0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Τι να κλ@σει το V4 ....
« - : Νοέμβριος 03, 2009, 05:36:09 μμ »
....τα 1198 και τα λοιπα γιαπωνεζικα σκραπ

ΔΩΣΕ ΠΟΝΟ !!!!!!

 :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:

Οι επιλογες ειναι
   1. 1079cc  97mm (μαμα) πιστονια
   2. 1147cc με 100mm πιστονια
   3. 1193cc με 102mm πιστονια

...μεχρι το 2012 θα εχω μαζεψει τα λ7 να το μονταρω.  :P






*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #1 - : Νοέμβριος 03, 2009, 06:03:19 μμ »
εχω 5 μερες τωρα που μπαινω στο συγκεκριμενο site  και εχω παθει ζημια!
Σκεφτομαι,αντε και τα αγορασες τα πραγματα, ποιος μπορει να το φτιαξει στην ελλαδα σωστα? :thnk:

The diagram shows a RSV Tuono 1000 R with the following changes:

 

    * changed piston heads - larger valve seat pockets
    * changed enginge timing
    * changed cylinder head paths
    * increased compression
    * increase of free valve cross section
    * customizing of the Siemens VDO motor control unit - use of a Power Commander III USB
    * assembly of Akrapovic slip on silencers on both sides
    * increased throttle body 60mm
    * Carbon intake trumpet 60mm
    * changed air filter body cover
    * without automatic idle, manual adjustment

 

The price with silencers, 60mm throttle body and open fuel injection is 4100,-€

http://www.rsvmille.de/showpic.php?file=uploads%2Fpics%2FLeistungsdiagramm_Mille_04_03.jpg&width=800m&height=600m&bodyTag=%3Cbody%20bgColor%3D%22%23FFFFFF%22%20leftmargin%3D%220%22%20topmargin%3D%220%22%20marginwidth%3D%220%22%20marginheight%3D%220%22%3E&wrap=%3Ca%20href%3D%22javascript%3Aclose()%3B%22%3E%20|%20%3C%2Fa%3E&md5=c3c2b935ee517a718dcd0614df857329
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 03, 2009, 06:06:27 μμ από sinister »

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #2 - : Νοέμβριος 03, 2009, 06:44:08 μμ »
....τα 1198 και τα λοιπα γιαπωνεζικα σκραπ

ΔΩΣΕ ΠΟΝΟ !!!!!!

 :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:

Οι επιλογες ειναι
   1. 1079cc  97mm (μαμα) πιστονια
   2. 1147cc με 100mm πιστονια
   3. 1193cc με 102mm πιστονια

...μεχρι το 2012 θα εχω μαζεψει τα λ7 να το μονταρω.  :P





Σε εμενα τα λες?? Εγω τα ξερω....σκεψου λεει τωρα να ειμαι με τη γρια στα 1200cc καμια +150Ps στο τροχο και να πετυχω κανενα RSV4 Factory στο δρομο....θα κλαψουν τα €πουλα!!!

Βασικα ολα καλα τα λεει ο Γερμανος αλλα δε μας ειπε τα βασικοτερα ακομα.....$$$$$$$$$ και αλογα!!!

Υ.Γ. Μαστορες υπαρχουν!!!

*

zlionakis

Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #3 - : Νοέμβριος 03, 2009, 07:26:35 μμ »
Βασικα ολα καλα τα λεει ο Γερμανος αλλα δε μας ειπε τα βασικοτερα ακομα.....$$$$$$$$$ και αλογα!!!

Στα 04-06 είναι 4100 και λίγο πάνω από 152 στον τροχό!!!!

Αν πας στο popup menu Tuning τα λέει εκεί...απλά δεν λέει πιό κιτ υπερκυβισμού βάζει..
http://www.rsvmille.de/tuning/tuono-tuono-factory-06.html?L=1
Πάντως και για εμένα το πρόβλημα είναι ο μάστορας!! Για σκέψου να κάνει τσίκι τσίκι μετά το μοτέρ!! Η και κανένα μπούμ..... :ohmy:

Πάντως δεν νομίζω οτι είναι δοκιμασμένα τα κιτ του από κανένα ακόμα! Καλύτερα στις σίγουρες μετατροπές είναι η δική μου γνώμη! :bye: :bye: :bye:


*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #4 - : Νοέμβριος 03, 2009, 07:38:34 μμ »
κ ολα αυτα γιατι??  :thnk: :thnk:

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

Αποσυνδεδεμένος BOUSNAK

  • *****
  • 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #5 - : Νοέμβριος 03, 2009, 09:31:51 μμ »
κ ολα αυτα γιατι??  :thnk: :thnk:

γιατι???
για να παιρνει πιο ευκολα φωτια το pirelli
για να ακουγετε και στην παραδιπλανη γειτονια
και για να προσκυνουν τα 4κυλινδρα
ετσι απλα

 :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #6 - : Νοέμβριος 03, 2009, 09:34:52 μμ »
κ ολα αυτα γιατι??  :thnk: :thnk:

γιατι???
για να παιρνει πιο ευκολα φωτια το pirelli
για να ακουγετε και στην παραδιπλανη γειτονια
και για να προσκυνουν τα 4κυλινδρα
ετσι απλα

 :tez:

για να σπαταλαμε χρηματα σε ενα μοτερ που δεν εχει εξελιξη κ που εχει ηδη φτασει στα ορια του...... ;)

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

Αποσυνδεδεμένος BOUSNAK

  • *****
  • 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #7 - : Νοέμβριος 03, 2009, 09:47:19 μμ »
κ ολα αυτα γιατι??  :thnk: :thnk:

γιατι???
για να παιρνει πιο ευκολα φωτια το pirelli
για να ακουγετε και στην παραδιπλανη γειτονια
και για να προσκυνουν τα 4κυλινδρα
ετσι απλα

 :tez:

για να σπαταλαμε χρηματα σε ενα μοτερ που δεν εχει εξελιξη κ που εχει ηδη φτασει στα ορια του...... ;)

περαν της πλακας συμφωνω μαζι σου και προτιμω να τα ριξω (οταν θα ερθει η αγια τουτη μερα) σε κατι καινουριο
κατι διαφορετικο ετσι για αλλαγη βρε παιδι
 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #8 - : Νοέμβριος 03, 2009, 11:44:31 μμ »
Βασικα ολα καλα τα λεει ο Γερμανος αλλα δε μας ειπε τα βασικοτερα ακομα.....$$$$$$$$$ και αλογα!!!

Στα 04-06 είναι 4100 και λίγο πάνω από 152 στον τροχό!!!!

Αν πας στο popup menu Tuning τα λέει εκεί...απλά δεν λέει πιό κιτ υπερκυβισμού βάζει..
http://www.rsvmille.de/tuning/tuono-tuono-factory-06.html?L=1
Πάντως και για εμένα το πρόβλημα είναι ο μάστορας!! Για σκέψου να κάνει τσίκι τσίκι μετά το μοτέρ!! Η και κανένα μπούμ..... :ohmy:

Πάντως δεν νομίζω οτι είναι δοκιμασμένα τα κιτ του από κανένα ακόμα! Καλύτερα στις σίγουρες μετατροπές είναι η δική μου γνώμη! :bye: :bye: :bye:



Καλησπερα!

Στις tuning επιλογες ανα μοντελο δε περιλαμβανεται στα πραγματα που κανεις ουτε ο υπερκυβισμος αλλα ουτε και ο νεος στροφαλος που εχει φτιαξει και που προφανως αλλαζει τη διαδρομη...οποτε τα 4 οσα που λεει εκει ειναι διχως αυτα που ειναι και τα σημαντικοτερα για να φτασεις ψηλα σε αλογα.

Ο Amann ειναι δοκιμασμεος και δεν ειναι καινουργιος στη βελτιωση του Rotax κινητηρα....αλλωστε το Aprilia μοτερ Kalex AV1 ειναι φτιαγμενο και υπερκυβισμενο απο αυτον και βγαζει μια χαρα αλογα! 

*

Αποσυνδεδεμένος RSV4

  • ***
  • 160
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #9 - : Νοέμβριος 04, 2009, 05:45:08 πμ »
για ποσο καιρο ομως ???????  μεχρι να πεταχτουν ολα στον αερα και μετα να καταβαζεις αγιους στον μαστπρα εδω η τον αμαν εκει που στο τελος θα πεις ΑΜΑΑΝ ρε παιδι μου δεν αντεχω αλλο  :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:

*

zlionakis

Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #10 - : Νοέμβριος 04, 2009, 08:31:44 πμ »

Καλησπερα!

Στις tuning επιλογες ανα μοντελο δε περιλαμβανεται στα πραγματα που κανεις ουτε ο υπερκυβισμος αλλα ουτε και ο νεος στροφαλος που εχει φτιαξει και που προφανως αλλαζει τη διαδρομη...οποτε τα 4 οσα που λεει εκει ειναι διχως αυτα που ειναι και τα σημαντικοτερα για να φτασεις ψηλα σε αλογα.

Ο Amann ειναι δοκιμασμεος και δεν ειναι καινουργιος στη βελτιωση του Rotax κινητηρα....αλλωστε το Aprilia μοτερ Kalex AV1 ειναι φτιαγμενο και υπερκυβισμενο απο αυτον και βγαζει μια χαρα αλογα! 
καλημέρα,

εχεις δίκιο δικό μου λάθος για το menu , είδα αλλαγή στα πιστόνια και νόμισα ότι ήταν αυτόματα μεγαλύτερα!! :kalo:

Τώρα όσο αναφορά τον Amann, δεν θα διαφωνήσω καθόλου ότι στα project του γενικότερα (και εκτός του AV1) μας έχει αποδείξει την αξία του και στον τομέα της έρευνας και στο σχεδιαστικό-κατασκευαστικό τμήμα τους.

Όμως το πρόβλημα είναι, όπως άλλωστε ανέφερα ήδη, ότι δεν είναι δοκιμασμένες οι λύσεις που προσφέρει...τουλάχιστον εγώ δεν έχω διαβάσει ούτε έχω δεί πουθενά κάποιον να χρησιμοποιεί τα συγκεκριμένα κιτ που προαναφέρθηκαν στην αρχή του thread. Τώρα αν υπάρχει κάποιος κάπου κλπ....αυτό δεν μου λέει τίποτα για την αξιοπιστία του. Αν τώρα το δούμε στην πράξη από κάποιους και για αρκετό χρονικό διάστημα χρήσης τότε αλλάζουν τα πράγματα.

Και εδώ να υπενθυμίσω ότι ολόκληρες εταιρίες που εμπιστευόμαστε κάνουν συνεχώς απίστευτα λάθη....Είναι λοιπόν πιο δύσκολο να εμπιστευτεί κανείς μια εταιρία εκτός χωρίς να γνωρίζει την υποστήριξη και το aftersales που προσφέρει καθώς και ότι δεν υπάρχει η τεχνογνωσία από ντόπιους μηχανικούς  στην συγκεκριμένη μετατροπή. Τώρα θα μου πείτε , ένας καλός μηχανικός γνωρίζει να κάνει κάτι τέτοιο......Εγώ πάλι θα διαφωνήσω...Αν ήταν έτσι δεν θα έκαναν σεμινάρια κάθε τρείς και λίγο για κάθε κινητήρα και μοτο..

Ελπίζω να μην έγινα κουραστικός,

 :bye: :bye: :bye:


*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #11 - : Νοέμβριος 04, 2009, 09:50:36 πμ »

Υ.Γ. Μαστορες υπαρχουν!!!
:thnk:
εδώ εχουν περασει ποσα χρονια  που κυκλοφορουν ευρεως στην ελλαδα οι ροταξ και τωρα εχουν αρχισει να κουτσομαθαινουν. Υπαρχουν μαστόρια,αυτο ειναι το προβλημα,μηχανικοι δεν υπαρχουν πολλοι!Και μια τετοια βελτιωση δεν ειναι οτι και οτι,δεν ειναι παπι,καντο 59mm,ασε καλυτερα  καντο 63 και βαλε τα μπουζονια εξωτερικα!
Κ αντε και το βρηκες τον σουπερ μαστορα,θα στο αναλαβει,και αν ναι με τι κοστος και σε ποσο χρονο?Και αν το κιτ ειναι σουπερ αξιοπιστο,ποσο αξιοπιστος ειναι ο μαστορας?Εδω βαζουν τα πιστονια αναποδα,Εχουν πανω σημαδια και αυτοι επιμενουν οτι τα σημαδια ειναι λαθος! :pray:


*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #12 - : Νοέμβριος 04, 2009, 11:06:07 πμ »
Καλημερα περα για περα....

Αν δεν υπαρχει μαστορας ή μηχανικος στο Ελλαντα μπορεις παντα να στειλεις το μοτερ στη Γερμανια....Αλλωστε οταν καποιος ειναι ετοιμος να σκασει περιπου €5000 δε θα κολλησει στα €500 που χρειαζονται για να παει, να φτιαχτει σωστα το μοτερ και να ξαναρθει...

Οσον αφορα την αξιοπιστια αγαπητε RSVF αυτο ειναι ενα ιδιαιτερα υποκειμενικο θεμα τελικα...εδω βλεπεις ολοκαινουργιες μοτοσυκλετες εν ετη 2009 και ΤΑ ΣΠΑΝΕ...  :bye:

*

kompimen

Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #13 - : Νοέμβριος 04, 2009, 11:15:28 πμ »
και μετά σε μία στροφή , στη έξοδο.........






































.......

*

davide

Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #14 - : Νοέμβριος 04, 2009, 11:27:13 πμ »
Ο Amann δεν είναι κανένας τυχαίος. Πέρα του ότι είναι χρόνια στην δουλειά αυτή, βελτίωνε αρκετά Mille που έτρεχαν στα διάφορα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα.

Θα τον εμπιστευόμουν με κλειστά μάτια στην βελτίωση των V2 μας.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης