0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Toumpas Fz1

Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #30 - : Νοέμβριος 18, 2009, 09:38:21 πμ »
Παιδιά για 155 τροχό θα πλήρωνες 5000Ευρώ? Διαβάζω καλά?

*

dimzaf

Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #31 - : Νοέμβριος 18, 2009, 11:42:44 πμ »
Έπειδή έχω σπαμάρει αρκετά σ'αυτό το ποστ...  :D :D  ...ήρθε ο καιρός να τοποθετηθώ...

(Με στήσιμο-πλαίσιο-αναρτήσεις δεν θα ασχοληθώ...Θεωρώ ότι είναι εξίσου καλά)

Εμφάνιση:    (Περί ορέξεως κολουθόπιτα, έτσι???)
(Ψιλό)Ωραίο το V4, δε λέω, αλλά ήλπιζα ότι η Απρίλια δεν θα ακολουθήσει τη λογική της ''άκωλης'' μηχανής. Κάτι ΔΕΝ μου γεμίζει το μάτι σε αυτό το μηχανάκι. Δεν είναι ΤΟΣΟ Ιταλικό όσο θα περίμενα.
Μου θυμίζει μία πολύ ωραία γκόμενα με μεγάλα βυζιά της οποίας το παντελόνι σακουλιάζει στον κώλο λόγω ανυπαρξίας.
Προς το παρόν μόνο το RSV4 του RSV4 (χαχα, υπερβολικό ακούγεται...) μου γυάλισε στο μάτι.
Θές η Ακράπα, θές η βάση της πινακίδας που έχει αφαιρεθεί...
Όσο δλδ αυτό το μηχανάκι μοιάζει περισσότερο για ''αγωνιστικό'' τόσο πιο ωραίο δείχνει... (Θυμηθείτε και φωτό με πολυεστερικά, χωρίς φώτα ....και θα καταλάβετε που το πάω.)
Πως να το πω ρε γμτ.... Για μηχανάκι πίστας γαμάτο είναι... Για ''πολιτικό'' όμως ...χάνει αρκετά..


ΚΑΛΑ, για το ΓΥΜΝΟ ....ΟΥΤΕ ΛΕΞΗ! ΑΠΑΙΣΙΟ! Δεν υπάρχει ούτε 1 στο 1.000.000 να συγκρίνεις αυτό το μηχανάκι με τον KING TUONO.
Με ένα Χόρνετ ίσως....
ναι, σιγουρα θα μιλαμε για απανθρωπο γκαζι
αλλα αν δωσεις τοσα λεφτα και ερθει διπλα σου αυτο (εστω και αν το πατησεις, και εφοσον βγει ετσι)
...δεν θα πεις μηπως να κραταγα τα λεφτα και να το επαιρνα
Ακόμα και 2 κολώνες να μου ρίξει, ακόμα και φθηνότερο από τουόνο να ήταν,  ΟΧΙ εγώ δεν θα το έπαιρνα.
Μούρη Χόρνετ, (α)κωλος RSV4, εξάτμιση απαράδεκτη, και πάνω απ όλα μηδενική αγριάδα/προσωπικότητα.



Μοτέρ:
Σκοτώνει το V4 σίγουρα.
Και τα ΖΧ10, GSXR σκοτώνουν...
Αλλά το ζητούμενο δεν είναι πάντα η απόλυτη δύναμη.
Και ένας βασικός λόγος που πολλοί από δω μέσα έχουν 2κύλινδρα (μικρότερης απόδοσης) μηχανάκια είναι γιατί εκτίμησαν άλλα πράγματα πέραν της δύναμης του μοτέρ.
Και είμαι σχεδόν σίγουρος ότι ένας από τους βασικούς λόγους (πέραν της εμφάνισης) είναι η λειτουργία (όχι η δύναμη) του μοτέρ.
Μελωδία από 2 εξατμίσεις, εξελισόμενη σε πυροβολισμούς κατά ριπάς, η οποία στις ψηλότερες στροφές θα καταλήξει σε μπάσο πριόνισμα... Όλα αυτά συνδυασμένα με γερές κλωτσιές ροπής από χαμηλά και μία αμεσότητα χειρισμών απίστευτη.
Όποιος λοιπόν γουστάρει τέτοιες καταστάσεις πολύ δύσκολα θα αγοράσει V4 (γυμνό ή ''ντυμένο'')

Τώρα αν κάποιος δώσει 5.000€ και πάρει και καμιά 30αριά-40αριά άλογα στον τροχό (αξιόπιστα?) ε, δεν το βλέπω και κακό. Λίγο υπερβολικό, ναι. Κακό όχι. Κανέναν δεν χάλασε η παραπάνω δύναμη, αν και είπαμε ότι δεν είναι το παν.
Εγώ πάντως ΔΕΝ θα τα έδινα.

Και για να μην γίνομαι (πολύ) κουραστικός θα ξαναπώ ότι τελικά ο καθένας από εμάς έχει συγκεκριμένα κριτήρια αγοράς μηχανής.
Πάρτε ότι γουστάρετε πολύ, πάρτε αυτό που σκέφτεστε το βράδυ πριν κοιμηθείτε ή το πρωί όταν ξυπνάτε...και τότε πάντα θα σας αρέσει.
ΜΗΝ πάρετε αυτό που σας υπέδειξαν ή αυτό που πήρε ο ''άλλος'' που ξέρει. Μην πάρετε αυτό που τα ''περνάει'' όλα.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΗΧΑΝΗ!
ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΩ, ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠ' ΟΛΕΣ.


ΥΓ: Μου τη σπάει που ξεφεύγουμε από τους 2 κυλίνδρους.
ΥΓ2: Τι θα γινόταν αν η Απρίλια έβγαζε ένα 2κύλινδρο μοτέρ με 170-180 hp (σιγά που δεν μπορεί) και το φόραγε σε νέας γενιάς mille και tuono, να έχουν κώλο όμως έτσι... Να διατηρήσουμε μια προσωπικότητα ρε γμτ...
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 18, 2009, 11:57:36 πμ από dimzaf »

*

filthy animal

Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #32 - : Νοέμβριος 18, 2009, 01:31:33 μμ »
ενταξει, μπορει να μην σε ενθουσιαζει αυτη η φωτο, αλλα η aprilia ειναι εξυπνη εταιρια, αν βγει (που θα βγει..) θα ειναι σιγουρα πανεμορφο, εδω εχει κανει τετοια κορυφαια δουλεια με το shiver, δεν θα κανει θαυμα με το τοπ μοντελο της γκαμας??...
και τοτε θα ξενερωσει πολυς κοσμος που πηρε μηχανη πριν βγει αυτο...

*

dreamwalker

Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #33 - : Νοέμβριος 18, 2009, 03:22:50 μμ »
τι Aman και πρασινα αλογα λετε :P
την ΚΙΜΙ SA την ξερετε?? :P :P :P

*

Billytuono

Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #34 - : Νοέμβριος 18, 2009, 04:22:46 μμ »
Ρε παιδες αλλο το ενα, αλλο το αλλο!Αλλο V4 αλλο V2.
Παντως ενα να ξερετε, καπoια μερα τα Aprilia V2 (tuono-mille ειδικοτερα)Θα γινουν συλλεκτικα,οπως πχ Ducati 916 :ohyes:
                                                                                                                           (και οχι σε πολυ καιρο)

« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 18, 2009, 04:25:14 μμ από Billytuono »

*

Αποσυνδεδεμένος Esefar

  • *****
  • 203
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Άλλο
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #35 - : Νοέμβριος 18, 2009, 05:34:24 μμ »
Προσωπικά, ούτε σε' μενα αρέσει, όχι λόγω της ανυπαρξίας του κώλου, που το θεωρώ της μόδας και μ' αρέσει σε μερικές εφαρμογές, βλέπε Honda CB κ' CBR 1000, Triumph Speed Triple, KTM Duke III κ.α. αλλά λόγω αυτού του μπροστινού το οποίο είναι για μένα ανεκδιήγητο!!!! :a006 :a006 :a006  Πρότιμώ χιλιες φορές τα mille/tuono  οποιασδήποτε γενειάς ή RSV4 (κ@υλ@...) από αυτό το πράγμα!!! Το πρώτο photoshop που βγήκε πιστεύω ότι ήταν πιό ωραίο. Τέσπά, προσωρινά είμαι in love με το Dorso μου (που έχει και ΚΩΛΑΡΑ!!!!) και δεν μου πέφτει λόγος.  :a014 Όσο για τα λεφτά του κιτ, έτυχε να κοιτάξω για ένα κίτ που ανεβάζει τα κυβικά του CRF 250 στα 305 και κόστιζε κάπου στα 3200 ευρω!!!! Και όλα αυτά για 7-8 άλογα και με αξιοπιστία των 20-30 ωρών και μετά άνοιγμα κεφαλής - έλεγχο - ρύθμιση!!!! Αν τα έχεις και γουστάρεις το μηχανάκι σου, γιατί όχι... Πάντως, πολύ θα ήθελα να όδηγήσω ένα τέτοιο ( και μετά ένα 1198s, ενα RSV 4 και ......) :D :D :D
Dare to be a cube into an ocean of squares...

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #36 - : Νοέμβριος 19, 2009, 11:47:29 πμ »
τι Aman και πρασινα αλογα λετε :P
την ΚΙΜΙ SA την ξερετε?? :P :P :P

.......ωωωωωωωωω............!! :ohmy: :ohmy:

...δόσε τελέφονω φήλε.....!!πάο σίμερα κυώλασ να κάνο ρκτυφιέ τον κίλοινδρο μου να χορεση το πυστώνη τοις ΚΙΜΙ SA..!!γκινννν γκινν γκιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιινννννννν..........!! :souza: :souza: :souza:

*

dreamwalker

Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #37 - : Νοέμβριος 19, 2009, 11:49:29 πμ »
τι Aman και πρασινα αλογα λετε :P
την ΚΙΜΙ SA την ξερετε?? :P :P :P

.......ωωωωωωωωω............!! :ohmy: :ohmy:

...δόσε τελέφονω φήλε.....!!πάο σίμερα κυώλασ να κάνο ρκτυφιέ τον κίλοινδρο μου να χορεση το πυστώνη τοις ΚΙΜΙ SA..!!γκινννν γκινν γκιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιινννννννν..........!! :souza: :souza: :souza:

θα κανουμε ομαδικη ;)

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #38 - : Νοέμβριος 19, 2009, 01:36:54 μμ »
Riskareis na exeis ta @rxidi@ sou panw apo ena tetoio pistoni?????????? :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:





 :P

*

dreamwalker

Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #39 - : Νοέμβριος 19, 2009, 02:09:57 μμ »
Riskareis na exeis ta @rxidi@ sou panw apo ena tetoio pistoni?????????? :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:





 :P

Παναγιωτη με το mille μου δεν εχει και μεγαλη διαφορα :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #40 - : Νοέμβριος 19, 2009, 02:18:14 μμ »
Riskareis na exeis ta @rxidi@ sou panw apo ena tetoio pistoni?????????? :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:

 :P

 :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :kalo: :kalo: :2fun: :2fun: :2fun: :2fun: :2fun:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #41 - : Νοέμβριος 19, 2009, 09:47:41 μμ »
Ρε παιδες αλλο το ενα, αλλο το αλλο!Αλλο V4 αλλο V2.
Παντως ενα να ξερετε, καπoια μερα τα Aprilia V2 (tuono-mille ειδικοτερα)Θα γινουν συλλεκτικα,οπως πχ Ducati 916 :ohyes:
                                                                                                                           (και οχι σε πολυ καιρο)


:ohyes: ;) :ohyes:

*

Jk21

Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #42 - : Νοέμβριος 20, 2009, 05:09:25 μμ »
Γ@μ@τ@ και τα δύο είναι ...  Τι το ψάχνεται??? Για του λάτρεις του V2 δεν θα υπάρχει ποτέ κανένα V4 που να πουν ότι είναι καλύτερο... Για τους άλλους πάλι δεν θα δεχθούν ποτέ την ανωτερότητα και την φιλοσοφία του V2.... Οπότε μην το ψάχνεται.. Εγώ πάντως αν μπορούσα θα ήθελα και τα 2 στο γκαράζ μου...........  Ααααα  και ένα Husaberg και ένα MV και ένα ΗΡ για την κίνηση και σοκολάτες και σοκολάτες   :srry:  :D :ohyes:

 :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #43 - : Νοέμβριος 20, 2009, 06:20:26 μμ »
Tι να κλ@σουν τα δικυλινδρα



APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος 7Gibernau

  • *****
  • 575
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #44 - : Νοέμβριος 20, 2009, 06:55:16 μμ »
Tι να κλ@σουν τα δικυλινδρα




ναι ρε τι να κλασουν.............. :P
                                               
[Υπογραφη]

miss you baby.....

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης