0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
« Απάντηση #60 - : Ιανουάριος 10, 2010, 11:46:01 πμ »
Το δικο μου ποστ ή του Micah?
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
« Απάντηση #61 - : Ιανουάριος 10, 2010, 02:22:22 μμ »
Το δικο μου ποστ ή του Micah?


ε...το ίδιο ειναι.. :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1184
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
« Απάντηση #62 - : Ιανουάριος 10, 2010, 03:15:11 μμ »
Με λίγα λόγια ν'ακυρώσω τα silkolene pro4 Κοσμά? :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
« Απάντηση #63 - : Ιανουάριος 10, 2010, 03:28:31 μμ »
Με λίγα λόγια ν'ακυρώσω τα silkolene pro4 Κοσμά? :thnk:


Eιλικρινα δεν ξερω τι να σου πω............... :thnk: :thnk:
Μιλαει για ενα μεγαλο χρονικο διαστημα στρωσιματος (οπως το σκεφτομαι εγω γυρω στα 2000χλμ) με ψιλο λαδι για να γινει η φθορα του πρωτου στρωματος υλικου..............

Εγω αποτι εχω δει, τα silkolene ειναι λεπτορευστα, και μεταξυ μας, εμπιστευομαι τον Ζαφειριου που ειπε για δαυτα (η γενικη αποψη που εχει περασει ειναι οτι στρωνει το σασμαν, αλλα εγω ξερω οτι τα προτεινει ΚΑΙ για τις λιπαντικες ιδιοτητες του).

Αυτο που επισης επεσημανε ο Micah ειναι οτι ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΜΟΤΕΡ, ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΑΝΟΧΕΣ βγαζουν προβλημα- και ειναι πολυ μικρο το ποσοστο  ;)

Τωρα που το εστρωνες τι λαδια ειχες βαλει? Οτι ηταν να παθει το επαθε  :D :D :D
Εγγυηση δεν εχεις πλεον για την επισκευη?
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1184
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
« Απάντηση #64 - : Ιανουάριος 10, 2010, 08:08:54 μμ »
Τα πρώτα 1000χλμ. τα έκανα με castrol 10w40.Μετά το πρώτο service μου έβαλαν συνθετικό IPO(?) 15w50 κι έχω κάνει έως τώρα 500χλμ.

Γραπτή εγγύηση δεν έχω,αλλά αυτό εξυπακούεται βάσει νομοθεσίας κι έχω όλες τις αποδείξεις με τις εργασίες και τα ανταλλακτικά.Ό,τι κι αν συμβεί από δω και πέρα μαύρο φίδι που τους έφαγε!

Ρωτάω γιατί έχω παραγγείλει ήδη τα silkolene pro4. :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1184
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
« Απάντηση #65 - : Ιανουάριος 10, 2010, 08:15:51 μμ »
Κι ακόμη μια ερώτηση.Τα pro4 15-50 ή 10-40 είναι καλύτερα?Εσύ ποια βάζεις?

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
« Απάντηση #66 - : Ιανουάριος 11, 2010, 04:12:20 μμ »
15/50 βαζω.......... οπως και πολλοι αλλοι

Παντως το λαδι, εμενα μου φαινεται λεπτορευστο..........οχι "νερο" αλλα λεπτορευστο (εν σχεση με κατι μοτουλ και shell που βαζω στον ninja)

Kαλο θα ηταν να μας πει και ο bill τι πιστευει  :thnk: :thnk:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος S-T

  • *****
  • 423
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV1000R το καλό!
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: ΤΟ ΠΗΡΑ!
« Απάντηση #67 - : Ιανουάριος 12, 2010, 12:32:01 μμ »
Χωρίς να είμαι ειδήμων του θέματος τα SAE των λαδιών είναι ενδεικτικά τις πυκνότητας του λαδιού και όχι τρόπος μέτρησης αυτής.
Θέλω να πω ότι δύο 15W50 λάδια μπορεί να έχουν διαφορετική πυκνότητα παρότι μπορεί να πληρούν τις ίδιες προδιαγραφές.

Τα νούμερα που μετράν την ρευστότητα ενός λαδιού είναι το Kinematic Viscosity (cSt) και μετράται σε θερμοκρασία 40 και 100 βαθμούς κελσίου και αντιπροσωπεύει την αντίσταση στη ρευστότητα του λαδιού, δηλ όσο ποιο μικρό τόσο ποιο καλό.

Viscosity

Εγω το κοίταξα αυτό σαν μέγεθος οταν εψαχνα λαδια για το μπροστινό και μου απάντησε ενας αμερικάνος οτι να βάλω λάδι που να έχει cSt απο Χ μέχρι Ψ !!! και ψάρωσα ομολογώ.
Θυμάμαι είχα βρεί και πήρα κατι belray 7αρια στον Λαμπριανίδη και τα συγκρινα με τα Silkolene και τα νουμερα ηταν αλλού για αλλού παρότι ήταν και τα 2 7αρια. Τα belray έχουν μείνει προς το παρόν στο ράφι τώρα :dry:

Βάζω πχ με μερικά λάδια που βρήκα. Πηγη

Mobil1 15W50(Αυτά τα είχα και τα επισυνάπτω)
cSt@40ºC (152mm²/s)
cSt@100ºC (20.7mm²/s)

Silkolene Pro4 15W50
cSt@40ºC (130.0mm²/s)
cSt@100ºC (18.2mm²/s)

Silkolene Pro4 Plus 5W40
cSt@40ºC (92.4mm²/s)
cSt@100ºC (14.89mm²/s)

Silkolene Pro4 Plus 10W50
cSt@40ºC (115.7mm²/s)
cSt@100ºC (18.93mm²/s)

Silkolene Comp4 15W50
cSt@40ºC (135.2mm²/s)
cSt@100ºC (18.18mm²/s)

Motul 300V 15W50
cSt@40ºC  (115.7 mm²/s)
cSt@100ºC (17.01 mm²/s)

Motul 300V 5W40
cSt@40ºC  (72.7 mm²/s)
cSt@100ºC (13.32 mm²/s)

Motul 5100 15W50
cSt@40ºC (130.0 mm²/s)
cSt@100ºC (17.6 mm²/s)

Βέβαια το οτι τα motul εχουν πολύ καλά νούμερα δεν τα κάνει αυτομάτως και τα καλύτερα λάδια... αυτή η μέτρηση αφορά μονο την ρευστότητα που ειναι όμως απο το ποιό σημαντικά μεγέθη πιστεύω.
Πάντος για τα 5100 ξερω οτι τα βαζει πολυς κόσμος και λεει οτι ειναι πολύ καλα τα 300V τα εχει δοκιμάσει κανένας?  :thnk:

Τέλος παντον επιδη βαριεμαι να γραφω πολλά αμα δειτε τα χαρακτηριστικά των λαδιων στο λινκ, θα δειτε οτι μερικά λαδια παρότι μικρό σαε σημεια τήξης και εξάτμισης έχουν παρόμοιο με ποιό χοντρα λάδια... αρα με ευκολία βάζεις πχ ενα 300V 5w40 που εχει -45 με 238 βαθμούς κελσίου ευρος σε σχεση  με το κομπ 4 που εχει -43 με 184 το 15w50!!!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης