APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Shiver SL750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: ΚΡΗΤΙΚΟΣ στις Δεκέμβριος 04, 2008, 08:44:35 μμ
-
Χαιρετω τα πληθη...Μετα απο πολυμηνη απουσια επανερχομαι με νεα
Προχθες αναψε το SERVICE στο μηχανακι μαζι με το κοκκινο λαμπακι (που δειχνει οτι το μηχανακι εχει βλαβη)
Γυρνωντας τον διακοπτη το μηχανακι εκανε ενα θορυβο για 4-5 sec που δεν ειχα ξανακουσει (καμμια σχεση με τον γνωστο φυσιολογικο μεταλλικο ηχο της μηχανης που ενδεχομενως εχει τρομαξει πολλους τον πρωτο καιρο)
Μιας και ημουν Πειραια και το μηχανακι δουλευε κανονικα αποφασισα να το καβαλησω προς το σπιτι (σερβις ανοικτο δεν προλαβαινα μιας και ηταν 20.00 η ωρα)
Καθ'ολη την διαρκεια μεχρι να γυρισω σπιτι το μηχανακι πηγαινε κανονικα και φτανοντας σπιτι το λαμπακι και η ενδειξη εσβησαν...
Επειδη κατι αναλογο ειχε συμβει σε ενα συνφορουμιτη ;) μια φορα πηγαινοντας προς Επιδαυρο χωρις περαιτερω συνεπειες δεν εδωσα και πολυ σημασια οποτε χθες δεν πηγα να το κοιταξουν...
Και σημερα το πρωι παλι τα ιδια...Κοκκινο λαμπακι και ενδειξη SERVICE μαζι με τον ιδιο ηχο παλι για 4-5 sec
Οποτε το πηγα στον ΔΑΜΙΓΟ που ειναι Κερατσινι μιας και ηταν στο δρομο μου...
Το βαζει στο AXONE και βγαζει ενδειξη για το γνωστο προβλημα με την μιζα...
Του λεω το μηχανακι δεν ηταν σε αυτα που ηταν μεσα στην ανακληση συμφωνα με τον αριθμο πλαισιου
Μου λεει αυτο ηταν ΑΡΧΙΚΑ αλλα μετα εβγαλε φιρμανι η Aprilia οτι ΟΛΑ τα SHIVER ηθελαν φτιαξιμο της μιζας
Επεισης ΟΛΑ τα SHIVER θελουν σφιξιμο καμπανας συμφωνα με τη μαμα Aprilia αν και 4-5 που επιασε στα χερια του απο οτι μου ειπε δεν ειχαν προβλημα...
Αυτα τα νεα λοιπον...
Σημειωση ο Μαρκος (Δαμιγος) ευγενεστατος και κανονισα να παω Τεταρτη λογω οτι πνιγεται να φτιαξουμε μιζα/καμπανα και να αλλαξουμε και φλαντζα στο καπακι που δακρυζει λιγακι...Περασμενα στη εγγυηση απο μου ειπε...
Με την ευκαιρια θα κανω και ενα σερβισακι (αν και δεν ειναι ακομα τα χλμ του) στο θηριο για να εχουμε και ενα ολοκληρωμενο feedback απο την δουλεια του μαστορα...Πρωτη εντυπωση θετικη παντως
-
ωραιος!
αναμενουμε νεα απο τον μαστορα.
-
Έγινε "Sticky" για να το δουν κι οι υπόλοιποι. :bye:
-
Aυτο ειναι καλο νεο......τουλαχιστον οσον αφορα το θεμα της μιζας.
Παλιοι και νεοι κατοχοι μπορουν να το κοιταξουν και αν υπαρχει προβλημα
να το λυσουν.
Καλο επισης που ολο και πιο πολλα καλα "μαστορια" ανακαλυπτονται!!
:bye: :bye:
-
Χαιρετω τα πληθη...Μετα απο πολυμηνη απουσια επανερχομαι με νεα
Με τέτοια νέα Γιατρέ καλύτερα να απουσίαζες κανα χρόνο και βαααααααλε!! :P :P :tez:
Επειδη κατι αναλογο ειχε συμβει σε ενα συνφορουμιτη ;) μια φορα πηγαινοντας προς Επιδαυρο χωρις περαιτερω συνεπειες δεν εδωσα και πολυ σημασια οποτε χθες δεν πηγα να το κοιταξουν...
Και σημερα το πρωι παλι τα ιδια...Κοκκινο λαμπακι και ενδειξη SERVICE μαζι με τον ιδιο ηχο παλι για 4-5 sec
Έτσι για την ιστορία να πώ οτι αυτό που μου είχε συμβεί τότε εμένα όπως "διάβασε" το AXONE στον Bill ήταν θέμα αισθητήρα κοντέρ και δεν είχε σχέση με μίζες ντίζες και άλλα συναφή.Επανήλθε μόνο του και απο τότε τίποτα.... :pray:
Πάντως και εγώ παρ'ολο που δεν ήταν ο αρ. πλαισίου μέσα στην οδηγία για ανάκληση την έκανα την "επεμβασούλα" και απαλλάχτηκα απο αυτό το δευτερεύον παλιορελέ!
Για την καμπάνα το έχουμε ξαναπεί αλλά πέρασε στο βρόντο.Προφανώς δεν μας παίρνει να τα αφήνουμε αυτά!
Ευχαριστούμε DOC για την ενημέρωση!Ποιος σε πιάνει με τόση αναβάθμιση :D Και τρεχάτε όλοι οι κάτοχοι για αναβαθμίσεις!
(να μας πείς εντυπώσεις σαφώς και αν έχει ενημερωμένο AXONE [6.0.4] o μάστορας!)
-
Ευχάριστα νέα ομολογώ...
όμως εαν δεν υπάρχει καποια ανακοινωση ή αν δεν ετοιμάζεται δε θα ήταν καλό τουλάχιστον σε αυτό το forum οπου αν μη τι άλλο βρίθει από aprilians + shiverαδες να ερχοταν ενα mail.... μια ανακοίνωση...??
α
Όλοι θα το μαθαίνανε και όλοι θα λέγανε :brv: :brv: :brv: στην aprilia και μάλλον brv: :brv: aprilia hellas που σκέφτεται έτσι... :thnk: :thnk: :bye: :bye:
-
ο Μαρκος (Δαμιγος) ευγενεστατος. Πρωτη εντυπωση θετικη παντως
Ο Μαρκος ειναι φιλος και πρωην κατοχος του παλιου tuono
ειναι γνωστης και εχει πολυ μερακι ;)
211 40 140 53
Γρηγοριου Λαμπρακη κ' Ρηγα Φεραιου 75-77
-
εγώ να κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου κ να ρωτήσω το εξής: :blus:
άλλο πράγμα η ανάκληση (επίσημη δήλωση απο την εταιρεία ότι είναι ελαττωματικό καποιο συγκεκριμένο μοντέλο μηχανής) κ άλλο το ότι ισχύοντας η εγγύηση σε μια μηχανή καινούρια περνάει ότι ελαττωματικό χρειαστεί σε αυτήν, σωστά?
απο ότι έψαξα λίγο στο ίντερνετ δεν υπάρχει καμία επίσημη δήλωση της απρίλια ελλάς ή piaggio spa για ανάκληση του shiver, καθώς και ούτε στο υπούργειο μεταφορών της ιταλίας έχει κάτι.. (http://www.trasporti.gov.it/page/NuovoSito/site.php?p=albric&o=vt&id_marca=3)
καλή η πίστη στην μαμά εταιρεία, αλλά εγώ επειδή είμαι δύσπιστος άνθρωπος δεν πιστεύω, ούτε βρήκα κάτι, για επίσημη δήλωση ανάκλησης της μηχανής. αυτό θα σήμαινε πώς η εταιρεία θα έπρεπε να φτιάξει ΟΛΑ τα σιβερ που φτιάχτηκαν με συγκεκριμένο φάσμα αριθμού πλαισίου ή μεσα σε κάποια συγκεκριμένη χρονική περίοδο παραγωγής..
:bye: :D
-
Κρύστα με πρόλαβες (έχεις φαΚτορυ γι αυτό). :P
Που είναι Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗΣ ΟΕΟ ?
-
περασα σημερα μεσημερι απο το γκλομπαλ για κλασσικα προβληματα που εβγαλε κλασσικα για ακομα μια φορα το σιβερ(κλασσικα).ουτε κουβεντα για ανακληση... :D
σπαμ
-σπυρο εχει διαρροη λαδιου.κοιτα λιγο(λαδι στην αριστερη πλευρα του κινητηρα)
-δεν ειναι τιποτα,ΥΓΡΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ
μετα απο 10 λεπτα
-ρε ξαδερφε κοιτα λιγο
-ναι ρε και σε μενα εχανε απο εκει το ντορσοντουρο,θελουν σφιξιμο οι βιδες
σπαμ νο2
-σπυρο το καντραν σημερα ειχε υγρασια(πλυθηκε πριν 1 βδομαδα,κλεισμενο σε γκαραζ)
-θα το πω στην απριλια να δω ΑΝ περαστει στην εγγυηση...
-
ΔΑΜΙΓΟΣ ΑΔΕΡΦΙΑ
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟΤΑΤΟΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΗΣ
ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΤΟ ΑΛΟΓΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ
-
Κρύστα με πρόλαβες (έχεις φαΚτορυ γι αυτό). :P
Που είναι Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗΣ ΟΕΟ ?
:D :bow: :bow: :D
factory rules!!! :P
-
ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ? :cry:ΤΗΝ ΚΑΜΠΑΝΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΗΡΑΚΣΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ??
-
παιδια το σφιξημο της καμπανας δεν ειναι ανακληση αλλα ελεγχος στο επομενο service οποτε λογικο να μην ειναι καταχωρημενο σαν ανακληση. Δειτε συνημμενο. Εχει αλλαξει κανεις lock ring η μονο σφηξημο αρκει?
-
το δικο μου σιβερ μου χε βγαλει το προβλημα με τη μιζα κ ημουν στ χαλκιδικη στη μεση του πουθενα αφου προηγουμενως ειχαμε τροχαιο με 3 μηχανες π γλυστρισαν πανω σε λαδια κ ηταν μοτο γκουτσι κ μπεμπες...αντε μετα βγαλτες απο το χαντακι ενος μετρου...
χειροτερη μερα δεν εχω ξαναζησει...
και μετα μ βγαλε στα ξαναφνικα κοκκινο λαμπακι μετα απο ενα μηνα π ειχε φτιαχτει το θεμα με τη μιζα...
ο κινητηρας δουλευε κουκουρουκου επεζε απο τις 2500 μεχρι 3000 στροφες σαν να ανοιγοκλεινε το γκαζι απο μονο του..
μου παν τελικα οτι εφταιγε ο αισθητηρας του αερα στον πισω κυλινδρο
το φτιαξαμε κ αυτο...
και μ κανε την μαλακια π κολλαει το λαμπακι της νεκρας ενω εχει ταχυτητα..
πατησα μιζα και αιντααααααααααα βαστατε τουρκοι τ αλογα...
ειχαμε μια πτωση αλλα χωρις τ παραμικρη ζημεια...
τελευταια να ναι...
-
πατησα μιζα και αιντααααααααααα βαστατε τουρκοι τ αλογα...
ειχαμε μια πτωση αλλα χωρις τ παραμικρη ζημεια...
:hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl
και εγω την πατησα μια φορα ετσι και απο τοτε μονο με συμπλεκτι βαζω μπρος!
και γ@μω τις φασεις ετσι?
-
πατησα μιζα και αιντααααααααααα βαστατε τουρκοι τ αλογα...
ειχαμε μια πτωση αλλα χωρις τ παραμικρη ζημεια...
:hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl
και εγω την πατησα μια φορα ετσι και απο τοτε μονο με συμπλεκτι βαζω μπρος!
και γ@μω τις φασεις ετσι?
:pray: :pray: :pray:
-
ήρθε κι εμενα η σειρα μου (σιγα μην τη γλιτωνα) να μου αναψει το περιβοητο κοκκινο λαμπακι και η ενδειξη service στα καλα καθουμενα. Το μηχανακι πηγαινει κανονικα και απο τοτε 3-4 φορες που το ανοιγοκλεισα σε διαστημα μιας μερας η ενδειξη χαθηκε, εμφανιστηκε και ξαναχαθηκε. Η πλακα ειναι οτι εχω κανει αλλαγη ρελε . Μπορώ να τσεκάρω κάτι μόνος μήπως είναι ανευ σημασίας μπας και αποφυγω την μεταβαση στην κοντινότερη αντιπροσωπεία (80 χιλιομετρα..) ?
-
ήρθε κι εμενα η σειρα μου (σιγα μην τη γλιτωνα) να μου αναψει το περιβοητο κοκκινο λαμπακι και η ενδειξη service στα καλα καθουμενα. Το μηχανακι πηγαινει κανονικα και απο τοτε 3-4 φορες που το ανοιγοκλεισα σε διαστημα μιας μερας η ενδειξη χαθηκε, εμφανιστηκε και ξαναχαθηκε. Η πλακα ειναι οτι εχω κανει αλλαγη ρελε . Μπορώ να τσεκάρω κάτι μόνος μήπως είναι ανευ σημασίας μπας και αποφυγω την μεταβαση στην κοντινότερη αντιπροσωπεία (80 χιλιομετρα..) ?
η ενδειξη service δεν σημαινει απαραιτητα θεμα μιζας!
μπορει να ειναι κάποιος αισθητηρας ,καποια στιγμιαια λαθος ενδειξη που δεν καταφερε να "διαβασει" η ecu.
κατσε να το διαβασει ο bill και θα σου πει λεπτομέρειες!!παντως μην ανυσηχεις , αν εσβησε και δεν ξαναεμφανιστει τσεκαρε το καποια στιγμη αργοτερα, θα δειξει το axone τι ηταν.
ελπιζω να μην ηταν τιποτα!!!! :ohyes:
;)
-
ναι το ξερω οτι δεν ειναι παντα μιζας αλλα στα περισσοτερα σιβερακια με λιγα χιλιομετρα οπως το δικο μου η συχνοτερη αιτια για την εμφανιση της ενδειξης ειναι η μιζα γιαυτο το ανεφερα.
δυστυχως φευγει και ξαναρχεται. και σημερα που βγηκα βολτα μια απο τα ιδια. ο bill ειναι σουπερ απο οτι ακουω αλλα 500χιλ away.. :(
-
ελα αδερφε,κι εγω το ιδιο προβλημα με το κοντερ εχω(μηδενικες ενδειξεις στο κοντερ,μη ενδειξη σχεσης στο σασμαν,αλλοπροσαλλες τιμες στο κοντερ).λογικα ειναι λογω του καιρου και της υγρασιας που περναει μεσα στη φυσα του κοντερ.τις προαλλες που μου το εβγαλε πρωτη φορα και το πηγα στον ''μαστορα'' ΓΟΥΜΕΝΟ υποτιθεται πως ελυσε το προβλημα,ομως με το που βραδιασε εμφανιστηκε παλι.απο τοτε το κανει συνεχεια,τα βραδυα.την ημερα που δεν υπαρχει τοση υγρασια ολα ειναι καλα.
παρεπιπτοντως το ιδιο προβλημα ειχε και ο ξαδερφος με το ντορσοντουρο.
-
ελα φιλος ;) δηλαδη πασχουν κι αλλοι ε? τι να πεις.. ηλεκτρονικα κολπα της ecu μπορει να ναι. το μηχανακι σου παντως ως τωρα παει καλα παρα τις ενδειξεις ή χανει πουθενα; εμενα παει οκ αλλα συνεχιζει να αναβει το κοκκινο λαμπακι και η ενδειξη service. βεβαια, δε βγαζει μηνυμα urgent service και δεν ξερω αν αυτο εχει καμια ιδιαιτερη διαφορα απο το απλο service.
τελικα μπηκα στο menu και στις διαγνωσεις και βαζοντας τον κωδικο μου εβγαλε μηνυμα dashbord errors. επιλεγοντας το μου εβγαλε κατι νουμερα dsb 1, dsb2, dsb3 kok και δεξια δυο στηλες . ολα ηταν μηδενισμενα εκτος απο το dsb08 στο οποιο στη δεξια στηλη ειχε ενδειξη Χ αντι για 0. τωρα τι μπορει να σημαινει αυτο ενας Θεος, ο bill ισως μερικοι αλλοι να ξερουν..
-
κανονικα πηγαινει.και συμφωνα με την ιδια την απριλια μετα απο επικοινωνια που ειχα με τους''υπευθυνους''(....) εν υπαρχει λογος ανησυχιας
-
αυτο με το κοντερ το επαθα και εγω πιγα στο μαστορα και μου τα αλαξε ολα (σιγουρα πραγματα).το επαθα απο πλυσιμο με πιεστικο.απο τι μου ειπε ειναι ενα βισμα τοποθετιμενο ετσι ωστε να κραταει νερο.ειπε πως με κατι το προστατεψε εκεινο το σημιο. το μηχανακη προς το παρων πεταει.
-
ναι το ξερω οτι δεν ειναι παντα μιζας αλλα στα περισσοτερα σιβερακια με λιγα χιλιομετρα οπως το δικο μου η συχνοτερη αιτια για την εμφανιση της ενδειξης ειναι η μιζα γιαυτο το ανεφερα.
δυστυχως φευγει και ξαναρχεται. και σημερα που βγηκα βολτα μια απο τα ιδια. ο bill ειναι σουπερ απο οτι ακουω αλλα 500χιλ away.. :(
Οπως εγραψα και πιο πριν "να το διαβάσει ο bill" εννοούσα αυτό ακριβώς!!Το παλικάρι είναι 5000 χλμ μακριά, στη Κύπρο!!!απλά θα απαντησει στο ποστ! :D
Επειδή έιχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα μια φορά, δεν "συνεργάστηκε" ο αισθητήρας του κοντέρ και ετσι πάγωσαν οι ενδείξεις του.Εχει παρουσιαστεί σε κάποιους και ή αλλαγή αισθητήρα ή καλύτερη μόνωση στις φύσες διορθώνει το πρόβλημα..
Εμένα δεν χρειάστηκε τίποτα και επανήλθε μόνο του...
Βιβλιαράκι ,εγγύηση ,συνεργείο, αλλαγή και τέλος... όπως ο andreasss
:kalo:
-
α τωρα το καταλαβα thanks :bye:
εμενα φαινεται πως εξαφανιστηκε προς το παρον και για μια μερα. για να δουμε και σημερα. μονο στη memo φαινεται να εχει μεινει η ενδειξη χ οτι αυτο μπορει να σημαινει παντως στη στηλη active ειναι 0. ειδωμεν..
-
λογικα ειναι λογω του καιρου και της υγρασιας που περναει μεσα στη φυσα του κοντερ.τις προαλλες που μου το εβγαλε πρωτη φορα και το πηγα στον ''μαστορα'' ΓΟΥΜΕΝΟ υποτιθεται πως ελυσε το προβλημα,ομως με το που βραδιασε εμφανιστηκε παλι.απο τοτε το κανει συνεχεια,τα βραδυα.την ημερα που δεν υπαρχει τοση υγρασια ολα ειναι καλα.
μηχανακια με χαρακτηρα...
ΟΧΙ ΠΑΙΖΟΥΜΕ....
:pray: :pray: :pray:
-
λογικα ειναι λογω του καιρου και της υγρασιας που περναει μεσα στη φυσα του κοντερ.τις προαλλες που μου το εβγαλε πρωτη φορα και το πηγα στον ''μαστορα'' ΓΟΥΜΕΝΟ υποτιθεται πως ελυσε το προβλημα,ομως με το που βραδιασε εμφανιστηκε παλι.απο τοτε το κανει συνεχεια,τα βραδυα.την ημερα που δεν υπαρχει τοση υγρασια ολα ειναι καλα.
μηχανακια με χαρακτηρα...
ΟΧΙ ΠΑΙΖΟΥΜΕ....
:pray: :pray: :pray:
:pray: :pray: :pray: δύσκολη ιταλίδα βρήκες φίλε μου... τη μέρα νοικοκυρά..το βράδυ... :D :psdof: :bye: :bye: :bye: :bye:
-
Xαιρετώ τα παιδιά, απλά να πω και εγώ τον πόνο μου!!!...έχω τώρα 9700κμ και όλα καλά, όσον αφορά το θέμα με τη μίζα κλπ κλπ..οκ με το εξτρά ρελέ αλλά εδώ και δυο μέρες άρχισε να κολλάει πάλι.....εκεί που όλα είναι σουπερ, εκεί πατάς και τπτ......το αποτέλεσμα = ...παίδες λόγω υηρασίας κλπ κλπ, τσεκάρετε βίδες μίζας και καπάκια από πλακέτες για υγρασία και άλατα...το καλώδιο της μίζας μου ήταν κάθε άλλο χρώμα εκτός από το κανονικό λόγω υγρασίας και αλάτων...συρματόβουρτσα, καινούρια βιδάκια και ροδελίτσα και όλα καλά ¨)...το τρελό ήταν ότι το έιχε τσεκάρει ο μάστορας και κλασσικός.....ούτε που ασχολήθηκε....και τέλος, συμφωνώ και εγώ ...ΔΑΜΙΓΟΣ τα σπαει το παληκάρι.....
-
καλησπερα παιδια. αυτα το προβληματακια με τισ υγρασιες εχουν εμφανιστει και στο εξωτερικο? σε αλλα κληματα δηλαδη?? το ξερουμε αυτο μηπως?
-
ΣΤΑ SHIVER ΚΟΛΛΑΕΙ ΤΟ ΜΠΟΥΤΟΝ ΤΗΣ ΜΙΖΑΣ ,ΛΙΓΟ ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΚΕΙ.ΟΤΑΝ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΒΓΑΖΕΙ ΣΤΟ ΚΑΝΤΡΑΝ SERVICE ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΗΧΟ :psdof:ΚΟΥΝΑ ΛΙΓΟ ΤΟ ΜΠΟΥΤΟΝ ΤΗΣ ΜΙΖΑΣ.ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΙΣΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΝΩΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΥΓΡΑΣΙΑΣ.Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΤΗΣ APRILIA ΛΟΓΙΚΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ............Η APRILIA ΣΤΕΛΝΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΣΤΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ.
-
ΣΤΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ.
μηπως να τα διαβαζε ενας Ιερεας? :thnk:
-
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6094.0
-
εγώ παίδες έχω 3 μήνες το shiver.δεν μου έχει βγάλει κάτι αλλά θα πά να το κοιτάξω σήμερα για το σφίξιμο της βίδας. και ο Μάκης στην Κατεχάκη 37Α Ν.Ψυχικό είναι καλός.
-
ΣΤΑ SHIVER ΚΟΛΛΑΕΙ ΤΟ ΜΠΟΥΤΟΝ ΤΗΣ ΜΙΖΑΣ ,ΛΙΓΟ ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΚΕΙ.ΟΤΑΝ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΒΓΑΖΕΙ ΣΤΟ ΚΑΝΤΡΑΝ SERVICE ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΗΧΟ pissedoffΚΟΥΝΑ ΛΙΓΟ ΤΟ ΜΠΟΥΤΟΝ ΤΗΣ ΜΙΖΑΣ.ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΙΣΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΝΩΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΥΓΡΑΣΙΑΣ.Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΤΗΣ APRILIA ΛΟΓΙΚΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ............Η APRILIA ΣΤΕΛΝΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΣΤΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ.
Καλημέρα και από εμένα! Στο Caponord άσχετο αλλά ίσως και σχετικό, φάνηκε ότι το ρελλέ της μίζας :bye:με αποχαιρέτησε γιατί πατώντας το μπουτόν της μίζας δεν έκανε τίποτα, τότε έβαλα το εφεδρικό που πάντα έχω!!! Δούλεψε αλλά και πάλι πατώντας το μπουτόν το έβλεπα λίγο (βαρύ) στο να δώσει εντολή, έβαλα w40 τίποτα!! Αγόρασα ένα κτήνος ρελλέ πάνω από 300 γραμμάρια βάρος, (το πήρα με το κιλό) :D μήπως και αλλάξει τίποτα αλλά πάλι τα ίδια! Μετά το είδα με ένα φίλο ηλεκτρολόγο και αφού ήταν όλα ο.κ. ανακαλύψαμε ότι στο βύσμα που έρχεται από την πλεξούδα της μηχανής το καλώδιο του σώματος- γείωσης δεν λειτουργούσε σωστά, το αποσυνδέσαμε από το βύσμα και του δώσαμε σώμα κατευθείαν από την μπαταρία και ως εκ θαύματος η μηχανή εδώ και αρκετές ημέρες δουλεύει κανονικά και το μπουτόν ακούει αμέσως!!! Συμπέρασμα: το σώμα που ερχόταν από την πλεξούδα δεν ήταν σωστό και οι μετρήσεις με διάφορα ηλεκτρολογικά εργαλεία δεν έδειχναν αυτό που έπρεπε.