0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έστριβε πολύ καλύτερα αλλά το πίσω ήταν πολύ ελαφρύ στο σταμάτημα.
Παράθεση από: ifylios72 στις Μάρτιος 24, 2015, 06:44:54 μμΈστριβε πολύ καλύτερα αλλά το πίσω ήταν πολύ ελαφρύ στο σταμάτημα.Όταν λες ελαφρύ εννοείς ότι σε απότομα φρεναρίσματα είχες "χοροπηδήματα" κ' αστάθειες του πισινού σωστά;Οι συνδέσμοι που έφτιαξε ο Bill χαμηλώνουν / ψηλώνουν το πίσω μέρος με αποτέλεσμα ν' αλλάζουν την γεωμετρία της μηχανής;
Παράθεση από: antoineBiscione στις Μάρτιος 24, 2015, 10:37:25 μμΠαράθεση από: ifylios72 στις Μάρτιος 24, 2015, 06:44:54 μμΈστριβε πολύ καλύτερα αλλά το πίσω ήταν πολύ ελαφρύ στο σταμάτημα.Όταν λες ελαφρύ εννοείς ότι σε απότομα φρεναρίσματα είχες "χοροπηδήματα" κ' αστάθειες του πισινού σωστά;Οι συνδέσμοι που έφτιαξε ο Bill χαμηλώνουν / ψηλώνουν το πίσω μέρος με αποτέλεσμα ν' αλλάζουν την γεωμετρία της μηχανής;Φυσικό είναι αν κατεβάσεις το μπροστά 3 εκ να αλλάξει η γεωμετρία και η κατανομή βάρους της μηχανής, ακόμη και οπτικά δείχνει σηκωμένη η ουρά σαν το GSXR.Το οτι στρίβει με μεγαλύτερη ευκολία εχει να κάνει με το οτι μικραίνει το ίχνος οταν το κατεβάσεις μόνο μπροστά. Το ελαφρύτερο πίσω γίνεται επειδή η μηχανή μπρουμουτίζει μπροστά και το βάρος γίνεται 53% μπροστά με 47% πίσω. Σε εκκινήσεις και φρεναρίσματα το πίσω σπινάρει εύκολα. Δεν έχουν αναπηδήσεις αυτά τα μοτόρια με μια πατέντα της Απρίλια που χρησιμοποιεί την υποπίεση της εισαγωγής κατά την επιβράδυνση και απεμπλέκει τον συμπλέκτη προοδευτικά.Πάντως αν μπορείς να ζήσεις με τοκατέβασμα του μπροστινού μόνο η μηχανή οπτικά δείχνει πολύ επιθετική και πιο όμορφη (ίσως οχι τόσο λειτουργική όμως)
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι