0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος lord

  • *******
  • 2214
  • Φύλο: Άντρας
  • NERO DIABLO
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
« Απάντηση #45 - : Οκτώβριος 24, 2009, 10:08:04 μμ »
με το καλο οτι και να παρεις.....

κι αυτη τη φορα να το ευχαριστηθεις! :bye:
beer drinker 'n hell raiser



 The Wolf is loose....

*

alexios

Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
« Απάντηση #46 - : Οκτώβριος 24, 2009, 11:51:57 μμ »
Παιδιά γεια χαρά και πάλι!!! :bye:

Τι έγινε τους τελευταίους τρεις μήνες είναι ολόκληρη ιστορία για να την γράψω και αυτή την στιγμή είμαι Βελιγράδι και βαριέμαι! :D

Όπως ξέρετε το μηχανάκι ανοίχτηκε τρίτη(!!!) φορά και ο Ερμίδης με την συνεργασία (τηλεφωνική) του Βασίλη αποφάνθηκε ότι οι ανοχές των κυλινδροπίστονων ήταν ότι να ναι από τη μαμά!!Κατά τον Ερμίδη είναι καθαρά σφάλμα της απρίλια και του ποιοτικού(???) ελέγχου.

Η απρίλια Ελλάς φυσικά ούτε να ακούσει κάτι τέτοιο και ευτυχώς ο Αντώνης τους τα έπρηζε κάθε μέρα μέχρι που μας έστειλαν δύο ζευγάρια ολοκαίνουργια κυλινδροπίστονα με τις σωστές ανοχές πλέον!

Το μηχανάκι δέθηκε και το πήρα την Πέμπτη!Κελαηδάει!!

Αλλάχτηκαν:κάρτερ,στρόφαλος,κυλινδροπίστονα,μπιέλες,κουζινέτα,ελατήρια,πύροι,αντλία λαδιού!Η ιστορία μου κόστισε 2600 ευρώ συνολικά!Με τις υγείες μου.Το στρώνω και μπαίνει αγγελία! :bye:


Αυτο τωρα ειναι ευχαριστα νεα ή δυσαρεστα?  :D :D :D :D :D :D    :P :P


Για την ιστορια και μονο (επειδη γραφεις και καθε 3 μηνες παναθεμα σε)........:
Τελικα το μηχανακι, μετα που εστειλες το μοτερ στην κυπρο, ανοιχτηκε αλλες 2 φορες? :thnk: :thnk:
Οταν το πηρες απο κυπρο, ηταν παλι μπιελα? :thnk: :thnk:
Το ξαναελυσες, το ξαναεδεσες, και μετα χτυπαγαν τα πιστονια?  :thnk: :thnk:

Εχω μεινει πισω λεμε :srry: :srry: :srry: :srry:

Αγαπητέ bros400pgm το μηχανάκι μετά την Κύπρο ανοίχτηκε άλλες δύο φορές!!!Σύνολο τρεις!!!
Την πρώτη ο Βασίλης έκανε πολλές αλλαγές:στρόφαλος,κάρτερ,αντλία λαδιού,μπιέλες ενώ έχουν εγκριθεί και περιμένουν στην Κύπρο εκκεντροφόρους και κεφαλές!!!Πιο πολλά μη με ρωτάς.

Την δεύτερη ο Ερμίδης άλλαξε κουζινέτα ,ελατήρια,μπιέλες(ξανά) και πύρους και ο κινητήρας πάλι δεν δούλεψε!Την τρίτη και φαρμακερή έκανε τα αδύνατα δυνατά και πήρε δώρο δύο κυλινδροπίστονα κομπλέ!Ο κινητήρας τώρα δουλεύει ρολόι και είναι καινούριος!Συνολικά χρεώθηκα 2600 ευρώ!!!

Α,δε μπαίνω κάθε τρεις μήνες έτσι! :P
είσαι βέβαιος οτι δεν άλλαξε κεφαλές(έρχονται κομπλέ με τους εκκεντροφόφους)?

*

alexios

Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
« Απάντηση #47 - : Οκτώβριος 25, 2009, 12:52:28 πμ »
είσαι βέβαιος οτι δεν άλλαξε κεφαλές(έρχονται κομπλέ με τους εκκεντροφόφους)?
[/quote]

Με συγχωρείς, έκανα λάθος δεν έρχονται κομπλέ. Ηρθαν ξεχωριστά.

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1184
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
« Απάντηση #48 - : Ιανουάριος 06, 2010, 01:03:35 πμ »
Να κάνω μια πρόσφατη ενημέρωση.Ο κινητήρας έχει στρωθεί (1500 χλμ συνολικά) κι έγινε το σέρβις των 20000χλμ.Αυτή την στιγμή έχει 20500 χλμ και έχω ρίξει μερικές ψιλές στα 270χλμ/ώρα (μετά το στρώσιμο εννοείται!!),ενώ τα περισσότερα χλμ. έγιναν σε στριφτερές διαδρομές στους δρόμους της Χαλκιδικής με κάμποσα κοφτίσματα για να δω αν είναι όλα οκ (είπαμε,μετά το στρώσιμο).Το μηχανάκι είναι πάλι μαμά για τον φόβο των Ιουδαίων εκτός από φίλτρο ΚΝ και 15άρι γρανάζι (το βάρος του βολάν μπήκε πάνω).Φυσικά μετά τις γιορτές ξεκινώ να ψάχνω είτε για εξατμίσεις,είτε για καινούρια μηχανή (χλωμό με την κρίση που υπάρχει).Μάλλον θα μείνω μ' αυτό,αλλά θα βάλω πάλι πράματα πάνω!!! :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος 7Gibernau

  • *****
  • 575
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
« Απάντηση #49 - : Ιανουάριος 06, 2010, 04:01:37 πμ »
και ρωταω εγω τωρα......
γιατι το κοφταρισμα το βλεπεις σαν τεσταρισμα????
[Υπογραφη]

miss you baby.....

*

Αποσυνδεδεμένος The Liver Killer

  • *****
  • 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Philip The Great!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
« Απάντηση #50 - : Ιανουάριος 06, 2010, 10:58:00 πμ »
Καλοταξιδο και ατσαλινο ευχομαι ρε man....
 :ohyes:
V2 HARDCORE/BRP-ROTAX

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
« Απάντηση #51 - : Ιανουάριος 06, 2010, 12:08:09 μμ »
Να κάνω μια πρόσφατη ενημέρωση.Ο κινητήρας έχει στρωθεί (1500 χλμ συνολικά) κι έγινε το σέρβις των 20000χλμ.Αυτή την στιγμή έχει 20500 χλμ και έχω ρίξει μερικές ψιλές στα 270χλμ/ώρα (μετά το στρώσιμο εννοείται!!),ενώ τα περισσότερα χλμ. έγιναν σε στριφτερές διαδρομές στους δρόμους της Χαλκιδικής με κάμποσα κοφτίσματα για να δω αν είναι όλα οκ (είπαμε,μετά το στρώσιμο).Το μηχανάκι είναι πάλι μαμά για τον φόβο των Ιουδαίων εκτός από φίλτρο ΚΝ και 15άρι γρανάζι (το βάρος του βολάν μπήκε πάνω).Φυσικά μετά τις γιορτές ξεκινώ να ψάχνω είτε για εξατμίσεις,είτε για καινούρια μηχανή (χλωμό με την κρίση που υπάρχει).Μάλλον θα μείνω μ' αυτό,αλλά θα βάλω πάλι πράματα πάνω!!! :bye:
καλα χιλιομετρα να εχεις φιλαρακι!!

να κανω μια ερωτηση??? συνεχιζεις να το γουσταρεις το μηχανακι σου?
εννοω αν κοιταζοντας το εστω κ παρκαρισμενο σε κανει να κ@@@...λωνεις???
αυτο εχει σημασια! ;)

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1184
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
« Απάντηση #52 - : Ιανουάριος 06, 2010, 01:07:56 μμ »
Ένας-ένας :)

και ρωταω εγω τωρα......
γιατι το κοφταρισμα το βλεπεις σαν τεσταρισμα????

Να μην το πηγαίνω στους κόφτες αραιά και που για να δω αν αντέχει? :ohmy:Δεν εννοώ ότι το δουλεύω συνέχεια εκεί.Απλά στις δύο ώρες που θα διαρκέσει μια βόλτα θα το βάλω μια-δυο φορές στους κόφτες.Ούτως ή άλλως κόντρες στα φανάρια με το μίλλε δεν έκανα ποτέ.Το μηχανάκι κόφτη μπήκε λίγες φορές κι αυτές με 5η και το κοντό γρανάζι στα 269!Πίστεψε με επειδή τα φοβόμουν τα ιταλικά είναι πολύ καλοδουλεμένο αυτά τα τρία χρόνια!

Ο επόμενος!

Να κάνω μια πρόσφατη ενημέρωση.Ο κινητήρας έχει στρωθεί (1500 χλμ συνολικά) κι έγινε το σέρβις των 20000χλμ.Αυτή την στιγμή έχει 20500 χλμ και έχω ρίξει μερικές ψιλές στα 270χλμ/ώρα (μετά το στρώσιμο εννοείται!!),ενώ τα περισσότερα χλμ. έγιναν σε στριφτερές διαδρομές στους δρόμους της Χαλκιδικής με κάμποσα κοφτίσματα για να δω αν είναι όλα οκ (είπαμε,μετά το στρώσιμο).Το μηχανάκι είναι πάλι μαμά για τον φόβο των Ιουδαίων εκτός από φίλτρο ΚΝ και 15άρι γρανάζι (το βάρος του βολάν μπήκε πάνω).Φυσικά μετά τις γιορτές ξεκινώ να ψάχνω είτε για εξατμίσεις,είτε για καινούρια μηχανή (χλωμό με την κρίση που υπάρχει).Μάλλον θα μείνω μ' αυτό,αλλά θα βάλω πάλι πράματα πάνω!!! :bye:
καλα χιλιομετρα να εχεις φιλαρακι!!

να κανω μια ερωτηση??? συνεχιζεις να το γουσταρεις το μηχανακι σου?
εννοω αν κοιταζοντας το εστω κ παρκαρισμενο σε κανει να κ@@@...λωνεις???
αυτο εχει σημασια! ;)

Είναι ο μοναδικός λόγος που δεν το έκανα ανταλλαγή ακόμα με το ΖΧ10.Δεν είχα ποτέ μου μηχανή που να με φτιάχνει έτσι εκτός του ZXR400 το 1998!!!Αλλά τότε ήμουν 21!Από τότε είχα :ZX6R 1999,R6 2000,ZX10R2004.Δεν ξέρω αν αυτό αρκεί όμως και δεν θέλω με την επιμονή και το κόλλημα μου στα απρίλια να επιβραβεύω μια σάπια αντιπροσωπεία και μια παρουσίαση απαράδεκτη με 5 σπασμένα μοτέρ και άλλα 15 με ραγισμένες μπιέλες!Χώρια που η διάγνωση έγινε πολύ γρήγορα και αυτό δείχνει ότι οι Ιταλοί ρίσκαραν και έχασαν.Απαράδεκτοι φίλε,ασόβαροι εντελώς.Πως να στηριχτώ πάνω τους?Αυτά οι γιαπωνέζοι ούτε γι' αστείο.Ρώτησες κι απάντησα! :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
« Απάντηση #53 - : Ιανουάριος 06, 2010, 03:14:04 μμ »
Eγω θα σου προτεινα να του βαζεις καλο λαδακι μεσα (το silkolene ειναι σουπερ και καλυπτει και περισσοτερες προδιαγραφες απο αυτες που προτεινει η rotax) και να το χαρεις σε πιστες και δρομο

Πλεον και τα γιαπωνεζικα βαρανε μπιελες, ρουφανε λαδια σαν αλκοολικα και κολλανε κυλινδρους. Η διαφορα ομως ειναι οτι αντιμετωπιζονται αμεσα απο τις σωστες αντιπροσωπιες τους.

Εαν βλεπεις οτι δεν σε ικανοποιει το μηχανακι και οτι τα κουσουρια που εχει σου σπανε τα νευρα, ανταλλαξε το με κανα honda ή αρχισε να του χωνεις λεφτα για να το φερεις σε αψογο επιπεδο :kalo: :kalo:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
« Απάντηση #54 - : Ιανουάριος 06, 2010, 03:38:41 μμ »
By the way που λενε τα αγγλακια/αμερικανακια, δεν ηξερα που να το βαλω και το ριχνω εδω.........Εαν υπαρχει κανα αλλο θεμα πιο σχετικο, ας μπει εκει.



Στοκαρία μηχανακι, με 3700χλμ, βαρος βολαν on που λεμε...............Αποτελεσματα:

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?p=2405447#post2405447



Και μαλλον μιλανε για πιο μικρες ανοχες στα μεταλλα, αλλα με λαθος τρυπες λιπανσης.........Μαλλον γιαυτο εχω βαρεθει να ακουω τον Ζαφειριου να λεει για καλο λαδακι  :thnk: :thnk: :thnk:
Με τις υγειες μας
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1184
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
« Απάντηση #55 - : Ιανουάριος 06, 2010, 08:02:52 μμ »
1)Κοσμά όπως είπα δεν θέλω να το δώσω γιατί όποτε το βλέπω κάτι παθαίνω,απλά η αντιπροσωπεία μου την δίνει στα νεύρα σε αντίθεση με την αντιμετώπιση που είχα πέντε χρόνια από την Γιαμάχα.Παρόλα αυτά επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι κι επειδή θα πρέπει να πειστούν οι υποψήφιοι αγοραστές (δηλαδή εσείς!  :D) ότι το μηχανάκι είναι τέλειο θα το κρατήσω κάμποσο καιρό να του κάνω καλά χλμ. για να μην υπάρχουν αμφιβολίες περί της αξιοπιστίας της δουλειάς που έγινε.

2)Ο Ερμίδης ήταν ξεκάθαρος:λάθος ανοχές στα κυλινδροπίστονα εξ ου και το κόλλημα.Ούτε βάρη ούτε τίποτα.Πολλοί όμως έχουν τις αντιρρήσεις τους γι' αυτό και το ξανάβαλα.

3)Θέλω να μου πείτε τον τύπο του silkolene και που μπορώ να το βρω στην Θεσσαλονίκη.Είναι ημισυνθετικό αυτό που βάζετε ή συνθετικό?Ο Ερμίδης μου έβαλε αυτά που προτείνει η Απρίλια (δε θυμάμαι ποια είναι).Ούτως ή άλλως αυτή η ειδική μεταχείριση μου προκαλεί αλγεινή εντύπωση.Γιατί απαιτεί εξεζητημένη περιποίηση ο άθραυστος κινητήρας της ρόταξ?Κανονικά δεν πρέπει να έχει πρόβλημα μ' ό,τι λάδι κι αν του βάλεις.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
« Απάντηση #56 - : Ιανουάριος 07, 2010, 12:06:17 πμ »

3)Θέλω να μου πείτε τον τύπο του silkolene και που μπορώ να το βρω στην Θεσσαλονίκη.Είναι ημισυνθετικό αυτό που βάζετε ή συνθετικό?

στείλλε μην. στον Skier και πες του χαιρετισματα..  :P

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
« Απάντηση #57 - : Ιανουάριος 10, 2010, 11:24:20 πμ »
Update απο το af1 forum

Με λιγα λογια, ο  micah απο το af1 racing, εκατσε και συγκρινε, μετρησε και εσκαψε στροφαλους απο rotax μοτερ, απο το 99 μεχρι σημερα

Οι ανακαλυψεις του ειναι να προκαλουν γελια και κλαμματα (για την aprilia)

Οι μικροτερες ανοχες που εχουν τα καινουρια μοτερ, δεν αφηνουν το 15/50 λαδι να εισχωρησει σωστα (συμφωνα με τους υπολογισμους του το κενο που χρειαζεται για το συγκεκριμενο ιξωδες λαδιου ειναι .0012"-.00165"- το οποιο ειναι το upper limit που δινει η aprilia .0008-.0018").

Οι καινουριοι στροφαλοι, φτιαχνονται με κενο .002", το οποιο μετα το στρωσιμο του μοτερ γινεται .0025"..................το οποιο κενο ειναι τσιμα-τσιμα για το 15/50 λαδι οταν ειναι κρυο (στην εκκινηση δηλαδη)

Κατηγορει την pan am spyder (και κατ' επεκταση την rotax) για τα προβληματα αυτα, διοτι αυτοι χρησιμοποιουν τα μοτερ με μικροτερες στροφες κινητηρα ΚΑΙ ΜΕ ΛΑΔΙ 5/40

και τελος προτεινει, τα καινουρια μηχανακια να στρωνονται για πολυ περισσοτερα χλμ απ'οτι λεει ο κατασκευαστης και με λαδι με μικρο ιξωδες

Επισης επισημανε, οτι σκαβοντας τις οπες λαδιου του στροφαλου, παρατηρησε οτι οι παλιοι ειναι κατασκευασμενοι απο πιο σκληρα υλικα και με ποιτικοτερες μεθοδους σκληρυνσης

Ολα τα παραπανω αποτελουν αποψεις του Micah και δεν ξερω κατα ποσο θα αποδειχτουν σωστες (το λεει και ο ιδιος οτι μπορει να κανει λαθος). Απο δευτερα θα βαλει και τις φωτο απο τους στροφαλους που εχει τραβηξει και μαλλον θα συνεχιστει το θεμα μεχρι να βγαλει ενα ασφαλες συμπερασμα


Το ποστ, βρισκεται EΔΩ
Ολοκληρο το θεμα ειναι ΕΔΩ
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Billytuono

Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
« Απάντηση #58 - : Ιανουάριος 10, 2010, 11:32:53 πμ »
Kαλα εκανα εγω (λες και ηξερα) και εστρωνα το Tuono για περισσοτερα χιλιομετρα και στην συνεχεια σταδιακο ανοιγμα του γκαζιου με τον καιρο.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
« Απάντηση #59 - : Ιανουάριος 10, 2010, 11:40:24 πμ »
Update απο το af1 forum

Με λιγα λογια, ο  micah απο το af1 racing, εκατσε και συγκρινε, μετρησε και εσκαψε στροφαλους απο rotax μοτερ, απο το 99 μεχρι σημερα

Οι ανακαλυψεις του ειναι να προκαλουν γελια και κλαμματα (για την aprilia)

Οι μικροτερες ανοχες που εχουν τα καινουρια μοτερ, δεν αφηνουν το 15/50 λαδι να εισχωρησει σωστα (συμφωνα με τους υπολογισμους του το κενο που χρειαζεται για το συγκεκριμενο ιξωδες λαδιου ειναι .0012"-.00165"- το οποιο ειναι το upper limit που δινει η aprilia .0008-.0018").

Οι καινουριοι στροφαλοι, φτιαχνονται με κενο .002", το οποιο μετα το στρωσιμο του μοτερ γινεται .0025"..................το οποιο κενο ειναι τσιμα-τσιμα για το 15/50 λαδι οταν ειναι κρυο (στην εκκινηση δηλαδη)

Κατηγορει την pan am spyder (και κατ' επεκταση την rotax) για τα προβληματα αυτα, διοτι αυτοι χρησιμοποιουν τα μοτερ με μικροτερες στροφες κινητηρα ΚΑΙ ΜΕ ΛΑΔΙ 5/40

και τελος προτεινει, τα καινουρια μηχανακια να στρωνονται για πολυ περισσοτερα χλμ απ'οτι λεει ο κατασκευαστης και με λαδι με μικρο ιξωδες

Επισης επισημανε, οτι σκαβοντας τις οπες λαδιου του στροφαλου, παρατηρησε οτι οι παλιοι ειναι κατασκευασμενοι απο πιο σκληρα υλικα και με ποιτικοτερες μεθοδους σκληρυνσης

Ολα τα παραπανω αποτελουν αποψεις του Micah και δεν ξερω κατα ποσο θα αποδειχτουν σωστες (το λεει και ο ιδιος οτι μπορει να κανει λαθος). Απο δευτερα θα βαλει και τις φωτο απο τους στροφαλους που εχει τραβηξει και μαλλον θα συνεχιστει το θεμα μεχρι να βγαλει ενα ασφαλες συμπερασμα


Το ποστ, βρισκεται EΔΩ
Ολοκληρο το θεμα ειναι ΕΔΩ

το ποστ αυτο θα ανοιξει τους ασκους του Αιόλου ΜΕ φαίνεται....

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης