0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Προσφατα οδηγησα rs765 με σιφτερ πανω κατω. Καλη φαση ειναι. Τωρα εαν αξιζει να το βαλεις εξαρταται απο το ποσα χρηματα θα χρειαστουν. Μεχρι κανενα 150αρι θα τα εδινα.
To κιτ της healtech παίζει στα 280Ε νομίζω. Σίγουρα είναι καλή φάση, αν η τσέπη σου συμφωνεί
το shifter ειναι ωραιο, αλλα κρυβει καποιους κινδυνους, ειδικα αν δεν ειναι και εργοστασιακοπολυς κοσμος που εχει shifter χρησιμοποιοει τον συμπλεκτη μονο κατα την εκκινηση και μετα αλλαζει κατευθειαν με το shifter, πραγμα το οποιο κατα πασα πιθανοτητα θα του κανει το σασμαν τευχηγια να δουλεψει σωστα θελει αρκετες στροφες και πολυ ανοιχτο το γκαζιοποτε ενα θεμα με το shifter ειναι να εχει γινει αψογη ρυθμισητο ιδιο μπορεις να κανεις με στιγμιαιο κλεισιμο του γκαζιου την ωρα που αλλαζεις ταχυτηταεγω που μεχρι προσφατα ειχα μηχανακι με shifter και πλεον οχι, δεν με πειραζει καθολου, δεν θα ασχοληθωεφαρμοζω πλεον την παλια καλη λυση των καρφωτων οταν εχω κεφια και τελειωνει η ιστορια
Kαι γιατι δεν ισχυει αυτο που λεω?***Διακοπη στην αναφλεξη κανει το shifter, οποτε αν κλεισεις στιγμιαια το γκαζι και βαλεις καρφωτη πετυχαινεις το ιδιο αποτελεσμα.Μην το παμε σε αναλυση τι ακριβως κανει το shifter και τι κανεις εσυ κλεινοντας απλα το γκαζι, μιλαμε για καθημερινες συνθηκες και οπως ειπες και εσυ οχι για πιστα.***edit: στην ουσια αυτο που γλιτωνεις ειναι να πατας τον συμπλεκτη γνωμη μου ειναι πως δεν αξιζει
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι