0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: bros400pgm στις Οκτώβριος 24, 2009, 02:20:42 μμΠαράθεση από: zachs στις Οκτώβριος 24, 2009, 11:58:40 πμΠαιδιά γεια χαρά και πάλι!!! Τι έγινε τους τελευταίους τρεις μήνες είναι ολόκληρη ιστορία για να την γράψω και αυτή την στιγμή είμαι Βελιγράδι και βαριέμαι! Όπως ξέρετε το μηχανάκι ανοίχτηκε τρίτη(!!!) φορά και ο Ερμίδης με την συνεργασία (τηλεφωνική) του Βασίλη αποφάνθηκε ότι οι ανοχές των κυλινδροπίστονων ήταν ότι να ναι από τη μαμά!!Κατά τον Ερμίδη είναι καθαρά σφάλμα της απρίλια και του ποιοτικού(???) ελέγχου.Η απρίλια Ελλάς φυσικά ούτε να ακούσει κάτι τέτοιο και ευτυχώς ο Αντώνης τους τα έπρηζε κάθε μέρα μέχρι που μας έστειλαν δύο ζευγάρια ολοκαίνουργια κυλινδροπίστονα με τις σωστές ανοχές πλέον!Το μηχανάκι δέθηκε και το πήρα την Πέμπτη!Κελαηδάει!!Αλλάχτηκαν:κάρτερ,στρόφαλος,κυλινδροπίστονα,μπιέλες,κουζινέτα,ελατήρια,πύροι,αντλία λαδιού!Η ιστορία μου κόστισε 2600 ευρώ συνολικά!Με τις υγείες μου.Το στρώνω και μπαίνει αγγελία! Αυτο τωρα ειναι ευχαριστα νεα ή δυσαρεστα? Για την ιστορια και μονο (επειδη γραφεις και καθε 3 μηνες παναθεμα σε)........:Τελικα το μηχανακι, μετα που εστειλες το μοτερ στην κυπρο, ανοιχτηκε αλλες 2 φορες? Οταν το πηρες απο κυπρο, ηταν παλι μπιελα? Το ξαναελυσες, το ξαναεδεσες, και μετα χτυπαγαν τα πιστονια? Εχω μεινει πισω λεμε Αγαπητέ bros400pgm το μηχανάκι μετά την Κύπρο ανοίχτηκε άλλες δύο φορές!!!Σύνολο τρεις!!!Την πρώτη ο Βασίλης έκανε πολλές αλλαγές:στρόφαλος,κάρτερ,αντλία λαδιού,μπιέλες ενώ έχουν εγκριθεί και περιμένουν στην Κύπρο εκκεντροφόρους και κεφαλές!!!Πιο πολλά μη με ρωτάς.Την δεύτερη ο Ερμίδης άλλαξε κουζινέτα ,ελατήρια,μπιέλες(ξανά) και πύρους και ο κινητήρας πάλι δεν δούλεψε!Την τρίτη και φαρμακερή έκανε τα αδύνατα δυνατά και πήρε δώρο δύο κυλινδροπίστονα κομπλέ!Ο κινητήρας τώρα δουλεύει ρολόι και είναι καινούριος!Συνολικά χρεώθηκα 2600 ευρώ!!!Α,δε μπαίνω κάθε τρεις μήνες έτσι!
Παράθεση από: zachs στις Οκτώβριος 24, 2009, 11:58:40 πμΠαιδιά γεια χαρά και πάλι!!! Τι έγινε τους τελευταίους τρεις μήνες είναι ολόκληρη ιστορία για να την γράψω και αυτή την στιγμή είμαι Βελιγράδι και βαριέμαι! Όπως ξέρετε το μηχανάκι ανοίχτηκε τρίτη(!!!) φορά και ο Ερμίδης με την συνεργασία (τηλεφωνική) του Βασίλη αποφάνθηκε ότι οι ανοχές των κυλινδροπίστονων ήταν ότι να ναι από τη μαμά!!Κατά τον Ερμίδη είναι καθαρά σφάλμα της απρίλια και του ποιοτικού(???) ελέγχου.Η απρίλια Ελλάς φυσικά ούτε να ακούσει κάτι τέτοιο και ευτυχώς ο Αντώνης τους τα έπρηζε κάθε μέρα μέχρι που μας έστειλαν δύο ζευγάρια ολοκαίνουργια κυλινδροπίστονα με τις σωστές ανοχές πλέον!Το μηχανάκι δέθηκε και το πήρα την Πέμπτη!Κελαηδάει!!Αλλάχτηκαν:κάρτερ,στρόφαλος,κυλινδροπίστονα,μπιέλες,κουζινέτα,ελατήρια,πύροι,αντλία λαδιού!Η ιστορία μου κόστισε 2600 ευρώ συνολικά!Με τις υγείες μου.Το στρώνω και μπαίνει αγγελία! Αυτο τωρα ειναι ευχαριστα νεα ή δυσαρεστα? Για την ιστορια και μονο (επειδη γραφεις και καθε 3 μηνες παναθεμα σε)........:Τελικα το μηχανακι, μετα που εστειλες το μοτερ στην κυπρο, ανοιχτηκε αλλες 2 φορες? Οταν το πηρες απο κυπρο, ηταν παλι μπιελα? Το ξαναελυσες, το ξαναεδεσες, και μετα χτυπαγαν τα πιστονια? Εχω μεινει πισω λεμε
Παιδιά γεια χαρά και πάλι!!! Τι έγινε τους τελευταίους τρεις μήνες είναι ολόκληρη ιστορία για να την γράψω και αυτή την στιγμή είμαι Βελιγράδι και βαριέμαι! Όπως ξέρετε το μηχανάκι ανοίχτηκε τρίτη(!!!) φορά και ο Ερμίδης με την συνεργασία (τηλεφωνική) του Βασίλη αποφάνθηκε ότι οι ανοχές των κυλινδροπίστονων ήταν ότι να ναι από τη μαμά!!Κατά τον Ερμίδη είναι καθαρά σφάλμα της απρίλια και του ποιοτικού(???) ελέγχου.Η απρίλια Ελλάς φυσικά ούτε να ακούσει κάτι τέτοιο και ευτυχώς ο Αντώνης τους τα έπρηζε κάθε μέρα μέχρι που μας έστειλαν δύο ζευγάρια ολοκαίνουργια κυλινδροπίστονα με τις σωστές ανοχές πλέον!Το μηχανάκι δέθηκε και το πήρα την Πέμπτη!Κελαηδάει!!Αλλάχτηκαν:κάρτερ,στρόφαλος,κυλινδροπίστονα,μπιέλες,κουζινέτα,ελατήρια,πύροι,αντλία λαδιού!Η ιστορία μου κόστισε 2600 ευρώ συνολικά!Με τις υγείες μου.Το στρώνω και μπαίνει αγγελία!
Να κάνω μια πρόσφατη ενημέρωση.Ο κινητήρας έχει στρωθεί (1500 χλμ συνολικά) κι έγινε το σέρβις των 20000χλμ.Αυτή την στιγμή έχει 20500 χλμ και έχω ρίξει μερικές ψιλές στα 270χλμ/ώρα (μετά το στρώσιμο εννοείται!!),ενώ τα περισσότερα χλμ. έγιναν σε στριφτερές διαδρομές στους δρόμους της Χαλκιδικής με κάμποσα κοφτίσματα για να δω αν είναι όλα οκ (είπαμε,μετά το στρώσιμο).Το μηχανάκι είναι πάλι μαμά για τον φόβο των Ιουδαίων εκτός από φίλτρο ΚΝ και 15άρι γρανάζι (το βάρος του βολάν μπήκε πάνω).Φυσικά μετά τις γιορτές ξεκινώ να ψάχνω είτε για εξατμίσεις,είτε για καινούρια μηχανή (χλωμό με την κρίση που υπάρχει).Μάλλον θα μείνω μ' αυτό,αλλά θα βάλω πάλι πράματα πάνω!!!
και ρωταω εγω τωρα......γιατι το κοφταρισμα το βλεπεις σαν τεσταρισμα????
Παράθεση από: zachs στις Ιανουάριος 06, 2010, 01:03:35 πμΝα κάνω μια πρόσφατη ενημέρωση.Ο κινητήρας έχει στρωθεί (1500 χλμ συνολικά) κι έγινε το σέρβις των 20000χλμ.Αυτή την στιγμή έχει 20500 χλμ και έχω ρίξει μερικές ψιλές στα 270χλμ/ώρα (μετά το στρώσιμο εννοείται!!),ενώ τα περισσότερα χλμ. έγιναν σε στριφτερές διαδρομές στους δρόμους της Χαλκιδικής με κάμποσα κοφτίσματα για να δω αν είναι όλα οκ (είπαμε,μετά το στρώσιμο).Το μηχανάκι είναι πάλι μαμά για τον φόβο των Ιουδαίων εκτός από φίλτρο ΚΝ και 15άρι γρανάζι (το βάρος του βολάν μπήκε πάνω).Φυσικά μετά τις γιορτές ξεκινώ να ψάχνω είτε για εξατμίσεις,είτε για καινούρια μηχανή (χλωμό με την κρίση που υπάρχει).Μάλλον θα μείνω μ' αυτό,αλλά θα βάλω πάλι πράματα πάνω!!! καλα χιλιομετρα να εχεις φιλαρακι!!να κανω μια ερωτηση??? συνεχιζεις να το γουσταρεις το μηχανακι σου?εννοω αν κοιταζοντας το εστω κ παρκαρισμενο σε κανει να κ@@@...λωνεις???αυτο εχει σημασια!
3)Θέλω να μου πείτε τον τύπο του silkolene και που μπορώ να το βρω στην Θεσσαλονίκη.Είναι ημισυνθετικό αυτό που βάζετε ή συνθετικό?
Update απο το af1 forumΜε λιγα λογια, ο micah απο το af1 racing, εκατσε και συγκρινε, μετρησε και εσκαψε στροφαλους απο rotax μοτερ, απο το 99 μεχρι σημεραΟι ανακαλυψεις του ειναι να προκαλουν γελια και κλαμματα (για την aprilia)Οι μικροτερες ανοχες που εχουν τα καινουρια μοτερ, δεν αφηνουν το 15/50 λαδι να εισχωρησει σωστα (συμφωνα με τους υπολογισμους του το κενο που χρειαζεται για το συγκεκριμενο ιξωδες λαδιου ειναι .0012"-.00165"- το οποιο ειναι το upper limit που δινει η aprilia .0008-.0018"). Οι καινουριοι στροφαλοι, φτιαχνονται με κενο .002", το οποιο μετα το στρωσιμο του μοτερ γινεται .0025"..................το οποιο κενο ειναι τσιμα-τσιμα για το 15/50 λαδι οταν ειναι κρυο (στην εκκινηση δηλαδη)Κατηγορει την pan am spyder (και κατ' επεκταση την rotax) για τα προβληματα αυτα, διοτι αυτοι χρησιμοποιουν τα μοτερ με μικροτερες στροφες κινητηρα ΚΑΙ ΜΕ ΛΑΔΙ 5/40και τελος προτεινει, τα καινουρια μηχανακια να στρωνονται για πολυ περισσοτερα χλμ απ'οτι λεει ο κατασκευαστης και με λαδι με μικρο ιξωδεςΕπισης επισημανε, οτι σκαβοντας τις οπες λαδιου του στροφαλου, παρατηρησε οτι οι παλιοι ειναι κατασκευασμενοι απο πιο σκληρα υλικα και με ποιτικοτερες μεθοδους σκληρυνσηςΟλα τα παραπανω αποτελουν αποψεις του Micah και δεν ξερω κατα ποσο θα αποδειχτουν σωστες (το λεει και ο ιδιος οτι μπορει να κανει λαθος). Απο δευτερα θα βαλει και τις φωτο απο τους στροφαλους που εχει τραβηξει και μαλλον θα συνεχιστει το θεμα μεχρι να βγαλει ενα ασφαλες συμπερασμαΤο ποστ, βρισκεται EΔΩΟλοκληρο το θεμα ειναι ΕΔΩ
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι