bill έγραψε:
S-T
Με τα λάδια δεν θα παιξω ή λυση δεν μου ακουγεται με τις φτωχές μου γνωσεις καλη... ποια η διαφορά να τερματιζει το μπροστινο απο μονο του ή απο λαδι... νομίζω οτι προσθετοντας παραπανω λάδι, κόβεις κατι απο την διαδρομή της ανάρτησης ναι μεν δεν τερματιζει απο διαδρομη αλλα τερματιζει στο παραπανω λαδι.
Αν το καταλαβαινω λάθος ας με διορθωσει κάποιος.
το παραπανο λαδι στην μπουκαλα δεν μειωνει την διαδρομη της αναρτησης μιας και η σκληροτητα που δινει η περισοτερη ποσοτητα λαδιου ειναι απο τον λιγοτερο χωρο που αφηνει μεσα στην "μποτα" για την συμπιεση του "εγκλωβισμενου" αερα
εαν αλαξεις και την ρευστοτητα απο 5W που δινει η ohlins σε 7,5W η 10W ,σε συνθετικο παντα, θα χεις και την δυνατοτητα να "παιξεις" και σημαντικα με τον χρονο βυθισματος απο την βιδα ρυθμισης της συμπιεσης
Για να μαθαινω... η διαδρομη του μπροστινου ειναι 120, οι συστασεις των αμερικάνω στο aprilia forum ειναι να βάλουμε λαδι τοσο ωστε να μεινει κενό στην μπουκάλα 100 ή 95 με το ελατηριο έξω!!! δηλ αν θα μπει το ελατηριο θα μεινει για αερα 60? πες 60.... οταν εχεις αέρα 60 ο οποίος θα συμπιεστει και αυτος αντε 2/3 σε ενα φρενάρισμα, το λαδι δεν συμπιεζεται... η διαδρομη της ανάρτησης ποια θα ειναι? 40?
Εκτος και αν το λαδι, κατα την συμπίεση-εκτονωση μεταφερται σε διαφορετικούς θαλάμους. (Ισως ενα διάγραμμα, μια φωτό να με βοηθουσε να κατανοήσω καποια πραγματα ευκολότερα)
Παντος η Ohlins στο manual της ανάρτησης έχει ενα διάγραμμα με την συμπεριφορά της αναρτησης με διαφορετικές ποσσοτητες λαδιου και στο διαγραμμα παιζουν απο 150 με 190 κενό αέρος.
Για το ιξόδες το γνωριζα και το εχω στα υπόψιν...
Να σημειωσω οτι αναρτησεις τις εχω μαμα, δεν εχω πειράξει τιποτα γιατι εμένα μου φαινονται τζαμι, ειδικα μετα του CBR που ειχα και ηταν σουπα
, ισως λίγο μαλακές... αλλα δεν τερματιζω.
Αλλα με εβαλαν σε σκεψεις με τις αναρτησεις οταν 2 παιδιά πηραν βολτα το Mille στην πίστα και μου είπαν τα ιδια, οτι το μπροστινό μου ειναι ασαφές