0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: backys στις Μάρτιος 15, 2007, 11:15:51 πμΓια να το καταλαβεις φαντασου τι καμπυλη θα εβγαζε αν καναμε τη μετρηση με 4η αντι για 6ηΔεν μπορώ να καταλάβω τί σχέση έχει αυτό. Η δύναμη του μοτέρ δεν είναι ίδια πάντα? Δηλαδή με τετάρτη έχουμε περισσότερα άλλογα απ'ότι με έκτη??? Περίεργο μου φαίνεται...
Για να το καταλαβεις φαντασου τι καμπυλη θα εβγαζε αν καναμε τη μετρηση με 4η αντι για 6η
Γι'αυτο και θεωρουνται και πιο αξιοπιστες οι μετρησεις στο στροφαλο να υποθεσω??????
Παράθεση από: backys στις Μάρτιος 15, 2007, 11:41:55 πμΓι'αυτο και θεωρουνται και πιο αξιοπιστες οι μετρησεις στο στροφαλο να υποθεσω?????? Γιατί να το υποθέσεις αυτό βρε Παναγιώτη; Οι μετρήσεις στον στρόφαλο,στο κιβώτιο, στο γρανάζι, στη ρόδα κλπ, είναι χρήσιμες μόνο στο να δεις πόση ενέργεια (ΗΡ) χάνεται από την αρχική ¨αγνή¨ιπποδύναμη του στροφάλου μέχρι την ρόδα σου. Αυτή που θες να γνωρίζεις είναι της ρόδας. Για να μην μιλήσουμε πόσο ευαίσθητες είναι οι μετρήσεις σε θέματα λαδωμένης-τεντωμένης αλυσίδας, κατάστασης ελαστικού, θερμοκρασίας, υγρασίας κλπ.....Σε ότι αφορά την μέτρηση του Fazer, πιστεύω ότι έγινε εκ παραδρομής λάθος του περιοδικού, μετρώντας και συγκρίνοντας το standard γρανάζωμα του Fazer, με το νέο, αλλά με δυναμομέτρηση που έγινε στο γρανάζι, γιαυτό και βγήκαν 5 άλογα παραπάνω. (Υποθέτω έτσι;)
Μαλλον με παρεξηγησες βρε Byron οταν ανεφερα οτι το περιοδικο δε μετραει με Dynojet. Δεν ειχα προθεσει να ακουστω υπερασπιστικος!!!Αφαιρωντας το βαρος απο το βολαν αυτο που κανεις ειναι να απελευθερωνεις ενα ποσοστο ενεργειας που καταναλωνοταν για να γυρναει το βαρυτερο βολαν. Αυτη η ενεργεια που παει?!?!?...θα προτιμουσες να πουμε ψεματα?!? Δε θα ηταν ενδιαφερον να κανεις μια δυναμομετρηση πριν βγαλεις το βαρος του βολαν και μια μετα για να δουμε αν εχει διαφορα??? Καλη η θεωρια αλλα στη πραξη τι γινεται...Τελος οσον αφορα τη ταχυτητα που θα πρεπει να μετρας μπορω να σου πω οτι οταν μια μοτοσυκλετα ειναι σωστη δε πρεπει να παιζει ρολο με τη σχεση μετρας στο δυναμομετρο.Το Mille μου εχει δειξει 128Ps μεγιστη ιπποδυναμη σε Dynojet 150 μετρημενο με 4η και εδειξε την ιδια δυναμη σε ολες τις ταχυτητες κανοντας μετρηση all gear. Παρολα αυτα εχω δει απειρες δυναμομετρησεις που η μεγιστη ιπποδυναμη με 4η ειναι αρκετα χαμηλοτερη απο εκεινη που δειχνει η all gear τους!!! Τι να πω......
Βρε Argi εσύ με παρεξήγησες.... Να ξεκαθαρίσω ότι δεν θεωρώ ότι γνωρίζω περισσότερα από εσένα ούτε για τα δυναμόμετρα ούτε για τις μοτοσυκλέττες. (τραπεζικός είμαι ) Απλά προσπαθώ μέσα απ΄αυτά που ξέρω, και ακούω να κατανοήσω κάποια πράγματα καλύτερα.Σε ότι αφορά το βολάν..... Ως γνωστόν η ενέργεια δεν χάνεται. Εαν μια υποτιθέμενη μέτρηση με/χωρίς βολάν έδειχνε κάποια διαφορά στην ιπποδύναμη (όχι στην ευστροφία) θα σήμαινε ότι από κάπου κερδίζουμε ή χάνουμε ενέργεια άρα ΗΡ. Δυστυχώς δεν είχα δυναμομετρήσει το Tuono μου πριν και μετα την αφαίρεση για να μπορώ να γνωρίζω. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω απλά είναι πως μπορεί να ¨ξεγελαστεί¨το δυναμόμετρο από την αφαίρεση, από την στιγμή που η τελική μέτρηση γίνεται στο τύμπανο. Αν το τύμπανο δείχνει + ή - κάτι συμβαίνει. Αν η μέτρηση γινόταν στο γρανάζι πχ θα το καταλάβαινα, αλλά στο τύμπανο; Για το Fazer..... σαφέστατα δεν έπρεπε να πείτε διαφορετικά πράγματα απ΄αυτά που είδατε. Τι συμβαίνει δεν μπορούν να ξέρουν οι αναγνώστες. Όπως και να έχει το να πάρει μια μοτοσυκλέττα 5 άλογα χωρίς άλλη μετατροπή, μου φαίνεται παράδοξο....Η εκδοχή που ανέφερα για τις σχέσεις που γίνεται η μέτρηση, απλά μου φαίνεται λογική. Κανονικά οι σχέσεις του κιβωτίου δεν πρέπει να επηρεάζουν την δυναμομέτρηση.Κανένα τέστ του Tuono, ετοιμάζετε ; Βύρων
Το ιδανικο ειναι να βρεις ενα δυναμομετρο που θα ασχοληθει με τη μοτοσυκλετα σου και με λογικες τιμες και υπομονη να μετρησει τις αλλαγες που εχεις κανει ωστε να μπορεις να τις αξιολογησεις.
η γνωμη μου ειναι....για το βαρος του βολαν....σαν εξτρα βαρος που ειναι ,καταναλωνει ενεργεια για να περιστραφει.η απωλεια δυναμης που προκαλει στην μεγιστη τιμη της δυναμης της μοτοσυκλετας, ειναι ιση με το μεγεθος της επιβραδυνσης του (του εξτρα βαρους) που ειναι αναλογη με την διαμετρο του (μιας και μιλαμε για ομοιομορφο κυκλικο βαρος που περιστρεφεται),αναλογα με την κατανομη του βαρους σε σχεση με τον αξονα που το περιστρεφει (φυγοκεντρο),αναλογη με τον αγκο του για να υπολογισουμε και την αντισταση του αερα (που εξαρταται και απο την επιφανεια του) και στην περιπτωση μας και απο την αντισταση του λαδιου (ελαιοδυναμικη αντισταση).
Τα παραπανω ειναι απαντηση του θρυλικου Aaron Clark απο το Αμερικανικο forum που εχει ασχοληθει δραματικα με τους κινητηρες μας. Argi
Backys περιμένουμε να δούμε νέα δυναμομέτρηση με τις evo6!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι