0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #270 - : Δεκέμβριος 19, 2009, 09:34:38 πμ »
:ohyes: :Dένα είναι το σίγουρο ότι ποτε δεν θα φτάσετε το fazer που έχει 150 άλογα "μαματο" τέλος!!  :ohyes::D


Mιλας για 2 ασπρα, "ευθειακειδα" (πως λεμε διακιδα :h22::h22:) που κυκλοφορουν στην πατρα?  :hha% :hha% :hha% :hha% :hha%
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #271 - : Δεκέμβριος 19, 2009, 09:58:54 πμ »
:ohyes: :Dένα είναι το σίγουρο ότι ποτε δεν θα φτάσετε το fazer που έχει 150 άλογα "μαματο" τέλος!!  :ohyes::D

Αερολογία μου φαινεται αυτο......154HP τροχο κατεβαζει το R1 2006 (γιατι το 2007 ειναι εντελως διαφορετικο μοτερ)....

Το FZ1 φοραει μεν το μοτερ του R1 αλλα εχει πολυ πιο "ηρεμους" εκκεντροφορους, διαφορετικο χαρτη αναφλεξης με διαφορετικο αβανς και φυσικα δεν εχει RamAir που εχει το R1 (και του δινει +15 αλογα μετα τα 200km/h βασει των δηλωσεων της Yamaha)

Συνεπως, αν και δεν εχω δει FZ1 μαμα σε δυναμομετρο, δεν πιστευω να ξεπερνα τους 140 τροχο...

Και φυσικα μιας και ειναι 4κυλινδρο εν σειρα, αυτο το νουμερο ερχεται στις 11.800 rmp ενω μεχρι τοτε ενα V2 εχει ηδη βγαλει την μεγιστη ιπποδυναμη, εχει αλλαξει ταχυτητα στο κιβωτιο και ειναι κανα χιλιομετρο μπροστα (στην καφετερια που πηγαινανε ντε! :tez:) και παραγγελνει το fredακι του  :ohyes:
 :bye: :bye: :bye:

*

Γερομπίλ

Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #272 - : Δεκέμβριος 19, 2009, 10:02:26 πμ »
Ωχ!Όπλα αναλάβατε,η μάχη αρχίζει. :P

*

Αποσυνδεδεμένος v997

  • *****
  • 727
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia tuono v4r
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #273 - : Δεκέμβριος 19, 2009, 11:21:07 πμ »
:ohyes: :Dένα είναι το σίγουρο ότι ποτε δεν θα φτάσετε το fazer που έχει 150 άλογα "μαματο" τέλος!!  :ohyes::D
1)Γιατι πιο fazer exei 150 αλογα μαμα?

2)Εχεις μετρησει ποτε μαμα Tuono με μαμα Fazer?Διοτι εμεις που μετρησαμε δεν φευγει ουτε βημα...

Eτσι Τασο....! :kalo: :kalo:

Παιδια εχω κανει απειρες κοντρες με rolling start......με το fezer (2ης γενιας) κολλητου και το αποτελεσμα ηταν παντα το
ιδιο!! :D :D
Με οτι ταχυτητα ηθελε....με οτι στροφες.....ειδηκα απο χαμηλα..."αντε γεια"!!
Δεν ξερω τι λενε στο dyno,αλλα στον δρομο το δεν παιζει με τιποτα να περασει μπροστα. :ohyes:

 :bye: :bye:


How blind,can you be,dont you see..........

*

Αποσυνδεδεμένος tasosm

  • *******
  • 1045
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #274 - : Δεκέμβριος 19, 2009, 11:29:07 πμ »
:ohyes: :Dένα είναι το σίγουρο ότι ποτε δεν θα φτάσετε το fazer που έχει 150 άλογα "μαματο" τέλος!!  :ohyes::D

Αερολογία μου φαινεται αυτο......154HP τροχο κατεβαζει το R1 2006 (γιατι το 2007 ειναι εντελως διαφορετικο μοτερ)....

Το FZ1 φοραει μεν το μοτερ του R1 αλλα εχει πολυ πιο "ηρεμους" εκκεντροφορους, διαφορετικο χαρτη αναφλεξης με διαφορετικο αβανς και φυσικα δεν εχει RamAir που εχει το R1 (και του δινει +15 αλογα μετα τα 200km/h βασει των δηλωσεων της Yamaha)

Συνεπως, αν και δεν εχω δει FZ1 μαμα σε δυναμομετρο, δεν πιστευω να ξεπερνα τους 140 τροχο...

Και φυσικα μιας και ειναι 4κυλινδρο εν σειρα, αυτο το νουμερο ερχεται στις 11.800 rmp ενω μεχρι τοτε ενα V2 εχει ηδη βγαλει την μεγιστη ιπποδυναμη, εχει αλλαξει ταχυτητα στο κιβωτιο και ειναι κανα χιλιομετρο μπροστα (στην καφετερια που πηγαινανε ντε! :tez:) και παραγγελνει το fredακι του  :ohyes:
 :bye: :bye: :bye:
Μακη 129-132 τροχο το fazer απλα οπως ειπες πρεπει να ανεβει πολυ ψηλα το στροφομρτρο για να τα βγαλει.

Sorry gia to off topic αλλα μου ηταν παρα πολυ δυσκολο να κρατηθω και να μην απαντησω.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #275 - : Δεκέμβριος 19, 2009, 11:35:23 πμ »
Μακη 129-132 τροχο το fazer απλα οπως ειπες πρεπει να ανεβει πολυ ψηλα το στροφομρτρο για να τα βγαλει.

Sorry gia to off topic αλλα μου ηταν παρα πολυ δυσκολο να κρατηθω και να μην απαντησω.


Καλυτερα να κρατιοσουν και εσυ και ο Γιαννης. Μην τα λετε αποτομα αυτα ρε.................. Τους δημιουργειται ψυχολογικα  :P :P :P :P
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

zlionakis

Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #276 - : Δεκέμβριος 19, 2009, 12:46:11 μμ »
124 έβγαλε ένα fazer πρίν λίγες μέρες εκεί που τέσταρα εγώ......οπότε για να πιάσει τα 150 μαμά απλά περιμένεις καμιά 5αετία ακόμα να βγεί άλλο μοντέλο!!!

αλλά ακόμα και να τα βγάζει....χαλάλι του!!! :h22: :h22: :h22:

*

h.a.balafoutre

Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #277 - : Δεκέμβριος 19, 2009, 01:19:58 μμ »
Ναί...η αλήθεια είναι πως το FZ1 δηλαδή το 2ης γενιάς από 2006 και μετά, είναι περίεργο κουμάσι....

Στα χαρτιά φαίνεται πολλά υποσχόμενο, σαν 1η επαφή λές καλό είναι...αλλά στην πράξη, έχει χαμηλά μασπιέ, έχει αρκετό βάρος, τροχό βγάζει από 131-135άλογα μανίσιο τα οποία δύσκολα επαληθεύοντε στο δρόμο....όχι ότι δεν έχει γκάζι...αλλά είναι ύπιο...

Προσωπικά για μένα είναι μια πάρα πολύ καλή μηχανή, έχει πολύ καλό παλαίσιο (παρά τα 2-3 περιστατικά) και ψαλίδι που με σωστό σετάρισμα και των αναρτήσεων ή αλλάγή αν θέλετε μπορεί να δείξει ότι έχει πολύ καλό στήσιμο...γκάζι...χωρίς ram-air με 1-2 πραγματάκια...γίνεται και στην πράξη πιο δυνατό από Tuono, αλλά 1-2 από εδώ 1-2 από εκεί...έρχεται και μπουκώνει το πράγμα...αγοράζεις Tuono έτοιμο (χωρίς να σου βγάλει κάποιο μικροπρόβλημα)...καταλαβαίνω τη διαφορά...

Βέβαια, FZ1 Fazer έχω οδηγήσει και με ολόσωμη Akra και ένα πολύ τούμπανο FZ1 με 150τροχό και μπορείς να πεις πως, αυτά ναί...είναι και στην πράξη δυνατά...έτσι μάλιστα.

Μπορεί να γίνει πολύ δυνατό και στριφτερό αλλά από την κούτα...δεν είναι 100%...ίσως για το ευρύ κοινό να είναι καλό αυτό. Για κάποιον πιο ψαγμένο ίσως να πάρει ένα Tuono...που πραγματικά είναι μια τούμπανη μηχανή...

Εγώ πάντως σε μια κουβέντα με τον v997, που με είχε ρωτήσει...για επόμενη μηχανή γιατί όχι Tuono...που ξέρω για ποιούς λόγους είναι μια τρομερή μηχανή...τότε δεν του απάντησα απόλυτα...τώρα ίσως του πω και σε εσάς πως...όχι Tuono διότι το FZ1 είναι το κλασσικό ιαπωνικό γυμνό Ι4 με πολλά άλογα που θέλει βελτίωση πολύ λιγότερη βελτίωση για να γίνει πραγματικά γορίλας από ότι οι ιάπωνικές προγενέστερες γυμνές μηχανές...και φυσικά γιατί είναι Yamaha γενικά, Yamaha στην Ελλάδα στην παρούσα φάση...με πάρα πολύ καλή αντιπροσωπεία...τέσπα...αυτά....

*

Αποσυνδεδεμένος 7Gibernau

  • *****
  • 575
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #278 - : Δεκέμβριος 19, 2009, 05:28:46 μμ »
:ohyes: :Dένα είναι το σίγουρο ότι ποτε δεν θα φτάσετε το fazer που έχει 150 άλογα "μαματο" τέλος!!  :ohyes::D
φιλε απο την ωρα που διαβασα το ποστ σου εχω βγει εξω στο χωριο και εχω καθαρισει το μισο....
αν δεν κοψεις κανα αλογο απο το fazer δε θα μεινει κανενας ζωντανος.....
[Υπογραφη]

miss you baby.....

*

Αποσυνδεδεμένος stelios

  • *****
  • 591
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph ST 765 RS
  • Αντιδράσεις: +238
Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #279 - : Δεκέμβριος 21, 2009, 09:04:42 μμ »
:ohyes: :Dένα είναι το σίγουρο ότι ποτε δεν θα φτάσετε το fazer που έχει 150 άλογα "μαματο" τέλος!!  :ohyes::D
φιλε απο την ωρα που διαβασα το ποστ σου εχω βγει εξω στο χωριο και εχω καθαρισει το μισο....
αν δεν κοψεις κανα αλογο απο το fazer δε θα μεινει κανενας ζωντανος.....

 :hha% :hysterl :jump2: :hysterl :hysterl
τι είπες ρε π@πάρα..!!!!
:prm


*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2729
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1908
Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #280 - : Μάρτιος 29, 2010, 09:59:03 μμ »
πηγα στον γκινοσατη το σαββατο και δυναμομετρησα το μιλλε, με τελικα akrapovic, φιλτρο ΚΝ και map2. Δεν φαινονται καλα στις φωτο, εβγαλε
129,4hp/10020rpm
9,7kgm/8770rpm

Το κατσαρωμα μαλλον ειναι αλυσιδα, οι διακοπες ειναι επειδη επαιρνε σημα απο μπουζι
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

stavros rc8

Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #281 - : Μάρτιος 30, 2010, 10:55:52 μμ »
:ohyes: :Dένα είναι το σίγουρο ότι ποτε δεν θα φτάσετε το fazer που έχει 150 άλογα "μαματο" τέλος!!  :ohyes::D
[/quote

Ποσα?????????????? :sh% :sh% :sh% :sh% :w3% :w3% :w3% :w3%]
Αληθεια......ποσα μουλαρια εχει ξερει κανεις???????? :thnk: :thnk: :thnk: :hha% :hha% :hha%

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #282 - : Μάρτιος 31, 2010, 12:32:02 πμ »
πηγα στον γκινοσατη το σαββατο και δυναμομετρησα το μιλλε, με τελικα akrapovic, φιλτρο ΚΝ και map2. Δεν φαινονται καλα στις φωτο, εβγαλε
129,4hp/10020rpm
9,7kgm/8770rpm

Το κατσαρωμα μαλλον ειναι αλυσιδα, οι διακοπες ειναι επειδη επαιρνε σημα απο μπουζι

Ψηλε Μια χαρα σε βλεπω.
Τι δυναμομετρο ηταν και στις ποσες σου εβγαλε αυτο το νουμερο? :bye:

*

zlionakis

Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #283 - : Μάρτιος 31, 2010, 01:01:52 πμ »
τα νούμερα είναι ανακριβή....γιατί έχουν πιάσει την μέγιστη τιμή όπου ξεκάθαρα έχει υπερβεί την καμπύλη και στην περίπτωση της ιπποδύναμης αλλά και στην περίπτωση ροπής...σαν καρδιογράφημα είναι...

Φίλε lospsi εγώ δεν θα το δεχόμουνα ....ελπίζω τουλάχιστον να μην τους πλήρωσες! Η τουλάχιστον να σου χρωστάνε μια σωστή δυναμομέτρηση...

εμένα μου το είχαν κάνει και έδειχνε πάνω απο 140 άλογα.....και όταν το ξανακάναμε σωστά φάνηκε η πραγματικότητα! :bye:

*

zlionakis

Απ: Στο δυναμομετρο .....
« Απάντηση #284 - : Μάρτιος 31, 2010, 01:04:27 πμ »
και ακόμα μία παρένθεση.....νομίζω (χωρίς να είμαι σίγουρος) ότι αν έφταιγε τόσο η αλυσίδα θα φαινόταν στις χαμηλές πιό πολύ και όχι στις ψηλές...

ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος....

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης