπαίνουν και πίστα ... εκτός και αν κάνου 400άρι μόνο η 1000άρι Λόγω του turbo lag.Αν θέλετε αξιοπιστία και οδηγησημότητα μόνο κομπρέσορα όσο ανοίγεις το γκάζι τόσο παίρνεις.έχω οδηγήσει και τα 2.Καμία σχέση ο κομπρέσορας ιδιαίτερα της Rotrax..

O Πρώην αιμοδότης


Ανδρέας

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης