0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τι εννοείς '' από την πρακτικότητα της μηχανής'';Αν αλλάξεις δηλαδή ολα τα σωθικά τι θα συμβεί;
Με την πρακτικότητα θέλω να πω ότι στα δικά μου μάτια το shiver έχει φτιαχτεί για να σε πάει παντού με άνεση ακόμα και φορτωμένο αν εσύ το κάνεις ας πούμε κούτσουρο για να μπαίνεις μόνο σε πίστα τότε χάνεις από την άνεση!!
Παράθεση από: shiverfactory στις Νοέμβριος 03, 2015, 05:48:05 μμΜε την πρακτικότητα θέλω να πω ότι στα δικά μου μάτια το shiver έχει φτιαχτεί για να σε πάει παντού με άνεση ακόμα και φορτωμένο αν εσύ το κάνεις ας πούμε κούτσουρο για να μπαίνεις μόνο σε πίστα τότε χάνεις από την άνεση!! Ειναι ενα μηχανακι που τα κανει όλα με μικρός σχετικά κόστος αγοράς αλλά και συντηρησης, αν θές όμως κάτι πολύ παραπάνω όπως πχ σφιχτές ρυθμιζόμενες αναρτήσεις για να μπαίνεις πίστα, τότε καλύτερα να πας σε ενα ss600, σε ένα Tuono RSV4 κλπ!Επείδη αρκετά λεφτά στο δικό μου και εμπαινα Σέρρες, τελικά καταλάβα ότι ποτέ δεν θα γινει ουτε On-off, ούτε SS!
Τι εννοεις οτι έχει συγκεκριμένες δυνατότητες; Ρωτα για τα Μέγαρα και σε σχέση με ποιο άλλο;;;
Ωραίος, εμένα τα wilbers λειτούργησαν αψογα, βγαίνουν 120 ευρω τα ελατήρια και συνολικά έδωσα 200 ευρώ για περαστικά λάδια τσιμούχες
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι