0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για τους λογους που εγραψε ο Βυρωνας σιχτηριζω τη μερα που μπηκαν τα ξενον στην αγορα.
Μην τα βάλεις. Κάνω copy paste τους λόγους από άλλο forum που το θέμα (και τα προβλήματα) έχουν συζητηθεί πολλές φορές. α) Κιτ aftermarket xenon ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Αυτά που πουλάνε σε μαγαζιά και στο ebay είναι made in china, ακόμη και τα "bosch" και "philips". Δεν υπάρχει γιατί το φως από τα xenon πρέπει να έχει και το αντίστοιχο ανακλαστικό, μέσα στο φανάρι. β) XENON εργοσασιακό για μηχανές ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.γ) Κιτ aftermarket xenon για αυτοκίνητα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Πιθανώς να μπορεί να βάλει κανείς το εργοστασίακό αλλά η εγκατάσταση θα του κοστίσει τα κέρατα του.δ) Τα μουφοxenon (aftermarket xenon) είτε σε μηχανή, είτε σε αυτοκίνητο ΤΥΦΛΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ.ε) Τα μουφοxenon σε μηχανή είναι ακόμη χειρότερα, γιατί με τη παραμικρή επιτάχυνση φωτίζουν ψηλότερα απ'ότι είναι "ρυθμισμένα", άρα τυφλώνουν. Επίσης, αν ανεβεί επιβάτης στη μοτοσυκλέτα, αυτή θα φωτίζει μόνιμα πιο ψηλά. Στα αυτοκίνητα, Ο ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟΣ εξοπλισμός συμπεριλαμβάνει μηχανισμό που υπολογίζει τη κλίση του αυτοκινήτου πολλές φορές το δευτερόλεπτο και ανεβοκατεβάζει τη λάμπα αναλόγως. Επίσης περιλαμβάνει και "πιτσιλιστίρια" τα οποία καθαρίζουν το κρύσταλλο στο φανάρι, γιατί με τη παραμικρή σκόνη το φως από τα xenon σκεδάζεται. Γι'αυτό κοστίζει μερικές χιλιάδες ευρώ.ζ) Τα μουφοxenon είτε σε μηχανή είτε σε αυτοκίνητο ΦΩΤΙΖΟΥΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ από τις κανονικές λάμπες, ενίοτε και στο γάμο του καραγκιόζη. Αυτό το κάνουν γιατί το φανάρι είναι φτιαγμένο ΓΙΑ ΑΛΛΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ λάμπες, και το γυαλί στο φανάρι επίσης.η) Ο μόνος λόγος για να βάλει κάποιος μουφοxenon είναι για καγκουριά επιδεικνύοντας ταυτόχρονα και την παντελή ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ.Οι λόγοι που τα πραγματικά xenon διαφέρουν απ΄τις κινέζικες μαϊμούδες είναι α)είναι ρυθμισμένα χαμηλότερα από τα συμβατικάβ) έχουν πρισματικούς εκτροπείς καιγ) διαθέτουν αυτόματο ρυθμιστή στάθμης.δ) διαθέτουν αυτόματο σύστημα πλύσης των κρυστάλων των προβολέων.Αν θέλεις να βελτιώσεις το φως, βάλε Osram Night Breaker ή Philips X-treme Power. Την ένταση και το τύφλωμα των xenon δεν θα το έχεις, αλλά θα βελτιωθεί αρκετά και χωρίς προβλήματα το φως των φαναριών.
ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΑΡΕΜΒΩ!!!Καποια απο τα παραπανω ειναι αληθεια αλλα και καποια οχι.....
Παράθεση από: whitetuono στις Ιανουάριος 12, 2010, 03:23:07 μμΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΑΡΕΜΒΩ!!!Καποια απο τα παραπανω ειναι αληθεια αλλα και καποια οχι.....Ti δεν είναι αλήθεια? 1)Υπάρχει σοβαρή εταιρία που να κατασκευάζει λάμπες και ballast για τοποθέτηση aftermarket? Είναι ή δεν είναι μούφα Made in China όλα?2) H χρήση πρισματικών κατόπτρων-μηχανισμού διόρθωσης δέσμης-πλύσης κρυστάλλων κλπ κλπ είναι απαραίτητη προκειμένου να είναι ασφαλής η χρήση τους, ναι ή όχι? Τα κάτοπτρα των εργοστασιακών xenon έχει πολλές διαφορές απ΄τα λεία κάτοπτρα που αναφέρεις που προορίζονται για απλές λάμπες αλογόνου. 3) Η χρήση σε οχήματα απαγορεύεται σε όλη την ΕΕ λόγω νομοθεσίας. Το ότι εδώ δεν την εφαρμόζουν όπως και πολλά άλλα δεν σημαίνει τίποτα. 4) Και εγώ και πολλοί γνωστοί και φίλοι έχουμε στραβωθεί από xenon. Αν εσύ και κάποιοι άλλοι τα βλέπετε μια χαρά, ζούμε σε άλλη χώρα. 5) Η ένταση είναι σαφώς μεγαλύτερη αφού έχει τα ballast κλπ. Αλλά επειδή μόνα τους έιναι επικίνδυνα γιαυτό απαγορεύονται. Διαφορετικά θα ήταν νόμιμες και οι 90/100 Watt απλές Η7. 6) Ρώτα πόσο έχει ένα πραγματικό εργοστασιακό σύστημα xenon για τις μόνες μοτοσυκλέτες που υπάρχει ως aftermarket ( R1200GS & K1300GT).Για να μην γράφω πολλά, όποιος θέλει ας διαβάσει το λινκ.
Βύρωνα Δύο απορίες μόνο1) Πως θα δω το ARC σε μια λάμπα αλογόνου αφού υπάρχει νήμα μέσα που πυρακτώνεται 2) Γιατί να κατασκευάζονται λάμπες xenon με περισσότερα Kelvin αφού ουσιαστικά είναι χειρότερες σε απόδοση?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι