Tι sag εχεις; και πόσα κιλα είσαι ;
Λουκά γυρω στα 110 κιλα ειμαι μαζι με τον εξοπλισμο.Τελευταια φορα που ειχα μετρησει το εμπρος sag, ηταν 20mm το στατικο και 25mm το δυναμικο αλλα τωρα εχουν χαθει αυτα απο τα πειραγματα που εκανα.
Σε αυτα τα κιλα κανονικά θες ελατήρια μπρος πίσω και revalving για να υποστηρίξεις τα καινουργια ελατήρια.
Ξεκινα με το να ρυθμίσεις πάλι το static και το rider sag για να δεις που βρίσκεσαι πριν πας το μπροστινό για σέρβις.
Για το Tuono ανάλογα το πόσο το πιέζεις θέλεις:
Static 15-20 εμπρος και 10-15 πίσω
και
Rider 30-40 Εμπρος και 20-25 πίσω
Αν για να έρθεις εντος αυτων των τιμών χρησιμοποιήσεις όλη ή σχεδόν όλη την προφόρτιση τότε θέλεις ελατήρια .
Αν για να φέρεις το rider χαλάει το static ( δλδ μειώνεται κάτω απο 15 εμπρός και 10 πίσω) τοτε πάλι θέλεις ελατηρια.
Τα υδραυλικά είναι λίγο πιο περίπλοκα, σκέψου τα σαν υποστήριξη στην λειτουργία του ελατηρίου.
Βάζεις συμπίεση μέχρι να αρχίσεις να καθυστερείς το βύθισμα της μοτοσυκλέτας όταν της πιέζεις προς τα κάτω και αφού βρεις αυτο το σημείο κομπογιανήτικα έχεις 2-3 κλικ ακόμα να παίξεις για να το φέρεις
Στην επαναφορά αυτο που θέλεις είναι να βάζεις μέχρι να βλέπεις ότι καθυστερείς την επιστροφή όταν το πιέζεις προς κάτω τόσο ώστε με μία πίεση να επανέρχεται όμαλα προς τα πάνω και μετα να κάθετε ενα τσακ (δλδ να κάθεται στο static sag)
Αφού φέρεις το μπρος και το πίσω σε αυτο το σημείο μετα πρέπει να το πατήσεις ολόκληρο και να τα ματσάρεις ωστε το μηχανάκι να πηγαίνει όλο μαζι πάνω κάτω με μια smooth λειτουργία.
Αν για να ερθεις εκεί είσαι όλος μέσα τότε θέλεις σερβις/revalving/πιο χοντρό λάδι ανάλογα με όλα τα παραπάνω και το πόσα κλικ σου λείπουν