0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τελος, καπου διαβασα για ραγισμα της μποτας απο υπερβολικο σφιξιμο. Ισχυει κατι τετοιο?
Γνωριζει καποιος πως μετριεται το υψος του λαδιου μεσα στην μπουκαλα?Εβαλα 500ml σε καθε μια, αλλα μετρωντας το υψος του λαδιου (χωρις το ελατηριο μεσα,και συμπιεσμενο τελειως) μου εβγαινε 95mm και οχι 85mm
γιατι 85mm θα γινει πολυ σκληρο στο τελοσ της διαδρομης του 95m νομιζω ειναι καλυτερα.
E, λεω 85 γιατι τοσο λεει το μανιουαλ. Οποτε το αφηνω 95. Αρα καλα το μετρησα.
το μανουαλι λεει τοσο με τα ελατηρια μεσα οχι χωρις.(χωρις λεει πανω απο 100mm)εσυ μετρας χωρις ελατηρια με συμπιεσμενα τα καλαμια.
δεν ειναι ιδια ολα τα πηρουνιαβρες τον κωδικο του που ειναι στην δεξια μποτα εσωτερικα,σκεψου οτι ειναι χτυπημενο με laser ακριβως απο την πισω μερια του αυτοκολητου ohlins, κ θα βρεις ποσο περνει μεσα κανονικαFG 8903 αφηνεις 85mmFG 616 αφηνεις 130mm εαν προκειται για μπροστινα ohlins του τελευταιου mille R mod'03 και τα πρωτα factory του '04 η ποσοτητα ειναι 500ml στην καθε μια
Τελικά πόσο πρέπει να αφήσουμε με τα ελατήρια μέσα?και πόσο με τα ελατήρια έξω σε FG890?έχω μπερδευτεί λιγάκι ρε παιδια.....
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι