0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Xristos Shiver

  • *****
  • 227
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
10.000 rms κοφτη???
« - : Ιούλιος 30, 2009, 08:55:56 μμ »
Καλησπερα σας
Εχει κανεις πειραξη τον κοφτη ο οποιοσ ειναι στις 10,000???
Τι κανει τοτε η ρυθμηση που εχει στα settings και μπορεις να το πας μεχρι 12,000 οσο ειναι και το στροφομετρο???
Μπορω με καποιο προγραμμα να αλλαξω τον κοφτη???



*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: 10.000 rms κοφτη???
« Απάντηση #1 - : Ιούλιος 30, 2009, 09:10:42 μμ »
Καλησπερα σας
Εχει κανεις πειραξη τον κοφτη ο οποιοσ ειναι στις 10,000???
Τι κανει τοτε η ρυθμηση που εχει στα settings και μπορεις να το πας μεχρι 12,000 οσο ειναι και το στροφομετρο???
Μπορω με καποιο προγραμμα να αλλαξω τον κοφτη???

Η ρύθμιση που λες έχει να κάνει με το πότε να ανάβει το κόκκινο LEDάκι. Αυτη ή ένδειξη είναι καθαρά για να σου θυμίζει πότε να αλλάζεις ταχύτητα και είναι χρήσιμη κυρίως κατά την περίοδο του στρωσίματος. Δεν έχει δλδ καμία σχέση με τον κόφτη.


Επίσης νομίζω ότι ο κόφτης υπάρχει για κάποιον λόγο. Δεν νομίζω ότι θα ήταν καλή ιδέα να βγει.
Συνήθως το όριο του κόφτη είναι σε κάποιες στροφές όπου η καμπύλη εχεί ήδη αρχίσει να πέφτει οπότε δεν κερδίζεις κάτι με τις παραπάνω στροφές (μάλλον χάνεις).

 :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Xristos Shiver

  • *****
  • 227
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: 10.000 rms κοφτη???
« Απάντηση #2 - : Ιούλιος 30, 2009, 11:30:48 μμ »
Δεν λεω να τον βγαλω αλλα να τον παω στις 11,000
ποσο στρωσιμο θελει??
ποσα χιλιομετρα να κανω και με ποσα χιλιομετρα
Δεν πρεπει  να την ανοιγω και καπου καπου?

*

Drakos

Απ: 10.000 rms κοφτη???
« Απάντηση #3 - : Ιούλιος 30, 2009, 11:37:41 μμ »
Για το στρώσιμο κάνεις ότι σου λέει το εγχειρίδιο χρήσης που σου έδωσαν.


*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1064
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +365
Απ: 10.000 rms κοφτη???
« Απάντηση #4 - : Ιούλιος 31, 2009, 12:48:10 πμ »
δεν ειναι κοφτης αλλα οριο υπενθιμησης αλλαγης ταχυτητας η στο στρωσιμο υπερβαση οριου στροφων

μετα το στρωσιμο το shift light το ρυθμιζεις περιπου 1000 στροφες πριν την μεγιστη ροπη του κινητηρα ωστε μεχρι να αλλαξεις ταχυτητα να μην βγει ο κινητηρας απο την ωφελιμη περιοχη της μεγιστης δυναμης κ φτασει  στον κοφτη, κι αυτο για να παρουμε την μεγιστη επιταχυνση της μοτοσυκλετας με γρηγορες κ  εγκαιρες αλλαγες ταχυτητων
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 31, 2009, 12:49:58 πμ από bill »

*

Cris

Απ: 10.000 rms κοφτη???
« Απάντηση #5 - : Ιούλιος 31, 2009, 09:25:49 πμ »
οσο για το στρωσημο
πατα πανω στο Link!!!!
Στρωσημο Shiver

*

Αποσυνδεδεμένος Jpsplus

  • ***
  • 104
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: 10.000 rms κοφτη???
« Απάντηση #6 - : Ιούλιος 31, 2009, 10:44:37 πμ »
οσο για το στρωσημο
πατα πανω στο Link!!!!
Στρωσημο Shiver

παιδια ακολουθησα και εγω το λινκ για το στρωσιμο και παρατηρησα το εξης
απο πολλους το στρωσιμο εχει παρεξηγηθει.

στο στρωσιμο εχουμε δυο φασεις.
α. ειναι η κλασικη φαση οπου ολα τα κινουμενα (και αλλα και μερη που ερχονατι σε επαφη βλεπε φρενα, λαστιχα) πρεπει να αποκτησουν επιφανειες καταλληλες να συνεργαστουν ( να γινουν βασικα λειες οταν προκειται για κινουμενα μερη η να καθαριστουν & να κατεργαστουν θερμικα για να ερθουν σε κατασταση λειτουργιας οταν προκειται για λαστιχα φρενα)
και ειναι η φαση των 1000χμ που ολοι αναφερουν και γνωριζουν.
β. ειναι η φαση μετα τα 1000χμ που ολοι ξεχναμε. επειδη σε ολη τη διαρκεια της "σχεσης" μας με το "οχημα" παραγεται θερμοτητα και μαλιστα τις περισοτερες φορες απο "μεσα προς τα εξω" θελει πολλη προσοχη κατα τη φαση της "εξισορροπησης".
υπαρχει παντα ενας χρονος προσαρμογης για αυτο που προκειται να ακολουθησει. 
δεν μπορεις να πας με 60 μεσα στην πολη και μολις βρισκεις "εθνικη" να ζητας 200 με τη μια. οπως δεν μπορεις να ξυπνας πρωι πρωι στα μεγαρα και πριν καν πιεις "καφε" να θελεις να κανεις πρωτο χρονο.
η να περιμενεις απο τα λαστιχα σου να πιανουν το ιδιο καλα οταν πηγαινεις με 60 και ξαφνικα πας με "1000" πριν συνηθισουν τις καινουργιες συνθηκες.

οσο και να προσεξεις στη φαση α αυτα τα "καθημερινα μη στρωσιματα" ειναι που κανουν πολυ μεγαλυτερη ζημια. 

*

Jk21

Απ: 10.000 rms κοφτη???
« Απάντηση #7 - : Ιούλιος 31, 2009, 12:39:03 μμ »
δεν ειναι κοφτης αλλα οριο υπενθιμησης αλλαγης ταχυτητας η στο στρωσιμο υπερβαση οριου στροφων

μετα το στρωσιμο το shift light το ρυθμιζεις περιπου 1000 στροφες πριν την μεγιστη ροπη του κινητηρα ωστε μεχρι να αλλαξεις ταχυτητα να μην βγει ο κινητηρας απο την ωφελιμη περιοχη της μεγιστης δυναμης κ φτασει  στον κοφτη, κι αυτο για να παρουμε την μεγιστη επιταχυνση της μοτοσυκλετας με γρηγορες κ  εγκαιρες αλλαγες ταχυτητων

 :kalo: Γεια σου ρε γιατρε .... Με το Capo μου ποτε θα ασχολιθεις???? :(  :P :P :P

  :bye: :bye: :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης