Έπειδή έχω σπαμάρει αρκετά σ'αυτό το ποστ...
...ήρθε ο καιρός να τοποθετηθώ...
(Με στήσιμο-πλαίσιο-αναρτήσεις δεν θα ασχοληθώ...Θεωρώ ότι είναι εξίσου καλά)
Εμφάνιση: (Περί ορέξεως κολουθόπιτα, έτσι???)
(Ψιλό)Ωραίο το V4, δε λέω, αλλά
ήλπιζα ότι η Απρίλια δεν θα ακολουθήσει τη λογική της ''άκωλης'' μηχανής. Κάτι ΔΕΝ μου γεμίζει το μάτι σε αυτό το μηχανάκι. Δεν είναι ΤΟΣΟ Ιταλικό όσο θα περίμενα.
Μου θυμίζει μία πολύ ωραία γκόμενα με μεγάλα βυζιά της οποίας το παντελόνι σακουλιάζει στον κώλο λόγω ανυπαρξίας.Προς το παρόν μόνο το RSV4
του RSV4 (χαχα, υπερβολικό ακούγεται...) μου γυάλισε στο μάτι.
Θές η Ακράπα, θές η βάση της πινακίδας που έχει αφαιρεθεί...
Όσο δλδ αυτό το μηχανάκι μοιάζει περισσότερο για ''αγωνιστικό'' τόσο πιο ωραίο δείχνει... (Θυμηθείτε και φωτό με πολυεστερικά, χωρίς φώτα ....και θα καταλάβετε που το πάω.)
Πως να το πω ρε γμτ.... Για μηχανάκι πίστας γαμάτο είναι... Για ''πολιτικό'' όμως ...χάνει αρκετά..
ΚΑΛΑ, για το ΓΥΜΝΟ ....ΟΥΤΕ ΛΕΞΗ!
ΑΠΑΙΣΙΟ! Δεν υπάρχει ούτε 1 στο 1.000.000 να συγκρίνεις αυτό το μηχανάκι με τον KING TUONO.
Με ένα Χόρνετ ίσως....
ναι, σιγουρα θα μιλαμε για απανθρωπο γκαζι
αλλα αν δωσεις τοσα λεφτα και ερθει διπλα σου αυτο (εστω και αν το πατησεις, και εφοσον βγει ετσι)
...δεν θα πεις μηπως να κραταγα τα λεφτα και να το επαιρνα
Ακόμα και 2 κολώνες να μου ρίξει, ακόμα και φθηνότερο από τουόνο να ήταν, ΟΧΙ
εγώ δεν θα το έπαιρνα.
Μούρη Χόρνετ, (α)κωλος RSV4, εξάτμιση απαράδεκτη, και πάνω απ όλα μηδενική αγριάδα/προσωπικότητα.
Μοτέρ:Σκοτώνει το V4 σίγουρα.
Και τα ΖΧ10, GSXR σκοτώνουν...
Αλλά το ζητούμενο δεν είναι πάντα η απόλυτη δύναμη.
Και ένας βασικός λόγος που πολλοί από δω μέσα έχουν 2κύλινδρα (μικρότερης απόδοσης) μηχανάκια είναι γιατί εκτίμησαν άλλα πράγματα πέραν της δύναμης του μοτέρ.
Και είμαι σχεδόν σίγουρος ότι ένας από τους βασικούς λόγους (πέραν της εμφάνισης) είναι η λειτουργία (όχι η δύναμη) του μοτέρ.
Μελωδία από 2 εξατμίσεις, εξελισόμενη σε πυροβολισμούς κατά ριπάς, η οποία στις ψηλότερες στροφές θα καταλήξει σε μπάσο πριόνισμα... Όλα αυτά συνδυασμένα με γερές κλωτσιές ροπής από χαμηλά και μία αμεσότητα χειρισμών απίστευτη.
Όποιος λοιπόν γουστάρει τέτοιες καταστάσεις πολύ δύσκολα θα αγοράσει V4 (γυμνό ή ''ντυμένο'')
Τώρα αν κάποιος δώσει 5.000€ και πάρει και καμιά 30αριά-40αριά άλογα στον τροχό (αξιόπιστα?) ε, δεν το βλέπω και κακό. Λίγο υπερβολικό, ναι. Κακό όχι. Κανέναν δεν χάλασε η παραπάνω δύναμη, αν και είπαμε ότι δεν είναι το παν.
Εγώ πάντως ΔΕΝ θα τα έδινα.
Και για να μην γίνομαι (πολύ) κουραστικός θα ξαναπώ ότι τελικά ο καθένας από εμάς έχει συγκεκριμένα κριτήρια αγοράς μηχανής.
Πάρτε ότι γουστάρετε πολύ, πάρτε αυτό που σκέφτεστε το βράδυ πριν κοιμηθείτε ή το πρωί όταν ξυπνάτε...και τότε πάντα θα σας αρέσει.
ΜΗΝ πάρετε αυτό που σας υπέδειξαν ή αυτό που πήρε ο ''άλλος'' που ξέρει. Μην πάρετε αυτό που τα ''περνάει'' όλα.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΗΧΑΝΗ!
ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΩ, ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠ' ΟΛΕΣ.
ΥΓ: Μου τη σπάει που ξεφεύγουμε από τους 2 κυλίνδρους.
ΥΓ2: Τι θα γινόταν αν η Απρίλια έβγαζε ένα 2κύλινδρο μοτέρ με 170-180 hp (σιγά που δεν μπορεί) και το φόραγε σε νέας γενιάς mille και tuono, να έχουν κώλο όμως έτσι... Να διατηρήσουμε μια προσωπικότητα ρε γμτ...