0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #90 - : Δεκέμβριος 06, 2009, 08:59:58 μμ »
100% πιο ομορφο  :kalo:

Πιο αξιοπιστο ομως? :thnk:

Υ.Γ. Αλλωστε ειναι δυο εντελως διαφορετικα μοτορια παρ'ολο που ειναι και τα δυο 4κυλινδρα

*

Billytuono

Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #91 - : Δεκέμβριος 06, 2009, 09:38:52 μμ »
Το μονο που εχω να προσθεσω ειναι οτι κατ'εμε Επρεπε να παραμεινει το v2 mille επισης στην γκαμα,παραλληλα με το v4! Ετσι ειχε ακουστει, οτι θα παραμεινει με κυβισμο στα 1200,αλλα... :dry:

*

Pr1m0

Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #92 - : Δεκέμβριος 06, 2009, 09:39:26 μμ »
Εστάλη στις: Σήμερα στις 20:59Στάλθηκε από: MakisRC51  
Εισαγωγή παράθεσης
100% πιο ομορφο  

Πιο αξιοπιστο ομως?

 
Ακριβώς αυτό ηθελα να πω κι εγώ.Αφήστε να κυκλοφορήσει,και βλέπουμε.Ίσως να φάει περισσότερο κραξιμο από το RSV4.
Και ποιος μας λέει ότι τα ηλεκτρονικά και του ss δεν είναι made in China,μιας και η BMW Boschθα χρησιμοποιεί,που παίζει να έιναι made in China επίσης...

Όσο για το RSV4,επειδή πάει μακρυά το πράγμα και δεν ξέρω αν του αξίζει,μπορεί να έχει μερικά "καλούδια" made in China,όμως η καρδιά του (βλ.κινητήρας) είναι αμιγώς ευρωπαία.Ή μηπως κάνω λάθος;
Γιατί μάλλον κάποιοι θεωρούν ότι είναι¨μπάσταρδο¨ και εχει γερμανοιταλοκινεζο$#%@% καταγωγή,ανάλογα με τη μαρκα,ηλεκτρικά και ηλεκτρονικα που φοράει,και γι'αυτό θα έπρεπε να το αγορασουν και τσάμπα!!
Ήμαρτον....μη τα ισοπεδώνουμε και όλα.

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #93 - : Δεκέμβριος 06, 2009, 09:46:23 μμ »
Απ'οσο ξερω εγω το μοτερ ειναι σχεδιαση Aprilia αλλα κατασκευη Piaggio

Ενω του Factory ειναι σχεδιαση και κατασκευη Aprilia

Αμ πως θα κοβονταν τα φραγκα....... ;)

*

zlionakis

Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #94 - : Δεκέμβριος 15, 2009, 05:06:07 μμ »
Μηπως γνωριζεις καθε ποσα χλμ θελουν ελενχο-ρυθμηση οι βαλβιδες του rsv4? :thnk:
 :bye: :bye:

στα 1000 και κάθε 10.000 ή χρόνο...όποιο έρθει πρώτα! :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #95 - : Δεκέμβριος 15, 2009, 05:10:03 μμ »
στα 1000 και κάθε 10.000 ή χρόνο...όποιο έρθει πρώτα! :bye: :bye: :bye:

Aπο την ακινησια τρωγονται τα "κουβαδακια" και τα "δισκακια"??? :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #96 - : Δεκέμβριος 15, 2009, 05:21:18 μμ »
Απ'οσο ξερω εγω το μοτερ ειναι σχεδιαση Aprilia αλλα κατασκευη Piaggio

Ενω του Factory ειναι σχεδιαση και κατασκευη Aprilia

Αμ πως θα κοβονταν τα φραγκα....... ;)

Καλησπερα Makis...

Αυτο για τους κινητηρες το εχεις ξαναγραψει και σε αλλο post και σου ειπα οτι δεν ισχυει. Νομιζω οτι δεν υπαρχει λογος να αναπαραγουμε ανακριβειες

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #97 - : Δεκέμβριος 15, 2009, 05:35:25 μμ »
Καλησπερα φιλε Αργυρη

Ζητω χιλια συγγνωμη που επανελαβα μια ανακριβια.....

Παντως την συγκεκριμενη "δηλωση" μου την εχουν πει 2 διαφορετικοι εξουσιοδοτημενοι Apriliaδες που δεν γνωριζονται μεταξυ τους.

Πολυ πιθανον να ειναι "διαφημιστικο κολπο" για να προοθησουν το Factory

Και παλι ζητω συγγνωμη απο τους συμφορουμητες που τους παραπλανησα  :blus:

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #98 - : Δεκέμβριος 15, 2009, 05:57:28 μμ »
Δεν προσπαθβ να το παιξω εξυπνος και σιγουρα δεν υπονοησα οτι προσπαθεις να παραπλανησεις κανεναν...

Δεν ξερω ποια τζιμανια σου εδωσαν αυτη τη πληροφορια αλλα η πραγματικοτητα ειναι οτι ΟΛΟΙ οι κινητηρες των V4 σχεδιαστηκαν απο την Aprilia αλλα συναρμολογουνται απο την Piaggio. Η τοποθετηση γινεται στο Noale οπου η Aprilia λαμβανει τους κινητηρες και τους τοποθετει στα πλαισια!

*

Αποσυνδεδεμένος BOUSNAK

  • *****
  • 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #99 - : Δεκέμβριος 15, 2009, 10:34:37 μμ »
μαλλον ειναι λιγο εκτος θεματος αλλα εγω θα ρωτησω  :blus:
το λεγομενο στρωσιμο γινεται στο εργοστασιο,οπως γινεται πλεον στα αυτοκινητα,
ή πρεπει να το κανει ο αγοραστης  :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος v997

  • *****
  • 727
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia tuono v4r
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #100 - : Δεκέμβριος 15, 2009, 11:12:18 μμ »
μαλλον ειναι λιγο εκτος θεματος αλλα εγω θα ρωτησω  :blus:
το λεγομενο στρωσιμο γινεται στο εργοστασιο,οπως γινεται πλεον στα αυτοκινητα,
ή πρεπει να το κανει ο αγοραστης  :thnk:

Mε το βολαν βγαλμενο,ή οχι? :tez: :tez: :tez:

Σορρυ..... :blus:

Ανοιγεις μεγαλη κουβεντα .......

Κατα την γνωμη μου ολα χρειαζονται στρωσιμο. :ohyes:
Ουτε υπερβολικη προσοχη,ουτε σκισιμο....

 :bye: :bye:

How blind,can you be,dont you see..........

*

Γερομπίλ

Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #101 - : Δεκέμβριος 20, 2009, 12:16:34 πμ »
Καλοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο............

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #102 - : Δεκέμβριος 20, 2009, 12:23:23 πμ »
 :mlk :mlk :mlk :mlk

*

Γερομπίλ

Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #103 - : Δεκέμβριος 20, 2009, 08:57:21 πμ »
:mlk :mlk :mlk :mlk
Γιατί Μάκη;Το έχει αγοράσει ο γαμπρός μου και το βολτάρω συνέχεια.Μου αρέσει.Και τώρα του έβαλε ακράπα και πρόγραμμα.Ωραία φασαρία κάνει.

*

ΒΑΣΙΛΗΣ

Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #104 - : Δεκέμβριος 20, 2009, 09:04:31 πμ »
Κουκλα ειναι  :ohyes:,   τωρα που ειναι και σε προσφορα ...... :kalo:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης