0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος GΕΕ

  • ***
  • 173
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: ΚΤΜ 950 ΑDV
  • Αντιδράσεις: +72
Απ: Αξίζει να βάλεις shifter ???
« Απάντηση #15 - : Ιούνιος 02, 2020, 11:09:47 πμ »
Φιλε μου το τι ακριβως συμβαινει και πως λειτουργει ενα κιβωτιο δεν μπορω να στο περιγραψω με καθε λεπτομερεια γιατι ουτε το ξερω απολυτως σωστα ουτε εχω την δυνατοτητα να καθομαι να γραφω ολες τις οποιεσδηποτε γνωσεις μου.

Χοντρικα οταν εχεις ανοιχτο γκαζι τα γραναζια ασκουν μεταξυ τους πιεση καθως μεταφερουν την ροπη του κινητηρα προς τον τροχο, οπως και οταν εχεις το γκαζι κλειστο γι αυτο και η μοτοσυκλετα επιβραδυνει και για αυτο δεν μπορεις να αλλαξεις και ταχυτητα χωρις συμπλεκτη με ανοιχτο η κλειστο γκαζι.Οταν ομως εχεις ανοιχτο γκαζι την ωρα που το κλεινεις υπαρχει ενας ελαχιστος χρονος για την μεταβαση απο την μια κατασταση στην αλλη, αυτον τον χρονο εκμεταλλευεσαι με το quickshifter η την καρφωτη αλλαγη, οπου τα γραναζια μπορουν να κουνηθουν ελευθερα πανω στους αξονες και να αλλαξεις ταχυτητα. Αν λοιπον ενα quickshifter δεν ειναι σωστα ρυθμισμενο μπορει να μην πετυχει ακριβως αυτο το παραθυρακι και να προκαλει φθορες η αλλαγη.
Επισης το ποσο ανωδυνη ειναι μια αλλαγη με λιγες η πολλες στροφες και πολυ η λιγο γκαζι μπορεις να το καταλαβεις οταν οδηγεις ενα μηχανακι που εχει quickshifter με 2-3 αλλαγες κατω απο τις αναλογες συνθηκες.
Εγω που ειχα μηχανακι με quickshifter μεχρι προσφατα το χρησιμοποιουσα μονο σε πολυ λιγες περιπτωσεις οταν ημουν τερμα γκαζι και σε υψηλες στροφες.
Υπαρχει απειρο υλικο στο ιντερνετ και σε βιβλια που τα αναγραφουν ολα αυτα πολυ αναλυτικα.
Εγω αυτο που ειπα ειναι οτι οταν ενα quickshifter δεν ειναι σωστα ρυθμισμενο και χρησιμοποιειται και λαθος τοτε προκαλει φθορα στο σασμαν, και συνηθως στα γραναζια.
Δυστυχως η πραξη εχει δειξει οτι και μοτοσυκλετες με εργοστασιακα quickshifter εχουν παθει φθορα στο σασμαν τους.
Αν το quickshifter ειναι σωστα ρυθμισμενο και χρησιμοποιειται και σωστα προκαλει ακομα λιγοτερη φθορα αποτι και καποια αλλαγη με συμπλεκτη και αυτο επειδη οι πολυδισκοι συμπλεκτες δεν αποσυμπλεκουν 100%.
HONDA XR250 - YAMAHA TTR600SM - YAMAHA TTR600E - DUCATI SS800 - DUCATI HYPERMOTARD 1100S - KTM 990 SUPERDUKE - KTM 990 SMT - APRILIA TUONO V4R ABS - APRILIA CAPONORD 1200 - KTM 1290 S.A. S - SUZUKI HAYABUSA - DUCATI STREETFIGTER 1098 - ΚΤΜ 950 ΑDV  ***Instagram : geev4***

*

Αποσυνδεδεμένος Xristoss8

  • *****
  • 287
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia shiver
  • Αντιδράσεις: +68
Απ: Αξίζει να βάλεις shifter ???
« Απάντηση #16 - : Ιούνιος 02, 2020, 11:18:44 πμ »
Πιστεύω λογικό αλλιώς δεν θα υπήρχε και συμπλέκτης και θα ήταν όπως τα παπάκια η εάν υπήρχε ηλεκτρονικός συμπλέκτης και όχι μηχανικός.

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Αξίζει να βάλεις shifter ???
« Απάντηση #17 - : Ιούνιος 02, 2020, 11:45:04 πμ »
Ξέρετε τι με προβληματίζει ?


ότι το shifter μπαίνει πλέον μόνιμα σε όλες τις μοτοσυκλέτες

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2733
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1912
Απ: Αξίζει να βάλεις shifter ???
« Απάντηση #18 - : Ιούνιος 02, 2020, 12:36:41 μμ »
Εγώ δεν συμφωνώ με τον φίλο GEE στο θέμα φθοράς. Δεν έχω διαβάσει πουθενά ότι το quicksifter προκαλεί φθορές στο κιβώτιο αν δεν είναι καλά ρυθμισμένο. Να μην λειτουργεί σωστά (όπως πχ το δικό μου S1000R που είχα και με ταλαιπώρησε μέχρι να βρώ άκρη) και να μην κόβει πάντα για την αλλαγή ή να μην είναι στρωτό και να "ξεροβήχει" όπως παραπονούνται στα boxer BMW, ναι. Επίσης σίγουρα, δεν είναι τόσο ομαλό σε αλλαγές με μισό γκάζι και λίγες στροφές. Αλλό όμως να κάνει ζημιά στο κιβώτιο, η οποία είναι πολύ πιθανότερο να συμβεί με τις "καρφωτές", πάντα κατά την δική μου γνώμη.

Σωστή και η παρατήρηση του Γιώργου faraway ότι αν υπήρχε θέμα φθοράς, δεν θα έμπαινε σε εργοστασιακές μοτοσυκλέτες.

Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5494
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4685
Απ: Αξίζει να βάλεις shifter ???
« Απάντηση #19 - : Ιούνιος 02, 2020, 12:53:35 μμ »
Διαβάστε το παρακάτω άρθρο και θα σας λυθούν νομίζω αρκετές απορίες όπως μου λύθηκαν κι εμένα!!!  ;)

ΛΙΝΚ ΑΡΘΡΟΥ

Ειδικά εκεί που λέει για το κομμάτι του s1000rr με τα σπασμένα κιβώτια και πιστεύω θα καταλάβουμε τί σημαίνει είναι ασφαλές αρκεί να είναι σωστά ρυθμισμένο!  ;) :bye: 
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αξίζει να βάλεις shifter ???
« Απάντηση #20 - : Ιούνιος 02, 2020, 02:41:50 μμ »
Εγώ στάθηκα στο γεγονός ότι θέλει πολλές στροφές στο μοτέρ για να μην χαλάσει το σασμάν, κάτι το οποίο δεν ισχύει.
Φυσικά και ενα λάθος σεταρισμενο shifter θα κάνει ζημιά (πιθανόν στις φουρκέτες και όχι στα γρανάζια).
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αξίζει να βάλεις shifter ???
« Απάντηση #21 - : Ιούνιος 02, 2020, 02:54:18 μμ »


Όταν χρησιμοποιείς το shifter χωρίς να έχει έντονο φορτίο και αρκετές στροφές το μοτέρ, το νιώθεις ότι η αλλαγή δεν γίνεται ομαλά.
Αυτή η χρήση και ειδικά άμα γίνεται πολύ συχνά δημιουργεί θέματα.
Επίσης το στηρίζω σε πολλές συζητήσεις με μηχανικούς που κάνω καθημερινά λόγω δουλειάς

Μάλλον περιγράφεις λάθος ρυθμισμενο quickshifter.  Ένα μηχανάκι που δουλεύει κόφτη στις 12500 (sxv για παράδειγμα) από τις 6000 και πάνω το shifter δουλεύει ΤΕΛΕΙΑ, εφόσον είναι σωστά ρυθμισμένο.
Σε πιο λίγες στροφές δεν γνωρίζω μιας και ήταν ρυθμισμένο να  δουλεύει πάνω από τις 6000 αλλά δεν μπορώ να φανταστώ τεχνικά κάτι να πηγαίνει λάθος, εκτός και είναι σκιτζηδες αυτοί που το ρύθμισαν ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος tattoo

  • *****
  • 271
  • Φύλο: Άντρας
    • Sarka Tattoo Machines
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Tuono 1000R Factory
  • Αντιδράσεις: +71
Απ: Αξίζει να βάλεις shifter ???
« Απάντηση #22 - : Ιούνιος 02, 2020, 03:09:00 μμ »
εγω εχω shifter για πολλα χρονια στο tuono και οι αλλαγες πλεον γινονται πιο ομαλα με αυτο
παρα με τον συμπλεκτη που εχω ξεχασει πως να ανεβαζω πατωντας τον

δουλευει πανω απο 4000 στροφες
και απο κει και πανω ,σε ολο το φασμα δεν νιωθω ουτε το παραμικρο κλωτσημα η ζορισμα

και ειναι η αισθηση τοσο γαματη, που να σας πω την αληθεια,ακομα και να φθειρει το σαζμαν,χαλαλι

*

Αποσυνδεδεμένος GΕΕ

  • ***
  • 173
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: ΚΤΜ 950 ΑDV
  • Αντιδράσεις: +72
Απ: Αξίζει να βάλεις shifter ???
« Απάντηση #23 - : Ιούνιος 02, 2020, 03:37:32 μμ »

Μάλλον περιγράφεις λάθος ρυθμισμενο quickshifter.  Ένα μηχανάκι που δουλεύει κόφτη στις 12500 (sxv για παράδειγμα) από τις 6000 και πάνω το shifter δουλεύει ΤΕΛΕΙΑ, εφόσον είναι σωστά ρυθμισμένο.
Σε πιο λίγες στροφές δεν γνωρίζω μιας και ήταν ρυθμισμένο να  δουλεύει πάνω από τις 6000 αλλά δεν μπορώ να φανταστώ τεχνικά κάτι να πηγαίνει λάθος, εκτός και είναι σκιτζηδες αυτοί που το ρύθμισαν ;)

Μιλαω για quickshifter σε tuono v4r, tuono v41100, ktm 1290 superduke gt, 1290 superadventure, οποτε δεν τα εχει ρυθμισει κανενας σκιτζης.
Επισης οταν μιλαμε για αλλαγες πανω απο τις 6000 δεν μιλαμε για χαμηλες στροφες, στο πρωτο μου ποστ σε αυτο το θεμα ειπα οταν χρησιμοποιεις το quickshifter και ξεχνας τον συμπλεκτη, αυτο σημαινει οτι πολλες απο τις αλλαγες σου ειναι κατω απο τις 6
HONDA XR250 - YAMAHA TTR600SM - YAMAHA TTR600E - DUCATI SS800 - DUCATI HYPERMOTARD 1100S - KTM 990 SUPERDUKE - KTM 990 SMT - APRILIA TUONO V4R ABS - APRILIA CAPONORD 1200 - KTM 1290 S.A. S - SUZUKI HAYABUSA - DUCATI STREETFIGTER 1098 - ΚΤΜ 950 ΑDV  ***Instagram : geev4***

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αξίζει να βάλεις shifter ???
« Απάντηση #24 - : Ιούνιος 02, 2020, 03:47:20 μμ »



Μιλαω για quickshifter σε tuono v4r, tuono v41100, ktm 1290 superduke gt, 1290 superadventure, οποτε δεν τα εχει ρυθμισει κανενας σκιτζης.
Επισης οταν μιλαμε για αλλαγες πανω απο τις 6000 δεν μιλαμε για χαμηλες στροφες, στο πρωτο μου ποστ σε αυτο το θεμα ειπα οταν χρησιμοποιεις το quickshifter και ξεχνας τον συμπλεκτη, αυτο σημαινει οτι πολλες απο τις αλλαγες σου ειναι κατω απο τις 6

Δηλαδή μιλάς για εργοστασιακά τοποθετημένο;
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος GΕΕ

  • ***
  • 173
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: ΚΤΜ 950 ΑDV
  • Αντιδράσεις: +72
Απ: Αξίζει να βάλεις shifter ???
« Απάντηση #25 - : Ιούνιος 02, 2020, 03:48:24 μμ »
Ακριβως
HONDA XR250 - YAMAHA TTR600SM - YAMAHA TTR600E - DUCATI SS800 - DUCATI HYPERMOTARD 1100S - KTM 990 SUPERDUKE - KTM 990 SMT - APRILIA TUONO V4R ABS - APRILIA CAPONORD 1200 - KTM 1290 S.A. S - SUZUKI HAYABUSA - DUCATI STREETFIGTER 1098 - ΚΤΜ 950 ΑDV  ***Instagram : geev4***

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αξίζει να βάλεις shifter ???
« Απάντηση #26 - : Ιούνιος 03, 2020, 10:52:17 μμ »
Λάθος ρύθμιση από το εργοστάσιο τότε. Και σίγουρα είναι σε 1-2 μοντέλα.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος GΕΕ

  • ***
  • 173
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: ΚΤΜ 950 ΑDV
  • Αντιδράσεις: +72
Απ: Αξίζει να βάλεις shifter ???
« Απάντηση #27 - : Ιούνιος 04, 2020, 10:44:55 πμ »
Η γνωμη μου διαφερει, αλλα οκ...
HONDA XR250 - YAMAHA TTR600SM - YAMAHA TTR600E - DUCATI SS800 - DUCATI HYPERMOTARD 1100S - KTM 990 SUPERDUKE - KTM 990 SMT - APRILIA TUONO V4R ABS - APRILIA CAPONORD 1200 - KTM 1290 S.A. S - SUZUKI HAYABUSA - DUCATI STREETFIGTER 1098 - ΚΤΜ 950 ΑDV  ***Instagram : geev4***

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αξίζει να βάλεις shifter ???
« Απάντηση #28 - : Ιούνιος 04, 2020, 06:12:08 μμ »
Η γνωμη μου διαφερει, αλλα οκ...
Σε τι ακριβώς; Συζήτηση κάνουμε. Εάν δεν υπάρχει τεχνική ανάλυση γιατί κάτι δουλεύει καλα στις υψηλές στροφές αλλά δεν δουλεύει στις χαμηλές, τότε τι να πιστέψει ένας τρίτος; Οταν λες ότι στις χαμηλές στροφές κλείσε το γκάζι καλύτερα, εγώ προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω τι κερδίζεις εν σχέση με την αυτοματοποίηση του ίδιου πράγματος.
Σίγουρα πρόκειται για ένα εξάρτημα που χρησιμοποιείται κατά κόρον στους αγώνες με σχεδόν μηδενικές φθορές στα σασμάν οπότε η θεωρία λέει ότι δεν στέκει. Ρώτα αυτούς που στο είπανε να το αναλύσουν για να ξέρουμε τελικά τι συμβαίνει.


Ps. Δεν μπορώ να φανταστώ εταιρία, να βάζει κάτι το οποίο προορίζεται για μηχανή δρόμου και  να βγάζει πρόβλημα σε μια περιοχή στροφών του μοτέρ. Σίγουρα πρόκειται για λάθος (η για ελλατωματικο εξάρτημα) και φαντάζομαι ότι διορθώθηκε ήδη
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος GΕΕ

  • ***
  • 173
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: ΚΤΜ 950 ΑDV
  • Αντιδράσεις: +72
Απ: Αξίζει να βάλεις shifter ???
« Απάντηση #29 - : Ιούνιος 05, 2020, 12:00:09 μμ »
Μισο λεπτακι γιατι μαλλον παρεξηγηθηκαν τα γραπτα μου...
Εγω ειπα οτι η γνωμη μου ειναι πως δεν αξιζει να δωσει καποιος λεφτα να παρει shifter για χρηση δρομου, οπως και για αυτον τον λογο δεν με ενδιαφερει να βαλω εγω πλεον, παροτι 2,5 χρονια ειχα στο tuono...Καλυτερα λεω οταν εχεις κεφια κανε μια καρφωτη με κλεισιμο γκαζιου παρα να πληρωνεις shifter, δεν ειπα να το κανεις στις χαμηλες στροφες...
Επισης ειπα οτι το shifer δημιουργει θεματα οταν χρησιμοποιειται συνεχως και ξεχνας οτι εχεις συμπλεκτη, οχι οταν το χρησιμοποιεις σε αγνωνιστικη χρηση η σε γρηγορη οδηγηση και ειναι (προφανως) σωστα ρυθμισμενο...
Οι κατασκευαστες, τουλαχιστον στο tuono που ειχα εγω και ενας φιλος, προτεινουν χρηση μετα τις 6 η 7000 στροφες οποτε σε αποτρεπουν να το χρησιμοποιεις χαμηλα και συνεχως.

HONDA XR250 - YAMAHA TTR600SM - YAMAHA TTR600E - DUCATI SS800 - DUCATI HYPERMOTARD 1100S - KTM 990 SUPERDUKE - KTM 990 SMT - APRILIA TUONO V4R ABS - APRILIA CAPONORD 1200 - KTM 1290 S.A. S - SUZUKI HAYABUSA - DUCATI STREETFIGTER 1098 - ΚΤΜ 950 ΑDV  ***Instagram : geev4***

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης