να το πρώτο σοβαρό θέμα στη δεκαετία...
χθες άλλαξα λάδια και το είχα αφήσει να δουλεύει για να μου δείξει τη σωστή στάθμη λαδιού.
Εκεί που δούλευε ξαφνικά σβήνει, κοιτάω και βλέπω θερμοκρασία στους 120.... και το βεντιλατέρ να μη δουλεύει.
Το αφήνω λίγο να κρυώσει, το κάνω μια βόλτα και το ξαναφήνω στο ρελαντί.
Ανεβάζει θερμοκρασία και ανάβει κανονικά το βεντιλατέρ στους 98, το ρίχνει στους 93 και ξανά για μερικές φορές ενώ το παρακολουθούσα.
Λέω, οκ, κάποια μαλακία παίχτηκε και δεν άναβε πριν το βεντιλατέρ.
Ενώ έκανα κάτι παραδίπλα, και συνέχιζε να δουλεύει στο ρελαντί, ξανακοιτάω και βλέπω ότι ανέβασε 130 βαθμούς....
Ωπ, κάποια μαλακία παίχτηκε.... το σβήνω και το αφήνω.
Σήμερα το πρωί το κάνω μια μικρή βόλτα, όλα καλά, το αφήνω πάλι στο ρελαντί, ανάβει το βεντιλατέρ σβήνει ξανά και ξανά και ενώ η θερμοκρασία ήταν στους 95.... παραφλού αρχίζει να τρέχει στο κέντρο της καρίνας....
Το σβήνω και μετά σταματάει και το παραφλού...
Οπότε έχουμε και τα ερωτήματα:
1. πως γίνεται το βεντιλατέρ να σταματάει να ανάβει μετά τις πρώτες 5,6 φορές;
2. γιατί δεν έσβησε μόνο του τη δεύτερη φορά όταν πέρασε τους 120?
3. τι μπορεί να χει σκάσει και μου τρέχουν τα υγρά του ψυγείου; (τα κολάρα του ψυγείου ειναι οκ, κάπου απο τον κινητήρα σε σημείο που δεν φαίνεται τρέχουν)
Λεπτομέρεια σχετική/άσχετη
πριν λίγο άλλαξα τεντωτήρα καδένας για την αλλαγή της οποίας αφαιρέθηκε το ψυγείο και αλλάχτηκε παραφλού.
όταν ο μάστορας άλλαξε τον τεντωτήρα άλλαξε και τη μια γλάτζα κεφαλής γιατί ξερνούσε λάδι και ήταν λέει γεμάτη φλατζόκολλα...
Γιατροί μου, παίζει να γαμήθηκε κάτι εσωτερικά (φλατζα; ) ή η διαρροή μπορεί να είναι από κάποιο κολλάρο;