0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: zlionakis στις Ιανουάριος 31, 2009, 12:35:10 πμOλες αυτές οι δυναμομετρήσεις σε λίγο καιρό θα είναι ιστορία!!!!Ερχεται σιγά σιγά η ώρα!!! ...άντε να τουρμπίσει κανείς!
Oλες αυτές οι δυναμομετρήσεις σε λίγο καιρό θα είναι ιστορία!!!!Ερχεται σιγά σιγά η ώρα!!!
Παράθεση από: davide στις Ιανουάριος 31, 2009, 01:17:22 πμΠαράθεση από: zlionakis στις Ιανουάριος 31, 2009, 12:35:10 πμOλες αυτές οι δυναμομετρήσεις σε λίγο καιρό θα είναι ιστορία!!!!Ερχεται σιγά σιγά η ώρα!!! ...άντε να τουρμπίσει κανείς! Και εγώ δεν είμαι για τούρμπισμα.... αλλά ένα big bore χαλαρά!!!
Παράθεση από: zlionakis στις Ιανουάριος 31, 2009, 07:41:35 μμΠαράθεση από: davide στις Ιανουάριος 31, 2009, 01:17:22 πμΠαράθεση από: zlionakis στις Ιανουάριος 31, 2009, 12:35:10 πμOλες αυτές οι δυναμομετρήσεις σε λίγο καιρό θα είναι ιστορία!!!!Ερχεται σιγά σιγά η ώρα!!! ...άντε να τουρμπίσει κανείς! Και εγώ δεν είμαι για τούρμπισμα.... αλλά ένα big bore χαλαρά!!!πιστεύω ότι είναι ίσως η καλύτερη λύση, σε σχέση με το κόστος της πάντα!
Παράθεση από: davide στις Ιανουάριος 31, 2009, 07:46:43 μμΠαράθεση από: zlionakis στις Ιανουάριος 31, 2009, 07:41:35 μμΠαράθεση από: davide στις Ιανουάριος 31, 2009, 01:17:22 πμΠαράθεση από: zlionakis στις Ιανουάριος 31, 2009, 12:35:10 πμOλες αυτές οι δυναμομετρήσεις σε λίγο καιρό θα είναι ιστορία!!!!Ερχεται σιγά σιγά η ώρα!!! ...άντε να τουρμπίσει κανείς! Και εγώ δεν είμαι για τούρμπισμα.... αλλά ένα big bore χαλαρά!!!πιστεύω ότι είναι ίσως η καλύτερη λύση, σε σχέση με το κόστος της πάντα! Το μόνο πρόβλημα για μένα (για το big bore)είναι ο μηχανικός...Γι'αυτο και όλα τα υπόλοιπα τα έκανα μόνος..Πάμε 1060cc???Υ.Γ. το 1103cc άκουσα ότι δεν είναι και πολύ σόι....
Παράθεση από: zlionakis στις Ιανουάριος 31, 2009, 07:57:03 μμΠαράθεση από: davide στις Ιανουάριος 31, 2009, 07:46:43 μμΠαράθεση από: zlionakis στις Ιανουάριος 31, 2009, 07:41:35 μμΠαράθεση από: davide στις Ιανουάριος 31, 2009, 01:17:22 πμΠαράθεση από: zlionakis στις Ιανουάριος 31, 2009, 12:35:10 πμOλες αυτές οι δυναμομετρήσεις σε λίγο καιρό θα είναι ιστορία!!!!Ερχεται σιγά σιγά η ώρα!!! ...άντε να τουρμπίσει κανείς! Και εγώ δεν είμαι για τούρμπισμα.... αλλά ένα big bore χαλαρά!!!πιστεύω ότι είναι ίσως η καλύτερη λύση, σε σχέση με το κόστος της πάντα! Το μόνο πρόβλημα για μένα (για το big bore)είναι ο μηχανικός...Γι'αυτο και όλα τα υπόλοιπα τα έκανα μόνος..Πάμε 1060cc???Υ.Γ. το 1103cc άκουσα ότι δεν είναι και πολύ σόι....Εννοείται ότι αν μπεις στην διαδικασία πας για 1060cc...Υ.Γ. και αν έμπαιναν κουτί τα κυλινδροπίστονα του RC8?!?!
Παράθεση από: davide στις Ιανουάριος 31, 2009, 07:59:37 μμΠαράθεση από: zlionakis στις Ιανουάριος 31, 2009, 07:57:03 μμΠαράθεση από: davide στις Ιανουάριος 31, 2009, 07:46:43 μμΠαράθεση από: zlionakis στις Ιανουάριος 31, 2009, 07:41:35 μμΠαράθεση από: davide στις Ιανουάριος 31, 2009, 01:17:22 πμΠαράθεση από: zlionakis στις Ιανουάριος 31, 2009, 12:35:10 πμOλες αυτές οι δυναμομετρήσεις σε λίγο καιρό θα είναι ιστορία!!!!Ερχεται σιγά σιγά η ώρα!!! ...άντε να τουρμπίσει κανείς! Και εγώ δεν είμαι για τούρμπισμα.... αλλά ένα big bore χαλαρά!!!πιστεύω ότι είναι ίσως η καλύτερη λύση, σε σχέση με το κόστος της πάντα! Το μόνο πρόβλημα για μένα (για το big bore)είναι ο μηχανικός...Γι'αυτο και όλα τα υπόλοιπα τα έκανα μόνος..Πάμε 1060cc???Υ.Γ. το 1103cc άκουσα ότι δεν είναι και πολύ σόι....Εννοείται ότι αν μπεις στην διαδικασία πας για 1060cc...Υ.Γ. και αν έμπαιναν κουτί τα κυλινδροπίστονα του RC8?!?! Κάνεις πλάκα???Γίνεται????
Παράθεση από: zlionakis στις Ιανουάριος 31, 2009, 08:01:29 μμΠαράθεση από: davide στις Ιανουάριος 31, 2009, 07:59:37 μμΠαράθεση από: zlionakis στις Ιανουάριος 31, 2009, 07:57:03 μμΠαράθεση από: davide στις Ιανουάριος 31, 2009, 07:46:43 μμΠαράθεση από: zlionakis στις Ιανουάριος 31, 2009, 07:41:35 μμΠαράθεση από: davide στις Ιανουάριος 31, 2009, 01:17:22 πμΠαράθεση από: zlionakis στις Ιανουάριος 31, 2009, 12:35:10 πμOλες αυτές οι δυναμομετρήσεις σε λίγο καιρό θα είναι ιστορία!!!!Ερχεται σιγά σιγά η ώρα!!! ...άντε να τουρμπίσει κανείς! Και εγώ δεν είμαι για τούρμπισμα.... αλλά ένα big bore χαλαρά!!!πιστεύω ότι είναι ίσως η καλύτερη λύση, σε σχέση με το κόστος της πάντα! Το μόνο πρόβλημα για μένα (για το big bore)είναι ο μηχανικός...Γι'αυτο και όλα τα υπόλοιπα τα έκανα μόνος..Πάμε 1060cc???Υ.Γ. το 1103cc άκουσα ότι δεν είναι και πολύ σόι....Εννοείται ότι αν μπεις στην διαδικασία πας για 1060cc...Υ.Γ. και αν έμπαιναν κουτί τα κυλινδροπίστονα του RC8?!?! Κάνεις πλάκα???Γίνεται???? Λογικά στο μπλοκ μας κάθεται καλά, δεν πρέπει να υπάρχει πρόβλημα. Δεν ξέρω τι συμβαίνει από θέμα βάσεων...
Θελει ψαξιμο μου φαίνεται.....για να δούμε!!!Αν βρείς τίποτα ξέρεις ποιόν να ενοχλήσεις!!!
ρε δavide για δωσε μου λιγες πληροφοριες για αυτο το 1060!τιμουλα ,αλογα, και τα λοιπα
Το Νικασιλ ειναι το ''προβλημα'' αλλιως θα το ειχαν κανει πολυ εδω μεσα
Παράθεση από: backys στις Ιανουάριος 31, 2009, 08:34:31 μμΤο Νικασιλ ειναι το ''προβλημα'' αλλιως θα το ειχαν κανει πολυ εδω μεσα και ποσο παει το νικασιλ ρε παιδια?κατι ειχα ακουσει οτι στελνεις τους κυλινδρους και στους επιστρεφουν!
και ποσο παει το νικασιλ ρε παιδια?κατι ειχα ακουσει οτι στελνεις τους κυλινδρους και στους επιστρεφουν!
Παράθεση από: nasos-v στις Ιανουάριος 31, 2009, 08:40:24 μμΠαράθεση από: backys στις Ιανουάριος 31, 2009, 08:34:31 μμΤο Νικασιλ ειναι το ''προβλημα'' αλλιως θα το ειχαν κανει πολυ εδω μεσα και ποσο παει το νικασιλ ρε παιδια?κατι ειχα ακουσει οτι στελνεις τους κυλινδρους και στους επιστρεφουν!Ετσι είναι ...Ζητάνε 450 δολάρια!!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι