....τα 1198 και τα λοιπα γιαπωνεζικα σκραπ
ΔΩΣΕ ΠΟΝΟ !!!!!! (http://www.rsvmille.de/index.php?id=49&L=1)
:kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
Οι επιλογες ειναι
1. 1079cc 97mm (μαμα) πιστονια
2. 1147cc με 100mm πιστονια
3. 1193cc με 102mm πιστονια
...μεχρι το 2012 θα εχω μαζεψει τα λ7 να το μονταρω. :P
Βασικα ολα καλα τα λεει ο Γερμανος αλλα δε μας ειπε τα βασικοτερα ακομα.....$$$$$$$$$ και αλογα!!!
κ ολα αυτα γιατι?? :thnk: :thnk:
κ ολα αυτα γιατι?? :thnk: :thnk:
γιατι???
για να παιρνει πιο ευκολα φωτια το pirelli
για να ακουγετε και στην παραδιπλανη γειτονια
και για να προσκυνουν τα 4κυλινδρα
ετσι απλα
:tez:
για να σπαταλαμε χρηματα σε ενα μοτερ που δεν εχει εξελιξη κ που εχει ηδη φτασει στα ορια του...... ;)
κ ολα αυτα γιατι?? :thnk: :thnk:
γιατι???
για να παιρνει πιο ευκολα φωτια το pirelli
για να ακουγετε και στην παραδιπλανη γειτονια
και για να προσκυνουν τα 4κυλινδρα
ετσι απλα
:tez:
για να σπαταλαμε χρηματα σε ενα μοτερ που δεν εχει εξελιξη κ που εχει ηδη φτασει στα ορια του...... ;)
Βασικα ολα καλα τα λεει ο Γερμανος αλλα δε μας ειπε τα βασικοτερα ακομα.....$$$$$$$$$ και αλογα!!!
Στα 04-06 είναι 4100 και λίγο πάνω από 152 στον τροχό!!!!
Αν πας στο popup menu Tuning τα λέει εκεί...απλά δεν λέει πιό κιτ υπερκυβισμού βάζει..
http://www.rsvmille.de/tuning/tuono-tuono-factory-06.html?L=1
Πάντως και για εμένα το πρόβλημα είναι ο μάστορας!! Για σκέψου να κάνει τσίκι τσίκι μετά το μοτέρ!! Η και κανένα μπούμ..... :ohmy:
Πάντως δεν νομίζω οτι είναι δοκιμασμένα τα κιτ του από κανένα ακόμα! Καλύτερα στις σίγουρες μετατροπές είναι η δική μου γνώμη! :bye: :bye: :bye:
καλημέρα,
Καλησπερα!
Στις tuning επιλογες ανα μοντελο δε περιλαμβανεται στα πραγματα που κανεις ουτε ο υπερκυβισμος αλλα ουτε και ο νεος στροφαλος που εχει φτιαξει και που προφανως αλλαζει τη διαδρομη...οποτε τα 4 οσα που λεει εκει ειναι διχως αυτα που ειναι και τα σημαντικοτερα για να φτασεις ψηλα σε αλογα.
Ο Amann ειναι δοκιμασμεος και δεν ειναι καινουργιος στη βελτιωση του Rotax κινητηρα....αλλωστε το Aprilia μοτερ Kalex AV1 ειναι φτιαγμενο και υπερκυβισμενο απο αυτον και βγαζει μια χαρα αλογα!
:thnk:
Υ.Γ. Μαστορες υπαρχουν!!!
Καλημερα περα για περα....
Αν δεν υπαρχει μαστορας ή μηχανικος στο Ελλαντα μπορεις παντα να στειλεις το μοτερ στη Γερμανια....Αλλωστε οταν καποιος ειναι ετοιμος να σκασει περιπου €5000 δε θα κολλησει στα €500 που χρειαζονται για να παει, να φτιαχτει σωστα το μοτερ και να ξαναρθει...
Οσον αφορα την αξιοπιστια αγαπητε RSVF αυτο ειναι ενα ιδιαιτερα υποκειμενικο θεμα τελικα...εδω βλεπεις ολοκαινουργιες μοτοσυκλετες εν ετη 2009 και ΤΑ ΣΠΑΝΕ... :bye:
Καλημερα περα για περα....
Αν δεν υπαρχει μαστορας ή μηχανικος στο Ελλαντα μπορεις παντα να στειλεις το μοτερ στη Γερμανια....Αλλωστε οταν καποιος ειναι ετοιμος να σκασει περιπου €5000 δε θα κολλησει στα €500 που χρειαζονται για να παει, να φτιαχτει σωστα το μοτερ και να ξαναρθει...
Οσον αφορα την αξιοπιστια αγαπητε RSVF αυτο ειναι ενα ιδιαιτερα υποκειμενικο θεμα τελικα...εδω βλεπεις ολοκαινουργιες μοτοσυκλετες εν ετη 2009 και ΤΑ ΣΠΑΝΕ... :bye:
καταρχην αγαπητε νιτροαρκι δεν ειμαι ο rsvf alla rsv4 καταδευτερον οι καινουργιες μηχανες εν ετη 2009 τα σπανε, φαντασου οι μηχανες εν ετη παλιες ποσο τα σπαγανε....
Αγαπητέ πρώην RSVF και νυν RSV4 που ενίοτε γίνεσαι ξανά RSVF σου ζητώ συγνώμη που σου απάντησα χρησιμοποιώντας λάθος username…
Καταρχήν δε μίλησα για όλες τις μοτοσικλέτες αλλά συγκεκριμένα για το Aprilia RSV-R μοντέλο του 2010. Δεν εκφέρω προσωπική άποψη απλά προσπαθώ να κάνω χιούμορ με κάτι που είτε μας αρέσει είτε όχι παραμένει αδιαμφισβήτητο γεγονός. Είναι γεγονός ότι στην επίσημη παρουσίαση της Aprilia στο Mugello 5 από τα συνολικά 30 μοντέλα προπαραγωγής (θα το δεχτώ) βάρεσαν μπιέλα και μάλιστα το ένα πήρε και φωτιά γιατί τρύπησε το κάρτερ…δηλαδή υπέστησαν την ίδια ζημιά σε ποσοστό 16,6%. Αυτό δε το ισχυρίζομαι εγώ…αυτό έγινε!
Όσο για τη σύγκριση παλιών μοτοσικλετών και νέων δε τη κατάλαβα…μάλλον δε κατάλαβες και εσύ το χιούμορ μου…
Ειλικρινά δε καταλαβαίνω γιατί νομίζεις ότι απαντώντας σε κάτι που έγραψες, σου επιτίθεμαι προσωπικά. Ούτε εξέφρασα την άποψη ότι η δικιά σου μοτοσικλέτα που είναι μοντέλο 2009 είναι χάρχαλο και σε καμία περίπτωση δεν ανέφερα καν ότι η δικιά μου μοτοσικλέτα που είναι μοντέλο του πάλε ποτέ 1999 είναι η καλύτερη μοτοσικλέτα του κόσμου. Οπότε προς τι το ειρωνικό σχόλιο για παλιά και καινούργια?
Με εκτιμηση
νιτροαρκι
η απαντηση 3 ειναι ακυρη γιατι ειναι υποθετικη καλο ειναι να μιλαμε με στοιχεια, εανμ ομως δεχτουμε την ερωτηση σου εγω θα απαντησω καννενα.... ΑΣ περασει ο χρονος και τα ξαναλεμε εαν δεν το βγαζω ποτε απο το σπιτι μετραει γιατι πολυ αυτο κανουν με καποια μηχανακια πιο παλια
με τις δυο πρωτες ερωτησεις δεν ασχολουμε καν μιας και δεν ειχα και δεν εχω κοιταω μπροστα οπως ελεγε και ο καραμανλης χαχαχαχα οποτε απαντα εσυ στις δυο πρωτες και ασε την τριτην για το τελος και αυτην ιθα στην απαντησω εγω και καποιοι αλλοι που εχουν το εν λογο μηχανακι ο καθενας στα χωραφια του :tez: :tez: :tez: :tez:
οσο γιυτο που λες οτι μιλας για μηχανακια που μπαινουν πιστα και και και και για πια πιστα μιλας γιαυτη που εχω εδω διπλα απο το σπιτι μου (ααα βλεπω και το ροσσι να κανει δοκιμες ουπς σορρυ για το σπαμ) η για ολες τις αλλες ειναι και πολλες μαλλον μπερδευσαι με την Ιταλια ποθ οι πιστες ειναι σαν τα περιπτερα.... οποτε μαλλον για μηχανες που πανε για μακρινους καφεδες εννοεις
με τις δυο πρωτες ερωτησεις δεν ασχολουμε καν μιας και δεν ειχα και δεν εχω κοιταω μπροστα οπως ελεγε και ο καραμανλης χαχαχαχα οποτε απαντα εσυ στις δυο πρωτες και ασε την τριτην για το τελος και αυτην ιθα στην απαντησω εγω και καποιοι αλλοι που εχουν το εν λογο μηχανακι ο καθενας στα χωραφια του :tez: :tez: :tez: :tez:
οσο γιυτο που λες οτι μιλας για μηχανακια που μπαινουν πιστα και και και και για πια πιστα μιλας γιαυτη που εχω εδω διπλα απο το σπιτι μου (ααα βλεπω και το ροσσι να κανει δοκιμες ουπς σορρυ για το σπαμ) η για ολες τις αλλες ειναι και πολλες μαλλον μπερδευσαι με την Ιταλια ποθ οι πιστες ειναι σαν τα περιπτερα.... οποτε μαλλον για μηχανες που πανε για μακρινους καφεδες εννοεις
Ρε μεγάλε...σε παρακαλώ....
ΒΑΛΕ γ@μώ την πουτάνα μου κανά σημείο ΣΤΙΞΗΣ να μπορούμε να διαβάσουμε κι εμείς σαν άνθρωποι τις απόψεις σου.
Μου χουν βγει τα μάτια τόση ώρα να διαβάζω.
Και τελικά η πλάκα είναι ότι δεν ξέρω αν συμφωνώ ή διαφωνώ μαζί σου.
Φιλικά, και στα πλαίσια του χαβαλέ πάντα ...έτσι?
:bye:
Δεν το έκανα με σκοπό να σε προσβάλω, σόρρυ.
εχεις δικιο σορρυ αλλα την επομενη φορα μικρε στειλε πμ οκ
Προτιμώ την 1η σου απάντηση. Τιμάει και εσένα περισσότερο. Και θα κάνει και πιο εύκολα αναγνώσιμες τις τοποθετήσεις σου.
αααα και για απαντηση ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΝΑ ΒΑΖΩ ΚΟΜΜΑΤΑ .,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΟΥ :P :P :P :P :P :P
Spam ONΔεν το έκανα με σκοπό να σε προσβάλω, σόρρυ.
εχεις δικιο σορρυ αλλα την επομενη φορα μικρε στειλε πμ οκΠροτιμώ την 1η σου απάντηση. Τιμάει και εσένα περισσότερο. Και θα κάνει και πιο εύκολα αναγνώσιμες τις τοποθετήσεις σου.
αααα και για απαντηση ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΝΑ ΒΑΖΩ ΚΟΜΜΑΤΑ .,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΟΥ :P :P :P :P :P :P
Τα μπινελίκια, από πλευράς μου τουλάχιστον, είναι πάντα αποδεκτά και καλοδεχούμενα!!!
Spam OFF
:kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
....τα 1198 και τα λοιπα γιαπωνεζικα σκραπναι, σιγουρα θα μιλαμε για απανθρωπο γκαζι
ΔΩΣΕ ΠΟΝΟ !!!!!! (http://www.rsvmille.de/index.php?id=49&L=1)
:kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
Οι επιλογες ειναι
1. 1079cc 97mm (μαμα) πιστονια
2. 1147cc με 100mm πιστονια
3. 1193cc με 102mm πιστονια
...μεχρι το 2012 θα εχω μαζεψει τα λ7 να το μονταρω. :P
ναι, σιγουρα θα μιλαμε για απανθρωπο γκαζιΑκόμα και 2 κολώνες να μου ρίξει, ακόμα και φθηνότερο από τουόνο να ήταν, ΟΧΙ εγώ δεν θα το έπαιρνα.
αλλα αν δωσεις τοσα λεφτα και ερθει διπλα σου αυτο (εστω και αν το πατησεις, και εφοσον βγει ετσι)
...δεν θα πεις μηπως να κραταγα τα λεφτα και να το επαιρνα
τι Aman και πρασινα αλογα λετε :P
την ΚΙΜΙ SA την ξερετε?? :P :P :P
τι Aman και πρασινα αλογα λετε :P
την ΚΙΜΙ SA την ξερετε?? :P :P :P
.......ωωωωωωωωω............!! :ohmy: :ohmy:
...δόσε τελέφονω φήλε.....!!πάο σίμερα κυώλασ να κάνο ρκτυφιέ τον κίλοινδρο μου να χορεση το πυστώνη τοις ΚΙΜΙ SA..!!γκινννν γκινν γκιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιινννννννν..........!! :souza: :souza: :souza:
Riskareis na exeis ta @rxidi@ sou panw apo ena tetoio pistoni?????????? :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
:P
Riskareis na exeis ta @rxidi@ sou panw apo ena tetoio pistoni?????????? :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
:P
Ρε παιδες αλλο το ενα, αλλο το αλλο!Αλλο V4 αλλο V2.:ohyes: ;) :ohyes:
Παντως ενα να ξερετε, καπoια μερα τα Aprilia V2 (tuono-mille ειδικοτερα)Θα γινουν συλλεκτικα,οπως πχ Ducati 916 :ohyes:
(και οχι σε πολυ καιρο)
Tι να κλ@σουν τα δικυλινδραναι ρε τι να κλασουν.............. :P
(http://i25.tinypic.com/11r6a7l.jpg)
Tι να κλ@σουν τα δικυλινδρα
(http://i25.tinypic.com/11r6a7l.jpg)
Tι να κλ@σουν τα δικυλινδραναι ρε τι να κλασουν.............. :P
(http://i25.tinypic.com/11r6a7l.jpg)
(http://i48.tinypic.com/w1g41w.jpg)
πολυς ντορος για το τιποτα αυτο v4...
δεν χρησιμοποιει καμια τρελη τεχνολογια,δεν εχει να δειξει τιποτα καινουργιο απο τα σημερινα δεδομενα εξελιξης ουτε ειναι κατι το φοβερα επαναστατικο μηχανακι...
για τον κινητηρα αμφιβαλω πολυ αν θα αποδειχθει αξιοπιστος ...δεν νομιζω δηλαδη να υπαρξει μοτερ τετοιο με 70000+ και με διαφορες μοντιφες πανω του στυλ μεγαλυτερα σωματα ψεκασμου...ελευθερες εξατμισεις...τσιπακια..ανοιχτα φιλτροκουτια ...τα κλασικα πειραγματα των rotax..
εξαλου μην ξεχναμε οτι το σχεδιο του κινητηρα ειναι aprilia..η χυτευση κ η συναρμολογηση ειναι piaggio...μονο αυτο εμενα προσωπικα με αγχωνει...πολλα απο τα εξαρτηματα του ειναι εξωτερικων κατασκευαστων..οπως αναφερθηκε το προβλημα για τις μπιελες....να δουμε τι αλλο θα βγει στο φως εν καιρο...
εχουν σχεδιασει το μοτερ, κ μετα την τοποθετηση του στο πλαισιο, αρχισαν να αναζητουν λυσεις κ να κατασκευαζουν ειδικα εργαλεια για την συντηρηση του...
η ρυθμιση των βαλβιδων του ειδικα στον εμπρος ζευγος κυλινδρων ειναι εφιαλτης
τα λογια τους ηταν σαφη
''κανουμε αργες κινησεις γιατι κ η παραμικρη εκλακτιση του τεντωτηρα θα μας οδηγησει στο να αφαιρεσουμε τον κινητηρα απο το μηχανακι για την επανατοποθετηση του''
χωροταξια απιστευτη....
τα πρωτα μοτερ των δοκιμων...( κ ηταν αρκετα μας ειπαν) σπαγανε γιατι γυριζανε τα κουζινετα μεσα στο καρτερ...
ο σχεδιασμος ηταν για βραβειο :mlk...
δεν ειμαι απο τους παλιους γνωστες των aprilia αλλα ειμαι απο τους ευχαριστιμενους και θα ηθελα να πω και εγω δυο πραγματα!!!το προηγουμενο μηχανακι μου ηταν ενα tdm.........πολυ καλο για αυτο που ειναι,αλλα πηγαινα για καφε στην γλυφαδα πχ και οταν εβγαινα απο την καφετερια δεν ηξερα ποιο ηταν το δικο μου παρολο που του ειχα ριξει μια περιουσια απανω του!!!!ο βασικος λογος που πηρα το τουονο μου ειναι οτι μολις το εβλεπα καπου αρρωστενα!!!!!και δεν κυκλοφορει και παντου!!!με λιγα λογια ειναι το ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ!!!!!
Το rsv4 ειναι ομορφο και δυνατο αλλα δεν νομιζω οτι ειναι πολυ διαφορετικο,και το βασικοτερο δεν ειναι 2κυλινδρο!!!!!!!!!!!!
εγινα και θα παραμεινω ιταλοφιλος αλλα χαιρομε την ducati για την σταθεροτητα της στους 2 κυλινδρους και την προσπαθεια βελτειωσης αυτων!!!!!
κυριοι το ντιζαιν και το μεγεθος των μηχανων το καθοριζει η αεροδυναμικη
γι'αυτο καθε χρονο τα μηχανακια μοιαζουν το ενα με το αλλο ακομα πιο πολυ......
κυριοι το ντιζαιν και το μεγεθος των μηχανων το καθοριζει η αεροδυναμικη
γι'αυτο καθε χρονο τα μηχανακια μοιαζουν το ενα με το αλλο ακομα πιο πολυ......
κυριοι το ντιζαιν και το μεγεθος των μηχανων το καθοριζει η αεροδυναμικη
γι'αυτο καθε χρονο τα μηχανακια μοιαζουν το ενα με το αλλο ακομα πιο πολυ......
Είσαι εντελώς άκυρος φίλε μου,τα 1000άρια πλέον έχουν πολύ κακή αεροδυναμική γιατί ακριβώς είναι πολύ μικρά και δεν αφήνουν τον αέρα να ρεύσει ομαλά με συνέπεια να έχουν κακή οπισθέλκουσα.Δεν σου έκανε εντύπωση ποτέ πως οι ντουλάπες, όπως λέει κι ο Βασίλης, είναι πολύ πιο γρήγορες μετά τα 250 πραγματικά?Αν κι έχουν σαφώς χειρότερη αναλογία βάρους/ισχύος ,έχουν καλύτερη αεροδυναμική γι αυτό περνάν από πάνω.Τα μηχανάκια γίνονται μικρά καθαρά για την πίστα και τίποτε άλλο.
Υ.Γ. Καπου εδω πιστευω οτι πρεπει να γινει το split ποστ και να παμε σε "αναλυση αεροδυναμικης" ποστ
δεν θελω να κατηγορησω το μηχανακι ουτε να πω οτι ειναι σκαρτο...αυτο που κανω ειναι να κατηγορω την aprilia γιατι ειχαμε παντα να θυμομαστε μηχανακια μοναδικα και επαναστατικα....με μια αναδρομη στο παρελθον θα καταλαβει καποιος τι λεω...
οταν κοιτουσαμε πριν 10 η 15 χρονια το moto catalog το ματι σου σταματουσε πανω στα aprilia σαν κατι το εξωτικο...απο οποια μερια κ να το εβλεπες...χρωματα..σχεδιασμος...αναρτησεις...περιφεριακα...σε εκανε να σταματα το βλεμα πανω τους σε ενα απλο ξεφυλλισμα ενος περιοδικου , φαντασου να τα εβλεπες στον δρομο...
ενω τωρα φτασαμε να ψωνιζουμε απο κινα τα ανταλακτικα μας ( κοψαμε τα εγχωρια προιοντα)..να αγοραζουμε φθηνα πλαστικα απο ταιλανδη ( παει η εποχη που τα πλαστικα της accerbis στολιζανε τα aprilia ..αυταπου τα εδενες κομπο κ δεν σπαγανε) :D :D :D
φτασαμε στο σημειο να εχουμε αντι για δυνατα κραμματα μεταλλων , ανακυκλωμενα κουτακια αναψυκτικων...να αγοραζουμε την ζαντα του shiver ολοκληρη μαζι με ρουλεμαν 170 ευρω λιανικη ενω πριν μερικα χρονια η αντιστοιχη του mille ειχε 800 η απλη brembo και κανα 1400 η oz....
και που εισαι ακομα....
αυτο το δεος κ την δυναμη που ασκουσε πανω σου μια μηχανη aprilia, αυτο χαθηκε....κ δεν νομιζω να ξαναγυρισει ποτε αυτο το συναισθημα....
ολα τα παραπανω θα τα καταλαβουν μονο οσοι εχουν ζησει με εικονες αλλα κ με εμπειριες μεσα στα χρονια της μοτοσυκλετας κ δυσκολα να το καταλαβει καποιος χθεσινος στον χωρο aprilia...
Η ευελιξία της μοτοσυκλετας καθοριζεται απο την γεωμετρια της (γωνια καστερ, ιχνος κλπ)Το εκανε η ducati ayto που λες και μολις ηρθε ο στονερ στην ομαδα ειπε οτι εχουμε πολυ μεγαλα φερινγκ και ανντιμετωπιζουμε προβλημα οταν εχει πλευρικους ανεμους.Οι συνθηκες ποτε δεν ειναι τελειες μεσα στην πιστα.Οι δυνατοι ανεμοι και τα μεγαλυτερα πλαστικα μπορουν να δημιουργησουν προβληματα.
Το να "Hayabusοποιησεις" τα πλαστικα της δεν συνεπαγεται οτι θα της αλλαξεις την γεωμετρια...
Το εκανε η ducati ayto που λες και μολις ηρθε ο στονερ στην ομαδα ειπε οτι εχουμε πολυ μεγαλα φερινγκ και ανντιμετωπιζουμε προβλημα οταν εχει πλευρικους ανεμους.Οι συνθηκες ποτε δεν ειναι τελειες μεσα στην πιστα.Οι δυνατοι ανεμοι και τα μεγαλυτερα πλαστικα μπορουν να δημιουργησουν προβληματα.
Το ανοιξαμε κιολας στην ευθεια της Κορινθου πραγματικα παιδια τα 290 τα εχει για ζητω μεχρι 297 καταφερα να το ανοιξω ειχε κιαλο να δωσει αλλα ενας μαλεας ειχε πιασει αριστερη λωριδα με 80.....
Αυτα τα λιγα ειχα να πω και RSV ειχα και rsv4 εχω ετσι μην ακουω λαλακιες ενα βημα
μπροστα παει να κανει η εταιρια και παμε να την θαψουμε.
Αυτα τα λιγα ειχα να πω και RSV ειχα και rsv4 εχω ετσι μην ακουω λαλακιες ενα βημα
μπροστα παει να κανει η εταιρια και παμε να την θαψουμε.
Εγω που πηγα 299 με 1.92 υψος τι να πω.........Εγνατια........
Αυτα τα λιγα ειχα να πω και RSV ειχα και rsv4 εχω ετσι μην ακουω λαλακιες ενα βημα
μπροστα παει να κανει η εταιρια και παμε να την θαψουμε.
ποιος την εθαψε?? μαλλον δεν καταλαβατε γιατι συζηταμε...Εγω που πηγα 299 με 1.92 υψος τι να πω.........Εγνατια........
εχεις δικιο βασιλη μου σε αυτα που αναφερεις αλλα εαν ηταν σε ολα τα πραγματα να σκεφτομαστε ετσι αντι για αμαξια με βενζινη θα βαζαμε ακομα καρβουνο οποτε ολα προχωρνε μπροστα και θελοντας και μη πρει να προχωραμε και εμεις αναλογα με τα μαμαλα που εχει ο καθενας μας....
οσο γιαυτο που λες παλι εχεις δικιο οτι και με το παλιο ειχα πιασει 299 στην Τριπολη τα κμ ειναι τα ιδια οντως αλλα σε ποσο τα πιανει το ενα σε ποσο τα πιανει το αλλο διαφορα κατε με μεγαλη το ενα παλευει να ανεβασει το αλλο απλα ειναι ηδη εκει και σε περιμ,ενει.........και τελος οταν με το καλο περασει ο καιρος για να δουμε την αξιοπιστια θα εχοιυν βγαλει β8 και παλι τοτε θαλεμε τα ιδια ζησε το χομπυ σου χωρις να προσπαθεις να πασεις η πιασδουμε την ουρα μας............
καλα αυτο απο μονο του δεν λεει κατι...290+ πηγαινε κ το παλιο με 30 αλογα λιγοτερα...βαλε αξιοπιστο gps να δουμε κ πραγματικα χιλιομετρα ..αν σε ενδιαφερει η τελικη μονο...λες κ μπορουμε στους ελληνικους δρομους να οδηγουμε σε αυτες τις ταχυτητες...
σαν συνολο αξιοπιστιας κ διαχρονικοτητας μιλαω να δουμε ποσο θα αντεξει...θα τα πουμε σε μερικα χρονια...ελπιζω να μα στε ολοι υγιείς κ να μαστε εδω
1.πολυς ντορος για το τιποτα αυτο v4...
δεν μπορω να καταλαβω το γιατι μιας κ δεν ειναι κ κατι το ιδιαιτερο...
2.δεν νομιζω δηλαδη να υπαρξει μοτερ τετοιο με 70000+ και με διαφορες μοντιφες πανω του στυλ μεγαλυτερα σωματα ψεκασμου...ελευθερες εξατμισεις...τσιπακια..ανοιχτα φιλτροκουτια ...τα κλασικα πειραγματα των rotax..
3.χωροταξια απιστευτη....
4.κ τελος για να μην παρεξηγηθω ολα τα παραπανω ειναι καθαρα προσωπικη μου αποψη
1.πολυς ντορος για το τιποτα αυτο v4...
δεν μπορω να καταλαβω το γιατι μιας κ δεν ειναι κ κατι το ιδιαιτερο...
2.δεν νομιζω δηλαδη να υπαρξει μοτερ τετοιο με 70000+ και με διαφορες μοντιφες πανω του στυλ μεγαλυτερα σωματα ψεκασμου...ελευθερες εξατμισεις...τσιπακια..ανοιχτα φιλτροκουτια ...τα κλασικα πειραγματα των rotax..
3.χωροταξια απιστευτη....
4.κ τελος για να μην παρεξηγηθω ολα τα παραπανω ειναι καθαρα προσωπικη μου αποψη
1.Βρε Bill.....δεν μπορει να βγαινει ολος ο παγκοσμιος τυπος μοτοσυκλετας και να μιλαει για μια μοτοσυκλετα οροσημο....
που εφερε αρκετες και σημαντικες καινοτομιες....ακομη και την τολμη που ειχε η aprilia να βγαλει ενα μοτερ V4 στην
παραγωγη.....απο την στιγμη που αλλες εταιριες αρκουνται στην πεπατημενη.
2.Τετοια βελτιωση που λες....δεν νομιζω οτι την κανει ο καθ 'ενας μας.Εγω πιστευω οτι το πιο συνηθες ειναι μια εξατμηση,ενα προγραμμα,και ενα φιλτρο.Σε νορμαλ χρηση δεν νομιζω να εχει καποιο προβλημα......εξαλου τα πιο πολλα μοτερ γυρω στις 70000 χλμ χρειαζονται ανοιγμα.(μιλαω για SS μοτερ)
3.Η χωροταξια ειναι παντα ενας μεγαλος μπελας για τις εταιριες.....και την εχω αντιμετωπισει πολλες φορες σε διαφορα
μηχανακια που ειχα....αν ο μαστορας ειναι "διαβασμενος",συνηθως δεν υπαρχει προβλημα.
4.Εννοειται......καμια παρεξηγηση!! ;)
Θα συμφωνισω μαζι σου ομως για το θεμα της ποιοτητας,που θα επρεπε να ειναι σαφως προσεγμενη,μιας και μιλαμε
για μοτοσυκλετα των 20000 ευρω.
Θα (ξανα-)διαφωνισω ομως στο θεμα τις εμφανισης,μιας και νομιζω οτι και ομορφη ειναι...(ενταξη,υποκειμενικο αυτο)
αλλα και δικο της χαρακτηρα εχει. :ohyes:
Μηπως γνωριζεις καθε ποσα χλμ θελουν ελενχο-ρυθμηση οι βαλβιδες του rsv4? :thnk:
:bye: :bye:
καλησπερα παιδια, να πω κι εγω την γνωμη μου αν μου επιτρεπεται. (ελπιζω να μην βγαινω εκτος θεματος).
διαβαζα το moto σημερα, τευχος 10/2007 που ειχε πρωτο τεστ στο Noale του shiver.
και ο δοκιμαστης αναφερει οτι αυτο το πλαισιο ειναι η καινουρια φιλοσοφια της εταιριας για το μελλον. ενα πλαισιο του οποιου κρατας τις πλακες αλουμινιου και αλλαζωντας το ατσαλινο χωροδικτυωμα εχεις ενα πλαισιο στο οποιο μπορεις να στησεις πανω του απο street μεχρι on-off. και οτι η εταιρια σκοπευει να το χρησιμοποιησει (με την παραλλαγη και του 1200 κινητηρα) σε 8 μοντελα.
αν βαλεις και ολα οσα ειπε ο Bill για κινεζικα καλωδια, και οπως διαβασα στο internet οι δαγκανες δεν ειναι Brembo αλλα κινεζικα copycats!!!!... φαινεται καθαρα οτι η εταιρια ξεκινα μια πιο κερδοφορα και με μειωμενο κοστος παραγωγης πορεια. πιθανοτατα εις βαρος της ποιοτητας του τελικου προιοντος προς ωφελος της προσιτης τιμης. και η αληθεια ειναι οτι ενα shiver (και μιλαω για αυτο γιατι ειναι το μοντελο με το οποιο ξεκινα η αλλαγη φιλοσοφιας) εχει... usd showa, fatbar τιμονι, ride by wire, ακτινικες δαγκανες εστω και απομιμησεις και πολλα ακομη καλουδια που χωρις το μειωμενο κοστος παραγωγης ποτε δεν θα εφταναν στα χερια μου με 7.900.
οποτε σκεφτομαι.... θα γινει η aprilia μια ακομη "ιαπωνικη εταιρια" η οποια ψωνιζει φτηνα και στοχευει στον πολυ κοσμο και θα μεινει μια ducati, mv agusta για τους πιο απαιτητικους?? πραγμα κακο...
η' μηπως αυτο δεν ειναι τοσο κακο γιατι εγω ας πουμε που διεθετα 8.000, αν δεν εβαζε κινεζικα καλωδια και και και.... θα μου το διεθετε στην τιμη των 11.000 και απλα θα επαιρνα ενα ιαπωνικο? οποτε εστω και ετσι με κερδισε η ιταλια.
ετσι κι αλλιως, περισσοτερα κερδη της εταιριας = περισσοτερα χρηματα διαθεσιμα για research & development του οποιου τελικοι αποδεκτες θα ειμαστε εμεις... μπορει να κανω και λαθος...
Μηπως γνωριζεις καθε ποσα χλμ θελουν ελενχο-ρυθμηση οι βαλβιδες του rsv4? :thnk:
:bye: :bye:
Παιδιά,να πω κι εγώ την ταπεινή μου άποψη πάνω στα κατασκευαστικά....
Έχει κοιτάξει κανείς από εσάς που κράζετε τα κινέζικα,ή μάλλον τα "made in CHINA",πόσες από τις συσκευές που χρησιμοποούμε κάθε μέρα γράφουν πάνω τους και διαλαλούν ότι κατασκευάζονται στην Άπω Ανατολή;Δηλαδή όλες οι Sony,Samsung,και οι υπόλοιπες εταιρίες είναι για το Π€0ςςςς; Το Made in China έχει τεράστια,ναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά από τα γωστά μαγαζάκια που στο ελλαδιστάν αποκαλούμε "κινέζικα"...Δεν είναι τυχαίο ότι όλες οι εταιρίες-κολοσσοί μετακομίζουν τα εργοστάσια τους στην Κίνα.Τα φτηνά εργατικά τα έχει σκεφτεί κάνείς; Το 80% της παραγωγής της ΝΙΚΕ γίνεται στην Κίνα!Αυτό τι σημαίνει;Ότι τα παπούτσια της εταιρίας δε φοριούναι,μπάζουν νερά,καίγονται,τί;Γνωρίζετε ότι η παγκόσμια παραγωγή και κατακευή σε πλοία γινεται στην Κίνα;Και το λέω γιατί ειδικα αυτό το γνωρίζω λόγω επαγγέλματος.Έχετε δει πολλά να βουλιάζουν-καίγονται-ξέρω κι εγώ τι-χωρίς εξωτερικούς παράγοντες; Ή μήπως να μην ξαναπάμε διακοπές σε νησί γιατί το λοίο είναι κινέζικο και ΘΑ βουλιάξει; Τα πράγματα είναι απλά:ΦΤΗΝΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ=ΜΕΙΩΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ=ΑΥΞΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ=ΜΕΙΩΣΗ ΤΙΜΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ(τις πεισσότερες φορές).
Και εδώ σίγουρα κάποις θα προσθεσει:"και μείωση Ποιότητας"....
Για να τον προλάβω,όμως θα πω το εξής και θα το αφήσω να το σκεφτείτε όλοι.
Οι "άλλες" εταιρίες που προανέφερα,και οι υπόλοιπες,είτε αυτοκινητοβιομηχανίες,ειτε ηλεκτρικά,είτε οτιδήποτε,γιατί κρατούν την ποιότητα ψηλά;Η απάντηση είναι επίσης απλή:Γιατί κάθε εταιρία θετει τα δικά της standards,με βάση τα οποία ο κινέζος θα δουλέψει,και με βάση τα οποία θα κατασκευαστεί το κάθε αντικείμενο.
Σκεφτείτε το εξής απλό παράδειγμα: Θες να χτίσεις ένα σπίτι,και έχεις κινέζο εργολάβο,μηχανικό,εργάτες,κλπ.Αν πάς στον αρχιτέκτονα και του πεις "θέλω να χτίσω,οπότε ξεκίνα να χτίζεις", λογικό δεν είναι ο κινέζος να σου χτίσει καμία παγόδα;Αν όμως πας και του πεις "θέλω ένα διώροφο,με μπετό,τόσα μπάνια και χρυσους μπιντέδες",θα σου φτιάξει αυτό που θες,όπως το θες...
Και για να μην το ξεχάσω, σκεφτείτε - μεταξύ σοβαρού και αστείου- τι θα γινόταν αν οι κινέζοι συμφωνούσαν σε πλήρη απραξία,απεργία ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το, για ένα μήνα.Θα κατέρρεαν πολλά.....Εκτός κι αν κάνω λάθος...
Αυτά για να ξεκαθαρίσει λίγο το τοπίο όσον αφορά το "made in China" που έχω βαρεθεί να ακούω από παντού.
τέλος,να πω ότι όπως όλοι παραδέχονται εδώ μέσα,η Aprilia με τα νέα της μοντέλα κάνει μια προσπάθεια να κοιτάξει το μέλλον και να είναι ένα βήμα μπροστά από τις εξελίξεις στα θέματα της μοτοσυκλέτας.Ποια νέα προσπάθεια- καινοτομία στο παρελθόν,από οποιαδήποτε εταιρία,στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία;Δεν θέλατε καινοτομίες;Τότε γιατί πήρατε,όσοι πήρατε αυτά τα μοντέλα (κι εγώ μέσα σε αυτούς);Απ'την άλλη γιατί μια εταιρία να βγάλει ένα νέο μοντέλο,αν έχει ίδια χαρακτηριστικά με το προηγούμενο;Θα το πάρουν πολλοί;Μάλλον ΟΧΙ.
Γι'αυτό λοιπόν,ας αφήσουμε την πυρά στην ιερά εξέταση του μεσαίωνα,και ας αφήσουμε τα πράγματα να εξελιχθούν.Στο μέλλον θα δούμε και θα κρίνουμε πώς έχουν τα πράγματα.
τελικά θα Κλ@σει το V4 ή όχι??? :tez: :tez: :tez:
Βγαίνοντας λίίίίγο οφ τοπικ να συμπληρώσω στα παραπάνω ότι, τα made in china έχουν και αυτά ποιότητες και παίρνεις ότι πληρώνεις. Οι αίσθητήρες που μου χάλασαν στο DD ήταν bosch made in Germany(!!!!) . Κοινώς αν μια εταιρεία μου φτιάχνει ένα πλαίσιο από ανακυκλωμένα κουτάκια κόλα και αυτό το πλαίσιο είναι'αψογο γιατί πρέπει να με χαλάσει;;;Ίσα ίσα που λειτουργεί και φιλικά πρός το περιβάλλον.Μήπως να μη βάλω Γιαπωνέζικη αλυσίδα ;Το πρόβλημα είναι να υπάρχει ποιότητα και όχι που φτιάχνεται το ανταλλακτικό, νομίζω :thnk: :thnk:
Το θέμα τις τιμής δεν το έκρινα,φυσικά και έχεις δίκιο.Υπάρχει,όμως,και η εξήγηση για την τιμή.Όταν ¨παίζεις¨ σε μια συγκεκριμένη κατηγορία,δεν μπορείς να βγάζεις κάτι καινουριο και να το "σπρώχνεις" πιο φτηνά από τα υπόλοιπα,που θεωρητικα είναι κατωτερα.Και αυτό δεν το λεω εγώ,αντιθέτως...Είναι κανόνας τς παγκοσμιας αγοράς δυστυχώς.
για τσεκαρε την κινηση της bmw με το καινουριο ss που εβγαλε στους δρομους τι τεχνολογια εχει κ σε τι τιμη θα βγει σε σχεση κ με τις τιμες που μας εχει συνηθισει σε αλλα μοντελα της αλλα κ σε σχεση με την υπολειπη αγορα της κατηγοριας
μην κανετε την προσθεση..........καπως θα σας ερθει.......για τσεκαρε την κινηση της bmw με το καινουριο ss που εβγαλε στους δρομους τι τεχνολογια εχει κ σε τι τιμη θα βγει σε σχεση κ με τις τιμες που μας εχει συνηθισει σε αλλα μοντελα της αλλα κ σε σχεση με την υπολειπη αγορα της κατηγοριας
:kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
"
Σε ότι αφορά στη τιμή της μοτοσικλέτας η οποία όπως αναφέρθηκε διατίθεται ήδη στην Ελλάδα, είναι 15.950€ στη βασική της έκδοση που περιλαμβάνει το εξής εξοπλισμό:
· Σταμπιλιζατέρ
· Ψηφιακή διαχείριση κινητήρα (BMS-KP)
· Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο γκάζι (e-gas)
· Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις
· LED πίσω φανάρι
· Σύστημα CAN-BUS στα ηλεκτρικά
· Επίπεδη οθόνη με ψηφιακές ενδείξεις για ώρα, ολικό χιλιομετρητή, μερικό χιλιομετρητή, lap timer mode, προγραμματιζόμενη λυχνία αλλαγής ταχύτητας, ενδείξεις απόστασης και τεχνικών λαθών, ενδείξεις ρυθμού αλλαγής ταχυτήτων και τηλεμετρίας
· Ρυθμιζόμενη μανέτα φρένου 6 θέσεων και ρυθμιζόμενη μανέτα συμπλέκτη
· Αποθηκευτικός χώρος με κιτ εργαλείων κάτω από τη σέλα
Η λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού περιλαμβάνει:
Αγωνιστικό ABS 4 προγραμμάτων με δυνατότητα απενεργοποίησης 1.000€
Αγωνιστικό ABS και DTC (Dynamic Traction Control ) 4 προγραμμάτων 1.340€
Υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων 400€
Συναγερμός 230€
Special Color (λευκό-κόκκινο-μπλε) 520€
Μηχανισμός υποβοήθησης αλλαγής ταχυτήτων 450€
Βάση μαρσπιέ οδηγού HP σετ 612,49€
Βάση μαρσπιέ συνεπιβάτη HP 187,5€
Διακόπτης φώτων φρένων πίσω τροχού αρχικής τοποθέτησης 15,12€
Αναδιπλούμενη μανέτα συμπλέκτη HP 206,26€
Αναδιπλούμενη μανέτα φρένου HP 206,26€
HP Δέκτης υπερύθρων για Laptimer 225,01€
HP Πομπός υπερύθρων για Laptimer 187,5€
Βάση πλακέτας εμβλήματος HP, Carbon, σετ 825€
Διακοσμητικό κάλυμμα ρεζερβουάρ HP, Carbon, σετ 775€
Προστατευτικό αλυσίδας HP, Carbon 325€
Κάλυμμα τροχού HP, Carbon μπροστά 387,5€
Κάλυμμα τροχού HP, Carbon πίσω 356,26€
Σετ τοποθέτησης καλύμματος τροχού HP, Carbon πίσω 31,25€
Μονόσελο HP, Carbon 493,74€
Σετ τοποθέτησης μονόσελου 31,25€
Κύλινδρος κλειδαριάς σύμφωνα με τον κωδικό για το ενιαίο σύστημα κλειδώματος 43,67€
Καρίνα κινητήρα HP, Carbon 1.625€
Προστατευτικό φτέρνας HP, Carbon αριστερά ή δεξιά 74,87€
Αυτοκόλλητο HP (1 τεμάχιο) 2,5€
Tank bag 174,73€
Πίσω σάκος 162,23€
Μονόσελο πλαστικό alpinweis 274,95€
Μονόσελο πλαστικό acidgreen / thundergrey / mineralsilver 274,95€
Σετ τοποθέτησης μονόσελου 29,25€
Σπορ τελικό εξάτμισης Akrapović R τιτάνιο 973,43€
Ζελατίνα φιμέ 145,75€
Ζελατίνα ψηλή, διάφανη 140,8€
Ζελατίνα ψηλή, φιμέ 165,35€
Φλας LED (παραγγελία 4x) 43,67€
Σετ τοποθέτησης φλας LED 26,5€
για τσεκαρε την κινηση της bmw με το καινουριο ss που εβγαλε στους δρομους τι τεχνολογια εχει κ σε τι τιμη θα βγει σε σχεση κ με τις τιμες που μας εχει συνηθισει σε αλλα μοντελα της αλλα κ σε σχεση με την υπολειπη αγορα της κατηγοριας
:kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
"
Σε ότι αφορά στη τιμή της μοτοσικλέτας η οποία όπως αναφέρθηκε διατίθεται ήδη στην Ελλάδα, είναι 15.950€ στη βασική της έκδοση που περιλαμβάνει το εξής εξοπλισμό:
· Σταμπιλιζατέρ
· Ψηφιακή διαχείριση κινητήρα (BMS-KP)
· Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο γκάζι (e-gas)
· Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις
· LED πίσω φανάρι
· Σύστημα CAN-BUS στα ηλεκτρικά
· Επίπεδη οθόνη με ψηφιακές ενδείξεις για ώρα, ολικό χιλιομετρητή, μερικό χιλιομετρητή, lap timer mode, προγραμματιζόμενη λυχνία αλλαγής ταχύτητας, ενδείξεις απόστασης και τεχνικών λαθών, ενδείξεις ρυθμού αλλαγής ταχυτήτων και τηλεμετρίας
· Ρυθμιζόμενη μανέτα φρένου 6 θέσεων και ρυθμιζόμενη μανέτα συμπλέκτη
· Αποθηκευτικός χώρος με κιτ εργαλείων κάτω από τη σέλα
Η λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού περιλαμβάνει:
Αγωνιστικό ABS 4 προγραμμάτων με δυνατότητα απενεργοποίησης 1.000€
Αγωνιστικό ABS και DTC (Dynamic Traction Control ) 4 προγραμμάτων 1.340€
Υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων 400€
Συναγερμός 230€
Special Color (λευκό-κόκκινο-μπλε) 520€
Μηχανισμός υποβοήθησης αλλαγής ταχυτήτων 450€
Βάση μαρσπιέ οδηγού HP σετ 612,49€
Βάση μαρσπιέ συνεπιβάτη HP 187,5€
Διακόπτης φώτων φρένων πίσω τροχού αρχικής τοποθέτησης 15,12€
Αναδιπλούμενη μανέτα συμπλέκτη HP 206,26€
Αναδιπλούμενη μανέτα φρένου HP 206,26€
HP Δέκτης υπερύθρων για Laptimer 225,01€
HP Πομπός υπερύθρων για Laptimer 187,5€
Βάση πλακέτας εμβλήματος HP, Carbon, σετ 825€
Διακοσμητικό κάλυμμα ρεζερβουάρ HP, Carbon, σετ 775€
Προστατευτικό αλυσίδας HP, Carbon 325€
Κάλυμμα τροχού HP, Carbon μπροστά 387,5€
Κάλυμμα τροχού HP, Carbon πίσω 356,26€
Σετ τοποθέτησης καλύμματος τροχού HP, Carbon πίσω 31,25€
Μονόσελο HP, Carbon 493,74€
Σετ τοποθέτησης μονόσελου 31,25€
Κύλινδρος κλειδαριάς σύμφωνα με τον κωδικό για το ενιαίο σύστημα κλειδώματος 43,67€
Καρίνα κινητήρα HP, Carbon 1.625€
Προστατευτικό φτέρνας HP, Carbon αριστερά ή δεξιά 74,87€
Αυτοκόλλητο HP (1 τεμάχιο) 2,5€
Tank bag 174,73€
Πίσω σάκος 162,23€
Μονόσελο πλαστικό alpinweis 274,95€
Μονόσελο πλαστικό acidgreen / thundergrey / mineralsilver 274,95€
Σετ τοποθέτησης μονόσελου 29,25€
Σπορ τελικό εξάτμισης Akrapović R τιτάνιο 973,43€
Ζελατίνα φιμέ 145,75€
Ζελατίνα ψηλή, διάφανη 140,8€
Ζελατίνα ψηλή, φιμέ 165,35€
Φλας LED (παραγγελία 4x) 43,67€
Σετ τοποθέτησης φλας LED 26,5€
Μηπως γνωριζεις καθε ποσα χλμ θελουν ελενχο-ρυθμηση οι βαλβιδες του rsv4? :thnk:
:bye: :bye:
στα 1000 και κάθε 10.000 ή χρόνο...όποιο έρθει πρώτα! :bye: :bye: :bye:
Απ'οσο ξερω εγω το μοτερ ειναι σχεδιαση Aprilia αλλα κατασκευη Piaggio
Ενω του Factory ειναι σχεδιαση και κατασκευη Aprilia
Αμ πως θα κοβονταν τα φραγκα....... ;)
μαλλον ειναι λιγο εκτος θεματος αλλα εγω θα ρωτησω :blus:
το λεγομενο στρωσιμο γινεται στο εργοστασιο,οπως γινεται πλεον στα αυτοκινητα,
ή πρεπει να το κανει ο αγοραστης :thnk:
:mlk :mlk :mlk :mlkΓιατί Μάκη;Το έχει αγοράσει ο γαμπρός μου και το βολτάρω συνέχεια.Μου αρέσει.Και τώρα του έβαλε ακράπα και πρόγραμμα.Ωραία φασαρία κάνει.
Γιατί Μάκη;Το έχει αγοράσει ο γαμπρός μου και το βολτάρω συνέχεια.Μου αρέσει.Και τώρα του έβαλε ακράπα και πρόγραμμα.Ωραία φασαρία κάνει.
Καλοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο............
Το θέμα ξεκίνησε ως βελτίωση ενός rsv οπότε τι να προυτς το v4.Εγώ αντί να χώσω μια περιουσία για μια -ο θεός να βάλει το χέρι του-βελτίωση προτιμώ το rc8.Αυτό ήταν όλο.Καλοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο............
Τι σχέση έχει αυτή η αηδία με το RSV4R και κατ' επέκταση με το θέμα μας? :thnk:
Μετά από 8 χρόνια τελικά μάλλον έκλ@σε το v4!!!!!Τι εννοεί ο ποιητής???? :P :thnk:
Τούμπανο μηχανάκι κ καλό σχετικά με τν ανταγωνισμό!!!
Πολλά ;) ;) ;)έτσι ακριβώς.... Το v4 είναι ένα αξιόλογο μηχανάκι και πανάκριβο γιά τα οικονομικά μού άξιος αντικαταστάτης του gen2.... Δν υπάρχει πλέον Φράγκο οπότε θα παραμείνω με το v2 που μου έχει φάει κ ένα σκασμό λεφτά!!! 😁😁😁😁
Και ότι το V4 αποδείχτηκε αρκετά αξιόπιστο και αξιοσέβαστο
Και ότι για τους οπαδούς της απλότητας τα V2 ακόμα σκίζουνε (μην ξεχνάμε τα Rotax που εξέλιξε η EBR με 185 κένταυρους ρόδα, ΚαΤέΜι, Ducolux κλπ)
Και ότι είναι πολύ κοντά σε όλα αυτά με την επιλογή του να κρατήσει και να τουμπανιάσει το V65 του !!!!! :bye:
Πάθος = σεξ. Το θέμα ειναι να το κάνεις εσυ στο μοτο, χωρίς να το κάνει το μοτο σε εσέναθα συμφωνήσω με τον προλαλησαντα