0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το καπάκι μπήκε στο μηχανάκι και έχω κάνει καμιά κατοσταρια χλμ.όλα οκ με τη στεγανοτητα και την αντοχή.Παρόλα αυτά θέλει μια επιπλέον πατουρα για να κάτσει σωστά το μεταλλικό στεφάνι που συγκρατεί το πλεξιγκλάς.Αναμένετε στο ακουστικό σας....
Παράθεση από: AlexDorso στις Απρίλιος 26, 2015, 09:56:41 μμΤο καπάκι μπήκε στο μηχανάκι και έχω κάνει καμιά κατοσταρια χλμ.όλα οκ με τη στεγανοτητα και την αντοχή.Παρόλα αυτά θέλει μια επιπλέον πατουρα για να κάτσει σωστά το μεταλλικό στεφάνι που συγκρατεί το πλεξιγκλάς.Αναμένετε στο ακουστικό σας....θα φτιαχτεί και αυτή η πατουρα στα καινούρια καπάκια που θα παραγγειλουμε ?τη διάσταση της την ξέρουμε ?
Νομιζω ειναι υπερβολικο το σφιξιμο της μαμας βιδας. Η ταση των ελατηριων λειτουργει και σαν "ασφαλεια" grover. Εαν η αντοχη των αλουμινιου ειναι αρκετη ως προς τον εφελκυσμο, να μην ανυσηχειτε
Εγω καταλαβα οτι ειναι τυχαιες βιδες πχ για φερινγκ κ διακοσμηση. Εχεις δικιο που λες οτι δεν τις εμπιστευεσε. Εγω νομιζα οτι μιλουσατε για βιδες αλουμινιου οπως ειναι αυτες που σφιγγουν τα καπακια (το sxv εχει μερικες).
Λαθος μακρος ,οι βολτες κλασανε στο σφιξιμο και το χρωμα δεν ηταν ιδιο σε ολες -και ο κατασκευαστης εγραφε οτι δεν πρεπει να τις βαλουμε σε καιρια σημεια λογω ασφαλειας αλλα ο πωλητης τις πουλησε ουτως η αλλος αγνοωντας οτι εχει να κανει με συμπλεκτη.Τελος λεει οτι νομιζει πως για νορμαλ χρηση δεν θα ηταν προβλημα
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι