0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

yannisefthimiou

Απ: Εναλλακτική πρόταση για progressive ελατήρια πηρουνιού
« Απάντηση #15 - : Οκτώβριος 05, 2014, 08:57:37 μμ »
καλησπέρα σας!
Μόλις πηρα το shiver 2010 abs, με 20000 χλμ, χωρίς να έχει γίνει κάποια συντήρηση στο μπροστινό, και το νιώθω πολύ νευρικό το μπροστινό, σαν να μην αποσβένει τις μικρές ανωμαλίες και στις στροφές ασαφές, με τάση να θέλει να σηκωθεί. λέτε να θέλει συντήρηση ή είναι χαρακτηριστικό του shiver?
τα λάστιχα είναι καινούργια pirelli diablo με σωστλες πιέσεις..

*

Αποσυνδεδεμένος chaoskiller

  • *******
  • 1422
  • Φύλο: Άντρας
  • I rode the lightning and I felt the Shiver!
  • Μοντέλο μηχανής: shiver '08
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Εναλλακτική πρόταση για progressive ελατήρια πηρουνιού
« Απάντηση #16 - : Οκτώβριος 06, 2014, 12:50:55 μμ »
καλησπέρα σας!
Μόλις πηρα το shiver 2010 abs, με 20000 χλμ, χωρίς να έχει γίνει κάποια συντήρηση στο μπροστινό, και το νιώθω πολύ νευρικό το μπροστινό, σαν να μην αποσβένει τις μικρές ανωμαλίες και στις στροφές ασαφές, με τάση να θέλει να σηκωθεί. λέτε να θέλει συντήρηση ή είναι χαρακτηριστικό του shiver?
τα λάστιχα είναι καινούργια pirelli diablo με σωστλες πιέσεις..


Όπως το περιγράφεις, θυμίζει κλασσικό Shiver, οπότε πας σε τρόπους επίλυσης. Οικονομικός τρόπος με αλλαγή λαδιού και χαμήλωμα από την τιμονόπλακα 1-2 mm, σου δίνει ένα πιο στιβαρό τιμόνι, αλλά ανταλλάσσεις κοπανήματα σε εγκάρσιες ανωμαλίες...Η καλύτερη λύση πιστεύω (σχέση τιμής\ποιότητας) είναι τα ελατήρια (Hyperpro, Wilbers και αυτά που πόσταρα πιο πάνω με κόστος μέχρι 180 με λάδια και τοποθέτηση) γιατί το full κιτ με όλα τα σπλάχνα των πιρουνιών πάει στα +800 €.....μόνο να τα αγοράσεις...
I rode the lightning and I felt the Shiver!

*

Αποσυνδεδεμένος shiverfactory

  • *******
  • 2245
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver _ sold ✓ TUONO FACTORY GEN 2 & KTM SXF 250cc_sold
  • Αντιδράσεις: +9
Απ: Εναλλακτική πρόταση για progressive ελατήρια πηρουνιού
« Απάντηση #17 - : Οκτώβριος 06, 2014, 06:34:42 μμ »
καλησπέρα σας!
Μόλις πηρα το shiver 2010 abs, με 20000 χλμ, χωρίς να έχει γίνει κάποια συντήρηση στο μπροστινό, και το νιώθω πολύ νευρικό το μπροστινό, σαν να μην αποσβένει τις μικρές ανωμαλίες και στις στροφές ασαφές, με τάση να θέλει να σηκωθεί. λέτε να θέλει συντήρηση ή είναι χαρακτηριστικό του shiver?
τα λάστιχα είναι καινούργια pirelli diablo με σωστλες πιέσεις..
Αν είσαι μέχρι 75 κιλά παίξε μόνο με λάδια και λίγο με το κατέβασμα της τιμονόπλακας αν όχι τότε ασχολήσου και με ελατήρια!!
Dance 4 life -  in my mind

*

yannisefthimiou

Απ: Εναλλακτική πρόταση για progressive ελατήρια πηρουνιού
« Απάντηση #18 - : Οκτώβριος 07, 2014, 12:31:54 πμ »
Ευχαριστω για τις απαντησεις..μαλλον θα πρεπει να κανω συντηρηση στο μπροστινο.υπαρχει καμια
προταση για το ποιος ξερει να βελτιωσει?? Οσο αφορα το σκορτσαρισμαμε σταθερο γκαζι κατω απο 3000 στροφες μαλλον πρεπει να τπ συνηθισω αφου ακουσα οτι ειναι χαρακτηριστικο του μοτερ..το οποιο βεβαια ξυριζει..ειχα tdm παλια και κανω συγκριση..κανα track day κανονιζουμε τιποτα?????

*

Αποσυνδεδεμένος chaoskiller

  • *******
  • 1422
  • Φύλο: Άντρας
  • I rode the lightning and I felt the Shiver!
  • Μοντέλο μηχανής: shiver '08
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Εναλλακτική πρόταση για progressive ελατήρια πηρουνιού
« Απάντηση #19 - : Οκτώβριος 07, 2014, 09:48:06 πμ »
Για το σκορτσάρισμα φίλε μου, θα πρέπει να βάλεις την τελευταία χαρτογράφηση ή να βάλεις ενδιάμεσα αισθητήρα λ και εγκεφαλου ένα τέτοιο
http://www.ebay.co.uk/itm/Aprilia-Shiver-dorsoduro-Tuning-Exhaust-fuel-injection-Optimiser-/171484042472?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item27ed3ed4e8


The Motocorsaro O2 Optimiser allows you to adjust the Air/Fuel ratio into the closed loop fuel injection circuit on compatible Aprilia V-Twin models,
giving the following improved fuelling characteristics:


Smoother Throttle Response (particularly low RPM on/off throttle transition)

Sport Mode - as standard, gives savage & unpredictable low RPM throttle response/surging.  Always annoying, but sometimes downright dangerous! This modification gives far smoother control, noticed particularly in slow/medium speed turns and in traffic, when the bike's balance is upset from the abrupt/harsh reaction to small throttle adjustments

Reduced or Eliminated Surging
More relaxed and predictable overall throttle control


Reduced or Eliminated Popping & backfiring on closed throttle (overrun) due to lean fuelling
This characteristic will be further exaggerated if you have replaced the standard exhaust, catalyser and/or air filter

Although, not a specific claim of this products, feedback indicates significantly reduced fuel consumption after the unit is fitted and correctly adjusted.  This is further reinforced by personal experience!

Fitting is straight forward 'plug & play'.  No wiring requires altering or cutting.  The unit simply connects between the existing OEM connectors.  Best results are achieved through fine adjustment of the trimmer.
Instructions are included as is email & telephone technical support.  The unit is specifically designed for for the U.K. climate.  It was developed and thoroughly tested by a daily London commuter on his Aprilia Shiver and by many other riders worldwide - to universal praise.  The unit comes with comprehensive fitting & set-up instructions and zip ties.  The unit will work in all operating conditions, climates and elevations.  Just follow the instructuctions.



Aprilia Applications:


Shiver SL 750 (2008 onwards)

Dorsoduro SMV 750 (2008 onwards)

Dorsoduro SMV 750 Factory (2009 onwards)

και μετα ξεχνάς σκορτσαρίσματα και αηδίες!

I rode the lightning and I felt the Shiver!

*

yannisefthimiou

Απ: Εναλλακτική πρόταση για progressive ελατήρια πηρουνιού
« Απάντηση #20 - : Οκτώβριος 07, 2014, 09:34:35 μμ »
Ενδιαφερουσες πληροφοριες..για το μπροστινο υποθετω οτι τα ελατηρια δεν ειναι προοδευτικα και μαλλον θα αλλαχθουνε αμεσα..αυριο παω για ελεγχο..για το σκορτσαρισμα ενδιαφερον το γκατζετακι αλλα φοβαμαι να συνδεσω  κατι σε ηλεκτρικα ιταλικου!! Αν με κουρασει παντως θα το δοκιμασω..θα επανελθω με εντυπωσεις!! Ευχαριστω ξανα!!

*

Αποσυνδεδεμένος bip-bip manos

  • *****
  • 928
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: tuono 07
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Εναλλακτική πρόταση για progressive ελατήρια πηρουνιού
« Απάντηση #21 - : Οκτώβριος 08, 2014, 11:09:13 πμ »
Εγώ πάντως θα σας έλεγα να βάλετε ένα μπροστινό από τουονο.... Που έχει κ πολλά υπέρ!!

*

Αποσυνδεδεμένος GregVog

  • ***
  • 144
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Εναλλακτική πρόταση για progressive ελατήρια πηρουνιού
« Απάντηση #22 - : Οκτώβριος 08, 2014, 04:28:08 μμ »
το μπροστινο απο τουονο θελει είτε να αλλάξεις και δαγκάνες είτε να κάνεις πατέντα... εγώ θα σου πρότινα wilbers, εγω ειμαι πολύ ευχαριστημένος, όσο για trackday αν εισαι από βόρεια αυριο Σέρρρες.. εγω θα πάω!!

Οσο για το σκορτσαριμα εγω το ελυσα με αλλλαγή γραναζιού πίσω +2 μεγαλύτερο, έβαλα λαιμούς leo και εξατμισεις mivv, + πρόγραμμα, πλέον δεν έχω θέμα...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης