ΣΤΑ SHIVER ΚΟΛΛΑΕΙ ΤΟ ΜΠΟΥΤΟΝ ΤΗΣ ΜΙΖΑΣ ,ΛΙΓΟ ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΚΕΙ.ΟΤΑΝ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΒΓΑΖΕΙ ΣΤΟ ΚΑΝΤΡΑΝ SERVICE ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΗΧΟ pissedoffΚΟΥΝΑ ΛΙΓΟ ΤΟ ΜΠΟΥΤΟΝ ΤΗΣ ΜΙΖΑΣ.ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΙΣΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΝΩΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΥΓΡΑΣΙΑΣ.Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΤΗΣ APRILIA ΛΟΓΙΚΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ............Η APRILIA ΣΤΕΛΝΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΣΤΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ.Καλημέρα και από εμένα! Στο Caponord άσχετο αλλά ίσως και σχετικό, φάνηκε ότι το ρελλέ της μίζας :bye:με αποχαιρέτησε γιατί πατώντας το μπουτόν της μίζας δεν έκανε τίποτα, τότε έβαλα το εφεδρικό που πάντα έχω!!! Δούλεψε αλλά και πάλι πατώντας το μπουτόν το έβλεπα λίγο (βαρύ) στο να δώσει εντολή, έβαλα w40 τίποτα!! Αγόρασα ένα κτήνος ρελλέ πάνω από 300 γραμμάρια βάρος, (το πήρα με το κιλό)
μήπως και αλλάξει τίποτα αλλά πάλι τα ίδια! Μετά το είδα με ένα φίλο ηλεκτρολόγο και αφού ήταν όλα ο.κ. ανακαλύψαμε ότι στο βύσμα που έρχεται από την πλεξούδα της μηχανής το καλώδιο του σώματος- γείωσης δεν λειτουργούσε σωστά, το αποσυνδέσαμε από το βύσμα και του δώσαμε σώμα κατευθείαν από την μπαταρία και ως εκ θαύματος η μηχανή εδώ και αρκετές ημέρες δουλεύει κανονικά και το μπουτόν ακούει αμέσως!!! Συμπέρασμα: το σώμα που ερχόταν από την πλεξούδα δεν ήταν σωστό και οι μετρήσεις με διάφορα ηλεκτρολογικά εργαλεία δεν έδειχναν αυτό που έπρεπε.