0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος v997

  • *****
  • 727
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia tuono v4r
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #75 - : Δεκέμβριος 05, 2009, 03:09:50 μμ »
1.πολυς ντορος για το τιποτα αυτο v4...
δεν μπορω να καταλαβω το γιατι μιας κ δεν ειναι κ κατι το ιδιαιτερο...

2.δεν νομιζω δηλαδη να υπαρξει μοτερ τετοιο με 70000+ και με διαφορες μοντιφες πανω του στυλ  μεγαλυτερα σωματα            ψεκασμου...ελευθερες εξατμισεις...τσιπακια..ανοιχτα φιλτροκουτια ...τα κλασικα πειραγματα των rotax..



3.χωροταξια απιστευτη....


4.κ τελος για να μην παρεξηγηθω ολα τα παραπανω ειναι καθαρα προσωπικη μου αποψη


1.Βρε Bill.....δεν μπορει να βγαινει ολος ο παγκοσμιος τυπος μοτοσυκλετας και να μιλαει για μια μοτοσυκλετα οροσημο....
που εφερε αρκετες και σημαντικες καινοτομιες....ακομη και την τολμη που ειχε η aprilia να βγαλει ενα μοτερ V4 στην
παραγωγη.....απο την στιγμη που αλλες εταιριες αρκουνται στην πεπατημενη.

2.Τετοια βελτιωση που λες....δεν νομιζω οτι την κανει ο καθ 'ενας μας.Εγω πιστευω οτι το πιο συνηθες ειναι μια εξατμηση,ενα προγραμμα,και ενα φιλτρο.Σε νορμαλ χρηση δεν νομιζω να εχει καποιο προβλημα......εξαλου τα πιο πολλα μοτερ γυρω στις 70000 χλμ χρειαζονται ανοιγμα.(μιλαω για SS μοτερ)

3.Η χωροταξια ειναι παντα ενας μεγαλος μπελας για τις εταιριες.....και την εχω αντιμετωπισει πολλες φορες σε διαφορα 
μηχανακια που ειχα....αν ο μαστορας ειναι "διαβασμενος",συνηθως δεν υπαρχει προβλημα.

4.Εννοειται......καμια παρεξηγηση!!  ;)

Θα συμφωνισω μαζι σου ομως για το θεμα της ποιοτητας,που θα επρεπε να ειναι σαφως προσεγμενη,μιας και μιλαμε
για μοτοσυκλετα των 20000 ευρω.
Θα (ξανα-)διαφωνισω ομως στο θεμα τις εμφανισης,μιας και νομιζω οτι και ομορφη ειναι...(ενταξη,υποκειμενικο αυτο)
αλλα και δικο της χαρακτηρα εχει. :ohyes:

Μηπως γνωριζεις καθε ποσα χλμ θελουν ελενχο-ρυθμηση οι βαλβιδες του rsv4? :thnk:

 :bye: :bye:
How blind,can you be,dont you see..........

*

Αποσυνδεδεμένος RSV4

  • ***
  • 160
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #76 - : Δεκέμβριος 05, 2009, 05:52:02 μμ »
1.πολυς ντορος για το τιποτα αυτο v4...
δεν μπορω να καταλαβω το γιατι μιας κ δεν ειναι κ κατι το ιδιαιτερο...

2.δεν νομιζω δηλαδη να υπαρξει μοτερ τετοιο με 70000+ και με διαφορες μοντιφες πανω του στυλ  μεγαλυτερα σωματα            ψεκασμου...ελευθερες εξατμισεις...τσιπακια..ανοιχτα φιλτροκουτια ...τα κλασικα πειραγματα των rotax..



3.χωροταξια απιστευτη....


4.κ τελος για να μην παρεξηγηθω ολα τα παραπανω ειναι καθαρα προσωπικη μου αποψη


1.Βρε Bill.....δεν μπορει να βγαινει ολος ο παγκοσμιος τυπος μοτοσυκλετας και να μιλαει για μια μοτοσυκλετα οροσημο....
που εφερε αρκετες και σημαντικες καινοτομιες....ακομη και την τολμη που ειχε η aprilia να βγαλει ενα μοτερ V4 στην
παραγωγη.....απο την στιγμη που αλλες εταιριες αρκουνται στην πεπατημενη.

2.Τετοια βελτιωση που λες....δεν νομιζω οτι την κανει ο καθ 'ενας μας.Εγω πιστευω οτι το πιο συνηθες ειναι μια εξατμηση,ενα προγραμμα,και ενα φιλτρο.Σε νορμαλ χρηση δεν νομιζω να εχει καποιο προβλημα......εξαλου τα πιο πολλα μοτερ γυρω στις 70000 χλμ χρειαζονται ανοιγμα.(μιλαω για SS μοτερ)

3.Η χωροταξια ειναι παντα ενας μεγαλος μπελας για τις εταιριες.....και την εχω αντιμετωπισει πολλες φορες σε διαφορα 
μηχανακια που ειχα....αν ο μαστορας ειναι "διαβασμενος",συνηθως δεν υπαρχει προβλημα.

4.Εννοειται......καμια παρεξηγηση!!  ;)

Θα συμφωνισω μαζι σου ομως για το θεμα της ποιοτητας,που θα επρεπε να ειναι σαφως προσεγμενη,μιας και μιλαμε
για μοτοσυκλετα των 20000 ευρω.
Θα (ξανα-)διαφωνισω ομως στο θεμα τις εμφανισης,μιας και νομιζω οτι και ομορφη ειναι...(ενταξη,υποκειμενικο αυτο)
αλλα και δικο της χαρακτηρα εχει. :ohyes:

Μηπως γνωριζεις καθε ποσα χλμ θελουν ελενχο-ρυθμηση οι βαλβιδες του rsv4? :thnk:

 :bye: :bye:



+10000

*

filthy animal

Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #77 - : Δεκέμβριος 06, 2009, 02:23:37 πμ »
καλησπερα παιδια, να πω κι εγω την γνωμη μου αν μου επιτρεπεται. (ελπιζω να μην βγαινω εκτος θεματος).
διαβαζα το moto σημερα, τευχος 10/2007 που ειχε πρωτο τεστ στο Noale του shiver.
και ο δοκιμαστης αναφερει οτι αυτο το πλαισιο ειναι η καινουρια φιλοσοφια της εταιριας για το μελλον. ενα πλαισιο του οποιου κρατας τις πλακες αλουμινιου και αλλαζωντας το ατσαλινο χωροδικτυωμα εχεις ενα πλαισιο στο οποιο μπορεις να στησεις πανω του απο street μεχρι on-off. και οτι η εταιρια σκοπευει να το χρησιμοποιησει (με την παραλλαγη και του 1200 κινητηρα) σε 8 μοντελα.
αν βαλεις και ολα οσα ειπε ο Bill για κινεζικα καλωδια, και οπως διαβασα στο internet οι δαγκανες δεν ειναι Brembo αλλα κινεζικα copycats!!!!... φαινεται καθαρα οτι η εταιρια ξεκινα μια πιο κερδοφορα και με μειωμενο κοστος παραγωγης πορεια. πιθανοτατα εις βαρος της ποιοτητας του τελικου προιοντος προς ωφελος της προσιτης τιμης. και η αληθεια ειναι οτι ενα shiver (και μιλαω για αυτο γιατι ειναι το μοντελο με το οποιο ξεκινα η αλλαγη φιλοσοφιας) εχει... usd showa, fatbar τιμονι, ride by wire, ακτινικες δαγκανες εστω και απομιμησεις και πολλα ακομη καλουδια που χωρις το μειωμενο κοστος παραγωγης ποτε δεν θα εφταναν στα χερια μου με 7.900.
οποτε σκεφτομαι.... θα γινει η aprilia μια ακομη "ιαπωνικη εταιρια" η οποια ψωνιζει φτηνα και στοχευει στον πολυ κοσμο και θα μεινει μια ducati, mv agusta για τους πιο απαιτητικους?? πραγμα κακο...
η' μηπως αυτο δεν ειναι τοσο κακο γιατι εγω ας πουμε που διεθετα 8.000, αν δεν εβαζε κινεζικα καλωδια και και και.... θα μου το διεθετε στην τιμη των 11.000 και απλα θα επαιρνα ενα ιαπωνικο?  οποτε εστω και ετσι με κερδισε η ιταλια.
ετσι κι αλλιως, περισσοτερα κερδη της εταιριας = περισσοτερα χρηματα διαθεσιμα για research & development του οποιου τελικοι αποδεκτες θα ειμαστε εμεις... μπορει να κανω και λαθος...

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #78 - : Δεκέμβριος 06, 2009, 12:19:18 μμ »
καλησπερα παιδια, να πω κι εγω την γνωμη μου αν μου επιτρεπεται. (ελπιζω να μην βγαινω εκτος θεματος).
διαβαζα το moto σημερα, τευχος 10/2007 που ειχε πρωτο τεστ στο Noale του shiver.
και ο δοκιμαστης αναφερει οτι αυτο το πλαισιο ειναι η καινουρια φιλοσοφια της εταιριας για το μελλον. ενα πλαισιο του οποιου κρατας τις πλακες αλουμινιου και αλλαζωντας το ατσαλινο χωροδικτυωμα εχεις ενα πλαισιο στο οποιο μπορεις να στησεις πανω του απο street μεχρι on-off. και οτι η εταιρια σκοπευει να το χρησιμοποιησει (με την παραλλαγη και του 1200 κινητηρα) σε 8 μοντελα.
αν βαλεις και ολα οσα ειπε ο Bill για κινεζικα καλωδια, και οπως διαβασα στο internet οι δαγκανες δεν ειναι Brembo αλλα κινεζικα copycats!!!!... φαινεται καθαρα οτι η εταιρια ξεκινα μια πιο κερδοφορα και με μειωμενο κοστος παραγωγης πορεια. πιθανοτατα εις βαρος της ποιοτητας του τελικου προιοντος προς ωφελος της προσιτης τιμης. και η αληθεια ειναι οτι ενα shiver (και μιλαω για αυτο γιατι ειναι το μοντελο με το οποιο ξεκινα η αλλαγη φιλοσοφιας) εχει... usd showa, fatbar τιμονι, ride by wire, ακτινικες δαγκανες εστω και απομιμησεις και πολλα ακομη καλουδια που χωρις το μειωμενο κοστος παραγωγης ποτε δεν θα εφταναν στα χερια μου με 7.900.
οποτε σκεφτομαι.... θα γινει η aprilia μια ακομη "ιαπωνικη εταιρια" η οποια ψωνιζει φτηνα και στοχευει στον πολυ κοσμο και θα μεινει μια ducati, mv agusta για τους πιο απαιτητικους?? πραγμα κακο...
η' μηπως αυτο δεν ειναι τοσο κακο γιατι εγω ας πουμε που διεθετα 8.000, αν δεν εβαζε κινεζικα καλωδια και και και.... θα μου το διεθετε στην τιμη των 11.000 και απλα θα επαιρνα ενα ιαπωνικο?  οποτε εστω και ετσι με κερδισε η ιταλια.
ετσι κι αλλιως, περισσοτερα κερδη της εταιριας = περισσοτερα χρηματα διαθεσιμα για research & development του οποιου τελικοι αποδεκτες θα ειμαστε εμεις... μπορει να κανω και λαθος...

με το ιδιο σκεπτικο φιλε μου θα ηθελες να εχεις ενα porsche σε προσιτη τιμη αλλα να ξερεις οτι εχεις ενα κορεατικο αυτοκινητο με γερμανικη ταυτοτητα...

σαν να σου χορευει samba μια υποτιθεμενη βραζιλιανα με ωραιες αναλογιες μαυρισμενη κτλ και να μαθεις οτι ειναι τσιγγανα απο τα λιοσια..
γιατι ο μανατζερ που πληρωσες για να σου φερει βραζιλιανα, τσεπωσε τα λεφτα του εισητηριου απο βραζιλια και βρηκε φθηνοτερο με τρολευ απο τα λιοσια

εγω θα προτιμουσα το shiver να εχει 12 χιλιαρικα κ να ειναι αξιοπιστιας ισης κ καλυτερης με mille tuono 1gen και να περιμενα λιγο καιρο κ να το επαιρνα μεταχειρισμενο στα 8000 που διαθετω κ να κανω απροβληματιστα χιλιομετρα κ να συγκινουμαι καθε φορα που γυρνω το κλειδι σκεπτομενος τις εμπειριες που μου χαρισε αλλα κ που θα μου χαρισει κ οχι τον ποδαροδρομο που εκανα να το σπρωχνω, να κοιμαμαι κ να βλεπω εφιαλτες τυπου urgent service, να ξερω το τηλ της μεταφορικης απ εξω ενω της γκομενας μου οχι....

να φερω και ενα παραδειγμα που ταιριαζει ακριβως με την απριλια...

τα τελευταια χρονια η γνωστη σε ολους lamborghini πουληθηκε στην vag...
η vag για να ανεβασει πωλησεις εκανε οτι κ η απριλια....εριξε παρα πολυ την ποιοτητα κ το κοστος κατασεκυης...

σκεψου ποσα diablo εβλεπες πριν 15 χρονια και ποσα gallardo βλεπεις σημερα μονο στην αθηνα....

ναι ειναι πιο προσιτο απο το παλιο diablo πριν 15 χρονια...με μια ερευνα στο ιντερνετ θα δεις οτι ενα diablo του 92 μεταχ. κοστιζει γυρω στα 60.000 ευρω και ενα gallardo του 08 με πολυ λιγα χιλιομετρα κοστιζει 80.000 ευρω...

εχουν αρχισει κατι μικροπροβληματα λογω του research & development που εκαναν και αρχιζουν να παιρνουν φωτια...να μενουν στο δρομο απο εναν απλο αισθητηρα....να παιρνει νερα μετα απο ωρα οδηγησης στην βροχη κ αλλα πολλα κουφα..χωρια οτι ειτε μπαινεις σε Α5 ειτε σε gallardo δεν εχει διαφορα το ταμπλο  ( μια αναζητηση σε φορουμ θα δεις πολλα προβληματα)

και θετω το εξης ερωτημα....ολοι εμεις που μεχρι μερικα χρονια πριν βλεπαμε ενα diablo η ακουγαμε γενικα για την lamborghini  τo μυαλο μας σταματουσε σε εικονες εξωτικες και θαυμαζες μια lamborghini σαν εργο τεχνης...

μετα απο τοσα χρονια επιτυχημενης πορειας...espada ..miura...countach..diablo...
δεν ξενερωνεις οταν ακους τοσο κακα σχολια??

σκεψου να εχεις δωσει 140000 ευρω πχ και να βαλεις την γκομενα μεσα κ στην παραλιακη να μεινεις κ να περιμενεις οδικη γιατι απλα ο αισθητηρας γκαζιου μαλακιζεται...
η να νιωθεις οτι ζεστενεσαι κ να ανοιγεις aircondition μεχρι να καταλαβεις οτι η ζεστη ειναι απο της φλογες που επιασε ο κινητηρας.....

εκει που την ειχες στο μυαλο σου σαν κατι μοναδικο στον χωρο...εκει ακριβως πεφτει στα ματια σου...

κατι τετοιο εγινε κ με την απριλια...piaggio....ολα στον βωμο του κερδους

και κατι αλλο που πρεπει να σκεφτουμε ειναι οτι μετα την ληξη της εγγυησης, για πες μου πως θα συντηρεις την μοτοσυκλετα με τις φθηνες βλαβες,αυτες που σου κανανε προσιτη την τιμη αγορας?

δεν τα πληρωσες στην αρχη , θα τα πληρωσεις μετα....

κ δεν θεωρουντε λιγα τα 20000 για μια μοτο...

θα προτιμουσα να παρω ενα zx10r με 8000 λιγοτερο...να βαλω πανω οτι καλυτερο σε αναρτησεις ζαντες φρενα, να μου μεινουν κ ρεστα αλλα κ να εχω κ μια αντιπροσωπεια να δουλευει πολυ καλυτερα απο τηναπριλια...
την δουλεια της πιστας θα την κανει κ καλυτερα κ δεν θα γραφει piaggio στην αδεια
βεβαια θα εχω ακομα ενα japan..αλλα λεγοντας το αυτο σημαινει οτι θα μαι ενας απο το πληθος...μια κοπια δηλαδη...
ε και ?την δουλεια της πιστας θα μου την κανει μια χαρα εκτος κ αν θελω μονο μοστρα τοτε μια χαρα ειναι τα 20000 κ το v4 ...με αυτην την λογικη, με το να πινω καφε κ να το κοιταω θα βγει σιγουρα τερας αξιοπιστιας:P :P :P






Μηπως γνωριζεις καθε ποσα χλμ θελουν ελενχο-ρυθμηση οι βαλβιδες του rsv4? :thnk:

 :bye: :bye:

καθε 20000 αν θυμαμαι καλα..θα το κοιταξω κ θα σου πω
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 06, 2009, 12:39:23 μμ από bill »

*

zlionakis

Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #79 - : Δεκέμβριος 06, 2009, 12:57:52 μμ »
τελικά θα Κλ@σει το V4 ή όχι??? :tez: :tez: :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #80 - : Δεκέμβριος 06, 2009, 01:02:48 μμ »
Αργυρης ακουει?????? ιδεα ρεεεεεεεεεε!!!!!

συγκριτικο mille 1060 vs rsv4  ;) :D :D :D

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

Pr1m0

Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #81 - : Δεκέμβριος 06, 2009, 01:20:38 μμ »
Παιδιά,να πω κι εγώ την ταπεινή μου άποψη πάνω στα κατασκευαστικά....
Έχει κοιτάξει κανείς από εσάς που κράζετε τα κινέζικα,ή μάλλον τα "made in CHINA",πόσες από τις συσκευές που χρησιμοποούμε κάθε μέρα γράφουν πάνω τους και διαλαλούν ότι κατασκευάζονται στην Άπω Ανατολή;Δηλαδή όλες οι Sony,Samsung,και οι υπόλοιπες εταιρίες είναι για το Π€0ςςςς; Το Made in China έχει τεράστια,ναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά από τα γωστά μαγαζάκια που στο ελλαδιστάν αποκαλούμε "κινέζικα"...Δεν  είναι τυχαίο ότι όλες οι εταιρίες-κολοσσοί μετακομίζουν τα εργοστάσια τους στην Κίνα.Τα φτηνά εργατικά τα έχει σκεφτεί κάνείς; Το 80% της παραγωγής της ΝΙΚΕ γίνεται στην Κίνα!Αυτό τι σημαίνει;Ότι τα παπούτσια της εταιρίας δε φοριούναι,μπάζουν νερά,καίγονται,τί;Γνωρίζετε ότι η παγκόσμια παραγωγή και κατακευή σε πλοία γινεται στην Κίνα;Και το λέω γιατί ειδικα αυτό το γνωρίζω λόγω επαγγέλματος.Έχετε δει πολλά να βουλιάζουν-καίγονται-ξέρω κι εγώ τι-χωρίς εξωτερικούς παράγοντες; Ή μήπως να μην ξαναπάμε διακοπές σε νησί γιατί το λοίο είναι κινέζικο και ΘΑ βουλιάξει; Τα πράγματα είναι απλά:ΦΤΗΝΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ=ΜΕΙΩΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ=ΑΥΞΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ=ΜΕΙΩΣΗ ΤΙΜΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ(τις πεισσότερες φορές).
Και εδώ σίγουρα κάποις θα προσθεσει:"και μείωση Ποιότητας"....
Για να τον προλάβω,όμως θα πω το εξής και θα το αφήσω να το σκεφτείτε όλοι.
Οι "άλλες" εταιρίες που προανέφερα,και οι υπόλοιπες,είτε αυτοκινητοβιομηχανίες,ειτε ηλεκτρικά,είτε οτιδήποτε,γιατί κρατούν την ποιότητα ψηλά;Η απάντηση είναι επίσης απλή:Γιατί κάθε εταιρία θετει τα δικά της standards,με βάση τα οποία ο κινέζος θα δουλέψει,και με βάση τα οποία θα κατασκευαστεί το κάθε αντικείμενο.
Σκεφτείτε το εξής απλό παράδειγμα: Θες να χτίσεις ένα σπίτι,και έχεις κινέζο εργολάβο,μηχανικό,εργάτες,κλπ.Αν πάς στον αρχιτέκτονα και του πεις "θέλω να χτίσω,οπότε ξεκίνα να χτίζεις", λογικό δεν είναι ο κινέζος να σου χτίσει καμία παγόδα;Αν όμως πας και του πεις "θέλω ένα διώροφο,με μπετό,τόσα μπάνια και χρυσους μπιντέδες",θα σου φτιάξει αυτό που θες,όπως το θες...
Και για να μην το ξεχάσω, σκεφτείτε - μεταξύ σοβαρού και αστείου- τι θα γινόταν αν οι κινέζοι συμφωνούσαν σε πλήρη απραξία,απεργία ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το, για ένα μήνα.Θα κατέρρεαν πολλά.....Εκτός κι αν κάνω λάθος...
Αυτά για να ξεκαθαρίσει λίγο το τοπίο όσον αφορά το "made in China" που έχω βαρεθεί να ακούω από παντού.
τέλος,να πω ότι όπως όλοι παραδέχονται εδώ μέσα,η Aprilia με τα νέα της μοντέλα κάνει μια προσπάθεια να κοιτάξει το μέλλον και να είναι ένα βήμα μπροστά από τις εξελίξεις στα θέματα της μοτοσυκλέτας.Ποια νέα προσπάθεια- καινοτομία στο παρελθόν,από οποιαδήποτε εταιρία,στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία;Δεν θέλατε καινοτομίες;Τότε γιατί πήρατε,όσοι πήρατε αυτά τα μοντέλα (κι εγώ μέσα σε αυτούς);Απ'την άλλη γιατί μια εταιρία να βγάλει ένα νέο μοντέλο,αν έχει ίδια χαρακτηριστικά με το προηγούμενο;Θα το πάρουν πολλοί;Μάλλον ΟΧΙ.
Γι'αυτό λοιπόν,ας αφήσουμε την πυρά στην ιερά εξέταση του μεσαίωνα,και ας αφήσουμε τα πράγματα να εξελιχθούν.Στο μέλλον θα δούμε και θα κρίνουμε πώς έχουν τα πράγματα.

*

bckat

Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #82 - : Δεκέμβριος 06, 2009, 01:44:46 μμ »
Βγαίνοντας λίίίίγο οφ τοπικ να συμπληρώσω στα παραπάνω ότι, τα made in china έχουν και αυτά ποιότητες και παίρνεις ότι πληρώνεις. Οι αίσθητήρες που μου χάλασαν στο DD ήταν bosch made in Germany(!!!!) . Κοινώς αν μια εταιρεία μου φτιάχνει ένα πλαίσιο από ανακυκλωμένα κουτάκια κόλα και αυτό το πλαίσιο είναι'αψογο γιατί πρέπει να με χαλάσει;;;Ίσα ίσα που λειτουργεί και φιλικά πρός το περιβάλλον.Μήπως να μη βάλω Γιαπωνέζικη αλυσίδα ;Το πρόβλημα είναι να υπάρχει ποιότητα και όχι που φτιάχνεται το ανταλλακτικό, νομίζω :thnk: :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #83 - : Δεκέμβριος 06, 2009, 01:45:47 μμ »
Παιδιά,να πω κι εγώ την ταπεινή μου άποψη πάνω στα κατασκευαστικά....
Έχει κοιτάξει κανείς από εσάς που κράζετε τα κινέζικα,ή μάλλον τα "made in CHINA",πόσες από τις συσκευές που χρησιμοποούμε κάθε μέρα γράφουν πάνω τους και διαλαλούν ότι κατασκευάζονται στην Άπω Ανατολή;Δηλαδή όλες οι Sony,Samsung,και οι υπόλοιπες εταιρίες είναι για το Π€0ςςςς; Το Made in China έχει τεράστια,ναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά από τα γωστά μαγαζάκια που στο ελλαδιστάν αποκαλούμε "κινέζικα"...Δεν  είναι τυχαίο ότι όλες οι εταιρίες-κολοσσοί μετακομίζουν τα εργοστάσια τους στην Κίνα.Τα φτηνά εργατικά τα έχει σκεφτεί κάνείς; Το 80% της παραγωγής της ΝΙΚΕ γίνεται στην Κίνα!Αυτό τι σημαίνει;Ότι τα παπούτσια της εταιρίας δε φοριούναι,μπάζουν νερά,καίγονται,τί;Γνωρίζετε ότι η παγκόσμια παραγωγή και κατακευή σε πλοία γινεται στην Κίνα;Και το λέω γιατί ειδικα αυτό το γνωρίζω λόγω επαγγέλματος.Έχετε δει πολλά να βουλιάζουν-καίγονται-ξέρω κι εγώ τι-χωρίς εξωτερικούς παράγοντες; Ή μήπως να μην ξαναπάμε διακοπές σε νησί γιατί το λοίο είναι κινέζικο και ΘΑ βουλιάξει; Τα πράγματα είναι απλά:ΦΤΗΝΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ=ΜΕΙΩΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ=ΑΥΞΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ=ΜΕΙΩΣΗ ΤΙΜΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ(τις πεισσότερες φορές).
Και εδώ σίγουρα κάποις θα προσθεσει:"και μείωση Ποιότητας"....
Για να τον προλάβω,όμως θα πω το εξής και θα το αφήσω να το σκεφτείτε όλοι.
Οι "άλλες" εταιρίες που προανέφερα,και οι υπόλοιπες,είτε αυτοκινητοβιομηχανίες,ειτε ηλεκτρικά,είτε οτιδήποτε,γιατί κρατούν την ποιότητα ψηλά;Η απάντηση είναι επίσης απλή:Γιατί κάθε εταιρία θετει τα δικά της standards,με βάση τα οποία ο κινέζος θα δουλέψει,και με βάση τα οποία θα κατασκευαστεί το κάθε αντικείμενο.
Σκεφτείτε το εξής απλό παράδειγμα: Θες να χτίσεις ένα σπίτι,και έχεις κινέζο εργολάβο,μηχανικό,εργάτες,κλπ.Αν πάς στον αρχιτέκτονα και του πεις "θέλω να χτίσω,οπότε ξεκίνα να χτίζεις", λογικό δεν είναι ο κινέζος να σου χτίσει καμία παγόδα;Αν όμως πας και του πεις "θέλω ένα διώροφο,με μπετό,τόσα μπάνια και χρυσους μπιντέδες",θα σου φτιάξει αυτό που θες,όπως το θες...
Και για να μην το ξεχάσω, σκεφτείτε - μεταξύ σοβαρού και αστείου- τι θα γινόταν αν οι κινέζοι συμφωνούσαν σε πλήρη απραξία,απεργία ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το, για ένα μήνα.Θα κατέρρεαν πολλά.....Εκτός κι αν κάνω λάθος...
Αυτά για να ξεκαθαρίσει λίγο το τοπίο όσον αφορά το "made in China" που έχω βαρεθεί να ακούω από παντού.
τέλος,να πω ότι όπως όλοι παραδέχονται εδώ μέσα,η Aprilia με τα νέα της μοντέλα κάνει μια προσπάθεια να κοιτάξει το μέλλον και να είναι ένα βήμα μπροστά από τις εξελίξεις στα θέματα της μοτοσυκλέτας.Ποια νέα προσπάθεια- καινοτομία στο παρελθόν,από οποιαδήποτε εταιρία,στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία;Δεν θέλατε καινοτομίες;Τότε γιατί πήρατε,όσοι πήρατε αυτά τα μοντέλα (κι εγώ μέσα σε αυτούς);Απ'την άλλη γιατί μια εταιρία να βγάλει ένα νέο μοντέλο,αν έχει ίδια χαρακτηριστικά με το προηγούμενο;Θα το πάρουν πολλοί;Μάλλον ΟΧΙ.
Γι'αυτό λοιπόν,ας αφήσουμε την πυρά στην ιερά εξέταση του μεσαίωνα,και ας αφήσουμε τα πράγματα να εξελιχθούν.Στο μέλλον θα δούμε και θα κρίνουμε πώς έχουν τα πράγματα.


καλα τα λες φιλε  μου αλλα το v4 το πληρωνω για ευρωπαικο..με ευρωπαικη τιμη κ οχι με κινεζικη τιμη...

αλλο να δινεις 15 ευρω για ενα ατμοσιδερο ''μαρκας'' και να λες οσο αντεξει μετα θα παρω αλλο

και αλλο να δινεις 20000 που βαζεις κ την ζωη σου πανω....

καλη η κινα για τα καθημερινα πραγματα να γινοντε πιο προσιτα κ ας τα αλλαζουμε συχνα κ αλλο οι 2 τροχοι που δεν το αλλαζεις καθε 3 μηνο οπως ενα κινητο πχ.

και τα 20000 δεν ειναι καθολου κινεζικη τιμη...

τελικά θα Κλ@σει το V4 ή όχι??? :tez: :tez: :tez:

 :D :D :D :D :D ωραιος
Βγαίνοντας λίίίίγο οφ τοπικ να συμπληρώσω στα παραπάνω ότι, τα made in china έχουν και αυτά ποιότητες και παίρνεις ότι πληρώνεις. Οι αίσθητήρες που μου χάλασαν στο DD ήταν bosch made in Germany(!!!!) . Κοινώς αν μια εταιρεία μου φτιάχνει ένα πλαίσιο από ανακυκλωμένα κουτάκια κόλα και αυτό το πλαίσιο είναι'αψογο γιατί πρέπει να με χαλάσει;;;Ίσα ίσα που λειτουργεί και φιλικά πρός το περιβάλλον.Μήπως να μη βάλω Γιαπωνέζικη αλυσίδα ;Το πρόβλημα είναι να υπάρχει ποιότητα και όχι που φτιάχνεται το ανταλλακτικό, νομίζω :thnk: :thnk:

δικιο εχεις βασιλη συμφωνω ...αλλα ο χρονος κ η αντοχη δεν μας εδειξε οτι ψωνιζουν κ με τα καλυτερα στανταρ....να δουλευει θελουμε κ ας γραφει πανω ο αισθητηρας made in zimbabue...
το θεμα ειναι πως ειναι χαλια ποιοτητα κ οχι τοσο το made in china.

οι αισθητηρες του dd που λες γραφουν πανω made in germany αλλα ο κωδικος παραγωγης ειναι εργοστασιο κινας χωρις να λεει κατι αυτο βεβαια μιας κ η bosch  εχει εργοστασια παντου...ποσοι απο μας πεχουν βρεθει να απαντησουν στην ερωτηση μιας αγορας ρουλεμαν...''θες skf καλα η φθηνα?  '' κ η διαφορα φυσικα ειναι το ενα ειναι ταιλανδη κ το αλλο πορτογαλλια
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 06, 2009, 01:51:47 μμ από bill »

*

Pr1m0

Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #84 - : Δεκέμβριος 06, 2009, 02:01:58 μμ »
Φιλε Bill έχεις απόλυτο δίκιο για την τιμή.
Όπως μάλλον δεν πρόσεξες κάπου έγραψα μεσα σε παρενθεση:( τις περισσότερες φορές ) και αφορούσε στην μείωση της τιμής πώλησης.Στην αρχή του μηνύματός μου ανέφερα οτι θα μιλήσω για το κατασκευαστικό ΜΟΝΟ κομμάτι.
Το θέμα τις τιμής δεν το έκρινα,φυσικά και έχεις δίκιο.Υπάρχει,όμως,και η εξήγηση για την τιμή.Όταν ¨παίζεις¨ σε μια συγκεκριμένη κατηγορία,δεν μπορείς να βγάζεις κάτι καινουριο και να το "σπρώχνεις" πιο φτηνά από τα υπόλοιπα,που θεωρητικα είναι κατωτερα.Και αυτό δεν το λεω εγώ,αντιθέτως...Είναι κανόνας τς παγκοσμιας αγοράς δυστυχώς.
Και να προσθέσω και ότι αν η μαμα Aprilia παραλαμβάνει σκαρτα ανταλλακτικά από Κίνα,εκείνη είναι η ΜΟΝΗ υπεύθυνη για το αν τα χρησιμοποιεί στα μηχανήματα ή τα στέλνει πίσω γιατι δεν πληρούνται οι προδιαγραφε της.Εκτός κι αν δεν τα υπολόγισε σωστά και οι προδιαγραφές της ήταν χαμηλές....

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #85 - : Δεκέμβριος 06, 2009, 02:41:27 μμ »

Το θέμα τις τιμής δεν το έκρινα,φυσικά και έχεις δίκιο.Υπάρχει,όμως,και η εξήγηση για την τιμή.Όταν ¨παίζεις¨ σε μια συγκεκριμένη κατηγορία,δεν μπορείς να βγάζεις κάτι καινουριο και να το "σπρώχνεις" πιο φτηνά από τα υπόλοιπα,που θεωρητικα είναι κατωτερα.Και αυτό δεν το λεω εγώ,αντιθέτως...Είναι κανόνας τς παγκοσμιας αγοράς δυστυχώς.

για τσεκαρε την κινηση της bmw με το καινουριο ss που εβγαλε στους δρομους τι τεχνολογια εχει κ σε τι τιμη θα βγει σε σχεση κ με τις τιμες που μας εχει συνηθισει σε αλλα μοντελα της αλλα κ σε σχεση με την υπολειπη αγορα της κατηγοριας

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #86 - : Δεκέμβριος 06, 2009, 02:55:30 μμ »
για τσεκαρε την κινηση της bmw με το καινουριο ss που εβγαλε στους δρομους τι τεχνολογια εχει κ σε τι τιμη θα βγει σε σχεση κ με τις τιμες που μας εχει συνηθισει σε αλλα μοντελα της αλλα κ σε σχεση με την υπολειπη αγορα της κατηγοριας

 :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:



"
Σε ότι αφορά στη τιμή της μοτοσικλέτας η οποία όπως αναφέρθηκε διατίθεται ήδη στην Ελλάδα, είναι 15.950€ στη βασική της έκδοση που περιλαμβάνει το εξής εξοπλισμό:

· Σταμπιλιζατέρ
· Ψηφιακή διαχείριση κινητήρα (BMS-KP)
· Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο γκάζι (e-gas)
· Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις
· LED πίσω φανάρι
· Σύστημα CAN-BUS στα ηλεκτρικά
· Επίπεδη οθόνη με ψηφιακές ενδείξεις για ώρα, ολικό χιλιομετρητή, μερικό χιλιομετρητή, lap timer mode, προγραμματιζόμενη λυχνία αλλαγής ταχύτητας, ενδείξεις απόστασης και τεχνικών λαθών, ενδείξεις ρυθμού αλλαγής ταχυτήτων και τηλεμετρίας
· Ρυθμιζόμενη μανέτα φρένου 6 θέσεων και ρυθμιζόμενη μανέτα συμπλέκτη
· Αποθηκευτικός χώρος με κιτ εργαλείων κάτω από τη σέλα


Η λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού περιλαμβάνει:

Αγωνιστικό ABS 4 προγραμμάτων με δυνατότητα απενεργοποίησης 1.000€
Αγωνιστικό ABS και DTC (Dynamic Traction Control ) 4 προγραμμάτων 1.340€
Υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων 400€
Συναγερμός 230€
Special Color (λευκό-κόκκινο-μπλε) 520€
Μηχανισμός υποβοήθησης αλλαγής ταχυτήτων 450€
Βάση μαρσπιέ οδηγού HP σετ 612,49€
Βάση μαρσπιέ συνεπιβάτη HP 187,5€
Διακόπτης φώτων φρένων πίσω τροχού αρχικής τοποθέτησης 15,12€
Αναδιπλούμενη μανέτα συμπλέκτη HP 206,26€
Αναδιπλούμενη μανέτα φρένου HP 206,26€
HP Δέκτης υπερύθρων για Laptimer 225,01€
HP Πομπός υπερύθρων για Laptimer 187,5€
Βάση πλακέτας εμβλήματος HP, Carbon, σετ 825€
Διακοσμητικό κάλυμμα ρεζερβουάρ HP, Carbon, σετ 775€
Προστατευτικό αλυσίδας HP, Carbon 325€
Κάλυμμα τροχού HP, Carbon μπροστά 387,5€
Κάλυμμα τροχού HP, Carbon πίσω 356,26€
Σετ τοποθέτησης καλύμματος τροχού HP, Carbon πίσω 31,25€
Μονόσελο HP, Carbon 493,74€
Σετ τοποθέτησης μονόσελου 31,25€
Κύλινδρος κλειδαριάς σύμφωνα με τον κωδικό για το ενιαίο σύστημα κλειδώματος 43,67€
Καρίνα κινητήρα HP, Carbon 1.625€
Προστατευτικό φτέρνας HP, Carbon αριστερά ή δεξιά 74,87€
Αυτοκόλλητο HP (1 τεμάχιο) 2,5€
Tank bag 174,73€
Πίσω σάκος 162,23€
Μονόσελο πλαστικό alpinweis 274,95€
Μονόσελο πλαστικό acidgreen / thundergrey / mineralsilver 274,95€
Σετ τοποθέτησης μονόσελου 29,25€
Σπορ τελικό εξάτμισης Akrapović R τιτάνιο 973,43€
Ζελατίνα φιμέ 145,75€
Ζελατίνα ψηλή, διάφανη 140,8€
Ζελατίνα ψηλή, φιμέ 165,35€
Φλας LED (παραγγελία 4x) 43,67€
Σετ τοποθέτησης φλας LED 26,5€
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος 7Gibernau

  • *****
  • 575
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #87 - : Δεκέμβριος 06, 2009, 08:32:40 μμ »
για τσεκαρε την κινηση της bmw με το καινουριο ss που εβγαλε στους δρομους τι τεχνολογια εχει κ σε τι τιμη θα βγει σε σχεση κ με τις τιμες που μας εχει συνηθισει σε αλλα μοντελα της αλλα κ σε σχεση με την υπολειπη αγορα της κατηγοριας

 :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:



"
Σε ότι αφορά στη τιμή της μοτοσικλέτας η οποία όπως αναφέρθηκε διατίθεται ήδη στην Ελλάδα, είναι 15.950€ στη βασική της έκδοση που περιλαμβάνει το εξής εξοπλισμό:

· Σταμπιλιζατέρ
· Ψηφιακή διαχείριση κινητήρα (BMS-KP)
· Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο γκάζι (e-gas)
· Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις
· LED πίσω φανάρι
· Σύστημα CAN-BUS στα ηλεκτρικά
· Επίπεδη οθόνη με ψηφιακές ενδείξεις για ώρα, ολικό χιλιομετρητή, μερικό χιλιομετρητή, lap timer mode, προγραμματιζόμενη λυχνία αλλαγής ταχύτητας, ενδείξεις απόστασης και τεχνικών λαθών, ενδείξεις ρυθμού αλλαγής ταχυτήτων και τηλεμετρίας
· Ρυθμιζόμενη μανέτα φρένου 6 θέσεων και ρυθμιζόμενη μανέτα συμπλέκτη
· Αποθηκευτικός χώρος με κιτ εργαλείων κάτω από τη σέλα


Η λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού περιλαμβάνει:

Αγωνιστικό ABS 4 προγραμμάτων με δυνατότητα απενεργοποίησης 1.000€
Αγωνιστικό ABS και DTC (Dynamic Traction Control ) 4 προγραμμάτων 1.340€
Υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων 400€
Συναγερμός 230€
Special Color (λευκό-κόκκινο-μπλε) 520€
Μηχανισμός υποβοήθησης αλλαγής ταχυτήτων 450€
Βάση μαρσπιέ οδηγού HP σετ 612,49€
Βάση μαρσπιέ συνεπιβάτη HP 187,5€
Διακόπτης φώτων φρένων πίσω τροχού αρχικής τοποθέτησης 15,12€
Αναδιπλούμενη μανέτα συμπλέκτη HP 206,26€
Αναδιπλούμενη μανέτα φρένου HP 206,26€
HP Δέκτης υπερύθρων για Laptimer 225,01€
HP Πομπός υπερύθρων για Laptimer 187,5€
Βάση πλακέτας εμβλήματος HP, Carbon, σετ 825€
Διακοσμητικό κάλυμμα ρεζερβουάρ HP, Carbon, σετ 775€
Προστατευτικό αλυσίδας HP, Carbon 325€
Κάλυμμα τροχού HP, Carbon μπροστά 387,5€
Κάλυμμα τροχού HP, Carbon πίσω 356,26€
Σετ τοποθέτησης καλύμματος τροχού HP, Carbon πίσω 31,25€
Μονόσελο HP, Carbon 493,74€
Σετ τοποθέτησης μονόσελου 31,25€
Κύλινδρος κλειδαριάς σύμφωνα με τον κωδικό για το ενιαίο σύστημα κλειδώματος 43,67€
Καρίνα κινητήρα HP, Carbon 1.625€
Προστατευτικό φτέρνας HP, Carbon αριστερά ή δεξιά 74,87€
Αυτοκόλλητο HP (1 τεμάχιο) 2,5€
Tank bag 174,73€
Πίσω σάκος 162,23€
Μονόσελο πλαστικό alpinweis 274,95€
Μονόσελο πλαστικό acidgreen / thundergrey / mineralsilver 274,95€
Σετ τοποθέτησης μονόσελου 29,25€
Σπορ τελικό εξάτμισης Akrapović R τιτάνιο 973,43€
Ζελατίνα φιμέ 145,75€
Ζελατίνα ψηλή, διάφανη 140,8€
Ζελατίνα ψηλή, φιμέ 165,35€
Φλας LED (παραγγελία 4x) 43,67€
Σετ τοποθέτησης φλας LED 26,5€

μην κανετε την προσθεση..........καπως θα σας ερθει.......
[Υπογραφη]

miss you baby.....

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #88 - : Δεκέμβριος 06, 2009, 08:55:22 μμ »
12.656,64 με την κοντη φιμε ζελατινα

Ουτε 13 χιλιαρικα δηλαδη για προαιρετικο εξοπλισμο

Καλα ειναι ρε παιδια.......... :tez: :tez: :tez:

Που να θες να βαλεις και κανα carbon ψαλιδι και ζαντες ας πουμε  :oo! :oo!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 06, 2009, 08:58:55 μμ από MakisRC51 »

*

Αποσυνδεδεμένος factory

  • ***
  • 188
  • Φύλο: Άντρας
  • RSV4 FACTORY
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Τι να κλ@σει το V4 ....
« Απάντηση #89 - : Δεκέμβριος 06, 2009, 08:57:50 μμ »
για τσεκαρε την κινηση της bmw με το καινουριο ss που εβγαλε στους δρομους τι τεχνολογια εχει κ σε τι τιμη θα βγει σε σχεση κ με τις τιμες που μας εχει συνηθισει σε αλλα μοντελα της αλλα κ σε σχεση με την υπολειπη αγορα της κατηγοριας

 :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:



"
Σε ότι αφορά στη τιμή της μοτοσικλέτας η οποία όπως αναφέρθηκε διατίθεται ήδη στην Ελλάδα, είναι 15.950€ στη βασική της έκδοση που περιλαμβάνει το εξής εξοπλισμό:


· Σταμπιλιζατέρ
· Ψηφιακή διαχείριση κινητήρα (BMS-KP)
· Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο γκάζι (e-gas)
· Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις
· LED πίσω φανάρι
· Σύστημα CAN-BUS στα ηλεκτρικά
· Επίπεδη οθόνη με ψηφιακές ενδείξεις για ώρα, ολικό χιλιομετρητή, μερικό χιλιομετρητή, lap timer mode, προγραμματιζόμενη λυχνία αλλαγής ταχύτητας, ενδείξεις απόστασης και τεχνικών λαθών, ενδείξεις ρυθμού αλλαγής ταχυτήτων και τηλεμετρίας
· Ρυθμιζόμενη μανέτα φρένου 6 θέσεων και ρυθμιζόμενη μανέτα συμπλέκτη
· Αποθηκευτικός χώρος με κιτ εργαλείων κάτω από τη σέλα


Η λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού περιλαμβάνει:

Αγωνιστικό ABS 4 προγραμμάτων με δυνατότητα απενεργοποίησης 1.000€
Αγωνιστικό ABS και DTC (Dynamic Traction Control ) 4 προγραμμάτων 1.340€
Υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων 400€
Συναγερμός 230€
Special Color (λευκό-κόκκινο-μπλε) 520€
Μηχανισμός υποβοήθησης αλλαγής ταχυτήτων 450€
Βάση μαρσπιέ οδηγού HP σετ 612,49€
Βάση μαρσπιέ συνεπιβάτη HP 187,5€
Διακόπτης φώτων φρένων πίσω τροχού αρχικής τοποθέτησης 15,12€
Αναδιπλούμενη μανέτα συμπλέκτη HP 206,26€
Αναδιπλούμενη μανέτα φρένου HP 206,26€
HP Δέκτης υπερύθρων για Laptimer 225,01€
HP Πομπός υπερύθρων για Laptimer 187,5€
Βάση πλακέτας εμβλήματος HP, Carbon, σετ 825€
Διακοσμητικό κάλυμμα ρεζερβουάρ HP, Carbon, σετ 775€
Προστατευτικό αλυσίδας HP, Carbon 325€
Κάλυμμα τροχού HP, Carbon μπροστά 387,5€
Κάλυμμα τροχού HP, Carbon πίσω 356,26€
Σετ τοποθέτησης καλύμματος τροχού HP, Carbon πίσω 31,25€
Μονόσελο HP, Carbon 493,74€
Σετ τοποθέτησης μονόσελου 31,25€
Κύλινδρος κλειδαριάς σύμφωνα με τον κωδικό για το ενιαίο σύστημα κλειδώματος 43,67€
Καρίνα κινητήρα HP, Carbon 1.625€
Προστατευτικό φτέρνας HP, Carbon αριστερά ή δεξιά 74,87€
Αυτοκόλλητο HP (1 τεμάχιο) 2,5€
Tank bag 174,73€
Πίσω σάκος 162,23€
Μονόσελο πλαστικό alpinweis 274,95€
Μονόσελο πλαστικό acidgreen / thundergrey / mineralsilver 274,95€
Σετ τοποθέτησης μονόσελου 29,25€
Σπορ τελικό εξάτμισης Akrapović R τιτάνιο 973,43€
Ζελατίνα φιμέ 145,75€
Ζελατίνα ψηλή, διάφανη 140,8€
Ζελατίνα ψηλή, φιμέ 165,35€
Φλας LED (παραγγελία 4x) 43,67€
Σετ τοποθέτησης φλας LED 26,5€




Αρα τι μας λέει αυτό?
Οτι το rsv4r θα είναι 1 χιλιάρικο ποιο φτηνό και δεν θα εχει να ζηλέψει τίποτα :P
Ειναι και ποιο ομορφο απο to BMW..... :D

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης