πολυς ντορος για το τιποτα αυτο v4...
δεν μπορω να καταλαβω το γιατι μιας κ δεν ειναι κ κατι το ιδιαιτερο...
δεν χρησιμοποιει καμια τρελη τεχνολογια,δεν εχει να δειξει τιποτα καινουργιο απο τα σημερινα δεδομενα εξελιξης ουτε ειναι κατι το φοβερα επαναστατικο μηχανακι...το μονο που μπορω να δεχθω σαν διαφορετικο ειναι οτι κανει ενα διαφορετικο βημα η aprilia , ( κ δεν ειναι καθολου σιγουρο αν το βημα αυτο θα αποδειχθει πως ειναι βημα προς τα εμπρος η βημα που θα σκονταψει)
τυγχανει να εχω παρακολουθησει ολοκληρο το μηχανακι τμηματικα στο εργοστασιο κατασκευης του στα επισημα σεμιναρια παρουσιασης του...
το θεμα ομορφια κ εμφανιση ειναι καθαρα στην κριση του καθενος...περι ορεξεως κολοκυθοπιτα.!
για τον κινητηρα αμφιβαλω πολυ αν θα αποδειχθει αξιοπιστος ...δεν νομιζω δηλαδη να υπαρξει μοτερ τετοιο με 70000+ και με διαφορες μοντιφες πανω του στυλ μεγαλυτερα σωματα ψεκασμου...ελευθερες εξατμισεις...τσιπακια..ανοιχτα φιλτροκουτια ...τα κλασικα πειραγματα των rotax..
εξαλου μην ξεχναμε οτι το σχεδιο του κινητηρα ειναι aprilia..η χυτευση κ η συναρμολογηση ειναι piaggio...μονο αυτο εμενα προσωπικα με αγχωνει...
πολλα απο τα εξαρτηματα του ειναι εξωτερικων κατασκευαστων..οπως αναφερθηκε το προβλημα για τις μπιελες....να δουμε τι αλλο θα βγει στο φως εν καιρο...
μετα υπαρχει ενα ακομα θεμα με τα ηλεκτρονικα του....πολλοι αισθητηρες..πολλα καλωδια...πολλες φισες...πολλα ..πολλα.
οσο πιο πολυπλοκος γινεσαι τοσο αυξανοντε κ οι πιθανοτητα να βγαλεις βλαβη...για τα συνεργεια βεβαια δεν ειναι κακο...
εχουν σχεδιασει το μοτερ, κ μετα την τοποθετηση του στο πλαισιο, αρχισαν να αναζητουν λυσεις κ να κατασκευαζουν ειδικα εργαλεια για την συντηρηση του...
η ρυθμιση των βαλβιδων του ειδικα στον εμπρος ζευγος κυλινδρων ειναι εφιαλτης μιας κ ο τεντωτηρας της καδενας ειναι μηχανικο-υδραυλικος κ η τοποθετηση του γινετε απο την μερια του τεντωτηρα της καδενας...αυτο απο μονο του δεν εφτανε κ τον τοποθετησανε χαμηλα τους κυλινδρους οι οποιοι κυλινδροι ειναι κομματι του καρτερ...ενα μονοκοματο μπλοκ δηλαδη...
με ειδικο εργαλειο συγκρατεις το γραναζι του εκκεντροφορου, αφου το περιστρεψεις για να λυσεις κ τις δυο βιδες του, κ μετα το παραμεριζεις για να βγαλεις τους εκκεντροφορους για να εχεις προσβαση στις βαλβιδες...
τα λογια τους ηταν σαφη
''κανουμε αργες κινησεις γιατι κ η παραμικρη εκλακτιση του τεντωτηρα θα μας οδηγησει στο να αφαιρεσουμε τον κινητηρα απο το μηχανακι για την επανατοποθετηση του''
χωροταξια απιστευτη....
τα πρωτα μοτερ των δοκιμων...( κ ηταν αρκετα μας ειπαν) σπαγανε γιατι γυριζανε τα κουζινετα μεσα στο καρτερ...
ο σχεδιασμος ηταν για βραβειο
...
ας μην κακολογησω αλλο
δεν θελω να κατηγορησω το μηχανακι ουτε να πω οτι ειναι σκαρτο...αυτο που κανω ειναι να κατηγορω την aprilia γιατι ειχαμε παντα να θυμομαστε μηχανακια μοναδικα και επαναστατικα....με μια αναδρομη στο παρελθον θα καταλαβει καποιος τι λεω...
οταν κοιτουσαμε πριν 10 η 15 χρονια το moto catalog το ματι σου σταματουσε πανω στα aprilia σαν κατι το εξωτικο...απο οποια μερια κ να το εβλεπες...χρωματα..σχεδιασμος...αναρτησεις...περιφεριακα...σε εκανε να σταματα το βλεμα πανω τους σε ενα απλο ξεφυλλισμα ενος περιοδικου , φαντασου να τα εβλεπες στον δρομο...
ενω τωρα φτασαμε να ψωνιζουμε απο κινα τα ανταλακτικα μας ( κοψαμε τα εγχωρια προιοντα)..να αγοραζουμε φθηνα πλαστικα απο ταιλανδη ( παει η εποχη που τα πλαστικα της accerbis στολιζανε τα aprilia ..αυταπου τα εδενες κομπο κ δεν σπαγανε)
φτασαμε στο σημειο να εχουμε αντι για δυνατα κραμματα μεταλλων , ανακυκλωμενα κουτακια αναψυκτικων...να αγοραζουμε την ζαντα του shiver ολοκληρη μαζι με ρουλεμαν 170 ευρω λιανικη ενω πριν μερικα χρονια η αντιστοιχη του mille ειχε 800 η απλη brembo και κανα 1400 η oz....
και που εισαι ακομα....
αυτο το δεος κ την δυναμη που ασκουσε πανω σου μια μηχανη aprilia, αυτο χαθηκε....κ δεν νομιζω να ξαναγυρισει ποτε αυτο το συναισθημα....
ολα τα παραπανω θα τα καταλαβουν μονο οσοι εχουν ζησει με εικονες αλλα κ με εμπειριες μεσα στα χρονια της μοτοσυκλετας κ δυσκολα να το καταλαβει καποιος χθεσινος στον χωρο aprilia...
και για να τοποθετηθω στο αρχικο ερωτημα του ολου thread , ναι θα εκανα την βελτιωση , αν δεν σκεφτομουν τα λεφτα κ ειχα να τα διεθεσω εκει, θα προτιμουσα να σκαλισω ενα παλιο mille κ να κανω καλυτερο το ηδη πολυ καλο παρα να ειμαι ενα κομματι του συνολου κ της δηθεν τεχνολογικης εξελιξης, μιας κ δεν προσφερει τιποτα παραπανω απο τον προκατοχο του , κ ουτε υποστηρικτης μιας εταιριας που εχει σταματησει να με βλεπει σαν ευτυχισμενο κ ''εξαρτημενο'' αναβατη κ με βλεπει καθαρα μονο σαν πελατη...
εδω κολαει κ το γνωμμικο''καθε περσυ κ καλυτερα''
κ τελος για να μην παρεξηγηθω ολα τα παραπανω ειναι καθαρα προσωπικη μου αποψη