οσο για το στρωσημο
πατα πανω στο Link!!!!
Στρωσημο Shiver
παιδια ακολουθησα και εγω το λινκ για το στρωσιμο και παρατηρησα το εξης
απο πολλους το στρωσιμο εχει παρεξηγηθει.
στο στρωσιμο εχουμε δυο φασεις.
α. ειναι η κλασικη φαση οπου ολα τα κινουμενα (και αλλα και μερη που ερχονατι σε επαφη βλεπε φρενα, λαστιχα) πρεπει να αποκτησουν επιφανειες καταλληλες να συνεργαστουν ( να γινουν βασικα λειες οταν προκειται για κινουμενα μερη η να καθαριστουν & να κατεργαστουν θερμικα για να ερθουν σε κατασταση λειτουργιας οταν προκειται για λαστιχα φρενα)
και ειναι η φαση των 1000χμ που ολοι αναφερουν και γνωριζουν.
β. ειναι η φαση μετα τα 1000χμ που ολοι ξεχναμε. επειδη σε ολη τη διαρκεια της "σχεσης" μας με το "οχημα" παραγεται θερμοτητα και μαλιστα τις περισοτερες φορες απο "μεσα προς τα εξω" θελει πολλη προσοχη κατα τη φαση της "εξισορροπησης".
υπαρχει παντα ενας χρονος προσαρμογης για αυτο που προκειται να ακολουθησει.
δεν μπορεις να πας με 60 μεσα στην πολη και μολις βρισκεις "εθνικη" να ζητας 200 με τη μια. οπως δεν μπορεις να ξυπνας πρωι πρωι στα μεγαρα και πριν καν πιεις "καφε" να θελεις να κανεις πρωτο χρονο.
η να περιμενεις απο τα λαστιχα σου να πιανουν το ιδιο καλα οταν πηγαινεις με 60 και ξαφνικα πας με "1000" πριν συνηθισουν τις καινουργιες συνθηκες.
οσο και να προσεξεις στη φαση α αυτα τα "καθημερινα μη στρωσιματα" ειναι που κανουν πολυ μεγαλυτερη ζημια.