0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

ΤΑΣΟΣ

SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
« - : Νοέμβριος 13, 2006, 10:40:37 μμ »
Εχει κανει κανεις αλλαγη λαδιου και σερβις τις μπουκαλες στο μιλε? Τι λαδι χρησιμοποιουμε ? το βιβλιο προτεινει 5w ohlins καπου διαβασα ομως οτι αλλαξε συμπεριφορα το μηχανακι και προτεινουν το ohlins r&t.
Εμπειρια κανεις?



*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Re: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
« Απάντηση #1 - : Νοέμβριος 13, 2006, 11:01:17 μμ »
Εχω κανει πριν απο 4000χλμ στον Αναστασιαδη στην Κατεχακη που ειναι εξουσιοδοτημενος Ohlins.
Αν το κανεις μονος σου οτι και μαρκα να βαλεις δουλευει αλλα μη παιξεις με το ιξωδες αν δεν εισαι σιγουρος.
Αν το δωσεις αλλου Μη πας στον KShock. Ειναι καλος για off road αναρτησεις αλλα εχω ακουσει τα χειρωτερα απο στρηταδες.
Επισης παιζει και Revavling kit της ohlins με την ονομασια SBK και αλλαζει τα εσωτερικα φυσιγγια με τα ιδια που φοραει το SBK πιρουνι(10.000€!!!!)
Τωρα αν το βρεις στην Ελλαδα σφυρα μου το και σε 'μενα...

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Re: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
« Απάντηση #2 - : Νοέμβριος 13, 2006, 11:04:52 μμ »
Παράθεση

backys έγραψε:
Εχω κανει πριν απο 4000χλμ στον Αναστασιαδη στην Κατεχακη που ειναι εξουσιοδοτημενος Ohlins.


...καλά και "εξουσιοδοτημένος Aprilia" είναι, αλλά αυτό αποδείχθηκε ότι δεν σημαίνει τίποτα....
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Re: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
« Απάντηση #3 - : Νοέμβριος 13, 2006, 11:14:54 μμ »
ελα ντε...

*

ΤΑΣΟΣ

Re: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
« Απάντηση #4 - : Νοέμβριος 14, 2006, 10:36:06 μμ »
Εχει κανεις πειραματιστει με τις ρυθμισεις?

*

vakis

Re: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
« Απάντηση #5 - : Νοέμβριος 22, 2006, 07:32:02 μμ »
na to riksis 3 grames mprosta tha ginei poli poio koftero

*

ΤΑΣΟΣ

Re: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
« Απάντηση #6 - : Νοέμβριος 22, 2006, 09:22:06 μμ »
Πολυ ειναι το βιβλιο λεει να φαινονται 4 εγκοπες max

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Re: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
« Απάντηση #7 - : Νοέμβριος 22, 2006, 10:08:19 μμ »
Παράθεση

sanguini1 έγραψε:
na to riksis 3 grames mprosta tha ginei poli poio koftero



Εγω το εχω στις 4,5 γραμμες και ολα καλα. μονο στα πολυ αργα ''τραβαει'' προς το εσωτερικο της στροφης.

*

Αποσυνδεδεμένος S-T

  • *****
  • 423
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV1000R το καλό!
  • Αντιδράσεις: +1
Re: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
« Απάντηση #8 - : Νοέμβριος 23, 2006, 10:06:34 πμ »
Παντος ή οhlins στο site της, για το πιρουνι μας (FG43) λέει να χρησιμοποιειται μόνο R&T.

Eπισης, το mille κατα 99,9% φοράει το ιδιο μπροστινό με το R1SP, εχουν καποια μικροδιαφορά στους ρυθμιστές (θεση) αλλα αποτι διάβασα στο Aprilia forum τα αμερικανάκια οταν ειχαν καποιο προβλημα με φλάτζες αγοραζαν απο γιαμάχα (με άμεση παράδοση και μικροτερο κοστος κιόλας).

Στο παρακατω λινκ υπάρχει ένα κιτ με βαλβίδες κλπ για την βελτίωση του μπροστινου του SP (μολις 1800 Ευρωπουλα :-D ) που όπως ειπα λογικά θα κανει ΚΑΙ στο δικό μας.

Εχω στείλει μέιλ και περιμένω απάντηση, θα σας ενημερωσω ;-)

Upgrade Kit R1SP Front Fork

Re: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
« Απάντηση #9 - : Νοέμβριος 24, 2006, 03:50:03 πμ »
Φίλε οτι και να κάνεις με τις πλάκες ή τα λάδια στο πίρούνι, το χρόνο σου στις Σέρρες δεν τον κατεβάζεις. Πρέπει να αρχίσεις να παραδειγματίζεσαι από τους φίλους σου που ξέρουν να καθυστερούν τα φρένα. :-D

*

Dimitrios

Re: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
« Απάντηση #10 - : Νοέμβριος 28, 2006, 12:17:45 πμ »
Θα χρειαστει πολυ ψαξιμο καποιος για να σεταρει σωστα το ολινς μπροστα για σοβαρη χρηση πιστας

Ακομα και με αναβατη 80 κιλων και σωστα ρυθμισμενο sag στα δυο ακρα το πιρουνι τερματιζει στα δυνατα φρενα (πιστα παντα)

Φαινεται οτι η σταθμη του λαδιου στα καλαμια ειναι χαμηλη απο το εργοστασιο και θα χρειαστει να προστεθει λαδι

Βεβαια καλυτερα θα ηταν να αγορασει καποιος τα αναβαθμισμενα σωθικα που δινει η ολινς αν μπορει και θελει να πληρωσει ενα σεβαστο ποσο

Οσο αναφορα τη γεωμετρια θα προτεινανα σηκωσει καποιος το πισω μερος και οχι να κατεβασει το μπροστα

Οι αμερικανοι υποστηριζουν οτι το μηκος του αμορτισερ πρεπει να ειναι 318χιαπο 311+/-2χιλ που ειναι απο το εργοστασιο, αλλα κατα τη γνωμη μου αυτο ειναι πολυ,εχω δοκιμασει διαφορα υψη πισω και νομιζω οτι τα 315 η και 316
χιλ ειναι πιο ισορροπημενη επιλογη

*

Αποσυνδεδεμένος S-T

  • *****
  • 423
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV1000R το καλό!
  • Αντιδράσεις: +1
Re: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
« Απάντηση #11 - : Νοέμβριος 28, 2006, 10:25:30 πμ »
Ελαβα μια απάντηση σε ενα απο τα δυο e-mail που έστειλα... ενα στην αντιπροσωπεία ohlins στην ολλανδία και ενα στα κεντρικά.

Η ερωτηση ηταν βασισμενη στη συζητηση που ειχα με τον ντιμντοκ που μου ειπε οτι τερματιζουν και οτι θέλουν ψάξιμο μετα απο σχόλειο φιλων οτι το μπροστινό μου ειναι σουπα αλλα χωρίς να μπορουν να προσδιορισουν το πρόβλημα. Εμενα παντος μου φαινεται ΟΚμ ειδικα μετα απο του CBR600F4.

Tους ειπα λοιπόν οτι μπαινω πιστα και ισως χρησιμοποιησω την μηχανη σε κάποιους αγωνες στο μέλλον, αλλα εχω προβλημα με το μπροστινό οτι τερματιζει στα  δυνατά φρένα με σωστά ρυθμισμένα τα σαγκ κλπ... και αν ταιριάζει και θα βοηθούσε το κιτ απο το SP ή αν έχουν καποια άλλη λυση να προτείνουν για την βελτίωση.

Η Ολλανδία απάντησε και λέει...

Παράθεση

Hello Stavros,
 
For the R1 SP Öhlins fork is a cartridge kit available. Because this is newer type of fork compare to the one in your Aprilia the cartridge kit won't fit your fork.
 
What you could do is to fit stiffer fork springs, 10 or 10.5 N/mm. These are 121.60 euro for as set.
 
Best regards,
 
Willem Kroon


Την ερωτηση στα κεντρικά την έστειλα μετα την απάντηση των Ολλανδων, μπας και αυτοι έχουν διαφορετική άποψη ή κατι άλλο να προτείνουν.
Όπως ειπα απάντηση δεν έχω λάβει ακόμα (και ουτε περιμένω  :-D  )

*

Αποσυνδεδεμένος S-T

  • *****
  • 423
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV1000R το καλό!
  • Αντιδράσεις: +1
Re: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
« Απάντηση #12 - : Ιανουάριος 23, 2007, 12:47:21 μμ »
Σε συνέχεια του ποστ... ψαχνοντας νετ βρηκα εταιρείες που βγάζουν κιτ βελτιωσης για το ohlins... πληρες ή βαλβίδες ή Ελατηρια, οτι γουτάρει η ψιχούλα σας για το ριμάδι το μπροστινό που πιάνει πατο και απο αισθηση πάσχει.

Τουτα ειναι απο αγγλία και λενε πολυ καλα λογια τα αγγλάκια..
Κ-Tech

Τουτα τα συνηστουν τα αμερικανάκια..
Traxion


Καποιο παλικαρι απο Αμερικη επισης χρησιμοποιησε ενα κιτ της ohlins, όπως τα γράφει...

[color=CC0000]"The Ohlins part number is:

03200-25
FG piston kit 025
goes for about $325"[/color]

Εγω σε αυτο που καταληγω ειναι να βαλω το κιτ της k-tech με 235 λιρες, εκτος του οτι ειναι απο αγγλια και ποιο ευκολα θα ερθει εδω, οχι τελωνεία κλπ, απο το σαιτ τους με πείθουν περισσότερο.

Μετα ίσως και ενα λιγο ποιο σκληρο ελατηριο όπως μου προτειναν απο την Ohlins, αλλα αυτο αφου δω πρωτα συμπεριφορά με βαλβίδες μονο και το υπάρχον ελατήριο, ετσι και αλλιως 65 κιλά ανθρωπός ειμαι :D και ουτε να φρένα τα "στηβω"

Με τα λάδια δεν θα παιξω ή λυση δεν μου ακουγεται με τις φτωχές μου γνωσεις καλη... ποια η διαφορά να τερματιζει το μπροστινο απο μονο του ή απο λαδι... νομίζω οτι προσθετοντας παραπανω λάδι, κόβεις κατι απο την διαδρομή της ανάρτησης ναι μεν δεν τερματιζει απο διαδρομη αλλα τερματιζει στο παραπανω λαδι.
Αν το καταλαβαινω λάθος ας με διορθωσει κάποιος.

*

ΤΑΣΟΣ

Re: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
« Απάντηση #13 - : Ιανουάριος 26, 2007, 08:01:06 μμ »
Υπαρχουν νεωτερα?

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Re: SERVICE ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ OHLINS ΓΙΑ MILLE
« Απάντηση #14 - : Ιανουάριος 26, 2007, 11:49:23 μμ »
Παράθεση

S-T
Με τα λάδια δεν θα παιξω ή λυση δεν μου ακουγεται με τις φτωχές μου γνωσεις καλη... ποια η διαφορά να τερματιζει το μπροστινο απο μονο του ή απο λαδι... νομίζω οτι προσθετοντας παραπανω λάδι, κόβεις κατι απο την διαδρομή της ανάρτησης ναι μεν δεν τερματιζει απο διαδρομη αλλα τερματιζει στο παραπανω λαδι.
Αν το καταλαβαινω λάθος ας με διορθωσει κάποιος.quote]



το παραπανο λαδι στην μπουκαλα δεν μειωνει την διαδρομη της αναρτησης μιας και η σκληροτητα που δινει η περισοτερη ποσοτητα λαδιου ειναι απο τον λιγοτερο χωρο που αφηνει μεσα στην "μποτα" για την συμπιεση του "εγκλωβισμενου" αερα

εαν αλαξεις και την ρευστοτητα απο 5W που δινει η ohlins σε 7,5W η 10W ,σε συνθετικο παντα, θα χεις και την δυνατοτητα να "παιξεις" και σημαντικα με τον χρονο βυθισματος απο την  βιδα ρυθμισης της συμπιεσης

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης