0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
1.πολυς ντορος για το τιποτα αυτο v4...δεν μπορω να καταλαβω το γιατι μιας κ δεν ειναι κ κατι το ιδιαιτερο...2.δεν νομιζω δηλαδη να υπαρξει μοτερ τετοιο με 70000+ και με διαφορες μοντιφες πανω του στυλ μεγαλυτερα σωματα ψεκασμου...ελευθερες εξατμισεις...τσιπακια..ανοιχτα φιλτροκουτια ...τα κλασικα πειραγματα των rotax..3.χωροταξια απιστευτη....4.κ τελος για να μην παρεξηγηθω ολα τα παραπανω ειναι καθαρα προσωπικη μου αποψη
Παράθεση από: bill στις Δεκέμβριος 01, 2009, 11:31:54 μμ1.πολυς ντορος για το τιποτα αυτο v4...δεν μπορω να καταλαβω το γιατι μιας κ δεν ειναι κ κατι το ιδιαιτερο...2.δεν νομιζω δηλαδη να υπαρξει μοτερ τετοιο με 70000+ και με διαφορες μοντιφες πανω του στυλ μεγαλυτερα σωματα ψεκασμου...ελευθερες εξατμισεις...τσιπακια..ανοιχτα φιλτροκουτια ...τα κλασικα πειραγματα των rotax..3.χωροταξια απιστευτη....4.κ τελος για να μην παρεξηγηθω ολα τα παραπανω ειναι καθαρα προσωπικη μου αποψη1.Βρε Bill.....δεν μπορει να βγαινει ολος ο παγκοσμιος τυπος μοτοσυκλετας και να μιλαει για μια μοτοσυκλετα οροσημο....που εφερε αρκετες και σημαντικες καινοτομιες....ακομη και την τολμη που ειχε η aprilia να βγαλει ενα μοτερ V4 στην παραγωγη.....απο την στιγμη που αλλες εταιριες αρκουνται στην πεπατημενη.2.Τετοια βελτιωση που λες....δεν νομιζω οτι την κανει ο καθ 'ενας μας.Εγω πιστευω οτι το πιο συνηθες ειναι μια εξατμηση,ενα προγραμμα,και ενα φιλτρο.Σε νορμαλ χρηση δεν νομιζω να εχει καποιο προβλημα......εξαλου τα πιο πολλα μοτερ γυρω στις 70000 χλμ χρειαζονται ανοιγμα.(μιλαω για SS μοτερ)3.Η χωροταξια ειναι παντα ενας μεγαλος μπελας για τις εταιριες.....και την εχω αντιμετωπισει πολλες φορες σε διαφορα μηχανακια που ειχα....αν ο μαστορας ειναι "διαβασμενος",συνηθως δεν υπαρχει προβλημα.4.Εννοειται......καμια παρεξηγηση!! Θα συμφωνισω μαζι σου ομως για το θεμα της ποιοτητας,που θα επρεπε να ειναι σαφως προσεγμενη,μιας και μιλαμεγια μοτοσυκλετα των 20000 ευρω.Θα (ξανα-)διαφωνισω ομως στο θεμα τις εμφανισης,μιας και νομιζω οτι και ομορφη ειναι...(ενταξη,υποκειμενικο αυτο)αλλα και δικο της χαρακτηρα εχει. Μηπως γνωριζεις καθε ποσα χλμ θελουν ελενχο-ρυθμηση οι βαλβιδες του rsv4?
καλησπερα παιδια, να πω κι εγω την γνωμη μου αν μου επιτρεπεται. (ελπιζω να μην βγαινω εκτος θεματος).διαβαζα το moto σημερα, τευχος 10/2007 που ειχε πρωτο τεστ στο Noale του shiver.και ο δοκιμαστης αναφερει οτι αυτο το πλαισιο ειναι η καινουρια φιλοσοφια της εταιριας για το μελλον. ενα πλαισιο του οποιου κρατας τις πλακες αλουμινιου και αλλαζωντας το ατσαλινο χωροδικτυωμα εχεις ενα πλαισιο στο οποιο μπορεις να στησεις πανω του απο street μεχρι on-off. και οτι η εταιρια σκοπευει να το χρησιμοποιησει (με την παραλλαγη και του 1200 κινητηρα) σε 8 μοντελα.αν βαλεις και ολα οσα ειπε ο Bill για κινεζικα καλωδια, και οπως διαβασα στο internet οι δαγκανες δεν ειναι Brembo αλλα κινεζικα copycats!!!!... φαινεται καθαρα οτι η εταιρια ξεκινα μια πιο κερδοφορα και με μειωμενο κοστος παραγωγης πορεια. πιθανοτατα εις βαρος της ποιοτητας του τελικου προιοντος προς ωφελος της προσιτης τιμης. και η αληθεια ειναι οτι ενα shiver (και μιλαω για αυτο γιατι ειναι το μοντελο με το οποιο ξεκινα η αλλαγη φιλοσοφιας) εχει... usd showa, fatbar τιμονι, ride by wire, ακτινικες δαγκανες εστω και απομιμησεις και πολλα ακομη καλουδια που χωρις το μειωμενο κοστος παραγωγης ποτε δεν θα εφταναν στα χερια μου με 7.900.οποτε σκεφτομαι.... θα γινει η aprilia μια ακομη "ιαπωνικη εταιρια" η οποια ψωνιζει φτηνα και στοχευει στον πολυ κοσμο και θα μεινει μια ducati, mv agusta για τους πιο απαιτητικους?? πραγμα κακο...η' μηπως αυτο δεν ειναι τοσο κακο γιατι εγω ας πουμε που διεθετα 8.000, αν δεν εβαζε κινεζικα καλωδια και και και.... θα μου το διεθετε στην τιμη των 11.000 και απλα θα επαιρνα ενα ιαπωνικο? οποτε εστω και ετσι με κερδισε η ιταλια.ετσι κι αλλιως, περισσοτερα κερδη της εταιριας = περισσοτερα χρηματα διαθεσιμα για research & development του οποιου τελικοι αποδεκτες θα ειμαστε εμεις... μπορει να κανω και λαθος...
Μηπως γνωριζεις καθε ποσα χλμ θελουν ελενχο-ρυθμηση οι βαλβιδες του rsv4?
Παιδιά,να πω κι εγώ την ταπεινή μου άποψη πάνω στα κατασκευαστικά....Έχει κοιτάξει κανείς από εσάς που κράζετε τα κινέζικα,ή μάλλον τα "made in CHINA",πόσες από τις συσκευές που χρησιμοποούμε κάθε μέρα γράφουν πάνω τους και διαλαλούν ότι κατασκευάζονται στην Άπω Ανατολή;Δηλαδή όλες οι Sony,Samsung,και οι υπόλοιπες εταιρίες είναι για το Π€0ςςςς; Το Made in China έχει τεράστια,ναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά από τα γωστά μαγαζάκια που στο ελλαδιστάν αποκαλούμε "κινέζικα"...Δεν είναι τυχαίο ότι όλες οι εταιρίες-κολοσσοί μετακομίζουν τα εργοστάσια τους στην Κίνα.Τα φτηνά εργατικά τα έχει σκεφτεί κάνείς; Το 80% της παραγωγής της ΝΙΚΕ γίνεται στην Κίνα!Αυτό τι σημαίνει;Ότι τα παπούτσια της εταιρίας δε φοριούναι,μπάζουν νερά,καίγονται,τί;Γνωρίζετε ότι η παγκόσμια παραγωγή και κατακευή σε πλοία γινεται στην Κίνα;Και το λέω γιατί ειδικα αυτό το γνωρίζω λόγω επαγγέλματος.Έχετε δει πολλά να βουλιάζουν-καίγονται-ξέρω κι εγώ τι-χωρίς εξωτερικούς παράγοντες; Ή μήπως να μην ξαναπάμε διακοπές σε νησί γιατί το λοίο είναι κινέζικο και ΘΑ βουλιάξει; Τα πράγματα είναι απλά:ΦΤΗΝΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ=ΜΕΙΩΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ=ΑΥΞΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ=ΜΕΙΩΣΗ ΤΙΜΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ(τις πεισσότερες φορές).Και εδώ σίγουρα κάποις θα προσθεσει:"και μείωση Ποιότητας"....Για να τον προλάβω,όμως θα πω το εξής και θα το αφήσω να το σκεφτείτε όλοι.Οι "άλλες" εταιρίες που προανέφερα,και οι υπόλοιπες,είτε αυτοκινητοβιομηχανίες,ειτε ηλεκτρικά,είτε οτιδήποτε,γιατί κρατούν την ποιότητα ψηλά;Η απάντηση είναι επίσης απλή:Γιατί κάθε εταιρία θετει τα δικά της standards,με βάση τα οποία ο κινέζος θα δουλέψει,και με βάση τα οποία θα κατασκευαστεί το κάθε αντικείμενο.Σκεφτείτε το εξής απλό παράδειγμα: Θες να χτίσεις ένα σπίτι,και έχεις κινέζο εργολάβο,μηχανικό,εργάτες,κλπ.Αν πάς στον αρχιτέκτονα και του πεις "θέλω να χτίσω,οπότε ξεκίνα να χτίζεις", λογικό δεν είναι ο κινέζος να σου χτίσει καμία παγόδα;Αν όμως πας και του πεις "θέλω ένα διώροφο,με μπετό,τόσα μπάνια και χρυσους μπιντέδες",θα σου φτιάξει αυτό που θες,όπως το θες...Και για να μην το ξεχάσω, σκεφτείτε - μεταξύ σοβαρού και αστείου- τι θα γινόταν αν οι κινέζοι συμφωνούσαν σε πλήρη απραξία,απεργία ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το, για ένα μήνα.Θα κατέρρεαν πολλά.....Εκτός κι αν κάνω λάθος...Αυτά για να ξεκαθαρίσει λίγο το τοπίο όσον αφορά το "made in China" που έχω βαρεθεί να ακούω από παντού.τέλος,να πω ότι όπως όλοι παραδέχονται εδώ μέσα,η Aprilia με τα νέα της μοντέλα κάνει μια προσπάθεια να κοιτάξει το μέλλον και να είναι ένα βήμα μπροστά από τις εξελίξεις στα θέματα της μοτοσυκλέτας.Ποια νέα προσπάθεια- καινοτομία στο παρελθόν,από οποιαδήποτε εταιρία,στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία;Δεν θέλατε καινοτομίες;Τότε γιατί πήρατε,όσοι πήρατε αυτά τα μοντέλα (κι εγώ μέσα σε αυτούς);Απ'την άλλη γιατί μια εταιρία να βγάλει ένα νέο μοντέλο,αν έχει ίδια χαρακτηριστικά με το προηγούμενο;Θα το πάρουν πολλοί;Μάλλον ΟΧΙ.Γι'αυτό λοιπόν,ας αφήσουμε την πυρά στην ιερά εξέταση του μεσαίωνα,και ας αφήσουμε τα πράγματα να εξελιχθούν.Στο μέλλον θα δούμε και θα κρίνουμε πώς έχουν τα πράγματα.
τελικά θα Κλ@σει το V4 ή όχι???
Βγαίνοντας λίίίίγο οφ τοπικ να συμπληρώσω στα παραπάνω ότι, τα made in china έχουν και αυτά ποιότητες και παίρνεις ότι πληρώνεις. Οι αίσθητήρες που μου χάλασαν στο DD ήταν bosch made in Germany(!!!!) . Κοινώς αν μια εταιρεία μου φτιάχνει ένα πλαίσιο από ανακυκλωμένα κουτάκια κόλα και αυτό το πλαίσιο είναι'αψογο γιατί πρέπει να με χαλάσει;;;Ίσα ίσα που λειτουργεί και φιλικά πρός το περιβάλλον.Μήπως να μη βάλω Γιαπωνέζικη αλυσίδα ;Το πρόβλημα είναι να υπάρχει ποιότητα και όχι που φτιάχνεται το ανταλλακτικό, νομίζω
Το θέμα τις τιμής δεν το έκρινα,φυσικά και έχεις δίκιο.Υπάρχει,όμως,και η εξήγηση για την τιμή.Όταν ¨παίζεις¨ σε μια συγκεκριμένη κατηγορία,δεν μπορείς να βγάζεις κάτι καινουριο και να το "σπρώχνεις" πιο φτηνά από τα υπόλοιπα,που θεωρητικα είναι κατωτερα.Και αυτό δεν το λεω εγώ,αντιθέτως...Είναι κανόνας τς παγκοσμιας αγοράς δυστυχώς.
για τσεκαρε την κινηση της bmw με το καινουριο ss που εβγαλε στους δρομους τι τεχνολογια εχει κ σε τι τιμη θα βγει σε σχεση κ με τις τιμες που μας εχει συνηθισει σε αλλα μοντελα της αλλα κ σε σχεση με την υπολειπη αγορα της κατηγοριας
Παράθεση από: bill στις Δεκέμβριος 06, 2009, 02:41:27 μμγια τσεκαρε την κινηση της bmw με το καινουριο ss που εβγαλε στους δρομους τι τεχνολογια εχει κ σε τι τιμη θα βγει σε σχεση κ με τις τιμες που μας εχει συνηθισει σε αλλα μοντελα της αλλα κ σε σχεση με την υπολειπη αγορα της κατηγοριας "Σε ότι αφορά στη τιμή της μοτοσικλέτας η οποία όπως αναφέρθηκε διατίθεται ήδη στην Ελλάδα, είναι 15.950€ στη βασική της έκδοση που περιλαμβάνει το εξής εξοπλισμό:· Σταμπιλιζατέρ· Ψηφιακή διαχείριση κινητήρα (BMS-KP)· Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο γκάζι (e-gas)· Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις· LED πίσω φανάρι· Σύστημα CAN-BUS στα ηλεκτρικά· Επίπεδη οθόνη με ψηφιακές ενδείξεις για ώρα, ολικό χιλιομετρητή, μερικό χιλιομετρητή, lap timer mode, προγραμματιζόμενη λυχνία αλλαγής ταχύτητας, ενδείξεις απόστασης και τεχνικών λαθών, ενδείξεις ρυθμού αλλαγής ταχυτήτων και τηλεμετρίας· Ρυθμιζόμενη μανέτα φρένου 6 θέσεων και ρυθμιζόμενη μανέτα συμπλέκτη· Αποθηκευτικός χώρος με κιτ εργαλείων κάτω από τη σέλαΗ λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού περιλαμβάνει:Αγωνιστικό ABS 4 προγραμμάτων με δυνατότητα απενεργοποίησης 1.000€Αγωνιστικό ABS και DTC (Dynamic Traction Control ) 4 προγραμμάτων 1.340€Υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων 400€Συναγερμός 230€Special Color (λευκό-κόκκινο-μπλε) 520€Μηχανισμός υποβοήθησης αλλαγής ταχυτήτων 450€Βάση μαρσπιέ οδηγού HP σετ 612,49€Βάση μαρσπιέ συνεπιβάτη HP 187,5€Διακόπτης φώτων φρένων πίσω τροχού αρχικής τοποθέτησης 15,12€Αναδιπλούμενη μανέτα συμπλέκτη HP 206,26€Αναδιπλούμενη μανέτα φρένου HP 206,26€HP Δέκτης υπερύθρων για Laptimer 225,01€HP Πομπός υπερύθρων για Laptimer 187,5€Βάση πλακέτας εμβλήματος HP, Carbon, σετ 825€Διακοσμητικό κάλυμμα ρεζερβουάρ HP, Carbon, σετ 775€Προστατευτικό αλυσίδας HP, Carbon 325€Κάλυμμα τροχού HP, Carbon μπροστά 387,5€Κάλυμμα τροχού HP, Carbon πίσω 356,26€Σετ τοποθέτησης καλύμματος τροχού HP, Carbon πίσω 31,25€Μονόσελο HP, Carbon 493,74€Σετ τοποθέτησης μονόσελου 31,25€Κύλινδρος κλειδαριάς σύμφωνα με τον κωδικό για το ενιαίο σύστημα κλειδώματος 43,67€Καρίνα κινητήρα HP, Carbon 1.625€Προστατευτικό φτέρνας HP, Carbon αριστερά ή δεξιά 74,87€Αυτοκόλλητο HP (1 τεμάχιο) 2,5€Tank bag 174,73€Πίσω σάκος 162,23€Μονόσελο πλαστικό alpinweis 274,95€Μονόσελο πλαστικό acidgreen / thundergrey / mineralsilver 274,95€Σετ τοποθέτησης μονόσελου 29,25€Σπορ τελικό εξάτμισης Akrapović R τιτάνιο 973,43€Ζελατίνα φιμέ 145,75€Ζελατίνα ψηλή, διάφανη 140,8€Ζελατίνα ψηλή, φιμέ 165,35€Φλας LED (παραγγελία 4x) 43,67€Σετ τοποθέτησης φλας LED 26,5€
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι