Επιτέλους από σήμερα έχω πάλι το μηχανάκι μου!
Όπως όλοι γνωρίζετε το είχα στο μότο Κούρτης από τα Χριστούγεννα!
και μόλις σήμερα τελείωσε (?) η ταλαιπωρία.Το μοτέρ ήρθε πριν από τρεις εβδομάδες και απλά καθόταν στο συνεργείο του Κούρτη.Αφού είδα κι αποείδα και με πήγαινε από βδομάδα σε βδομάδα και βλέπουμε κλπ μου πρότεινε ο ίδιος να το πάρω και να το πάω αλλού!!!!!!Επαγγελματίας βρε!Τέσπα μάλλον κατάλαβε τη μαλακία τού και δε θα μου πάρει λεφτά για το κατέβασμα του κινητήρα!Είδωμεν.
Το μηχανάκι και τον κινητήρα τα φόρτωσα και το πήγα Ερμείδη την Τετάρτη και χθες (!) ήταν ήδη έτοιμο.
Λοιπόν στο δια ταύτα δουλεύει μια χαρά πλην όμως δεν κρατάει ρελαντί (σχήμα οξύμωρο έτσι?) αρκετά και σβήνει μετά από λίγο στα φανάρια ενώ έχει και κάποιους δισταγμούς μέχρι τις 1500 στροφές.Όλα αυτά τα παρατήρησε κι ο Αντώνης (Ερμείδης) και καθάρισε τα μπεκ αλλά φευ.Μια από τα ίδια.Οπότε μου είπε αυτό που μου είπε κι ο Βασίλης, να το δουλέψω έτσι στο στρώσιμο και αν συνεχίσει να το κάνει το κοιτάμε στο πρώτο σέρβις.Δηλαδή σε μια βδομάδα (έκανα ήδη 150 χλμ!).Ίσως λόγω ακινησίας κλπ να συμβαίνει αυτό.Καμιά ιδέα?
Όσον αφορά στην αιτία της ζημιάς εκτός από αυτά που έχουν ειπωθεί τόσο καιρό υπάρχει και άλλη άποψη που δεν την ασπάζεται ούτε ο Βασίλης ούτε ο Βούλης (μότο μόσιον) και προέρχεται από τον Αλέξη του μότο Κούρτης και είναι η εξής:κατά την εξαγωγή του βάρους του βολάν από τον Χάρη του μότο μόσιον έγινε ζημιά (αυτό το πιστοποιεί και ο Βασίλης) και χάλασε η κεντρική βίδα,παξιμάδι ή ότι άλλο είναι η οποία έχει στο κέντρο μια τρύπα.Αυτή η βίδα αντικαταστάθηκε με μια άλλη κανονική (χωρίς τρύπα).Ο Αλέξης ισχυρίζεται ότι από εκεί περνάει κανονικά λάδι και αυτή η αντικατάσταση επέφερε την ζημιά.Θέλω γνώμες (ο Βασίλης λέει ότι αυτά είναι μπούρδες αλλά ας το συζητήσουμε λίγο)!