0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Billytuono

Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #45 - : Νοέμβριος 20, 2009, 07:19:44 μμ »
 
Tι να κλ@σουν τα δικυλινδρα




   
''...Αnd the 1098 wins... :a007 :a007 :a007
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 20, 2009, 07:39:47 μμ από Billytuono »

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #46 - : Νοέμβριος 20, 2009, 10:19:47 μμ »
Tι να κλ@σουν τα δικυλινδρα







ναι ρε τι να κλασουν.............. :P
                                               



xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa


V2 for ever ..........naoum

*

Αποσυνδεδεμένος factory

  • ***
  • 188
  • Φύλο: Άντρας
  • RSV4 FACTORY
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #47 - : Νοέμβριος 21, 2009, 05:15:31 μμ »
past and future :P

*

Αποσυνδεδεμένος panosduc

  • *******
  • 1013
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Caponord etv 1000 06
  • Αντιδράσεις: +63
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #48 - : Νοέμβριος 21, 2009, 05:42:34 μμ »
τι να τους κανετε τους παραπανω ιππους;;;πηρατε V2 Για αλλους λογους και οχι για τελικες και  κοκοριασματα στο δρομο.....εκτος και αν εισαι αγωνιζωμενος.χαλαστε τα λεφτα για βενζινες και τραβατε ταξιδια να χαρειτε και να νιωθετε την καθε μπιστονια στα σκελια σας....μην μπενετε σε ανουσια εξοδα εκτος και αν........ειστε αρρωστοι με το tuning και το πατε στα σοου....

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #49 - : Δεκέμβριος 01, 2009, 11:31:54 μμ »
πολυς ντορος για το τιποτα αυτο v4...

δεν μπορω να καταλαβω το γιατι μιας κ δεν ειναι κ κατι το ιδιαιτερο...

δεν χρησιμοποιει καμια τρελη τεχνολογια,δεν εχει να δειξει τιποτα καινουργιο απο τα σημερινα δεδομενα εξελιξης ουτε ειναι κατι το φοβερα επαναστατικο μηχανακι...το μονο που μπορω να δεχθω σαν διαφορετικο ειναι οτι κανει ενα διαφορετικο βημα η aprilia , ( κ δεν ειναι καθολου σιγουρο αν το βημα αυτο θα αποδειχθει πως ειναι βημα προς τα εμπρος η βημα που θα σκονταψει)

τυγχανει να εχω παρακολουθησει ολοκληρο το μηχανακι τμηματικα στο εργοστασιο κατασκευης του στα επισημα σεμιναρια παρουσιασης του...

το θεμα ομορφια κ εμφανιση ειναι καθαρα στην κριση του καθενος...περι ορεξεως κολοκυθοπιτα.!

για τον κινητηρα αμφιβαλω πολυ αν θα αποδειχθει αξιοπιστος ...δεν νομιζω δηλαδη να υπαρξει μοτερ τετοιο με 70000+ και με διαφορες μοντιφες πανω του στυλ  μεγαλυτερα σωματα ψεκασμου...ελευθερες εξατμισεις...τσιπακια..ανοιχτα φιλτροκουτια ...τα κλασικα πειραγματα των rotax..

εξαλου  μην ξεχναμε οτι το σχεδιο του κινητηρα ειναι aprilia..η χυτευση κ η συναρμολογηση ειναι piaggio...μονο αυτο εμενα προσωπικα με αγχωνει...
πολλα απο τα εξαρτηματα του ειναι εξωτερικων κατασκευαστων..οπως αναφερθηκε το προβλημα για τις μπιελες....να δουμε τι αλλο θα βγει στο φως εν καιρο...

μετα υπαρχει ενα ακομα θεμα με τα ηλεκτρονικα του....πολλοι αισθητηρες..πολλα καλωδια...πολλες φισες...πολλα ..πολλα.
οσο πιο πολυπλοκος γινεσαι τοσο αυξανοντε κ οι πιθανοτητα να βγαλεις βλαβη...για τα συνεργεια βεβαια δεν ειναι κακο...


εχουν σχεδιασει το μοτερ, κ μετα την τοποθετηση του στο πλαισιο, αρχισαν να αναζητουν λυσεις κ να κατασκευαζουν ειδικα εργαλεια για την συντηρηση του...

η ρυθμιση των βαλβιδων του ειδικα στον εμπρος ζευγος κυλινδρων ειναι εφιαλτης μιας κ ο τεντωτηρας της καδενας ειναι μηχανικο-υδραυλικος κ  η τοποθετηση του γινετε απο την μερια του τεντωτηρα της καδενας...αυτο απο μονο του δεν εφτανε κ τον τοποθετησανε χαμηλα τους κυλινδρους  οι οποιοι κυλινδροι ειναι κομματι του καρτερ...ενα μονοκοματο μπλοκ δηλαδη...

με ειδικο εργαλειο συγκρατεις το γραναζι του εκκεντροφορου, αφου το περιστρεψεις για να λυσεις κ τις δυο βιδες του, κ μετα το παραμεριζεις για να βγαλεις τους εκκεντροφορους για να εχεις προσβαση στις βαλβιδες...
τα λογια τους ηταν σαφη

''κανουμε αργες κινησεις γιατι κ η παραμικρη εκλακτιση του τεντωτηρα θα μας οδηγησει στο να αφαιρεσουμε τον κινητηρα απο το μηχανακι για την επανατοποθετηση του''

χωροταξια απιστευτη....

τα πρωτα μοτερ των δοκιμων...( κ ηταν αρκετα μας ειπαν) σπαγανε γιατι γυριζανε τα κουζινετα μεσα στο καρτερ...
ο σχεδιασμος ηταν για βραβειο   :mlk...

ας μην κακολογησω αλλο  :P :P

δεν θελω να κατηγορησω το μηχανακι ουτε να πω οτι ειναι σκαρτο...αυτο που κανω ειναι να κατηγορω την aprilia γιατι ειχαμε παντα να θυμομαστε μηχανακια μοναδικα και επαναστατικα....με μια αναδρομη στο παρελθον θα καταλαβει καποιος τι λεω...

οταν κοιτουσαμε πριν 10 η 15 χρονια το moto catalog το ματι σου σταματουσε πανω στα aprilia σαν κατι το εξωτικο...απο οποια μερια κ να το εβλεπες...χρωματα..σχεδιασμος...αναρτησεις...περιφεριακα...σε εκανε να σταματα το βλεμα πανω τους σε ενα απλο ξεφυλλισμα ενος περιοδικου , φαντασου να τα εβλεπες στον δρομο...

ενω τωρα φτασαμε να  ψωνιζουμε απο κινα τα ανταλακτικα μας ( κοψαμε τα εγχωρια προιοντα)..να αγοραζουμε φθηνα  πλαστικα απο ταιλανδη ( παει η εποχη που τα πλαστικα της  accerbis στολιζανε τα aprilia ..αυταπου τα εδενες κομπο κ δεν σπαγανε) :D :D :D
φτασαμε στο σημειο να εχουμε αντι για δυνατα κραμματα μεταλλων , ανακυκλωμενα κουτακια αναψυκτικων...να αγοραζουμε την ζαντα του shiver ολοκληρη μαζι με ρουλεμαν 170 ευρω λιανικη  ενω πριν μερικα χρονια η αντιστοιχη του mille ειχε 800 η απλη brembo και κανα 1400 η oz....

και που εισαι ακομα....

αυτο το δεος κ την δυναμη που ασκουσε πανω σου μια μηχανη aprilia, αυτο χαθηκε....κ δεν νομιζω να ξαναγυρισει ποτε αυτο το συναισθημα....


ολα τα παραπανω θα τα καταλαβουν μονο οσοι εχουν ζησει με εικονες αλλα κ με εμπειριες μεσα στα χρονια της μοτοσυκλετας κ δυσκολα να το καταλαβει καποιος χθεσινος στον χωρο aprilia...

και για να τοποθετηθω στο αρχικο ερωτημα του ολου thread , ναι θα εκανα την βελτιωση , αν δεν σκεφτομουν τα λεφτα κ ειχα να τα διεθεσω εκει, θα προτιμουσα να σκαλισω ενα παλιο mille κ να κανω καλυτερο το ηδη πολυ καλο παρα να ειμαι ενα κομματι του συνολου κ της δηθεν τεχνολογικης εξελιξης, μιας κ δεν προσφερει τιποτα παραπανω απο τον προκατοχο του , κ ουτε υποστηρικτης μιας εταιριας που εχει σταματησει να με βλεπει σαν ευτυχισμενο κ ''εξαρτημενο'' αναβατη κ με βλεπει καθαρα μονο σαν πελατη...

εδω κολαει κ το γνωμμικο''καθε περσυ κ καλυτερα''



κ τελος για να μην παρεξηγηθω ολα τα παραπανω ειναι καθαρα προσωπικη μου αποψη
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 01, 2009, 11:43:20 μμ από bill »

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1184
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #50 - : Δεκέμβριος 02, 2009, 12:14:45 πμ »
Λίγοι θα καταλάβουν μπίλυ :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #51 - : Δεκέμβριος 02, 2009, 02:13:38 πμ »
-σχετικά με bill-

βασικά..μεγάλη κουβέντα είπες.... :dry:και μάλλον εχεις δικιο..και καλύτερα να μην επαληθευτείς...Είναι πολύ κοντά η εταιρεια στο να κανει καλά βήματα εμπρός..(για εκεινη με πωλήσεις..ίσως χωρις γουστο,ποιοτητα..θα δειξει...αλλά και πολύ κοντά στο να σακατεψει εντελώς το γουστοζικο προφιλ της...

σχετικά με design, rotax κτλ εχεις δικιο... όπως φαινεται η piaggio θέλει να πουλήσει..... λογικό για μια εταιρεια..έχει αλλάξει το προφιλ και το image της εταιρείας...ειδικά ο αποχωρισμός από την rotax εχει συζητηθει πολύ στις παρεες....

και όντως παμε σε πιο ''japan'' στυλ.. τουλάχιστον οσον αφορά το rsv4...

επίσης καποιοι εχουν πει εδώ μεσα οτι σε μερικά χρονια τα v2 rotax θα ειναι ''συλλεκτικα΄΄ και θα λέμε...''α...το mille...α..το tuono..κτλ..''....
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 02, 2009, 02:18:00 πμ από Themis »

*

Tomahawk

Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #52 - : Δεκέμβριος 02, 2009, 02:24:53 μμ »
πολυς ντορος για το τιποτα αυτο v4...

δεν χρησιμοποιει καμια τρελη τεχνολογια,δεν εχει να δειξει τιποτα καινουργιο απο τα σημερινα δεδομενα εξελιξης ουτε ειναι κατι το φοβερα επαναστατικο μηχανακι...

για τον κινητηρα αμφιβαλω πολυ αν θα αποδειχθει αξιοπιστος ...δεν νομιζω δηλαδη να υπαρξει μοτερ τετοιο με 70000+ και με διαφορες μοντιφες πανω του στυλ  μεγαλυτερα σωματα ψεκασμου...ελευθερες εξατμισεις...τσιπακια..ανοιχτα φιλτροκουτια ...τα κλασικα πειραγματα των rotax..

εξαλου  μην ξεχναμε οτι το σχεδιο του κινητηρα ειναι aprilia..η χυτευση κ η συναρμολογηση ειναι piaggio...μονο αυτο εμενα προσωπικα με αγχωνει...πολλα απο τα εξαρτηματα του ειναι εξωτερικων κατασκευαστων..οπως αναφερθηκε το προβλημα για τις μπιελες....να δουμε τι αλλο θα βγει στο φως εν καιρο...

εχουν σχεδιασει το μοτερ, κ μετα την τοποθετηση του στο πλαισιο, αρχισαν να αναζητουν λυσεις κ να κατασκευαζουν ειδικα εργαλεια για την συντηρηση του...

η ρυθμιση των βαλβιδων του ειδικα στον εμπρος ζευγος κυλινδρων ειναι εφιαλτης

τα λογια τους ηταν σαφη
''κανουμε αργες κινησεις γιατι κ η παραμικρη εκλακτιση του τεντωτηρα θα μας οδηγησει στο να αφαιρεσουμε τον κινητηρα απο το μηχανακι για την επανατοποθετηση του''
χωροταξια απιστευτη....

τα πρωτα μοτερ των δοκιμων...( κ ηταν αρκετα μας ειπαν) σπαγανε γιατι γυριζανε τα κουζινετα μεσα στο καρτερ...
ο σχεδιασμος ηταν για βραβειο    :mlk...

Τάδε έφη μηχανίκος μοτοσυκλετών Aprilia, για να μη λέτε οτι πολλοί έχουν εμπάθεια με τα Ιταλικά και "θεοποιούν" τα Ιαπωνέζικα χωρίς λόγο...

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #53 - : Δεκέμβριος 02, 2009, 02:37:08 μμ »
Tomachok.. κάπου μπερδεύτηκες με το να πας στην αντίπερα άκρη αμέσως βγάζοντας συμπεράσματα για τα γιαπωνέζικα.... άλλο ειπώθηκε απο bill....  :bye:

*

whitetuono

Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #54 - : Δεκέμβριος 03, 2009, 10:43:22 πμ »
δεν ειμαι απο τους παλιους γνωστες των aprilia αλλα ειμαι απο τους ευχαριστιμενους και θα ηθελα να πω και εγω δυο πραγματα!!!το προηγουμενο μηχανακι μου ηταν ενα tdm.........πολυ καλο για αυτο που ειναι,αλλα πηγαινα για καφε στην γλυφαδα πχ και οταν εβγαινα απο την καφετερια δεν ηξερα ποιο ηταν το δικο μου παρολο που του ειχα ριξει μια περιουσια απανω του!!!!ο βασικος λογος που πηρα το τουονο μου ειναι οτι μολις το εβλεπα καπου αρρωστενα!!!!!και δεν κυκλοφορει και παντου!!!με λιγα λογια ειναι το ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ!!!!!
Το rsv4 ειναι ομορφο και δυνατο αλλα δεν νομιζω οτι ειναι πολυ διαφορετικο,και το βασικοτερο δεν ειναι 2κυλινδρο!!!!!!!!!!!!
εγινα και θα παραμεινω ιταλοφιλος αλλα χαιρομε την ducati για την σταθεροτητα της στους 2 κυλινδρους και την προσπαθεια βελτειωσης αυτων!!!!!
 

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #55 - : Δεκέμβριος 03, 2009, 02:27:27 μμ »
δεν ειμαι απο τους παλιους γνωστες των aprilia αλλα ειμαι απο τους ευχαριστιμενους και θα ηθελα να πω και εγω δυο πραγματα!!!το προηγουμενο μηχανακι μου ηταν ενα tdm.........πολυ καλο για αυτο που ειναι,αλλα πηγαινα για καφε στην γλυφαδα πχ και οταν εβγαινα απο την καφετερια δεν ηξερα ποιο ηταν το δικο μου παρολο που του ειχα ριξει μια περιουσια απανω του!!!!ο βασικος λογος που πηρα το τουονο μου ειναι οτι μολις το εβλεπα καπου αρρωστενα!!!!!και δεν κυκλοφορει και παντου!!!με λιγα λογια ειναι το ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ!!!!!
Το rsv4 ειναι ομορφο και δυνατο αλλα δεν νομιζω οτι ειναι πολυ διαφορετικο,και το βασικοτερο δεν ειναι 2κυλινδρο!!!!!!!!!!!!
εγινα και θα παραμεινω ιταλοφιλος αλλα χαιρομε την ducati για την σταθεροτητα της στους 2 κυλινδρους και την προσπαθεια βελτειωσης αυτων!!!!!
 

το V4 ειναι ενα ''στοιχημα'' της aprilia..

εαν ''πιάσει''... θα σιωπήσουν όλοι και θα μπει σε αλλο τριπάκι.. εαν όχι θα χασει το παιχνίδι των εντυπώσεων των λατρεων των V2.. των λάτρεων του παλιου design....

δε με χαλάει το V4 τόσο σε σχεση με το V2... μακάρι να ειναι τοσο αξιόπιστο οσο οι rotax και το θέμα design που προσομοιάζει με japan θα ειναι το τελευταίο που θα με απασχολούσε...

*

Αποσυνδεδεμένος 7Gibernau

  • *****
  • 575
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #56 - : Δεκέμβριος 03, 2009, 05:52:53 μμ »
κυριοι το ντιζαιν και το μεγεθος των μηχανων το καθοριζει η αεροδυναμικη
γι'αυτο καθε χρονο τα μηχανακια μοιαζουν το ενα με το αλλο ακομα πιο πολυ......
[Υπογραφη]

miss you baby.....

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #57 - : Δεκέμβριος 03, 2009, 10:03:35 μμ »
κυριοι το ντιζαιν και το μεγεθος των μηχανων το καθοριζει η αεροδυναμικη
γι'αυτο καθε χρονο τα μηχανακια μοιαζουν το ενα με το αλλο ακομα πιο πολυ......

αεροδυναμικη εχει το hayabusa και το zx12r για να υπερβαινουν τα 300km/h αλλα ειναι ντουλαπια σε μεγεθος...

το οτι λεπταινουν τα μηχανακια χρονο με το χρονο ειναι καθαρα διαιτα για καλυτερη αναλογια κιλων ανα ιππο....στα supersport φυσικα

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1184
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #58 - : Δεκέμβριος 03, 2009, 11:49:40 μμ »
κυριοι το ντιζαιν και το μεγεθος των μηχανων το καθοριζει η αεροδυναμικη
γι'αυτο καθε χρονο τα μηχανακια μοιαζουν το ενα με το αλλο ακομα πιο πολυ......

Είσαι εντελώς άκυρος φίλε μου,τα 1000άρια πλέον έχουν πολύ κακή αεροδυναμική γιατί ακριβώς είναι πολύ μικρά και δεν αφήνουν τον αέρα να ρεύσει ομαλά με συνέπεια να έχουν κακή οπισθέλκουσα.Δεν σου έκανε εντύπωση ποτέ πως οι ντουλάπες, όπως λέει κι ο Βασίλης, είναι πολύ πιο γρήγορες μετά τα 250 πραγματικά?Αν κι έχουν σαφώς χειρότερη αναλογία βάρους/ισχύος ,έχουν καλύτερη αεροδυναμική γι αυτό περνάν από πάνω.Τα μηχανάκια γίνονται μικρά καθαρά για την πίστα και τίποτε άλλο.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #59 - : Δεκέμβριος 04, 2009, 12:04:48 πμ »
κυριοι το ντιζαιν και το μεγεθος των μηχανων το καθοριζει η αεροδυναμικη
γι'αυτο καθε χρονο τα μηχανακια μοιαζουν το ενα με το αλλο ακομα πιο πολυ......

Είσαι εντελώς άκυρος φίλε μου,τα 1000άρια πλέον έχουν πολύ κακή αεροδυναμική γιατί ακριβώς είναι πολύ μικρά και δεν αφήνουν τον αέρα να ρεύσει ομαλά με συνέπεια να έχουν κακή οπισθέλκουσα.Δεν σου έκανε εντύπωση ποτέ πως οι ντουλάπες, όπως λέει κι ο Βασίλης, είναι πολύ πιο γρήγορες μετά τα 250 πραγματικά?Αν κι έχουν σαφώς χειρότερη αναλογία βάρους/ισχύος ,έχουν καλύτερη αεροδυναμική γι αυτό περνάν από πάνω.Τα μηχανάκια γίνονται μικρά καθαρά για την πίστα και τίποτε άλλο.

θα συμφωνήσω με τον zachs στο οτι τα μοτορια πλεον γινονται ''για την πίστα'' και στην αεροδυναμική του busa που με 180-200 λες...τωρα...τι γινεται..οδηγαω με 200....???  :thnk: :thnk: :bye: :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης