0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: zlionakis στις Ιανουάριος 31, 2009, 08:42:38 μμΠαράθεση από: nasos-v στις Ιανουάριος 31, 2009, 08:40:24 μμΠαράθεση από: backys στις Ιανουάριος 31, 2009, 08:34:31 μμΤο Νικασιλ ειναι το ''προβλημα'' αλλιως θα το ειχαν κανει πολυ εδω μεσα και ποσο παει το νικασιλ ρε παιδια?κατι ειχα ακουσει οτι στελνεις τους κυλινδρους και στους επιστρεφουν!Ετσι είναι ...Ζητάνε 450 δολάρια!!λαθος φιλε μην ξεχνας και τα φραγκα για τις evo6 και ειναι αρκετα οποτε 1000+450 = 1450ευρα για 20 αλογα περιπου? σωστα?
Παράθεση από: nasos-v στις Ιανουάριος 31, 2009, 08:40:24 μμΠαράθεση από: backys στις Ιανουάριος 31, 2009, 08:34:31 μμΤο Νικασιλ ειναι το ''προβλημα'' αλλιως θα το ειχαν κανει πολυ εδω μεσα και ποσο παει το νικασιλ ρε παιδια?κατι ειχα ακουσει οτι στελνεις τους κυλινδρους και στους επιστρεφουν!Ετσι είναι ...Ζητάνε 450 δολάρια!!
Παράθεση από: backys στις Ιανουάριος 31, 2009, 08:34:31 μμΤο Νικασιλ ειναι το ''προβλημα'' αλλιως θα το ειχαν κανει πολυ εδω μεσα και ποσο παει το νικασιλ ρε παιδια?κατι ειχα ακουσει οτι στελνεις τους κυλινδρους και στους επιστρεφουν!
Το Νικασιλ ειναι το ''προβλημα'' αλλιως θα το ειχαν κανει πολυ εδω μεσα
Παράθεση από: nasos-v στις Ιανουάριος 31, 2009, 08:40:24 μμκαι ποσο παει το νικασιλ ρε παιδια?κατι ειχα ακουσει οτι στελνεις τους κυλινδρους και στους επιστρεφουν!Σωστά ρε Νάσο. Το θέμα είναι ότι Ελλάδα δεν κάνει κανείς νικασίλ....
και ποσο παει το νικασιλ ρε παιδια?κατι ειχα ακουσει οτι στελνεις τους κυλινδρους και στους επιστρεφουν!
Παράθεση από: zlionakis στις Ιανουάριος 31, 2009, 08:42:38 μμΠαράθεση από: nasos-v στις Ιανουάριος 31, 2009, 08:40:24 μμΠαράθεση από: backys στις Ιανουάριος 31, 2009, 08:34:31 μμΤο Νικασιλ ειναι το ''προβλημα'' αλλιως θα το ειχαν κανει πολυ εδω μεσα και ποσο παει το νικασιλ ρε παιδια?κατι ειχα ακουσει οτι στελνεις τους κυλινδρους και στους επιστρεφουν!Ετσι είναι ...Ζητάνε 450 δολάρια!!οποτε 1000+450 = 1450ευρα για 20 αλογα περιπου? σωστα?
Blue line = stock motor, stock header with Arrow slip-onsGreen line = stock motor, Smaltmoto exhaust system and PCIII tuneRed line = 1060 pistons (no porting or cam timing was touched), Smaltmoto exhaust system and PCIII tune
Στο τροχο ειναι βρε σαινι....και ναι ειναι το νεο μοτερ και οχι το παλιο
Επιπλεον με τα μεγαλυτερα σε διαμετρο πιστονια χανεις πο το στροφαρισμα ψηλα του κινητηρα μιας και τα επιπλεον κυβικα σου δινουν μεν μεγαλυτερη ιπποδυναμη αλλα το κανουν δινοντας τη μεγιστη ισχυ σε χαμηλοτερες στροφες.
ΚΑΙ ΜΕΤΑ
Παράθεση από: NitroArgi στις Φεβρουάριος 01, 2009, 02:38:36 πμΕπιπλεον με τα μεγαλυτερα σε διαμετρο πιστονια χανεις πο το στροφαρισμα ψηλα του κινητηρα μιας και τα επιπλεον κυβικα σου δινουν μεν μεγαλυτερη ιπποδυναμη αλλα το κανουν δινοντας τη μεγιστη ισχυ σε χαμηλοτερες στροφες. Παντως αυτο που γραφεις παραπανω δεν μου φαινεται και απαραιτητα κακο,τουλαχιστον για χρηση δρομου
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι