0 μέλη και 11 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Υ.Γ. Καπου εδω πιστευω οτι πρεπει να γινει το split ποστ και να παμε σε "αναλυση αεροδυναμικης" ποστ
δεν θελω να κατηγορησω το μηχανακι ουτε να πω οτι ειναι σκαρτο...αυτο που κανω ειναι να κατηγορω την aprilia γιατι ειχαμε παντα να θυμομαστε μηχανακια μοναδικα και επαναστατικα....με μια αναδρομη στο παρελθον θα καταλαβει καποιος τι λεω...οταν κοιτουσαμε πριν 10 η 15 χρονια το moto catalog το ματι σου σταματουσε πανω στα aprilia σαν κατι το εξωτικο...απο οποια μερια κ να το εβλεπες...χρωματα..σχεδιασμος...αναρτησεις...περιφεριακα...σε εκανε να σταματα το βλεμα πανω τους σε ενα απλο ξεφυλλισμα ενος περιοδικου , φαντασου να τα εβλεπες στον δρομο...ενω τωρα φτασαμε να ψωνιζουμε απο κινα τα ανταλακτικα μας ( κοψαμε τα εγχωρια προιοντα)..να αγοραζουμε φθηνα πλαστικα απο ταιλανδη ( παει η εποχη που τα πλαστικα της accerbis στολιζανε τα aprilia ..αυταπου τα εδενες κομπο κ δεν σπαγανε) φτασαμε στο σημειο να εχουμε αντι για δυνατα κραμματα μεταλλων , ανακυκλωμενα κουτακια αναψυκτικων...να αγοραζουμε την ζαντα του shiver ολοκληρη μαζι με ρουλεμαν 170 ευρω λιανικη ενω πριν μερικα χρονια η αντιστοιχη του mille ειχε 800 η απλη brembo και κανα 1400 η oz....και που εισαι ακομα....αυτο το δεος κ την δυναμη που ασκουσε πανω σου μια μηχανη aprilia, αυτο χαθηκε....κ δεν νομιζω να ξαναγυρισει ποτε αυτο το συναισθημα....ολα τα παραπανω θα τα καταλαβουν μονο οσοι εχουν ζησει με εικονες αλλα κ με εμπειριες μεσα στα χρονια της μοτοσυκλετας κ δυσκολα να το καταλαβει καποιος χθεσινος στον χωρο aprilia...
Η ευελιξία της μοτοσυκλετας καθοριζεται απο την γεωμετρια της (γωνια καστερ, ιχνος κλπ)Το να "Hayabusοποιησεις" τα πλαστικα της δεν συνεπαγεται οτι θα της αλλαξεις την γεωμετρια...
Το εκανε η ducati ayto που λες και μολις ηρθε ο στονερ στην ομαδα ειπε οτι εχουμε πολυ μεγαλα φερινγκ και ανντιμετωπιζουμε προβλημα οταν εχει πλευρικους ανεμους.Οι συνθηκες ποτε δεν ειναι τελειες μεσα στην πιστα.Οι δυνατοι ανεμοι και τα μεγαλυτερα πλαστικα μπορουν να δημιουργησουν προβληματα.
Το ανοιξαμε κιολας στην ευθεια της Κορινθου πραγματικα παιδια τα 290 τα εχει για ζητω μεχρι 297 καταφερα να το ανοιξω ειχε κιαλο να δωσει αλλα ενας μαλεας ειχε πιασει αριστερη λωριδα με 80.....
Αυτα τα λιγα ειχα να πω και RSV ειχα και rsv4 εχω ετσι μην ακουω λαλακιες ενα βημα μπροστα παει να κανει η εταιρια και παμε να την θαψουμε.
Εγω που πηγα 299 με 1.92 υψος τι να πω.........Εγνατια........
Παράθεση από: factory στις Δεκέμβριος 04, 2009, 01:19:20 μμΑυτα τα λιγα ειχα να πω και RSV ειχα και rsv4 εχω ετσι μην ακουω λαλακιες ενα βημα μπροστα παει να κανει η εταιρια και παμε να την θαψουμε.ποιος την εθαψε?? μαλλον δεν καταλαβατε γιατι συζηταμε...Παράθεση από: factory στις Δεκέμβριος 04, 2009, 01:19:20 μμΕγω που πηγα 299 με 1.92 υψος τι να πω.........Εγνατια........εχεις δικιο βασιλη μου σε αυτα που αναφερεις αλλα εαν ηταν σε ολα τα πραγματα να σκεφτομαστε ετσι αντι για αμαξια με βενζινη θα βαζαμε ακομα καρβουνο οποτε ολα προχωρνε μπροστα και θελοντας και μη πρει να προχωραμε και εμεις αναλογα με τα μαμαλα που εχει ο καθενας μας....οσο γιαυτο που λες παλι εχεις δικιο οτι και με το παλιο ειχα πιασει 299 στην Τριπολη τα κμ ειναι τα ιδια οντως αλλα σε ποσο τα πιανει το ενα σε ποσο τα πιανει το αλλο διαφορα κατε με μεγαλη το ενα παλευει να ανεβασει το αλλο απλα ειναι ηδη εκει και σε περιμ,ενει.........και τελος οταν με το καλο περασει ο καιρος για να δουμε την αξιοπιστια θα εχοιυν βγαλει β8 και παλι τοτε θαλεμε τα ιδια ζησε το χομπυ σου χωρις να προσπαθεις να πασεις η πιασδουμε την ουρα μας............καλα αυτο απο μονο του δεν λεει κατι...290+ πηγαινε κ το παλιο με 30 αλογα λιγοτερα...βαλε αξιοπιστο gps να δουμε κ πραγματικα χιλιομετρα ..αν σε ενδιαφερει η τελικη μονο...λες κ μπορουμε στους ελληνικους δρομους να οδηγουμε σε αυτες τις ταχυτητες...σαν συνολο αξιοπιστιας κ διαχρονικοτητας μιλαω να δουμε ποσο θα αντεξει...θα τα πουμε σε μερικα χρονια...ελπιζω να μα στε ολοι υγιείς κ να μαστε εδω
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι