0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Νάσο ισχύουν αυτά που λες..γιαυτό το λόγο και το κάθε δυναμόμετρο έχει τα correction factors (CF) τα οποία αν είναι φτιαγμένα σωστά δίνουν την "πραγματική" ισχύ.Π.χ. αν μετρήσει κανέις χειμώνα και μετά καλοκαίρι οι τιμές που θα πάρει θα είναι εντελώς διαφορετικές ακόμα και για το ίδιο δυναμόμετρο που βρίσκεται σε σταθερό υψόμετρο. Με σωστό CF η διαφορά αυτή γίνεται η μικρότερη δυνατή (μερικές φορές σχεδόν μηδενική)Τώρα στο δρόμο για να φτιάξεις χάρτη προφανώς και θα είναι πολύ δύσκολο για πολλούς λόγους (μετρήσεις/παρακολούθηση δεδομένων κλπ κλπ) ..και σίγουρα θα χρειαστεί κανείς κάποιους που να ξέρουν να το κάνουν..(ομάδα κλπ)
Θεωρητικά μιλώντας, αν τα δυναμόμετρα έχουν ρυθμιστεί όπως προβλέπεται και είναι συντηρημένα και έχουν καλιμπραριστεί, με τα CF είτε κάνεις την δυναμομέτρηση στη Σουηδία είτε στην Αφρική θα πάρεις το ίδιο αποτέλεσμα..Στο δεύτερο συμφωνώ απόλυτα αλλά εγώ τουλάχιστον δεν μπορώ να το τεστάρω με αποδείξεις στο δρόμο..Παρόλα αυτά την διαφορά την ένιωθα στο γκάζι και στο δρόμο στις ψηλές έτσι όπως αποδείχθηκε και στο τεστ (απλά ήθελα να έχω τεκμήρια για να είμαι σίγουρος)..
για μενα το δευτερο μετραει. ο δρομος. μετρας σε ενα συγκεκριμενο σημειο και καταλαβαινεις την διαφοραοπως και στο δρομο μπορεις να καταλαβεις αν μπουκονει - κομπιαζει κτλ. που δεν φαινεται στο δυναμομετρο ή και το αντιθετο
Παράθεση από: nasos-v στις Δεκέμβριος 17, 2009, 10:44:13 πμγια μενα το δευτερο μετραει. ο δρομος. μετρας σε ενα συγκεκριμενο σημειο και καταλαβαινεις την διαφοραοπως και στο δρομο μπορεις να καταλαβεις αν μπουκονει - κομπιαζει κτλ. που δεν φαινεται στο δυναμομετρο ή και το αντιθετοΑυτό που λες Νάσο δεν γίνεται. Εκτός του ότι είναι απίθανο να καταλάβεις διαφορές της τάξεως 5 ίππων σε μηχανάκια 150-160 άλογα, ο τρόπος δυναμομέτρησης είναι παντού και πάντα ο ίδιος. Δυναμόμετρο και καυσανάλυση. Αν οι ενδείξεις που λαμβάνεις απ΄τον καυσαναλυτή και οι καμπύλες σου είναι οκ, δεν υπάρχει περίπτωση να δουλεύει διαφορετικά στον δρόμο. Ασε που συνήθως στον δρόμο βγάζουμε περίεργα συμπεράσματα. Αν κάνει βαβούρα η εξάτμιση νομίζουμε ότι έχουμε +10, και με ένα δόντι μικρότερο γρανάζι που σηκώνεται με γκάζι, νομίζουμε ότι έχουμε πύραυλο. Live μετρήσεις μπορούν να γίνουν μόνο μέσω τηλεμετρίας σε πίστα, ΑΛΛΑ εκεί μπαίνουν τόσοι πολλοί παράγοντες που αλλοιώνουν τα όποια αποτελέσματα, εκτός και μιλάμε για αναβάτες που μπορούν να γυρνάνε σε εξαιρετικά σταθερά γυρολόγια και ομάδες που μπορούν να μεταφράσουν τις διαφορές των δεκάτων ή εκατοστών του δευτερολέπτου.Προσομείωση του ram-air μπορεί να γίνει σε δυναμόμετρα που διαθέτουν τον εξοπλισμό. Εκτός αυτού οι δυναμομετρήσεις γίνονται με 3-4η που θεωρητικά δεν παίζει και τόσο ρόλο το ram-air όσο στις τελικές του. Στις τελικές όμως έχεις να υπολογίσεις αεροδυναμική, τριβές κλπ κλπ κλπ.
δεν θα δεις το απολοιτο νουμερο (και δεν νομιζω οτι ειναι το ζητουμενο) αλλα την ομοιομορφια που ανεβαζει στροφες το μοτο
:Dένα είναι το σίγουρο ότι ποτε δεν θα φτάσετε το fazer που έχει 150 άλογα "μαματο" τέλος!!
για αυτα που κοβουν σκελετους λετε....αρτα ειναι 3 τετοια και τα 2 εχουν κοψει.....σαν πρασα...και εχω ανοιξει και με 2 και μου ειπαν οτι μεχρι τα 240 ηταν απο πισω μου αλλα μετα εκοψαν....
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι