0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

DimitrisPleias

Απ: Αφαίρεση και αντικατάσταση διαφραγμάτων stock εξατμισης.
« Απάντηση #105 - : Απρίλιος 24, 2015, 11:15:01 μμ »
Αφου εφτιαγε ο Γιαννης το καπακι σκεφτομαι να πλυνω κι εγω την δικια μου και που ξερεις μπορει και να μας δωσουν και λεφτα οι γερμανοι -τα θαυματα δεν εχουν τελος

*

Αποσυνδεδεμένος GregVog

  • ***
  • 144
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Αφαίρεση και αντικατάσταση διαφραγμάτων stock εξατμισης.
« Απάντηση #106 - : Απρίλιος 24, 2015, 11:24:51 μμ »
στο θέμα μας πάλι... μου είπε εξατμισάς ότι αυτό δεν θα κάνει δουλεια και θα το κάψει κατευθείαν

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Αφαίρεση και αντικατάσταση διαφραγμάτων stock εξατμισης.
« Απάντηση #107 - : Απρίλιος 25, 2015, 08:01:30 πμ »
Ειμαι σε αυτή την φάση με το δικό μου προτζεκτ, και μένει να ανοιχουν τρύπες στον σωλήνα, το θέμα ειναι με τι να τυλίξω τον σωλήνα, μου ειπαν πολλοι ότι το λεπτό σύρμα θα το φάει!!! (Μετά απο το τύλιγμα με σύρμα θα γεμίσει με πετροβάμβακα)

Καμια ιδέα κανείς??


To υψιλον ειναι η εξατμιση? Δεν θελει φλογερα (με τρυπες)?
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος GregVog

  • ***
  • 144
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Αφαίρεση και αντικατάσταση διαφραγμάτων stock εξατμισης.
« Απάντηση #108 - : Απρίλιος 25, 2015, 11:09:27 πμ »
ναι φλογέρα θελει, θα κοπει ο σωλήνας και θα μπει διατρητος, το θέμα ειναι όμως με τι τυλίγεις την φλογέρα για να μην τα καψει??

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Αφαίρεση και αντικατάσταση διαφραγμάτων stock εξατμισης.
« Απάντηση #109 - : Απρίλιος 25, 2015, 11:58:30 πμ »
Με το ειδικο πυριμαχο υλικο.  Βγαινει σε "τουφες" ή πανι. Παρε και απο τα 2, γιατι αποτι βλεπω εχεις αρκετο χωρο να γεμισεις μετα. Τυλιξε το οσο περισσοτερο μπορεις γυρω απο τον διατρητο σωληνα (φανταζομαι οτι θα τον κανεις να βγαινει  ;) ) και τον υπολοιπο χωρο καντος με τις "τουφες"  :D

Εαν θες, τυλιξε γυρω απο το διατρητο πλεγμα για σιτες.

Δυστυχως δεν εχω φωτο απο την ARROW στο SXV να δεις (μονο την 3η φωτο). Πολληηηηηηη φαγουρα  :D




 
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 25, 2015, 12:03:51 μμ από bros400pgm »
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Happy Feet

  • *****
  • 369
  • Φύλο: Άντρας
    • 3D Objects
  • Μοντέλο μηχανής: DorsoDuro 750
  • Αντιδράσεις: +31
Απ: Αφαίρεση και αντικατάσταση διαφραγμάτων stock εξατμισης.
« Απάντηση #110 - : Απρίλιος 25, 2015, 01:51:57 μμ »
υαλοβαμβακας ή υαλουφασμα για εμενα ειναι η καλύτερη λύση. επισης υπάρχει και συρμα απο ατσαλι ( ανοξειδωτο ) το οποιο αν βρεις ( δύσκολο ενχωρια ) θα μπορέσεις να κάνεις καλή δουλεια.

*

Αποσυνδεδεμένος GregVog

  • ***
  • 144
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Αφαίρεση και αντικατάσταση διαφραγμάτων stock εξατμισης.
« Απάντηση #111 - : Απρίλιος 29, 2015, 04:45:28 μμ »
 1 είναι το μάμα που έχει και θα το αφήσω έτσι όπως είναι
 2 είναι πετροβάμβακας και με αυτό θα γεμίσω την εξάτμιση
 3 είναι λεπτό σύρμα που το παίρνεις απο μαγαζιά με υδραυλικά (ειναι αυτό που καίγαμε μικροί..) δεν το πολύ εμπιστεύομαι θα χρησιμοποιηθεί για δεύτερη στρώση
 4 είναι πιο χοντρό σύρμα και είναι αυτο που πουλάνε στα σουπερ μάρκετ για τρίψιμο, πιο χοντρό απο το αλλο και λέω να το χρησιμοποιήσω για την πρώτη στρώση. ελπίζω να αντέξει..
 5 δίχτυ θα το χρησιμοποιήσω σαν τελευταίο στρώμα για να συγκρατήσει τα άλλα στρώματα και αν τυλιχτεί και κανα 2 φορές θα κάνει και την δουλεία των στρωμάτων 3 και 4
 
 Αυτά τα σχέδια μου, ακούω προτάσεις και συμβουλές!!!


(Επίσης θα βάλω και φλογέρα(διάτρητος σωλήνας) φυσικά)

 
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 29, 2015, 04:47:03 μμ από GregVog »

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Αφαίρεση και αντικατάσταση διαφραγμάτων stock εξατμισης.
« Απάντηση #112 - : Απρίλιος 29, 2015, 05:44:59 μμ »
1 είναι το μάμα που έχει και θα το αφήσω έτσι όπως είναι
 2 είναι πετροβάμβακας και με αυτό θα γεμίσω την εξάτμιση
 3 είναι λεπτό σύρμα που το παίρνεις απο μαγαζιά με υδραυλικά (ειναι αυτό που καίγαμε μικροί..) δεν το πολύ εμπιστεύομαι θα χρησιμοποιηθεί για δεύτερη στρώση
 4 είναι πιο χοντρό σύρμα και είναι αυτο που πουλάνε στα σουπερ μάρκετ για τρίψιμο, πιο χοντρό απο το αλλο και λέω να το χρησιμοποιήσω για την πρώτη στρώση. ελπίζω να αντέξει..
 5 δίχτυ θα το χρησιμοποιήσω σαν τελευταίο στρώμα για να συγκρατήσει τα άλλα στρώματα και αν τυλιχτεί και κανα 2 φορές θα κάνει και την δουλεία των στρωμάτων 3 και 4
 
 Αυτά τα σχέδια μου, ακούω προτάσεις και συμβουλές!!!


(Επίσης θα βάλω και φλογέρα(διάτρητος σωλήνας) φυσικά)


Προσωπικά θα σου συνηστούσα να το γεμίσεις με κεραμοβαμβακα. Ο πετροβαμβακας θα καεί (πολυ γρηγορότερα τουλάχιστον)
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος GregVog

  • ***
  • 144
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Αφαίρεση και αντικατάσταση διαφραγμάτων stock εξατμισης.
« Απάντηση #113 - : Απρίλιος 29, 2015, 06:30:04 μμ »


Προσωπικά θα σου συνηστούσα να το γεμίσεις με κεραμοβαμβακα. Ο πετροβαμβακας θα καεί (πολυ γρηγορότερα τουλάχιστον)


σωστός το ειχα δει σε βίντεο αλλα δεν ήξερα πως λέγεται, ελπίζω να το βρω φτηνά... γιατι ήδη θα δώσω ενα 20αρικο για τις φλογέρες

*

Αποσυνδεδεμένος GregVog

  • ***
  • 144
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Ο πετροβάμβακας είναι άκαυστος και μπορεί να αντέξει σε θερμοκρασία μέχρι 1000 °C, ενώ για υψηλότερες θερμοκρασίες χρησιμοποιείται κεραμοβάμβακας. Αν υποβληθεί σε θερμοκρασίες υψηλότερες των 1000 °C δεν καίγεται, αλλά αρχίζει και λιώνει.

Ο κεραμοβάμβακας αποτελεί ένα ελαφρύ, εξαιρετικά εύκαμπτο και άκαυστο ινώδες υλικό, με υψηλές θερμομονωτικές ιδιότητες και αντοχή σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες έως 1260 βαθμούς κελσίου.

Οπότε εδω είμαστε  :kalo:
 
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 01, 2015, 02:22:06 πμ από GregVog »

*

Αποσυνδεδεμένος GregVog

  • ***
  • 144
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Προτελευταίο update!!! Φλογέρες, Σύρμα Χοντρό, και Κεραμοβάμβακας

Και τελευταίο update με βίντεο και ελπίζω με φοβερό ήχο!!!

*

Αποσυνδεδεμένος chaoskiller

  • *******
  • 1422
  • Φύλο: Άντρας
  • I rode the lightning and I felt the Shiver!
  • Μοντέλο μηχανής: shiver '08
  • Αντιδράσεις: 0
Πολύ καλή δουλειά φαίνεται! Και εγώ ανυπομονώ να δω διαφορές από ζέστη το καλοκαίρι με πιο ελέυθερη ροή καυσαερίων! Που είναι το βίντεο??
I rode the lightning and I felt the Shiver!

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Ρε παλουκάρι να σας κάνω μια ερώτηση: Οταν έρθει η ώρα του ΚΤΕΟ αυτή η μετατροπή θα σας περάσει στον έλεγχο η θα λαδώσετε?? :P :P
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος chaoskiller

  • *******
  • 1422
  • Φύλο: Άντρας
  • I rode the lightning and I felt the Shiver!
  • Μοντέλο μηχανής: shiver '08
  • Αντιδράσεις: 0
Εφόσων κρατάς τον καταλύτη, δεν πρέπει να έχει πρόβλημα...ο ήχος δεν είναι σημαντικά πιο δυνατός, αλλά σίγουρα πιο μπάσος....εμένα στο ΚΤΕΟ έκαναν 5 λεπτα, με σπασμένα διαφράγματα και χωρίς φλάς...
I rode the lightning and I felt the Shiver!

*

Αποσυνδεδεμένος GregVog

  • ***
  • 144
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Σίγουρα θα γλυτωσω ζεστη και πολυ καλύτερο ήχο απο την κουδουνιστρα που έχουμε.
Βίντεο σε μια βδομαδα που θα κλειστεί κ θα περαστεί!
Οσο για το Κτεο σίγουρα δεν υπάρχει θέμα.

Επίσης όποιος θέλει να το κάνει εχω άτομο απο Κιλκίς που το κάνει με 130-150 ευρώ και βάζει φλογερες σε διαστάσεις akrapovic για παρόμοιο ήχο, φτιάχνει γενικα εξατμίσεις δικες του αυτος κ κάνει καλή δουλειά.  Εγω το έκανα με πατέντες κ φίλους κ μου βγηκα κοντα στα 100...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης