0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
....τα 1198 και τα λοιπα γιαπωνεζικα σκραπΔΩΣΕ ΠΟΝΟ !!!!!! Οι επιλογες ειναι 1. 1079cc 97mm (μαμα) πιστονια 2. 1147cc με 100mm πιστονια 3. 1193cc με 102mm πιστονια...μεχρι το 2012 θα εχω μαζεψει τα λ7 να το μονταρω.
Βασικα ολα καλα τα λεει ο Γερμανος αλλα δε μας ειπε τα βασικοτερα ακομα.....$$$$$$$$$ και αλογα!!!
κ ολα αυτα γιατι??
Παράθεση από: nick2ono στις Νοέμβριος 03, 2009, 07:38:34 μμκ ολα αυτα γιατι?? γιατι???για να παιρνει πιο ευκολα φωτια το pirelli για να ακουγετε και στην παραδιπλανη γειτονιακαι για να προσκυνουν τα 4κυλινδραετσι απλα για να σπαταλαμε χρηματα σε ενα μοτερ που δεν εχει εξελιξη κ που εχει ηδη φτασει στα ορια του......
Παράθεση από: BOUSNAK στις Νοέμβριος 03, 2009, 09:31:51 μμΠαράθεση από: nick2ono στις Νοέμβριος 03, 2009, 07:38:34 μμκ ολα αυτα γιατι?? γιατι???για να παιρνει πιο ευκολα φωτια το pirelli για να ακουγετε και στην παραδιπλανη γειτονιακαι για να προσκυνουν τα 4κυλινδραετσι απλα για να σπαταλαμε χρηματα σε ενα μοτερ που δεν εχει εξελιξη κ που εχει ηδη φτασει στα ορια του......
Παράθεση από: NitroArgi στις Νοέμβριος 03, 2009, 06:44:08 μμΒασικα ολα καλα τα λεει ο Γερμανος αλλα δε μας ειπε τα βασικοτερα ακομα.....$$$$$$$$$ και αλογα!!!Στα 04-06 είναι 4100 και λίγο πάνω από 152 στον τροχό!!!!Αν πας στο popup menu Tuning τα λέει εκεί...απλά δεν λέει πιό κιτ υπερκυβισμού βάζει..http://www.rsvmille.de/tuning/tuono-tuono-factory-06.html?L=1Πάντως και για εμένα το πρόβλημα είναι ο μάστορας!! Για σκέψου να κάνει τσίκι τσίκι μετά το μοτέρ!! Η και κανένα μπούμ..... Πάντως δεν νομίζω οτι είναι δοκιμασμένα τα κιτ του από κανένα ακόμα! Καλύτερα στις σίγουρες μετατροπές είναι η δική μου γνώμη!
Καλησπερα!Στις tuning επιλογες ανα μοντελο δε περιλαμβανεται στα πραγματα που κανεις ουτε ο υπερκυβισμος αλλα ουτε και ο νεος στροφαλος που εχει φτιαξει και που προφανως αλλαζει τη διαδρομη...οποτε τα 4 οσα που λεει εκει ειναι διχως αυτα που ειναι και τα σημαντικοτερα για να φτασεις ψηλα σε αλογα.Ο Amann ειναι δοκιμασμεος και δεν ειναι καινουργιος στη βελτιωση του Rotax κινητηρα....αλλωστε το Aprilia μοτερ Kalex AV1 ειναι φτιαγμενο και υπερκυβισμενο απο αυτον και βγαζει μια χαρα αλογα!
Υ.Γ. Μαστορες υπαρχουν!!!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι