0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για δες και εδώ φίλε...... http://www.italoparts.de/aprilia-clutch-slave-cylinder-black-p-257.html
Ο NitroArgi φοράει άλλο slave cylinder.Λέγεται ότι ελαττώνει την πίεση που ασκείς στην μανέτα του συμπλέκτη.
Αυτό που με απασχολεί περισσότερο είναι οι μικρότερες τριβές που ίσως μειώσουν το πρόβλημα της υπερθέρμανης και ίσως εξαλείψουν την ανάγκη συχνώνσυχνώνσυχνών (ωχ, κόλλησα )εξαερώσεων..
Δεν ελαττώνεται η πίεση στην μανέτα λόγο περιορισμού των τριβών. Απλά έχει μεγαλύτερο έμβολο αυτό το slave cylinder. Άρα δεν θα εξαλίψεις ούτε το πρόβλημα της υπερθέρμανσης, ούτε της εξαέρωσης.
παντως το OEM slave cylinder είναι απο ενα υλικο εσωτερικα που δημιουργει τριβές πολυ εντονα αισθητες όταν το λύσεις και το δουλέψεις με το χέρι....
Αν λύσεις το OEM και το δουλέψεις με το χέρι, δεν ξέρω κατά πόσο θα σφραγίζει καλά το έμβολο με την φωλιά. ....και αν αρχίσει και σου τραβάει αέρα θα μείνεις τελείως χωρίς συμπλέκτη!
Αλλάχθηκε το o-ring
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι