0 μέλη και 14 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

zlionakis

Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #255 - : Δεκέμβριος 17, 2009, 10:22:55 πμ »
Νάσο ισχύουν αυτά που λες..

γιαυτό το λόγο και το κάθε δυναμόμετρο έχει τα correction factors (CF)  τα οποία αν είναι φτιαγμένα σωστά δίνουν την "πραγματική" ισχύ.
Π.χ. αν μετρήσει κανέις χειμώνα και μετά καλοκαίρι οι τιμές που θα πάρει θα είναι εντελώς διαφορετικές ακόμα και για το ίδιο δυναμόμετρο που βρίσκεται σε σταθερό υψόμετρο.
Με σωστό CF η διαφορά αυτή γίνεται η μικρότερη δυνατή (μερικές φορές σχεδόν μηδενική)

Τώρα στο δρόμο για να φτιάξεις χάρτη προφανώς και θα είναι πολύ δύσκολο για πολλούς λόγους (μετρήσεις/παρακολούθηση δεδομένων κλπ κλπ) ..και σίγουρα θα χρειαστεί κανείς κάποιους που να ξέρουν να το κάνουν..(ομάδα κλπ)
 :bye: :bye: :bye:




*

nasos-v

Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #256 - : Δεκέμβριος 17, 2009, 10:35:40 πμ »
Νάσο ισχύουν αυτά που λες..

γιαυτό το λόγο και το κάθε δυναμόμετρο έχει τα correction factors (CF)  τα οποία αν είναι φτιαγμένα σωστά δίνουν την "πραγματική" ισχύ.
Π.χ. αν μετρήσει κανέις χειμώνα και μετά καλοκαίρι οι τιμές που θα πάρει θα είναι εντελώς διαφορετικές ακόμα και για το ίδιο δυναμόμετρο που βρίσκεται σε σταθερό υψόμετρο.
Με σωστό CF η διαφορά αυτή γίνεται η μικρότερη δυνατή (μερικές φορές σχεδόν μηδενική)

Τώρα στο δρόμο για να φτιάξεις χάρτη προφανώς και θα είναι πολύ δύσκολο για πολλούς λόγους (μετρήσεις/παρακολούθηση δεδομένων κλπ κλπ) ..και σίγουρα θα χρειαστεί κανείς κάποιους που να ξέρουν να το κάνουν..(ομάδα κλπ)
 :bye: :bye: :bye:





ναι αλλα οι χαρτες που υπαρχουν ετοιμοι δεν φτιαχτηκαν εκει που εγινε και το συγκεκριμενο τεστ

οπως και οτι ενας χαρτης να μην εχει καλη αποδοση στο δυναμομετρο αλλα στο δρομο

*

nasos-v

Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #257 - : Δεκέμβριος 17, 2009, 10:39:41 πμ »
μην ξεχνας οτι οι χαρτες για της ενο6 ειναι φτιαγμενες απο την αγωνιστικη ομαδα και δεν τους φτιαχνουν μονο πανω σε δυναμομετρα

εγω θα ελεγα να τους βαλεις και τους δυο ΜΑΡ2 και ενο6 και να δοκιμασεις στο δρομο τι γινετε

βοηθαει και η εποχη τωρα που ειναι κρυος ο καιρος

*

zlionakis

Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #258 - : Δεκέμβριος 17, 2009, 10:40:41 πμ »
Θεωρητικά μιλώντας, αν τα δυναμόμετρα έχουν ρυθμιστεί όπως προβλέπεται και είναι συντηρημένα και έχουν καλιμπραριστεί, με τα CF είτε κάνεις την δυναμομέτρηση στη Σουηδία είτε στην Αφρική θα πάρεις το ίδιο αποτέλεσμα..

Στο δεύτερο συμφωνώ απόλυτα αλλά εγώ τουλάχιστον δεν μπορώ να το τεστάρω με αποδείξεις στο δρόμο..Παρόλα αυτά την διαφορά την ένιωθα στο γκάζι και στο δρόμο στις ψηλές έτσι όπως αποδείχθηκε και στο τεστ (απλά ήθελα να έχω τεκμήρια για να είμαι σίγουρος).. :kalo:

*

nasos-v

Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #259 - : Δεκέμβριος 17, 2009, 10:44:13 πμ »
Θεωρητικά μιλώντας, αν τα δυναμόμετρα έχουν ρυθμιστεί όπως προβλέπεται και είναι συντηρημένα και έχουν καλιμπραριστεί, με τα CF είτε κάνεις την δυναμομέτρηση στη Σουηδία είτε στην Αφρική θα πάρεις το ίδιο αποτέλεσμα..

Στο δεύτερο συμφωνώ απόλυτα αλλά εγώ τουλάχιστον δεν μπορώ να το τεστάρω με αποδείξεις στο δρόμο..Παρόλα αυτά την διαφορά την ένιωθα στο γκάζι και στο δρόμο στις ψηλές έτσι όπως αποδείχθηκε και στο τεστ (απλά ήθελα να έχω τεκμήρια για να είμαι σίγουρος).. :kalo:

οκ

για μενα το δευτερο μετραει. ο δρομος. μετρας σε ενα συγκεκριμενο σημειο και καταλαβαινεις την διαφορα

οπως και στο δρομο μπορεις να καταλαβεις αν μπουκονει - κομπιαζει κτλ. που δεν φαινεται στο δυναμομετρο ή και το αντιθετο


*

zlionakis

Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #260 - : Δεκέμβριος 17, 2009, 10:46:52 πμ »
 :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #261 - : Δεκέμβριος 17, 2009, 11:06:30 πμ »
για μενα το δευτερο μετραει. ο δρομος. μετρας σε ενα συγκεκριμενο σημειο και καταλαβαινεις την διαφορα
οπως και στο δρομο μπορεις να καταλαβεις αν μπουκονει - κομπιαζει κτλ. που δεν φαινεται στο δυναμομετρο ή και το αντιθετο


Αυτό που λες Νάσο δεν γίνεται. Εκτός του ότι είναι απίθανο να καταλάβεις διαφορές της τάξεως 5 ίππων σε μηχανάκια 150-160 άλογα, ο τρόπος δυναμομέτρησης είναι παντού και πάντα ο ίδιος. Δυναμόμετρο και καυσανάλυση.
Αν οι ενδείξεις που λαμβάνεις απ΄τον καυσαναλυτή και οι καμπύλες σου είναι οκ, δεν υπάρχει περίπτωση να δουλεύει διαφορετικά στον δρόμο. Ασε που συνήθως στον δρόμο βγάζουμε περίεργα συμπεράσματα. Αν κάνει βαβούρα η εξάτμιση νομίζουμε ότι έχουμε +10, και με ένα δόντι μικρότερο γρανάζι που σηκώνεται με γκάζι, νομίζουμε ότι έχουμε πύραυλο.
Live μετρήσεις μπορούν να γίνουν μόνο μέσω τηλεμετρίας σε πίστα, ΑΛΛΑ εκεί μπαίνουν τόσοι πολλοί παράγοντες που αλλοιώνουν τα όποια αποτελέσματα, εκτός και μιλάμε για αναβάτες που μπορούν να γυρνάνε σε εξαιρετικά σταθερά γυρολόγια και ομάδες που μπορούν να μεταφράσουν τις διαφορές των δεκάτων ή εκατοστών του δευτερολέπτου.

Προσομείωση του ram-air μπορεί να γίνει σε δυναμόμετρα που διαθέτουν τον εξοπλισμό. Εκτός αυτού οι δυναμομετρήσεις γίνονται με 3-4η που θεωρητικά δεν παίζει και τόσο ρόλο το ram-air όσο στις τελικές του. Στις τελικές όμως έχεις να υπολογίσεις αεροδυναμική, τριβές κλπ κλπ κλπ.

*

nasos-v

Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #262 - : Δεκέμβριος 17, 2009, 11:11:00 πμ »
για μενα το δευτερο μετραει. ο δρομος. μετρας σε ενα συγκεκριμενο σημειο και καταλαβαινεις την διαφορα
οπως και στο δρομο μπορεις να καταλαβεις αν μπουκονει - κομπιαζει κτλ. που δεν φαινεται στο δυναμομετρο ή και το αντιθετο


Αυτό που λες Νάσο δεν γίνεται. Εκτός του ότι είναι απίθανο να καταλάβεις διαφορές της τάξεως 5 ίππων σε μηχανάκια 150-160 άλογα, ο τρόπος δυναμομέτρησης είναι παντού και πάντα ο ίδιος. Δυναμόμετρο και καυσανάλυση.
Αν οι ενδείξεις που λαμβάνεις απ΄τον καυσαναλυτή και οι καμπύλες σου είναι οκ, δεν υπάρχει περίπτωση να δουλεύει διαφορετικά στον δρόμο. Ασε που συνήθως στον δρόμο βγάζουμε περίεργα συμπεράσματα. Αν κάνει βαβούρα η εξάτμιση νομίζουμε ότι έχουμε +10, και με ένα δόντι μικρότερο γρανάζι που σηκώνεται με γκάζι, νομίζουμε ότι έχουμε πύραυλο.
Live μετρήσεις μπορούν να γίνουν μόνο μέσω τηλεμετρίας σε πίστα, ΑΛΛΑ εκεί μπαίνουν τόσοι πολλοί παράγοντες που αλλοιώνουν τα όποια αποτελέσματα, εκτός και μιλάμε για αναβάτες που μπορούν να γυρνάνε σε εξαιρετικά σταθερά γυρολόγια και ομάδες που μπορούν να μεταφράσουν τις διαφορές των δεκάτων ή εκατοστών του δευτερολέπτου.

Προσομείωση του ram-air μπορεί να γίνει σε δυναμόμετρα που διαθέτουν τον εξοπλισμό. Εκτός αυτού οι δυναμομετρήσεις γίνονται με 3-4η που θεωρητικά δεν παίζει και τόσο ρόλο το ram-air όσο στις τελικές του. Στις τελικές όμως έχεις να υπολογίσεις αεροδυναμική, τριβές κλπ κλπ κλπ.

συμφωνω μαζι σου οτι 5 αλογα δεν μπορεις να τα καταλαβεις

αλλα εχω δει δυναμομετρησει "καρφι" και στο δρομο το μηχανακι εκανε κομπιασματα

δεν θα δεις το απολοιτο νουμερο (και δεν νομιζω οτι ειναι το ζητουμενο) αλλα την ομοιομορφια που ανεβαζει στροφες το μοτο


*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #263 - : Δεκέμβριος 17, 2009, 12:28:26 μμ »

δεν θα δεις το απολοιτο νουμερο (και δεν νομιζω οτι ειναι το ζητουμενο) αλλα την ομοιομορφια που ανεβαζει στροφες το μοτο


Σωστό.
Το θέμα αίσθηση είναι σημαντικό αλλά μερικές φορές παραπλανητικό. Μετα από κάποιες μετατροπές που έκανα τελευταία και χάθηκαν τα κομπιάσματα που είχε ο map 2 στις χαμηλές, έχω την αίσθηση ότι το μηχανάκι δεν πάει.  :dry: αλλά είναι κάτι που το αποκλείω μιας και δεν έχει χάσει τίποτα στα χλμ που βγάζει.
Ίσως να του κάνω μια δυναμομέτρηση να δώ διαφορές από το "κλειστό" μοτέρ των 2.500χλμ που είχε τότε, στο σημερινό.

*

zlionakis

Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #264 - : Δεκέμβριος 17, 2009, 07:55:00 μμ »
Μια και είχα ένα μικρό προβληματάκι....δεν μπορώ να σκανάρω....οπότε sorry για την ποιότητα αλλά είναι από φωτό!






τώρα πρέπει να δουλέψουμε τις χαμηλές που για εμένα είναι και πιό σημαντικές....
Η επόμενη μέτρηση θα γίνει με + χάρτη στο pc3 και άλλο φιλτροκούτι..

 :bye:

*

Nikosportcity

Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #265 - : Δεκέμβριος 19, 2009, 12:46:11 πμ »
 :ohyes: :Dένα είναι το σίγουρο ότι ποτε δεν θα φτάσετε το fazer που έχει 150 άλογα "μαματο" τέλος!!  :ohyes::D

*

Αποσυνδεδεμένος tasosm

  • *******
  • 1045
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #266 - : Δεκέμβριος 19, 2009, 01:01:26 πμ »
:ohyes: :Dένα είναι το σίγουρο ότι ποτε δεν θα φτάσετε το fazer που έχει 150 άλογα "μαματο" τέλος!!  :ohyes::D
1)Γιατι πιο fazer exei 150 αλογα μαμα?

2)Εχεις μετρησει ποτε μαμα Tuono με μαμα Fazer?Διοτι εμεις που μετρησαμε δεν φευγει ουτε βημα...

*

nasos-v

Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #267 - : Δεκέμβριος 19, 2009, 05:42:23 πμ »
:ohyes: :Dένα είναι το σίγουρο ότι ποτε δεν θα φτάσετε το fazer που έχει 150 άλογα "μαματο" τέλος!!  :ohyes::D

 :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy:

καλα πες στο fazer οτι θελει πολλα χρονια ακομα για να πιασει τουονο......

μακραν καμια σχεση τα 2 μηχανακια

*

mamaou

Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #268 - : Δεκέμβριος 19, 2009, 08:51:50 πμ »
για αυτα που κοβουν σκελετους λετε....αρτα ειναι 3 τετοια και τα 2 εχουν κοψει.....σαν πρασα...και εχω ανοιξει και με 2 και μου ειπαν οτι μεχρι τα 240 ηταν απο πισω μου αλλα μετα εκοψαν.... :P :P :P :D :D :D

*

nasos-v

Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #269 - : Δεκέμβριος 19, 2009, 09:13:27 πμ »
για αυτα που κοβουν σκελετους λετε....αρτα ειναι 3 τετοια και τα 2 εχουν κοψει.....σαν πρασα...και εχω ανοιξει και με 2 και μου ειπαν οτι μεχρι τα 240 ηταν απο πισω μου αλλα μετα εκοψαν.... :P :P :P :D :D :D

τραβα παρε ενα πακετακι με σημαιακια aprilia (ξερεις αυτα τα μικρα στην οδοντογλυφιδα πανω)

καθε 1 χιλιομετρο θα πετας και ενα κατω

ετσι οι φιλοι σου με τα fazer θα ξερουν απο που εχεις παει............ :h22: :h22: :h22: :h22:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης